Тақырыбы
|
Жоңғар шапқыншылығына қарсы
күрестің көшбасшылары және тарихи маңызы
|
Мақсаты
|
Жоңғар
шапқыншылығына қарсы күрестің көшбасшылары және тарихи маңызын
түсіндіру.
|
Күтілетін
нәтиже
|
-
Жоңғар шапқыншылығына қарсы
күрестің көшбасшылары және тарихи маңызын
біледі.
-
Азаттық күрестің негізгі
оқиғаларымен таныса отырып, оқиғаларға фактілерге талдау жасап
үйренеді;
-
Тәуелсіздік деген
ұғымның мәнін терең түсіне біледі.
|
Түйінді
идея
|
Жоңғар шапқыншылығын
жеңіспен аяқтаудың тарихи маңыздылығы тұрғысында ой-пікірлері
қалыптасады.
|
Оқушының
іс-әрекеттері
|
Топтық тапсырмаларды
ынтымақтастықпен бірігіп орындайды;
Сұрақтарға жауап
береді .
|
Сабақтың
түрі
|
Аралас
сабақ
|
Әдісі
|
Топпен
жұмыс,сұрақ-жауап.
|
Көрнекілігі
|
Слайдтар,
үлестірмелі материалдар,Қазақстан
картасы,кесте
|
Сабақтың
барысы
|
Оқушылармен
амандасу.Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың зейінін сабаққа
аудару.
|
І.Кіріспе
бөлім.Оқушыларды үш топқа
бөлу (2
мин) Үй тапсырмасын тексеру «Сұрақ
бізден-жауап сізден» ойыны (12 мин)
1.Орбұлақ шайқасы қай жылы
болды ? (1643 ж.)
2.Бөгенбай батырдың ақылшысы
кім болған ? (Тәуке хан)
3.Әбілхайыр хан жоңғарлардан
Түркістан қаласын қашан қайтарып алды ? (1725
ж.)
4. «Өңкей батыр жиысты,Абылай
салды жарлықты» деп жырлаған кім ? (Бұқар
жырау)
5.Тәуке хан тұсындағы қазақ
хандығының астанасы (Түркістан)
6.Аңырақай шайқасы қай жылы
болды? (1729 ж.)
7.Ресеймен соғыспай
мәмілегерлік көрсеткен хан (Абылай)
8.1693-1748 ж өмір сүрген
қазақ ханы кім? (Әбілхайыр)
Оқушылар сұрақтарға жан-жақты
әрі толық жауап береді.Үй тапсырмасын қалай
меңгергендігін бағдаршам арқылы өзін-өзі бағалап
көрсетеді.
ІІ.Тұаукесер
бөлімі.Слайдтар арқылы жоңғар
шапқыншылығының әр кезеңдеріне тоқталып өтеді.
(7
мин)
1.Шапқыншылықтың
басталуы
2.Негізгі оқиғалар
барысы
3.Азаттық күрестің соңғы
кезеңі
ІІІ.Негізгі бөлім. Топпен
жұмыс. Шығармашылық тапсырма (14 мин)
1-топ Хандардың, билердің және
батырлардың жоңғар басқыншыларын талқандаудағы рөлін ашып
көрсету.
2-топ Жоңғар шапқынқыншылығын
жеңіспен аяқтаудың тарихи маңызы
Топтар тапсырманы орындағаннан
кейін өздерін «екі жұлдыз,бір
ұсыныс» арқылы
бағалайды.
ІҮ.Қорытынды
бөлім.Оқушылар берілген кестені
толтырады (10
мин)
Қашан?
|
Қайда?
|
Қандай оқиға
болды?
|
|
|
|
Үйге
тапсырма:Тақырыпты оқу.Баспасөз
материалдарымен жұмыс істеу.