Материалдар / Ашық сабақ.Алғашқы ұстаз.Алғашқы қоңырау Ғафу Қайырбеков 3-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ.Алғашқы ұстаз.Алғашқы қоңырау Ғафу Қайырбеков 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта автор туралы мәлімет ала отырып,оқушылар алғашқы ұстаз туралы,мектеп туралы мағлұмат алады.Топтық тапсырмалар орындайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2021
2459
30 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспар

Оқу меңгерушісі:

Педагогтің аты-жөні

Бақтыбаева Г.С

Күні:18 02 2021ж


Сынып: 3 «В»

Қатысушылар саны:15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Алғашқы ұстаз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп

тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу;

3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып

жеткізу.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Әдебиетім» жылулық шеңбері

Педагог балалардан апталықтың тақырыбын сұрай отырып,сәттілік тілейді..

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

«Қар лақтыру» әдісі арқылы өткен тақырыпқа шолу

-Абылай кім болған?

-Бұқар жырау кім?

-Қазақ батырлары неліктен атқа қонды деп ойлайсың?

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.


.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы. «Ой қозғау» әдісі Сөзжұмбақ шешу

Белсенді оқу тапсырмалары( ұжымда)

Оқушыларға сөзжұмбақ шешкізу арқылы жаңа тақырыпты айтыңыз

«Автормен танысу» айдары Қалалық кітапханашы Ғафу Қайырбеков туралы мәлімет береді.

Тыңдалым. «Бейне баян» көрсету Ыбырай Алтынсарин туралы білетіндерін толықтыру.

Ыбырай Алтынсарин есімі «тұңғыш» сөзімен көп байланысты. Ол – балаларға арнап тұңғыш Торғай өңірінде мектеп ашқан. Осы мектепте оқушыларға тұңғыш оқу құралын жазды. Бұл кітап «Қазақ хрестоматиясы» деп аталады. Қазақ қыздарына тұңғыш өнерге үйрету мекемелерін ашты. Ыбырай Алтынсариннің басты еңбектерінің бірі – бұл 1883 жылы Орск қаласында тұңғыш қазақ Мұғалімдер мектебінің ашылуы, онда қазақ мектептері үшін мұғалімдерді даярлады. Мұғалімдердің жұмысын үйлестіруші тұңғыш оқу инспекторы қызметін де атқарды.

«Аудиодаан «Алғашқы қоңырау»өлеңі тыңдалады

Өлеңнің мазмұнына қай сурет сәйкес келетінін анықтау

Өлеңнің мазмұнына талдау жасау Неше шумақ? Неше тармақ бар?

Оқылым Оқу түрлері жүргізіледі

I қатар II қатар III қатар тапсырмалары

Іштей оқу Тізбектей оқу Дауыстап тұтастай оқу

Ғ. Қайырбековтің «Алғашқы қоңырау» өлеңі мәнерлеп оқылады.


Өлеңнің мазмұнын талдау.Әр шумаққа тоқталу





I қатар

«Келешектің мектебін Қалай елестетемін?»

шағын эссе жазу

II қатар

«Бес жолды өлең»әдісі «Ұстаз» туралы өлең құрау

III қатар

«Сәйкестендіру»

Дескриптор:

  • Тақырып бойынша өз ойларын жазады

  • шығармашылыққа байланысты тапсырма орындайды

  • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Сергіту сәті: «Жарқын жүзді ұстазым» әнінің бір шумағын айту

Жазылым: Сөздікпен жұмысты жазу

Қалың ел- халқы,елі

Қара қазан -жұрты,отбасы,жанұясы

Сары бала- ұрпағы

Саралау тапсырмасы: Ы.Алтынсарин туралы не білеміз?

«Үш шапалақ» арқылы бағалау



Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмалары

(ұжымда)








Форматив

ті бағалау.





ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.




















Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Жаңа тақырыпқа сәйкес жеке оқушымен жұмыс

I қатар «Атақты тұлғалармен кездесу» рөлдік ойындар қойылымын қояды

II қатар

«Ақиқат,жалған» әдісі арқылы сұрақтар

Ы.Алтынсарин алғашқы ұстаз,ағартушы,жазушы

(Ақиқат)

«Кел балалар,оқылық!»өлеңінің авторы Ғ.Қайырбеков

(Жалған)

Ы.Алтынсариннің шын аты Ибрахим (Ақиқат)

Ғ.Қайырбековтың «Алғашқы қоңырау»өлеңінде Абай туралы айтылған (Жалған)

III қатар «Ұстаз,мектеп туралы мақалдар айту,жазу

Дескриптор:

.Сұрақтарға жауап береді

.Мақалдар айта біледі

.Рөлдік қойылым қоя біледі

«Басбармақ»әдісі арқылы бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Өлеңдегі негізгі ойды білдіріп тұрған бөлікті анықта

1

Ілесіп сол қоңырау үнімен

Қазақтың даласына білім келді

А

1-бөлік

2

Кім қаққан аты жөні кім қоңыраушының

Даланың дүбірлеткен қойнау,шыңын

В

2-бөлік

3

Сол сұрақ қоңырауға қосып үнін

Бар қазақ аспанында ұшты бүгін

С

3-бөлік

Қорытындылау «Еркін микрофон» әдісі сұрақтар беру

Ы.Алтынсариннің бір өлеңімен аяқтау

ҚБ:

«Басбармақ»әдісі арқылы бағалау

Қатар бойынша тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия «Қоңырау» әдісі.

Жасыл қоңырау- толық түсіндім, сары қоңырау -жартылай түсіндім, қызыл қоңырау -түсінбедім



Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді.

«Қоңырау»

Кері байланыс тақтайшасы.



















«Ә.Жангелдин атындағы ЖОББМ»КММ







Алғашқы ұстаз.Алғашқы қоңырау

(ашық сабақ)

3 «В» сыныбы




Өткізген: Бақтыбаева Г.С



Шалқар қаласы

2020-2021 оқу жылы





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!