Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
Саралау-оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау –оқушы білімін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс.Денсаулық және қауіпсіздік.АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен
байланыс(тәрбие элнменті)
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен
оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай
өтті? Қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты
ма? Тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және
неге?
|
Өз сабағымызды талдау
үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.Сол жақта берілген сұрақтарға
жауап берініз
|
|
1-әрекет.(2 минут) Сынып ахуалын
қалыптастыру.(1,
5-модуль)
2-әрекет. Сабақ мақсатымен
таныстыру. (1, 4, 5-модульдер)
Оқушыларға сабақ мақсаты мен
міндетін таныстырып талдатады. Жетістік критерийлері
таныстырылады.
(
минут).
Б.Момышұлының «Ұшқан ұя»
повесіні
3-әрекет. Топқа бөлу. (1,
5-модульдер).
(2
минут)
4-әрекет. Топтық жұмыс. (1
,2-модульдер).Әр топқа әр түрлі тапсырма
беріледі.
1-топ «Торлы
диаграмма»/
2-топ «Жалған ба,шындық
па?»
3-топ «Мазмұндық
жоспар»
4-топ «Тест
құрастыру»
5-әрекет.«Қысқаша
ойкөкпар»
-
-Қазақта ырымдап ат қою
болған? Сол дәстүрге көзқарасың? Мәтіннен тауып
оқу.
-
--Ата-бабамыз ұл туғанда
неліктен қатты қуанған? Мәтіннен тауып
оқыңдар.
-
-Бауыржан бесік жырын
білмейтін аналардан неліктен қорқады?
-
-Жеті атасын білу қажет пе?
Мәтіннен тауып оқу
-
-«Ұшқан ұя» повесінде қандай
қандай қазақтың дәстүрі, ырымы, ұлттық ойындары
көрінеді?
Дискрипторлар білім
алушы
-
Қазақтың жалпақ тілін
пайдаланады;
-
Өз ойын анық, дәл айту
керек?
-
Қазақтың мақал-мәтелдерін
пайдаланып сөйлейді;
6-әрекет.Рефлексия
кезеңі.Кестені толтыру.
(1, 2-модульдер), (5
минут)
.8-әрекет.Үйге тапсырма :
Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» туындысының кейіпкерлеріне мінездеме
жазу
|
1-әрекет. Оқушылар
тыңдайды.
2-әрекет.Оқушылар дәптерлеріне
сабақтың тақырыбын жазады. Сабақ мақсаттарын
оқиды.
3-әрекет.Оқушылар топқа
бөлінеді.
4-әрекет.Топтық
жұмыс.
(1 ,
2-модульдер)
5- әрекет. Әр оқушы өз
дәптерлеріне орындайды.
6-әрекет.Рефлексия кезеңі.
«тұжырым кестесі» әдісі
8-әрекет.Үйге тапсырма
алады.
|