Материалдар / Ашық сабақ:"Денсаулық және қоршаған орта" 7 - сынып

Ашық сабақ:"Денсаулық және қоршаған орта" 7 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ беретін мұғалімдерге көмек ретінде қолдануыға болады. Бұл материалда сабақтың барыс түгел жоспарланған. Тапсырмалар оқушы деңгейіне лайықталып жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2018
1600
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тіліСыныбы: 7Қысқа мерзімді жоспарСабақтың тақырыбы: Денсаулық және қоршаған ортаСабақтың мақсаты: 7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.7.О3. Мақала құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік Ел » ұлттық идеясы негізге ала отырып, оқушыны еңбек пен шығармашылыққа баулу. Күтілетін нәтиже: Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінідіріп, ұсынылған ақпарат ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі. Денсаулыққа қоршаған ортаның әсерін анықтайды. Денсаулықты сақтау жолдарын біледі.Алдыңғы тақырып: Нәтиже сабақ. Көшпенділер мәдеиетіРесурстар: Оқулық, суреттер, мәтіндсер, аудиотаспа, топтық тапсырмалар, сұрақтао жазылған парақтар, стикелер, түрлі түсті қалпақтар.Пәнарақлық байланыс: биология, медицинаСабақтың барысы:І Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, сынып тазалыған қадағалау. Ынтымақтастық атмосферасын ортату. Топқа бөлу (стикерге жазылған сөздер арқылы)
  • Денсаулық
  • Тазалық
  • Қоршаған орта
Үй тапсырмасын сұрау
  • топ: Сіздер «Көшпенділер мәдениеті» атты көрмеге барып келген соң күнделігіңізге не жаздыңыз? Сұрағына жауап жазу.
  • топ: «Көшпенділер мәдениті» тақырыбында эссе жазу.
  • топ: Қиял-ғажайып әңгіме жазады. Сіз «Уақыт машинасы» арқылы көшпенділер заманына тап болдыңыз. Сондағы әсеріңізді әңгімелеңіз.
Үйге берілген тапсырманы бекіту. «Таза тақта» әдіс арқылы
  • Мақал мен мәтелдің айырмашылығы неде?
  • Сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді ата
  • Үтір қай кезде қойылады?
  • Сызықшаның қойылу себебін түсіндір.
  • «Тайға таңба басқандай» тұрақты тіркесінің мағынасын қалай түсінесің?
  • Тұрақты тіркес дегенііз не?
  • Тұрақты тіркес пен сөз тіркесінің айырмашылығы неде?
  • Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді ата.


Ойтүрткі (жаңа сабақ бойынша сұрақтар қою)
  • Денсаулық дегеніміз не?
  • Денсаулыққа қоршаған ортаның әсері бар ма?
  • Денсаулықы сақтау үшін не істеу керек?
Тыңдалым2- тапсырма. Мәтінді үнтаспадан тыңдап, сөйлеудің қай түрі екенін (диалог, монолог, полилог) ажырат. Дауыс сазының құбылуына назар аудар.«Белгенге маржан» атты тәсілмен мектеп медбикесінің денсаулықты қалай сақтауға болатыны жайында мәлімет береді.Айтылым4-тапсырма. «Ойшыл қалпақтар» рөлдік ойыны. 6 оқушы топтасып, 6 түсті қалпақ киіңдер. «Денсаулыққа әсер ететін фактор» деген тақырыпта сұрақтар бойынша пікірталас ұйымдастырыңдар.(6 оқушы шығып жауап береді)Қалыптастырушы бағалауТілдік бағдарСөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілер, соның ішінде қос нүктенің қойылу себептері туралы түсінік беру.Жазылым 9- тапсырма. Адамның хал –ахуалын жақсартуға бағытталған іс-шаралар туралы нұсқаулық жаз. Онда тыныс белгілерді дұрыс қолдан. Үлгі. Нұсқаулық дегеніміз білгілі бір мақсатты көздеп, қысқа әрі түсінікті ережелер жинағы. Мысалы: Шай шаршағаныңды басады, көңіліңді сергітеді, бойыңа қуат береді. ...Қалыптасытрушы бағалау«Жазып көр» әдісі арқылы өтініш жазып көреміз «Сарыарқа» спорт сарайында қазақша күрестен «Қазақстан барысы» республикалық турнирі өтпекші. Бәріміздің барғымыз келеді. Бірақ сендерде сабақ бар. Басшылықпен сөйлесіп едім, өтініш хат жазыңдар деді. Әрқайсымыз жеке-жеке жазу керек. Ал кеттік, жазуды бастаймыз... Кері байланыс: Кім жаза алды? Неге жаза алмаймыз? Біздің біліміміз неге оған жетпеді? Иә, бізде дағды жетіспейді.Қалыптастырушы бағалау. Сабақты қортындылауЖаңа тақырыпты «сұрақ- жауап » әдісі арқылы бекіту.Үйге тапсырма беру. «Денсаулық- зор байлық» атты тақырыпта эссе жазу.Кері байланыс







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ