Материалдар / Ашық сабақ"Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ"Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді сабақ жоспары зерттеу сабағына арнап құрылған. Оқушылар «Дизайн- ойлау» әдісі бойынша шеңберге іштей және сырттай төртбұрыштарды орналастыру арқылы нәтижеге қол жеткізе отырып, жаңа тақырыпты түсінеді. Тапсырмалар топқа, жұпқа бөлуге, өткен тақырып бойынша білімдерін тексеруге,аңғарымпаздықты қажет ететін тұстарына назар аударуға,тақырыпты аша түсуге арнап іріктеліп алынған.Сонымен қатар тапсырмалар арқылы уақытты рационалды пайдалануға болады, құндылықтарға назар аудару тиімді жүргізіледі. Сабақ қараша айының соңғы аптасында өткендіктен, Президент күніне, Елбасы құрметіне арнап өткізілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
920
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімдіжоспар/Short term plan
Сабақ жоспары /
Lesson plan

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:
Long-term plan unit:

9.2BШеңбер мен дөңгелектің қасиеттері
9.2BProperties of circles

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып/Grade: 9

Қатысқандар саны:11
Number present:11

Қатыспағандарсаны:0
Absent:
0

Сабақтақырыбы
Topic

Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар
Inscribed and circumscribed quadrilateral

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)Learningobjectivesthatareachievedatthislesson

ГВ 9.8 шеңберге сырттай және іштей сызылған төртбұрыштарға қатысты

ұғымдарды түсінеді;

GR 9.8prove and apply properties and characteristics

of circumscribed and inscribed quadrilaterals


Сабақ мақсаттары

Lesson objectives

Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар ұғымдарын игерту,
олардың қасиеттерін қорытып шығара білуге жағдай жасау және

оларды қолдануды үйрету.

Бағалау критерийлері
Success criteria

Іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар ұғымдарын біледі;

Тілдік мақсаттар


Оқушылар төртбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлер
туралы теореманы талқылайды.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Шеңбер, центр, төртбұрыш, төртбұрышқа іштей сызылған шеңбер
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
Егер шеңбер көпбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын болса.....
Егер төртбұрыштың қарама-қарсы ...

Құндылықтарды дарыту Values instilled at the lesson

Оқушылардың жеке және топта жұмыс жасай білу, шығармашылықпен
ойлау дағдылары артады.
Ұлттық сана-сезім,патриотизм құндылықтары қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар
Cross-curricular links

Ағылшын тілі, тарих, информатика

АКТ қолдану дағдылары
ICTskills

PowerPoint презентациясы

Бастапқы білім

Previous learning

Шеңбер, оның элементтері,Іштей және сырттай сызылған көпбұрыштар,
іштей сызылған бұрыш, центрлік бұрыш ұғымдарын және
олардың қасиеттерін
біледі.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері

Plannedstagesofthelesson



Жоспарланған іс-шаралар

Дереккөздер

Сабақ тың құрылымы


Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті


Басы

Beginning

Ұйымдастыру

(2 мин)







Мұғалім оқушылармен амандасып, оқушылардың сабаққа қатысу сапасы мен дайындығын тексереді.

Сабақты Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «Біздің жастарымыз ғылым мен білімге ұмтылып,елдің болашағын ойлайтын болса, келешегіміз кемел, тәуелсіздігіміз баянды болады.»-деген сөзімен бастайды












Компьютер;

Презентация;

Таймер;

Слайд №1,2







11таратпалар, қосымша№1

Слайд №3,4,5





Топ атының бейнесі



ББД тексеру

5 мин









Оқушыларға 5анықтама, 5теореманың шарты , 5теореманың соңы ,1 теорема жазылған таратпалар таратады.









Көрсетілген ретпен оқушы таратпада жазылған сөйлемді оқиды .Оның жалғасы жазылған таратпаны алған оқушы орнынан тұрады. Алғашқы оқушы теореманы (анықтаманы) толық айтып шығады. Ал соңынан тұрған оқушы слайдта көрсетілген сұраққа жауап береді.

Сөйтіп 5жұп құрылады. Олар айтқан теорема ,анықтамаға сәйкес

«Іштей сызылған көпбұрыштар»
«Сырттай сызылған көпбұрыштар
» топтарына бөлінеді.

Теореманың жалғасы берілмейді. Ол оқушы тек теореманы толығымен айтып шығады сәйкес топқа отырады.

Жаңа материалды игеруге дайындалу

(топтық жұмыс)

13мин



Оқушыларға бірнеше дөңгелек, төртбұрыштар таратады.







Топпен шеңберге (топ атына сай ) төртбұрыштарды іштей(сырттай) орналастырады. Төртбұрыштарға қатысты қандай шарт орындалғанда шеңберге іштей(сырттай) төртбұрыштар сызуға болатынын анықтайды. Постер орындайды.

Слайд№6 Шеңбер, төртбұ

рыш фигура

лары




Ортасы

Middle

Жаңа білімді игеру

7мин

Оқушылардың қол жеткізген жұмысы жаңа тақырып екенін айта келіп,

сабақ тақырыбымен 3 тілде таныстырады.

Сабақтың мақсатын, тілдік мақсатты анықтайды.

Жаңа тақырыпқа қатысты 4теоремамен таныстырады.

1-теорема дәлелденеді.

3-теореманың дәлелдеу жолы көрсетіледі.2,4 теоремалар дәлелдеуі үйге беріледі.


Оқушылар дәптерге күннің жады, тақырыпты жазады.Өздеріне сабаққа мақсат қояды.Теореманың қысқаша шарты, дәлелдеуі жазылады.



Слайд

7-10

Қосымша №2











Түсінуін тексеру

(жеке жұмыс)

3мин

Оқушылар тапсырманы дұрыс орындай алмаған жағдайда , себебін анықтап қосымша тапсырма береді.




Слайдтан «Орта ғасырлардағы Қазақстан қалалары», ІІ дәрежелі «Айбын» ордені көрсетіледі.

Слайдта көрсетілген шеңберге іштей(сырттай) төртбұрыштар сызуға арналған тапсырмаларға(топ атына сай) бір-бірден ауызша жауап береді.

Оқушылардан шеңберге іштей(сырттай)сызылған төртбұрыштарды өмірде қай жерде, қай пәнде кездестіргені сұралады.

Слайд №10,11







Слайд№12

Жаңа мате

риалды бекіту

(жұптық жұмыс, тақтамен жұмыс)

7мин

Оқушыларға жеке орындауға 3деңгейден тұратын тапсырма таратады.

Тапсырманың жауабы слайдта көрсетілген тест арқылы тексеріледі. Тапсырма дұрыс орындалса,жауаптың артынан әріптер шығады. 1 үштіктің тапсырмасынан «Назарбаев», 2- үштіктің тапсырмасынан «Нұрсұлтан», 3 үштіктің тапсырмасынан «Президент» сөздері шығады.

Дарынды оқушы тақтаға оқулықтағы 220 есепті, үлгерімі төмен оқушы сызбасы дайын есепті орындайды, қалғандары жекетаратпадағы тапсырманы орындайды, қиындық тудырса жұбынан көмек алады. Ерте орындап болған оқушылар тақтадағы жұмысты тексереді, жазады.


Слайд№13Қосымша№3

Геометрия 8сынып

Ә.Н. Шыныбеков

Слайд№14

Үйге тапсыр ма


End

Қорытындылау


Рефлек сия

3мин

1)212,214

2)2,4 теореманы дәлелдеу





Слайдтағы сұраққа жауап береді.


Оқушылар «Екі жұлдыз, бір тілек» тактикасы бойынша стикерге кері байланыс жазады.Жазған стикерді тақтадағы 25 санын қоршай жапсырады, бағаланады.

Слайд№15



Қосымша №1

1.Егер көпбұрыштың барлық төбелері бір шеңбердің бойында жатса, ондабұл көпбұрышты...

...онда бұл көпбұрышты іштей сызылған көпбұрыш деп атайды.

2.Егер шеңбер көпбұрыштың барлық қабырғаларын жанайтын болса, онда бұл көпбұрышты .

...онда бұл көпбұрышты сырттай сызылған көпбұрыш деп атайды.

3.Шеңбердің бір нүктесінен шығатын екі хорданың арасындағы бұрыштышеңберге ...

...шеңберге іштей сызылған бұрыш деп атайды.

4.Үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген орта перпендикулярлар бір нүктеде
қиылысады.Бұл нүкте...

...үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің центрі болады.

5. Шеңберге іштей сызылған бұрыштың шамасы өзі тірелетін доғаның..
...өзі тірелетін доғаның градустық өлшемінің жартысына тең.

6. Диаметрге тірелетін іштей сызылған бұрыш...

.... -қа тең



Қосымша №2

Теорема1.

Іштей сызылған төртбұрыштың қарама-қарсы бұрыштарының қосындысы -қа тең.

Теорема2.

Егер төртбұрыштың қарама-қарсы бұрыштарының қосындысы -қа тең болса,онда бұл төртбұрышқа сырттай шеңбер сызуға болады.

Теорема3.

Сырттай сызылған төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғаларының қосындылары тең.

Теорема4.Егер дөңес төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғаларының қосындысы тең болса,онда бұл төртбұрышқа іштей шеңбер сызуға болады.









Қосымша №3

Ітоп

1. Бұрыштарының градустық шамалары тізбектей болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштыңқалған бұрышының мәнін табыңыз.

2.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей0,2см; 0,4,см;0,3см; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштыңпериметрін табыңыз.

3. Шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың бұрыштарының өлшемдерінің қатынастары 4:5:2:х .Төртінші бұрышының шамасын табыңыз.

4. Бұрыштарының градустықшамаларытізбектей болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштыңқалған бұрышының мәнін табыңыз.

5.Қабырғаларының ұзындықтарытізбектей9см,7см, 6,5см; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылғантөртбұрыштың периметрін табыңыз.

6. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған іргелес екі бұрышының қосындысын табыңыз.

7. Бұрыштарының градустықшамалары болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштыңқалған бұрышының мәнін табыңыз.

8.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей21см;22см;21,5см х см болып келген
шеңберге сырттай сызылғантөртбұрыштың периметрін табыңыз.

9. Бұрыштарының градустық шамалары болыпкелген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған іргелес екі бұрышының қосындысын табыңыз.

ІІтоп
1
. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштыңқалған бұрышының мәнін табыңыз.

2.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей4см; 3см;2см; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

3. Шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың бұрыштарының өлшемдерінің қатынастары 4:8:5:х .Төртінші бұрышының шамасын табыңыз.

4. Бұрыштарының градустықшамаларытізбектей болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштыңқалған бұрышының мәнін табыңыз.

5.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей 9см; 6,5см,7см ;; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылғантөртбұрыштың периметрін табыңыз.

6. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған іргелес екі бұрышының қосындысын табыңыз.

7. Бұрыштарының градустық шамаларытізбектей болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштыңқалған бұрышының мәнін табыңыз.

8.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей20см; 21,5см;22см; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылғантөртбұрыштың периметрін табыңыз.

9. Бұрыштарының градустық шамалары болып
келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған
іргелес екі бұрышының қосындысын табыңыз.

ІІІтоп

1. Бұрыштарының градустық шамаларытізбектей болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштыңқалған бұрышының мәнін табыңыз.

2.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей30см; 15,5см;20см; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

3. Шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың бұрыштарының өлшемдерінің қатынастары 9:13:9:х .Төртінші бұрышының шамасын табыңыз.

4. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған бұрышының мәнін табыңыз.

5.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей9см;8,5см;9,5см, х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

6. Бұрыштарының градустық шамалары болыпкелген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған іргелес екі бұрышының қосындысын табыңыз.

7. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған бұрышының мәнін табыңыз.

8.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей20см;;20,5см,22см,х см болып келген
шеңберге сырттай сызылғантөртбұрыштың периметрін табыңыз.

9. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған іргелес екі бұрышының қосындысын табыңыз

1. Бұрыштарының градустық шамалары тізбектей болып келген шеңберге
іштей сызылған төртбұрыштың қалған бұрышының мәнін табыңыз.

2.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей 0,2см; 0,4,см;0,3см; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

3. Шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың бұрыштарының өлшемдерінің қатынастары 4:5:2:х . Төртінші бұрышының шамасын табыңыз.
4. Бұрыштарының градустық шамалары тізбектей болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған бұрышының мәнін табыңыз.

5.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей 9см, 7см, 6,5см; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

6. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған іргелес екі бұрышының қосындысын табыңыз.
7. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған бұрышының мәнін табыңыз.

8.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей 21см;22см; 21,5см х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

9. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған іргелес екі бұрышының қосындысын табыңыз.

ІІтоп
1
. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған бұрышының мәнін табыңыз.

2.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей 4см; 3см;2см; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

3. Шеңберге іштей сызылған төртбұрышты бұрыштарының өлшемдерінің қатынастары 4:8:5:х . Төртінші бұрышының шамасын табыңыз.

4. Бұрыштарының градустық шамалары тізбектей болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған бұрышының мәнін табыңыз.

5.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей 9см; 6,5см,7см ;; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

6. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған іргелес екі бұрышының қосындысын табыңыз.

7. Бұрыштарының градустық шамалары тізбектей болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған бұрышының мәнін табыңыз.

8.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей 20см; 21,5см;22см; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

9. Бұрыштарының градустық шамалары болыпкелген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған іргелес екі бұрышының
қосындысын табыңыз.

ІІІтоп

1. Бұрыштарының градустық шамалары
тізбектей
болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған бұрышының мәнін табыңыз.

2.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей 30см; 15,5см;20см; х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

3. Шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың бұрыштарының өлшемдерінің қатынастары 9:13:9:х . Төртінші бұрышының шамасын табыңыз.

4. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған бұрышының мәнін табыңыз.

5.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей 9см;8,5см; 9,5см, х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

6. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған іргелес екі бұрышының қосындысын табыңыз.

7. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген
шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған бұрышының мәнін табыңыз.

8.Қабырғаларының ұзындықтары тізбектей 20см;; 20,5см ,22см,х см болып келген
шеңберге сырттай сызылған төртбұрыштың периметрін табыңыз.

9. Бұрыштарының градустық шамалары болып келген шеңберге іштей сызылған төртбұрыштың қалған іргелес екі бұрышының қосындысын табыңыз.



A

B

C

D

E

F

G

H

1

100

90

50*2

21

45+45

80

40*2

50+30

2

1

2

12

1+2

3

5-2

90

91

3

30

15

20

3*5

25

5*5

10

50

4

55

102

54

3*18

60

3*20

38

70-10

5

31

32

33

34

35

36

37

38

6

149

148

147

40+8

46

40+6

145

44

7

54

56

64

66

74

76

84

86

8

85

84

42*2

83

90-8

81

82

41*2

9

172

171

70+1

169

72-1

39*2

80-2

76+2









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!