Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Зәр шығару мүшелер жүйесінің құрылысы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: Part |
Бөліп шығару Separate out |
Biology teacher: |
S.Zhaxigulova |
Date: |
10.01.2023 |
Class: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: The theme of the lesson: |
Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы (бүйрек, несепағар, қуық, несеп жолы) мен қызметі. Бөліп шығару және сүзу мүшелері. Бүйректің құрылысы Structure and function of organs of the urinary system (kidney, ureter, bladder, urinary tract). Separation and filtering elements. The structure of the kidney |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.5.1 адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы мен қызметін сипаттау 8.1.5.2 бүйректің құрылымдық бөліктерін танып білу |
Сабақтың мақсаты: Lesson objective |
Адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы мен қызметін сипаттау. Бүйректің құрылысын білу. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Молекулалар мен атомдар» ойынын ойнау Мақсаты: Оқушылар атомдар болып молекуланы құрайды, топтасып, достық қарым-қатынас орнайды. Сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Саралау: Топқа бөлуде биологиялық білімдерін байқау үшін таратпа қағаз суырып, сол бойынша топқа бөлінеді. Қоректену: Бауыр, жұтқыншақ, ауыз, асқазан,ұйқы безі Дәрумендер: Н.И.Лунин, аскорбин қышқылы, ретинол, кальциферол, тиамин Қанайналым:Эритроцит, лейкоцит, тромбоцит, плазма,иммунитет Тыныс алу:Спирометр, альвеола, бронхиола,көмей, өкпе Nutrition: Liver, pharynx, mouth, stomach, pancreas Vitamins: NI Lunin, ascorbic acid, retinol, calciferol, thiamine Blood supply: erythrocyte, leukocyte, platelet, plasma, immunity Breathing: spirometer, alveolus, bronchiole, larynx, lungs I will divide you into groups
|
||||||
Beginning of lesson Cабақтың басы 10 мин
|
Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
БІЛУ: «Миға шабуыл» әдісі Бейнебаян көреді. 10 мин What is the video about? |
Мақсаты: Тыңдалым дағдысын қалыптастыру Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сабақтың мақсатына жетуге мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау Видеодағы тапсырманы орындаған қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||
Сабақтың ортасы Middle of lesson 20 min Мағынаны ашу. 7 мин |
FILA әдісімен талдауға, оқып біліп, кестені толтыруға тапсырма береді; Оқулықты және таратпа парақшаны пайдаланады |
ТҮСІНУ: жұптық жұмыс Тапсырма.1 Берілген мәтіннен факт, идея, іс-әрекетті тауып, сұрақ құрастырады. Басқа оқушылар сұраққа жауап береді. We will do task using method FILA |
Дискриптор: - Бөліп шығару мүшелері туралы мәлімет алады; -Негізгі факт, идея мен іс-әрекетті тауып жазады; -Өз беттерімен сұрақ құрастырады Жалпы - 4 ұпай |
Дайын мәтін Оқулық Тапсырманы толық орындаса 5 ұпай жинайды |
|||
3 мин
|
Суретті қолдану арқылы еске сақтау қабілеттерін бақылау |
ҚОЛДАНУ: жеке жұмыс Тапсырма.2 Суретті сөйлету Бүйрек құрылысының суретіне номерге сай құрылысын жазу |
Дискриптор:
Уақытқа сай орындап үлгереді 3 ұпай |
Бағалау бетшесіне ұпай беру |
|||
Сергіту сәті 5 мин |
Жаңа сабақ бойынша терминдерді игеру |
Тақтадағы терминді топ болып жазып жарысу Бөліп шығару |
Пәнаралық байланыс дамиды ойын арқылы |
|
|||
5 мин End of lesson
Сабақтың соңы 5 мин 2 мин
|
Жаңа сабақтағы кестені толтыру Бүйректің модельін құруға тапсырма беру Оқушылардың ойын білу, әр топтан 2 оқушы сабақты қорытындылайды. |
ТАЛДАУ: топтық жұмыс Тапсырма 3 Берілген кестені топпен бірге толтыру. ЖИНАҚТАУ: Бүйректің суретін пайдаланып әр топ модельін құрастырады, ағылшынша терминдерді, мүше аттарын өз орнына қояды. БАҒАЛАУ Даму сатысы Мен.....................білдім Мен ................түсіндім Мен.......жасай аламын Мен ..............талдадым Мен............құрастырдым Мен ................бағалаймын Рефлексия: Даму сатысы Кері байланыс алу Мен ........................... білдім Мен .................................... түсіндім Мен ........................................жасадым Мен ........................................... салыстырдым Мен ............................................. құрастырдым Мен ....................................................... бағаладым
|
Дискриптор: Зәр шығару мүшелерінің құрылысын табу. Қызметін жазу 2 ұпай Модельді дұрыс құрған топтың оқушылары өздеріне 1 ұпай алады 3 мин Жаңа сабақ бойынша ой қорыту, бір-бірін бағалау |
Қалыптастырушы бағалау бетшесі; Марапраттау Рефлексия алынады ауызша 2 тілде және жазбаша |
Терминдер:
Бөліп шығару-Separate out
Бүйрек – Kidney
Бүйрек артериясы- Renal artery
Бүйрек венасы- Renal vein
Қуық- Biadder
Несепағар- Ureter
Бүйрек астаушасы – Renal pelvis
Тостақаншалар - Calyces
Пирамидалар- Pyramids
Ми қабаты- Medulla
Қыртысты қабаты- Cortex
Нефрон- Nephron
Fakt - Факт |
Idea - Идея |
|
|
Action - Іс-әрекет
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |