Материалдар / Ашық сабақ.жаратылыстану. "Мөлдір денелер мен материалдар"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ.жаратылыстану. "Мөлдір денелер мен материалдар"

Материал туралы қысқаша түсінік
2.5.2.1- кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін зерттеу; 2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2021
381
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні

Қызылорда облысы. Жалағаш Ш.Ермағанбетова атындағы №246 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Тасжан Айгүл

Күні:


Сынып: 2

Қатысушылар саны:22

Қатыспағандар саны:0

Пәні

Жаратылыстану

Сабақтың тақырыбы

«Табиғат физикасы» Мөлдір денелер мен материалдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.2.1- кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін зерттеу;

2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

Сабақтың барысы.

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

2-мин














3-мин

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Сәйкестендіру

ҚShape2 Shape3 оңырау жарық өткізетін

ПShape5 Shape4 олиэтилен пакет

ҚShape6 ұмыра жарық өткізбейтін

Бос шыны банка

Пластикалық бөтелке

Топқа бөлу «Әйнек» , «Полиэтилен»

Бағалау

Ашық журнал

1-3 балл «3», 4-6 балл «4», 7-9 балл «5»

Сабақ барысында оқушыларды тапсырманы орындаған оқушыларды «Ашық журналда» + белгісін қойып отырып, сабақ соңында барлық алған ұпайларын санап қортындылаймыз.

Видео «Океанарум»

Балалар бейнебаяннан не байқадыңдар?

Алып окенарум қайда орналасқан?

Неліктен окенарум ішіндегі балықтар, өсімдіктер бізге көрініп тұр, қалай ойлайсыңдар?

Окенарум қандай заттан жасалады деп ойлайсыңдар?


Оқушыларды балдық жүйе бойынша бағалап отыру

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.




Бейнебаян көру«Океанарум»


Берілген сұраққа жауап беріп, кітаптағы слайд бойынша жұмыс жасау



Мақтап, мадақтап отыру










Ашық журналға жауап берген оқушыларды белгілеп отыру



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.



https://yandex.kz/video/preview/?filmId=7972817288747846067&text=океанариум+астана&where=all


Аквариум




































Сабақтың ортасы

20-мин


-балалар қандай ойын ойнап жатыр?-жасырынбақ ойынының мәні неде?

-жүргізуші қалай баланы тез таба алады?

-неге?

-жүргізуші қыз баланы неге көрмейді?

-неге?


Жаңа сабақ:

Мөлдір денелер мен материлдармен танысамыз.

Мақсатымыз:

2.5.2.1- кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін зерттеу;

2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

Бейнебаяннан көрген океанарумды шыныдан жасалған екен, енді біз өзіміз көз жеткізіп, зерттеу жүргізіп көрейікші

Айналаны жақсы бақылау үшін кейбір нысандарды мөлдір материалдардан салады. Мысалы терезеден далада не болып жатқанын көре аламыз, өйткені терезе әйнектен жасалынған

Әйнек пен ағашты алып заттардың қайсысы мөлдір, қайсысынан артындағы заттар көрінетінін көз жеткіземіз.

(Ұ,Т) оқушылардың назарын суретке аударту (2 слайд)

Не бейнеленген?с түріне бөліп

-әр суретті толығырақ сипаттап көріңдер

Оқушылар топ ішінде заттарды мөлдір, мөлдір емес түріне бөліп орналастырады.


Мөлдір

Мөлдір емес









-Әр зат қандай материалдан жасалған?

(кітап, пластикалық стақан, көгілдір немесе қызғылт түсті целофан пакет, ұлғайтқыш шыны, көзілдірік.

Материалдар; қағаз, пластик, целофан, пластикалық шыны)

(Т) зертеушілік жұмыс

Әр топқа қолшам және ағаш текше, шыны, стақан, пластикалық шар, резеңке доп, фарфор мүсін беріледі.

-топтағы әр оқушы бір заттан алады.

Бұл материалдардың мөлдір немесе мөлдір емес екенін көреді..

Топта алынған нәтижені талқылайды.

Мөлдір заттардың тізімін жасайды.

Нәтижені басқа топтың жұмыстарымен салыстырады.


Дескриптор:

Кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін зерттейді.

Түрлі денелердің температурасын өлшейді.

Магниттерді пайдалану салаларын сипаттайды.


Сергіту сәті

(Ұ) «Құрылыстар» тапсырмасы. . Фотосуреттерді сипаттап беруді ұсыну.

-Әр құрылысты салуда қандай материалдар пайдаланылды?

-Жылыжайды кім көрді, кім барды?

-Ол не үшін қажет?

-Өсімдіктердің өсуі үшін қандай жағдайлар қажет?

-Қабырға мен шатырды не үшін мөлдір немесе жартылай мөлдір материалдардан жасау керек?

-Океанариумде кім болды?

-Онда қандай жануарлар мен балықтарды көрдіңдер?

-Океанариумде неліктен балықтар анық көрінеді?

-Егер аквариум қабырғалары металл немесе түсті пластмассадан болса, сендер балықтарды көрер ме едіңдер?

- Океанариумде жарық көзі қай жерде орналасқан?

(Ж) Оқушылар жұптасып мөлдір денелерді анықтайды ( 3- слайд)

(Ө)Оқушылар жеке парақта өзіндік жұмыс орындайды.

Жұмыс дәптермен жұмыс

Зат

Материал

Мөлдір немесе мөлдір емес

Ағаш ат

Ағаш

Мөлдір емес

Шыны шар

Шыны

Мөлдір

Пластикалық стақан

Пластик

Мөлдір

Пластмасса текше

Пластмасса

Мөлдір емес

Металл шарик

Металл

Мөлдір емес

Полиэтилен қалта

полиэтилен

мөлдір



Деңгейлік тапсырмалар/саралау:

Ғажайып үйшіктер

Үш аң өздеріне үйшік тұрғызыпты. Аю үйін мұздан, қасқыр ағаштан, қоян шыныдан салыпты. Сұрақтарға жауап бер:

1. Қай аңның үйшігі жарығырақ? ------------------------

2. Қай аңның үйшігінің қабырғалары жарықты жақсы өткізеді?

------------------------------------------------------------------

3. Қай аңның үйшігінде жасырынуға болады?

-----------------------------------------------------------------------

4. Қай аңның үйшігінен маңайдағы заттар анық көрінеді?

----------------------------------------------------------------------

Дескриптор:

  • Жарық үйшікті табады.

  • Қабырғалары жарықты жақсы өткізетін үйшікті табады.

  • Жасырынуға болатын үйшікті тауып анықтайды.

  • Қай аңның үйшігінен маңайдағы заттар анық көрінетінін анықтайды.


ҚБ тапсырмасы

Суреттегі заттардың қайсысы жарықты өткізеді? .Жарық өткізетін заттарды белгіле ().

  • Жарық өткізетін және жарық өткізбейтін заттарға мысал келтір.


Жарық өткізетін заттар ______________________


Жарық өткізбейтін заттар ______________________________________


Дескриптор

-тәжірибе жасай отырып, жарық өткізетін заттарды анықтайды;

-жарық өткізетін заттарға мысал келтіреді;

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!