Бөлім: Қоршаған орта және энергия
ресурстары
|
Мектеп:
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Мерзімі:
|
|
Сынып:
8
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Қоршаған орта және
адам
|
Осы сабақ арқылы іске
асатын оқыту мақсаттары
|
8.3.6.1.БАҚ материалдары
негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын
талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау;
|
Сабақ
мақсаты
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: Қоршаған орта және терминдер
мен анықтамаларды біледі
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады:
БАҚ материалдары
негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын
талдайды .
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады:
Шығармашылықпен жұмыс
жасайды.Қоршаған ортаға қатысты бейнеролик
түсіреді,қорғайды.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Мәтіндердің тақырыбын, идеясын
анықтайды
-
Мазмұнына талдау
жасайды.
-
Стильдік ауытқуларды, орынсыз
қолданылған сөз оралымдарын талдайды
.
-
Терминдер мен
анықтамаларды талдайды.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Тақырыпқа
байланысты сөздер мен терминдер:
Диалог және
жазылым үшін қажетті сөз
тіркестер:
Менің ойымша..., себебі...,
өйткені, сондықтан, т.б.
|
Сабақ барысында
жүзеге асатын құндылықтар
|
Ашықтық,
құрмет, туған жер табиғатына
қамқорлықпен қарау
|
Пәнаралық
байланыс
|
География,биология,әдебиет
|
Алдыңғы
білім
|
Сарқылатын
ресурстар
|
Жоспар
|
Сабақ
кезеңдері
|
Жоспарланған
әрекеттер
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Ой шақыру
Суреттерге
қара.
Қандай ой
туындады?
Біздің сабағымызға қандай қатысы болуы
мүмкін?
Өзара ой
бөлісу.
Оқушылар жетелеу сұрақтары арқылы тақырыпқа
кіріспе жасайды. Өзара ой бөлісе отырып, тақырыпқа сай сөздік қорын
белсендендіреді.
Дескриптор
1.Суретті
түсінеді.
2.Тақырыпқа қатысты
сөйлейді.
3.Суреттің орналасуына қарай қорытынды
жасайды.
Қоршаған
орта
Суретпен
қорғау
|
Таныстырылым
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқылымалды
тапсырма
ЖЖ
Терминдерді мәтінен белгілеу.Төл термин
немесе интернационалдық терминдер
.
Оқылым
тапсырмасы
1–
мәтін
Қоршаған ортаны қорғаудың
негізгі
қағидалары.
2–
мәтін
Эпидемиологиялық
зерттеулер.
3– мәтін Денсаулыққа
қатерді бағалау
әдісі.
4– мәтін Атмосфералық
ластанудың халық денсаулығына
әсері.
«Үш түрлі күнделік»
әдісі
Дескриптор
1-қадам. Мәтінмен
танысады,өздеріне ерекше әсер еткен үзінділерді
таңдайды.
2-қадам. Әсер еткен жолдарды
жеке белгілейді.
3-қадам. Үзінділердің таңдалу
себебін толтырады,түсінік береді.
4-қадам. Сол үзінділерге
байланысты туындаған сұрақты тыңдарманға
қояды.
Кері
байланыс
Оқылымнан кейінгі
шығармашылық тапсырмалар
1.«Қоршаған орта
және мен »тақырыбына бейнеролик
қорғайды.
2.«Ең,ең,
ең...........»
"Адамзаттың
табиғатсыз күні жоқ, табиғаттың оны айтуға тілі
жоқ"тақырыбына
сөйлейді.
Рефлексия Абайдың
15 қарасөзінен түсінік
1.Осыған дейін таныс болған
бір ақпарат...
2.Суреттен түйген
ой...
3.Түсініксіз бір
сұрақ...
|
Үлестірме
Слайд
бейнежазбалар
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс
«Төрт сөйлем»
тәсілі.
1.
Пікір. Тақырып бойынша өзіндік
пікірін бір сөйлеммен
айтады.
2.
Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен
дәлелдейді.
3.
Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып,
мысал келтіреді.
4.
Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды
шығарады.
Дескриптор
-
Талапқа сай
сөйлейді
Мұғалім тарапынан кері
байланыс
Үй тапсырмасы:135 бет. Г тапсырмасы күнделік
kz.
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Дифференциалды оқыту –
Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды
дамытуды қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – оқушылардың оқуын
тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
ережелері
АКТ сілтемелері Құндылықтар
сілтемелері
|
Сабақтағы тапсырмаларым оқушылардың жас
ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отыра дайындалған. Сабақ
барысында саралау әдістері топтық, жұптық, ұжымдық жұмыстар арқылы
жүзеге асырылды. Саралау тапсырмалары оқушының көздеген мақсатына
жетуіне ықпал етті. Қабілетті оқушының танымдық деңгейін
шығармашылық және зерттеушілік жұмыс түрлерін қолдану арқылы
шыңдауға болады. Сабақтың басы, ортасы, соңында саралау әдістері
қолданылды. Қолданылған дереккөздер қолжетімді және сабақ барысында
қолдау көрсететін деңгейде
болды.
|
Оқу үдерісінде
критериалды бағалаудың қалыптастырушы бағалау түрін жүргіздім.
Сабақ барысында оқушының сабақты қаншалықты меңгергендігін, қандай
деңгейде екенін білу үшін, түзету енгізіп, кері байланыс орнату
үшін бағалау критерийлеріне жасалған дескрипторлар арқылы
бағаладым. Дескрипторлар анық және қолжетімді деңгейде болды.
Кері байланыс
«Үш түрлі
күнделік» әдісі
«Төрт
сөйлем» әдістері
арқылы жүзеге
асты.
|
Пәнаралық байланыс -АКТ-мен байланыс және
музыкамен байланыс.
Сабақтың тиімді өтуіне АКТ пайдаланудың
ықпалы зор: бейнеролик, презентация,
компьютер.т.б.
|
Қорытынды
бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы
атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге
қатысты)
1: Мәтіндерден
термин түрлерін еш қиындықсыз
табу.
2: Оқушылардың дайындаған
бейнежазбалары.
Қандай екі нәрсе
немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді
(оқытуға және үйренуге
қатысты)?
1: Оқушылардың
өмірден мысалдарды айқын көрсете отырып,еркін әрі жатық
сөйлеуі.
2: Креативті ойлау
.Өмірге сондай жасампаздықпен қарауды
үйрету.
Осы сабақтың
барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің
келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты
білдім?
1: Шығармашылық
жұмыстар беру оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттырады
деген ой түйдім.
|