Материалдар / ашық сабақ зат есім 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ зат есім 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әңгіме – дебат, топтастыру, АКТ, ой тастау, СТО Оқушыларзатесімтуралыбілімдерінескетүсіреді. Топ бір – бірінесұраққояды. Затесімніңжекеше, көпшетүрлерінажыратады, мысал келтіреді. Оқушылартірексөздердіпайдаланаотырып, топтасуретпенәңгімеқұрастырады. Өзжұмысынпостерғатүсіріп, қорғауғаүйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2021
414
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



1 сабақ

Қазақтілі

2 сынып

Сабақтыңтақырыбы

Зат есім

Сабақтыңжалпымақсаты

Затесімдердіңтүрлерінажыратабілу, мәтіндеқолданабілу.

Сабақтыңміндеттері


1.Сөйлем ішінензатесімдіанықтайбілугеүйрету.

Жалқыесім мен жалпыесім,олардыңжазылуемлесітуралыбілімдерінбекіту.

2. Сөздікқорларынмолайту.

3. Сауаттылыққатәрбиелеу.

Күтілетіннәтиже



1. Затесімдердіңтүрлерінажыратабілу.

2. Сөйлемқұруда, әңгімеқұрастырудапайдаланаалу.


Сабақтыңкөрнекіліктері

Оқулық, суреттер, аққағаз, смайлик, спикер.

Сабақтыңәдіс – тәсілдері .

Әңгіме – дебат, топтастыру, АКТ, ой тастау, СТО

Сабақтыңбарысыбойыншамұғалімніңжазбалары

Мұғалімніңіс-әрекеті

Уақыты

Оқушыныңіс-әрекеті

І. Ұйымкезеңі:

а) Шаттықшеңбері.

2 мин

Оқушыларбір–бірінесәттіліктілейді.

Оқушыларсуреттердітаңдауарқылытоптарғабөлініпотырады.

ә) Жемістердіңсуреттерінтаңдауарқылытопқабөлу.


ІІ. Өткендіқайталау.

а) Әңгіме – дебат.

Сұраққоюарқылызатесімтуралыбілімдерінескетүсіру.

- Затесімдегеніміз не?

- Затесімдерқандайсұрақтарғажауапбереді?

- Затесімніңқандайтүрлерінбілесіңдер?

- Мысалкелтір.

3 мин

Оқушыларзатесімтуралыбілімдерінескетүсіреді. Топ бір – бірінесұраққояды.



Затесімніңжекеше, көпшетүрлерінажыратады, мысалкелтіреді.

ІІ. Жаңасабақ:

АКТ – мен жұмыс.

а) Суреттергеқарайотырыпзатесімдердіатау.

- Суреттердітоптастыруарқылыоқушыларзатесімніңтүрлерінажырату.

- Суреттергебайланыстысұраққоюарқылыойлауқабілеттеріндамыту.


ә) Оқулықпенжұмыс.

1 – жаттығу. (Ой тастау)

«Кесе» дегеніміз не?

Кесе – ыдыс. Оны шай, сұйықтамақішугеқолданады. Кесеніңбетіашық, дөңгелекетіпжасалады. Ағаштанжасалғанмұндайыдыстаркесегежатпайды. Оны тостағандейді. Кесефасфорданғанажасалады. Сыртынатүрліою – өрнектерсалынады.


б) Топтықжұмыс.

3 –жаттығу.

Тірексөздердіпайдаланаотырып, суретпенәңгімеқұрастыру.

Төбешік, қоңыраугүл, жұлдызшы, кітаптар, күнтізбе, зейнеткер, құмыралар, жаңылтпаш, бөдене, жылғалар, ошақ, құмырсқалар.


в) Деңгейліктапсырмалар.

Бүгінмектептеертеңглілікөтті. Ертеңгілікхалықтардостығынаарналды. Өйткенібіздіңеліміздекөптегенұлттар тату – тәттітұрады.

Мерекедеоқушыларөнерлерінкөрсетті. Асқарқазақтіліндеөлеңоқыды. Асанәдеміәншырқады. Ертеңгілікқызықөтті.

Тапсырмалар:

1. Затесімдердіңастынсыз.

2. Жекешезатесімдікөпшетүргеайналдыр.

3. Затесімдерменсөйлемқұрастыр.

6 мин















8 мин













9 мин











8 мин


Әңгіме – дебат, топтастыру, АКТ, ой тастау, СТО






Оқушыларкесетуралыбілімдерінортағасалады.


Жаттығужазбашаорындайды.












Оқушылартірексөздердіпайдаланаотырып, топтасуретпенәңгімеқұрастырады.

Өзжұмысынпостерғатүсіріп, қорғауғаүйренеді.







Тапсырмаларбойыншаәртүрлідеңгейдегіоқушылардыңбірлескенжұмысыжүреді. Оқушыларбіртапсырмаданкелесітапсырмағаөзбілімінесүйенеотырыпжылжиды.





Сергітусәті:

«Мен еңбекқорбаламын» ойыны.

Ойынныңережесі:

Мұғалім «Сен үйде не істейсің?» депбірбалағадоплақтырады.Олкелесібалағасолсұрақтықойыпжалғастырады.




1 мин



Оқушыларбір – бірінесұраққояотырып, ойындыжалғастырады.

3) Шығармашылықжұмыс.

2 – жаттығудыпайдаланыпкім? кімдер? сұрақтарынқатыстырып,

2-3 сөйлемқұрастырады, затесімгеталдаужасайды.

4 мин

Затесімдіәңгімеқұрастырудапайдаланады.

«Неге» сұрағыарқылыоқушыларға

ойтастау.

ІV. Сабақтыбекіту:

Жұмбақшешу.

а) Қалыңкиімдіұнатады, шешіндірсеңжылатады. (пияз)

ә) Аяғыбіреу, қолыжоқ,

өзісөйлейбілмейді.

салғанізісөйлейді. (қалам)

б) Күнкүледі,

жертүледі. (көктем)



2,5 мин


Жұмбақшешеотырып, алғанбілімдерінжинақтайды.



Жұмбақтыңжауабынталдайды.

V. Бағалау:

Бағдаршам.

Топпенжұмыстыспикердіңбағалауы.

Критерии арқылымұғалімніңбағалауы.

Сабақүстіндемұғалімніңмадақтауы.



1 мин

Өздерібір-бірінбағалайды.




Күнделіктерінебағақою.

ҮІ. Үйде: бет 214 2 - жаттығу

0,5 мин

Үйтапсырмасынкүнделіктерінежазыпалады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!