-Біздер өткен сабақта
Б.Соқпақбаев. «Менің атым Қожа» повесімен танысқан болатынбыз. Енді
сол оқиға туралы нені біліп, түсінгенімізді есімізге
түсірейік.
«Кір қыстырғыш»
әдісі
С уреттер
бойынша повестің мазмұнын айтып шығу
Дескриптор:
-кейіпкерлерді суретінен
тани алады;
-шығарма мазмұның
біледі.
«Мынау кім?» әдісі бойынша
шығармадағы басты кейіпкерлерді еске түсіріп
алайық.
1. Біреуді біреуге атыстырып,
от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім?
(Жантас)
2. Мен оқулық емес, қант
аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз.
(Қожа)
3. Біз екеуміз таныс шығармыз
деймін? (С. Майқанова)
4. Қожа жаман бала емес
(Жанар)
5. Мен сенің әкеңе қарыздар
адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір
қарасы жүр. (Мектеп күзетшісі Сәйбек қарт)
6. Келесі сабаққа қайыссың
бақа ұстап әкелесіңдер? (Зоология пәнінің мұғалімі
Оспанов)
7. “Сен оқуды тастасаң, маған
ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер.
Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып
шығарсың.Сонда маған шапағатың тиер.”
(Сұлтан)
8. Жолама. Мама деуші болма
маған (Анасы )
Дескриптор:
-шапшаң ойлана
алады;
-кейіпкерді іс-әрекетінен
таниды.
Осы аталған кейіпкерлерге
тоқтала келе, бүгінгі сабақ мақсатымен
таныстыру.
«Концептуалды кесте»
әдісі
Интерактивті тақтадан кестені
көрсетеді.
1-топ: «Қожа-жақсы
бала»
Р/с
|
Кейіпкері
|
Өмірге
қызығушылғы
|
Адами
қасиеті
|
Кейіпкерге берілетін
баға
|
1
|
Қожа
|
|
|
|
2
|
Жантас
|
|
|
|
2 - топ: «Қожа-тентек
бала»
Р/с
|
Кейіпкері
|
Өмірге
қызығушылғы
|
Адами
қасиеті
|
Кейіпкерге берілетін
баға
|
1
|
Сұлтан
|
|
|
|
2
|
Майқанова
|
|
|
|
3-топ: «Қожа-қиялшыл
бала»
Р/с
|
Кейіпкері
|
Өмірге
қызығушылғы
|
Адами
қасиеті
|
Кейіпкерге берілетін
баға
|
1
|
Жанар
|
|
|
|
2
|
Әжесі
|
|
|
|
4-топ: «Қожа-намысшыл
бала»
Р/с
|
Кейіпкері
|
Өмірге
қызығушылғы
|
Адами
қасиеті
|
Кейіпкерге берілетін
баға
|
1
|
Оспанов
|
|
|
|
2
|
Анасы
|
|
|
|
Дескриптор: Білім
алушы:
-.Шығарма мазмұнын
түсінеді.
- Кейіпкерлердің адами
қасиеттерін ашады.
-Өзіндік ой-тұжырым
жасайды.
|