«Миға шабуыл».
1. Адам өміріне не қажет?
2. Қатты қапырық ыстықта шөлдеген адамға не
керек?
ҚБ мадақтау
М. Судың тірі ағзалар үшін
маңызы зор екендігін түсіндіріп, бейнежазба
көрсетіледі.
Тж.
1
топ: Жел толқындары қандай
биіктікке дейін көтеріледі?
2
топ: Жылы және суық ағыстар
материктерде қандай табиғат жағдайын
қалыптасты-
рады. Мысал келтіріңдер.
3
топ: Судың көтеріліп түсуіне
арналған станцияларды атаңдар және оны картадан көрсетіңдер.
Олардың шаруашылықтағы алатын орны және
маңызы.
Топтық жұмыстарда оқушылар постер құру арқылы өз
тапсырмаларын түсіндіреді.
«Өкіл» әдісі.
Қ.Б.
«Екі жұлдыз, бір
ұсыныс».
ТЖ
Тапсырма
1. Төмендегі суреттен толқынның
элементтерін атап
Бағалау критерийі
Толқынның құрылысын суреттен
көрсетеді.
Дескриптор
- суретке толқынның элементтерін
жазады;
2. Суреттерді мұхит суының
қозғалысы түрлерінің атауларымен (цунами, ағыстар, жел әсерінен
пайда болған толқындар) сәйкестендіріңіз, әрқайсысының пайда
болуына әсер ететін факторларды жазыңыз.
1 сурет 2 сурет
3 сурет
Бағалау
критерийі
- Мұхит суының қозғалысын тудыратын себептерді
түсіндіреді.
Дескриптор
- суретке толқынның элементтерін
жазады;
- суреттер мен атауларды
сәйкестендіреді;
3. Атлас карталарын қолдана
отырып, мұхит ағыстарының құрлықтың климатына тигізетін әсерін
сипаттаңыз.
Бағалау
критерийі
Дескриптор
- мұхит ағыстарының әсерінен құрлықтағы болатын
климаттық өзгерістерге мысалдар келтіре отырып,
сипаттайды.
ҚБ өзін – өзі бағалау
|
қалам, дәптер, АКТ құралдары,
көрнекіліктер,
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
жиынтығы.
|