Материалдар / Ашық сабақ.Б.Момышұлы "Ұшқан ұя" повесінің композициялық құрылысы, 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ.Б.Момышұлы "Ұшқан ұя" повесінің композициялық құрылысы, 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2021
3776
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы

Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі.4-сабақ

8-сынып

қазақ әдебиеті

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

  • Т/Ж1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, пролог, эпилогтарды анықтау

Сабақ мақсаттары:

Барлығы:сюжетті анықтамасын біледі.



Көбі: пролог, эпилогтарды анықтай алады





Кейбірі: шығарманы өз бетінше аяқтай алады


Пәнаралық байланыс

Әдебиетпен, тарихпен

Қажетті құрал-жабдықтар

Оқулық, плакаттар, маркер, «Мақал-мәтелдер» жинағы


Оқыту әдістері:

Топтық жұмыс, жеке жұмыс

Жоспарланған уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті. Жаттығу түрлері

Оқушы әрекеті

Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы















Сабақтың соңы



Shape1

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау –оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс.Денсаулық және қауіпсіздік.АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тәрбие элнменті)

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағымызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.Сол жақта берілген сұрақтарға жауап берініз



























1-әрекет.(2 минут) Сынып ахуалын қалыптастыру.(1, 5-модуль)

  • Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу . Сынып ахуалын қалыптастыру үшін Б.Момышұлының бейнетаспадан өз сөздерін тыңдату

2-әрекет. Сабақ мақсатымен таныстыру. (1, 4, 5-модульдер)

Оқушыларға сабақ мақсаты мен міндетін таныстырып талдатады. Жетістік критерийлері таныстырылады.

( минут).

Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесіні

3-әрекет. Топқа бөлу. (1, 5-модульдер).

(2 минут)


4-әрекет. Топтық жұмыс. (1 ,2-модульдер).Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі.

1-топ «Торлы диаграмма»/

2-топ «Жалған ба,шындық па?»

3-топ «Мазмұндық жоспар»

4-топ «Тест құрастыру»

5-әрекет.«Қысқаша ойкөкпар»

  • -Қазақта ырымдап ат қою болған? Сол дәстүрге көзқарасың? Мәтіннен тауып оқу.

  • --Ата-бабамыз ұл туғанда неліктен қатты қуанған? Мәтіннен тауып оқыңдар.

  • -Бауыржан бесік жырын білмейтін аналардан неліктен қорқады?

  • -Жеті атасын білу қажет пе? Мәтіннен тауып оқу

  • -«Ұшқан ұя» повесінде қандай қандай қазақтың дәстүрі, ырымы, ұлттық ойындары көрінеді?


Дискрипторлар білім алушы

  • Қазақтың жалпақ тілін пайдаланады;

  • Өз ойын анық, дәл айту керек?

  • Қазақтың мақал-мәтелдерін пайдаланып сөйлейді;


6-әрекет.Рефлексия кезеңі.Кестені толтыру.

(1, 2-модульдер), (5 минут)

.8-әрекет.Үйге тапсырма : Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» туындысының кейіпкерлеріне мінездеме жазу



1-әрекет. Оқушылар тыңдайды.








2-әрекет.Оқушылар дәптерлеріне сабақтың тақырыбын жазады. Сабақ мақсаттарын оқиды.




3-әрекет.Оқушылар топқа бөлінеді.



4-әрекет.Топтық жұмыс.

(1 , 2-модульдер)

5- әрекет. Әр оқушы өз дәптерлеріне орындайды.


6-әрекет.Рефлексия кезеңі. «тұжырым кестесі» әдісі


8-әрекет.Үйге тапсырма алады.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!