Сабақтың
басы
2
мин.
Өткенге
шолу.
10 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Ой
толғау
«Өткенге шолу» әдісі
арқылы, мұғалім үй тапсырмасы бойынша сұрақтар
қояды.
1.Энергия дегеніміз
не? Оның қандай түрлері бар?
2.Су құбырының
құрылысына түсінік бер.
3.Энергияны үнемдеу
үшін, табиғаттың қандай көзін
қолдануға
болады?
|
Өткен сабақты
сұраққа жауап беру арқылы еске
түсіреді
1.Энергия дегеніміз
не? Оның қандай түрлері бар?
2.Су құбырының
құрылысына түсінік бер.
3.Энергияны үнемдеу
үшін, табиғаттың қандай көзін қолдануға
болады? Су,Күн көзі,Жел арқылы қандай
энергияны алу жолдары бар?
ЭКСПО-2017 дегі
көрмеге қойылған арзан энергия алу құралдары туралы не
білесің?
|
4.Су,Күн көзі,Жел арқылы
қандай энергияны алу жолдары
бар?
5.ЭКСПО-2017 дегі көрмеге
қойылған арзан энергия алу құралдары туралы не білесің? бойынша
жауап берген оқушыларға 1 балл
беріледі
|
АКТ дан
слайдттар
Бейне
роликтер
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
Жеке
жұмыстар
22
мин.
|
1.Энергиясыз
тіршілік жоқ.
Пластик дегеніміз
не? Аида
2.
Геология.
Мұнайды қайдан
алуға болады? Нұрсая
3.Тұрмыста
қолданылатын полиэтилен пакеттері
туралы.Мұқан
4.Бізге қоқысты
не үшін сұрыптау қажет?Аружан
|
Оқушылар
энергия-электр көзі екеніне байланысты берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
-Пластик туралы
біледі;
-Энергиясыз
тіршіліктің көзі жоқ екеніне көз
жеткізеді;
-Мұнайды қайдан алу
керек екенін біледі;
|
ДК
экраны плакат,
11-сынып
оқулығы
ДМ. Қосымша
2
|
Сабақтың
соңы.
Жеке
жұмыс:
Ой
толғаныс
6
мин.
Рефлексия
2
мин
|
«Білім пирамидасы»
әдісі.
1
|
Білу
|
Энергия
дегеніміз
не?
|
|
2
|
Түсіну
|
Энергияның
сақталу
заңының
тұжырымдамасын
жаз?
|
|
3
|
Қолдану
|
|
|
4
|
Талдау
|
Суретті
түсіндір?
|
|
5
|
Жинақтау
|
Энергияның сақталуы мен
ай
айналуын
салыстыр?
|
|
6
|
Бағалау
|
Энергияның заңы
нені
зерттейді?
|
|
|
|
Энергияның заңдылықтарының,
күнделікті
тұрмыста маңызы
қандай?
|
|
Үйге
тапсырма:
|
Оқушылар өздерінің тақырып
бойынша оқып, зерделегенін берілген сұраққа жауап беру арқылы білім
пирамидасына жазып шығады.
Мақсаты: Өз ойын қорытындылау,
сабақты бекіту.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады)
|
Дескриптор:
Білім пирамидасы әдісі бойынша
берілген тапсырманы толық орындайды. Жалпы балл
-3
Тиімділігі: Оқушы алған
білімін жинақтап, саралай білуге
дағдыланады.
|
ДК
экраны
Жұмыс
дәптерлері.
ДМ. Қосымша
3
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Оқу мақсаттарына жету үшін
сабақтың бастапқы кезеңінде оқушылардың ішкі уәжін ояту және жаңа
сабаққа зейінін шоғырландыру үшін ширатуға тақырып бойынша
проблемалық сұрақтар қоямын. Оқушылардың танымдық-интеллектуалдық
қабілетін арттыру үшін
тапсырмаларды саралап,
оқушылардың жеке қажеттіліктеріне қарай «Суреттер
сөйлейді»
әдісімен энергияның
заңдылықтарын анықтайды.
|
|
Физика кабинетіндегі
қауіпсіздік ережесі еске салынады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|