Математика |
Күні:12.10.17 ж | Мұғалімнің аты-жөні: Карабасова Сания |
Сынып: 1 «д» | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Тақырыбы: | Нүкте. Сызық. Сәуле. |
Оқу мақсаттары | 1.3.1.1 геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш.1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, шеңбер, шаршы, тік төртбұрыш)/ кеңістіктегі фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажыратужәне оларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстыру. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Нүкте, сызық және сәуленің не екенін біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Нүкте, сызық және сәулені салып үйренеді. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| жазық фигураларды (үшбұрыш, шеңбер, шаршы, тік төртбұрыш)/ кеңістіктегі фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажыратады және оларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстыра алады. |
Тілдік мақсат
| Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сәуле, нүкте, қисық сызық, тұйықталған сызық, түзу, бұрыш. |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін сәйкес келетін тіл стилі: |
| Талқылауға арналған сұрақтар: Тұйықталған сызықтың тұйықталмаған сызықтан қандай айырмашылығы бар?Қандай сызықтарды сызғыштың көмегімен салу ыңғайлы?Сәуле түзу сызықтан несімен ерекшеленеді? |
Алдыңғы оқу (бұрыннан бар білімдері) | Ғарыш туралы не білеміз? |
Бағалау критерийлері | нүкте мен сызықты ажыратады;түзу, қисық, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды айыра біледі;түзу, қисық, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды салуды меңгереді. |
Жоспар |
|
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 5 мин | І. Ұйымдастыру кезеңі: . Психологиялық дайындық.
Қызығушылығын ояту:— Түнде аспаннан жұлдыздарды бақылаған кезің болды ма?— Түнгі аспанда жұлдыздар қалай көрінеді?— Түнгі аспандағы жұлдыздар неге ұқсайды? (Оқушылардың жауаптарын тыңдау)Тақтаға шығып нүктелерді белгілеу.-Әр жұлдыздың өз атауы болады.Мысалы: Темірқазық, Ақбозат, Есекқырған т.б.- Біздің нүкте-жұлдыздарымыздың атаулары болуы керек. -Нүктелерге латынның бас әріптерінің (латын әліпбиінің әріптері) көмегімен атау беріледі: А, В, С, D. | |
Ортасы
10 мин
Айтылым
| ғарыш әлемінде ғарышқа ұшатын аппарат ұшып бара жатыр деп елестетіңдер. Ол жолынан адаспай түзу ұшып барады. Ғарыш аппаратының ізін қалай кескіндеуге болады.Оқушылардан өз парақтарына осы іздің суретін салады.Не салдыңдар?Сызық салдыңдар.Нүкте мен сызық ең негізгі және қарапайым геометриялық фигуралар- саяхатты жалғастырамыз.- Ұшқыш А нүктесінде орналасқан , осы нүктеден ұшуға аттанады. В, C, D жұлдыздарын ұшып өтіп, қайтадан А нүктесіне оралады.Ол ұшып өткен жолдың сызығын сызыңдар. Ол сызық қандай болып шықты?Мұндай сызық тұйықталған деп аталады. Біз оны А нүктесінен бастадық та, қайтадан А нүктесіне қайтып оралып, сызып әкелдік. Бұл сызықтың басы да, аяғы да жоқ.— Сызықта қандай нүкте орналасқан?— Тұйықталған сызықтың ішінде қандай нүктелер қалды?— Қандай нүкте сыртында орналасқан? - енді В нүктесінен С нүктесіне ұшыпбару керек және D нүктесіне қонуды елестетіп көрейік.Сызық жүргізіңдер.—Сызықтарың қандай болып шықты?Оқулықпен жұмыс.Суреттен нүктелерді, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды және сәулелерді табыңдар.Жауабы: нүктелер: жұлдыздар; тұйықталған сызықтар: Күнді айналып жүрген Жер;жерді айналып жүрген Айдың орбита сызығы; тұйықталмаған сызықтар: ағып бара жатқан жұлдыздың ізі.Нүктелер мен сәулелерді ата.математикада нүктелерді белгілеу үшін латын әліпбиінің бас әріптерін пайдаланамыз.Орындап көр.Жауабы:екі нүкте арқылы бір түзу сызық жүргізуге болады.Шығарып көр. Тапсырма сызықтарды әріптермен белгілеп, оқи білу дағдысын қайталауға бағытталған. Оқушыларға математикада сызықтарды белгілеу үшін латын алфавитінің кішіәріптері пайдаланылатынын айтып түсіндіру. |
Оқулық 48-бет
Оқулық 49-бет.
|
СоңыЖазылым.
17 мин. | Ғарышқа саяхат жаса.
Ғарыштық сызықтар. Нүктелерді әріптерменбелгілейді.Әр нүктеге ат қояды, нүктелер санын анықтайды. тұйықталған сызықтарды — қызыл, тұйық-талмаған сызықтарды — көк, ал сәулені — сары түсті қарындашпен айналдыра сызамыз. Суреттегі нүктелерді тауып, оларды санап, әрқайсысын әріптермен белгілеу керек. | Жұмыс дәптері45-жұмыс парағы
46-жұмыс парағы |
Бағалау
3 мин | Оқушылар сабақтың соңында:нүкте мен сызықты ажыратады;түзу, қисық, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды айыра біледі;түзу, қисық, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды салуды меңгереді.Оқушылардың бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергенін тексеру:— Суретте не көрсетілген? Бұл сызық қалай аталады?— Сыныптан және мектеп ауласынан қандай сызықтарды көруге болады?— Тұйықталған сызықтың тұйықталмаған сызықтан қандай айырмашылығы бар?— Қандай сызықтарды сызғыштың көмегімен салу ыңғайлы?— Сәуле түзу сызықтан несімен ерекшеленеді?Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі
бағалауға байланысты жұмыс өткізіңіз. | ТҮСІНБЕДІМ
СҰРАҒЫМ БАРТҮСІНДІМ |
Дискриптор
|
\ нүкте мен сызықты ажыратты;түзу, қисық, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды айыра білді;түзу, қисық, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды салуды меңгерді.
|
|
Саралау - оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз? | Бағалау - оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз?
| Пəнаралық байланыс Құндылықтармен байланыс: АКТ-мен байланыс: |
|
|
|
Рефлекция: Сабақтың мақсатымен оқу міндеттеріорындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейдеөтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмаларсəйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім жəненеге? |
|