Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ:Халықтың мәдени мұрасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Мектеп директоры: М.Суттибаев
Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары
Бөлімнің атауы |
Ғасырлар даналығы (І бөлім) |
Педагогтің аты-жөні |
Шакуова Гульнар Бимырзақызы |
Мерізімі |
15.09.2021 ж. |
Сынып |
3 “А” |
Сабақтың тақырыбы |
Халықтың мәдени мұрасы №4 сабақ |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Ел тарихына, өз халқының тарихи тамырына, халықтың мәдени мұрасына қызығушылық танытады. |
Құндылық |
Ішкі тыныштық |
Қасиеттер |
Әдептілік, ұстамдылық, табандылық |
Сабақтың мақсаты |
Халқымыздың салт-дәстүрін сақтаудың маңыздылығын ұғындыра отырып, Ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу. |
Сабақтың міндеттері |
|
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі, Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
I.Ұйымдастыру кезеңі (1 минут) IІ.Жағымды көңіл-күй (1-3 минут) |
Мұғалім сәлемдеседі, оқушылардың сабаққа қатысуын тексереді. 5 «Т» ережесін еске түсіріп, айналамызды тәртіпке келтіріп, мейіріммен қарап отыруды ұсынады. Мұғалім «Орманға ойша саяхат» тыныштық сәтін өткізеді. |
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді. Оқушылар жағымды күйге келіп, терең ойлауға бейімделеді. |
Оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал Композитор Неlland «Спокойное фортепианно» аудиожазбасы |
IІІ.Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру (әңгіме) (5-7минут) |
Серік Нұғыманның «Бәсіре» әңгімесі Сұрақтар: - “Бәсіре”беру деген қандай дәстүр? - Ата-аналарыңнан қандай салт-дәстүрлерді сұрап білдіңдер? - Үйде, отбастарыңда қандай салт-дәстүрлерді көп қолданып жүрсіңдер? - Өздерің «Бәсіре» алып көрдіңдер ме?“Бәсіре”алғанда қандай күйде болдыңдар, не сезіндіңдер? Мұғалім осы сұрақтар арқылы оқушымен бірге мәтінді талдайды. «Бәсірені» әдептілікті бойына сіңірген, ұстамды және табанды балаларға, яғни бойымен бірге ойы да жетілген ер балаларға нағашыларының беретіндігін, оны алған соң ішкі жан дүниесі жайланатындығымен қорытындылайды. |
Оқушылар мәтіннің мазмұнын айтады, өзгелері мұқият тыңдайды, берілген сұрақтарға жауап береді. «Бәсіре» не үшін берілетінін түсінеді. Түрлі салт-дәстүрлердің түрлерін айтып береді. Өздері отбасында көп қолданатын салт-дәстүрлер туралы айтады. «Бәсірені»өздері алып көргенін және ол кездегі сезімдерімен, яғни әдептілік пен ұстамдылық қасиеттерін бойына сіңіргенімен бөліседі. Өздерін есейген, есті бала сияқты сезінеді. |
№4- сабақ Оқулықтан 6-тапсырма, 19,20 – беттер |
ІV.Жағымды ой-пікір (дәйексөз) әңгіме (3-4 минут) |
«Салтын сүйген-халқын сүйеді» Халық даналығы Мұғалім оқушыларға осы дәйексөзді 2-3 рет қайталатады және дәптерге жазуды ұсынады Сұрақтар: - Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? - Салтты сақтау неліктен өсиет етіп қалдырылады? - Салт-дәстүрді ұстанып жүрген адамдардың бойында қандай қасиеттерді байқап жүрсіңдер? |
Оқушылар дәйексөздің мағынасын мұғаліммен бірге сұрақтарға жауап бере отырып талқылайды, оны 2-3 рет қайталайды және дәптерге жазып алады. |
Оқулық, оқушы дәптері |
V. Оқиға айту (әңгіме) (4-8 минут) |
Мұғалімнің оқушыларға өз шығармасынан «Үш дос» әңгімесінен үзінді айтып береді. «1-Мамыр» ауылында «Бейбітшілік көшесінде» Азадбек, Иззат және Құрмет деген үш дос көрші тұрды. Олар өте тату болды. Бірге асық ойнайтын, бірге өзенге шомылуға баратын, қыста сырғанап, коньки тебетін. Бір-бірінің үйінде қандай да бір салт-дәстүрге сай жиын-тойлар өтілсе, үлкендермен бірге қалмай барып тұратын. Содан болар Азадбек пен Иззат қазақы үрдісте тәрбиеленіп, өсіп келеді. Бір күні Иззаттың ата-анасы «Чечняға» көшеміз деп шешті. Ондағы туыстары шақырып жатқан көрінеді, «Өз елдеріңе қайтыңдар!» -деп... Содан бері Иззаттың көңіл-күйі болмай жүрді. Амалы жоқ, үлкендердің ұйғарымымен туған жерін, достарын қимай көшіп кетті. Олардың елдерінде болып жатқан жан түршігерлік жағдайдан /соғыстан/достары күнделікті жаңалықтардан, үлкендердің айтуынан хабардар еді. Сондықтан қатты уайымдады. Азадбек пен Құрметте де көңіл-күйлері болмай жүрді. Жылда ауылдың «Наурыз» тойына да бірге барып, наурыз көжеден ішіп, ұлттық ойындарды ойнап қайтушы еді... Осылайша бір айдай уақыт өтті. Бір күні Иззаттың есігінің алдында біреулердің жүк машинасына тиелген заттарды түсіріп жатқанын көрді. Достар жүгіріп келіп қараса, өздерінің досы қайта көшіп келген екен. Достардың қуаныштарында шек болмады. Ата-анасы елдеріне барған соң Иззаттың жерсінбегенін, ондағы балалармен достаса алмағандығын және туған жерге қайтқысы келгенін айтты. Ондағы туыстары Иззаттың сыпайы, әдепті болып өскенін мақтан етіпті. Иззат достарына бірге асық ойнағанын, бірге бір-бірінің үйіне қонаққа барып тұратындығын сағынғанын айтты. Үшеуі бір үйдің баласындай тату, сабырлы мінездерімен, өзара түсіністікпен, үйлесімді көңіл-күймен ойнап кетті. Сұрақтар: - Әңгімеде қандай жағдай баяндалған? - Иззаттың елден көшуіне не себеп болды? - Үш дос не себепті бір-бірін қимады? - Үш достың бойындағы қандай қасиеттерді жоғары бағалар едіңдер? - Өз достарыңмен қарым-қатынастарың қандай? |
Оқушылар әңгімені зейін қойып тыңдайды. Сұрақтарға жауап бере отырып, «достық» сөзінің мағынасын терең түсінеді. Ата салтын қадірлеуді үйреніп, өз бойларына әдептілік, табандылық, сыпайылық қасиеттерін сіңіруге талпынады. 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |