Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім:

    6.2А Заттар және материалдар

    Педагогтің аты-жөні:

    Омарова А.Т.

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Республикамыздың жер қойнауындағы байлық қоры

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Пайдалы қазбалар дегеніміз не екенін біледі

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Қазақстандағы пайдалы қазбалар кен орнын және олардың қолданылу аймағын анықтауды үйренеді

    Кейбір оқушылар үшін:

    Қазақстанның кен орындарымен танысады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

    2.Топ ережесін еске түсіру.

    3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Амандасу»

    тренинг жүзеге асырылады.

    ---Бағалау парақтарын тарату-

    Бүгінгі сабағымыз көріп тұрғандарындай ерекше болмақ,оны өздерінде сезіп тұрған шығарсындар.

    Қазір қандай мезгіл?қыс

    Қыстың қай айы?1-ші

    Қыстың белгілерін айтып өтейікші?қар жауады

    Ал ендеше балалар «Қар кесегі» әдісі арқылы өткен білімдерінді тексеріп шығайын

    1-14 сұрақ



    Шаттық шеңбері орндалады.

    Оқушыларды топтарға біріктіру.

    1топ- Алтын

    2топ-Күміс

    3топ-Қола


    Сұраққа жауап береді.

    Бағалау.Үйге жүрекшелер арқылы жылу жинау

    2 балл



    Жаңа сабаққа кіріспе



    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

    Аңыз әңгіме.



    Ендеше балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?

    Тақырыппен,сабақтың мақсатымен таныстыру.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.



    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Дәптерімізді ашып бүгінгі күнді жазып,оқулықтарындағы тірек сөздермен танысып, жазып алады.

    Пайдалы қазбалар,кен орны,геолог




    Мұғалімнің түсіндірмесі.

    Слайд

    Бейнеролик көрсетіп

    Сұрақтар қою.

























    Ақбақай алтын шығарады.

    Балқаш қаласында мыс шығарады.












    1-топ.Пайдалы қазба.ауызша

    Дескриптор:

    1.Пайдалы қазбалардың анықтамасын айтады.

    2.Пайдалы қазбаларды өңдіру мен өңдеу тәсілдерін айтады.

    3.Физикалық құрылымын айтады.

    2-топ.Кен орындары.кескін картаға түсіру.

    Дескриптор:

    1.Кен орны анықтамасын береді.

    2Қазақстандағы пайдалы қазбалардың таралған аймақтарын анықтайды.

    3.Қазақстанның пайдалы қазбалары ке орындарын кескін картаға түсіреді

    3-топ. Қолданылуы.

    Дескриптор:

    1.Қолдану саласы бойынша тоқталады.—2 бал

    2.149 бет,20-кесте


    Дескриптор: Жалпы - 1бал.






    Дескриптор: Топтар бір-бірін бағалайды.

    «Медаль» әдісі арқылы.



    6-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    «Ғажайып тақта» әдісі арқылы ой қорытындылау

    1. Д.И.Менделеев дегеніміз кім?

    2. Қ.И.Сәтбаев туралы не білеміз?

    3. «Мен ірі кәсіпорынның бастығы болсам...» деген сұраққа ой қорытындылайды




    Бүгінгі сабағымызды тұңғыш президент Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен қорытындыламақпын.

    «Егер сен өз еліңнің перзенті болсаң,егер де сенің жүрегің оның қуанышымен және қайғысымен өмір сүрсе,егер де саған азаматтың ар-намысы қымбат болса,елің мықты,мәртебелі және әдемі болсын десең,елің үшін аянбай еңбек ет.Есіңде болсын,жердің де,елдің де қожайыны тек сенсің»


    Дескриптор: Жалпы - 1 балл


























    6-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.



    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Бір ауыз сөз» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Жеке жұмыс:

    Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

    Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

    «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөзі» әдісі

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиын

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Айжан Тумабаевна
    21 Ақпан 2022
    1467
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ:Республикамыздың жер қойнауындағы байлық қоры

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ:Республикамыздың жер қойнауындағы байлық қоры

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ашық сабақ:Республикамыздың жер қойнауындағы байлық қоры туралы.Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім:

    6.2А Заттар және материалдар

    Педагогтің аты-жөні:

    Омарова А.Т.

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Республикамыздың жер қойнауындағы байлық қоры

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Пайдалы қазбалар дегеніміз не екенін біледі

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Қазақстандағы пайдалы қазбалар кен орнын және олардың қолданылу аймағын анықтауды үйренеді

    Кейбір оқушылар үшін:

    Қазақстанның кен орындарымен танысады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

    2.Топ ережесін еске түсіру.

    3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Амандасу»

    тренинг жүзеге асырылады.

    ---Бағалау парақтарын тарату-

    Бүгінгі сабағымыз көріп тұрғандарындай ерекше болмақ,оны өздерінде сезіп тұрған шығарсындар.

    Қазір қандай мезгіл?қыс

    Қыстың қай айы?1-ші

    Қыстың белгілерін айтып өтейікші?қар жауады

    Ал ендеше балалар «Қар кесегі» әдісі арқылы өткен білімдерінді тексеріп шығайын

    1-14 сұрақ



    Шаттық шеңбері орндалады.

    Оқушыларды топтарға біріктіру.

    1топ- Алтын

    2топ-Күміс

    3топ-Қола


    Сұраққа жауап береді.

    Бағалау.Үйге жүрекшелер арқылы жылу жинау

    2 балл



    Жаңа сабаққа кіріспе



    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

    Аңыз әңгіме.



    Ендеше балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?

    Тақырыппен,сабақтың мақсатымен таныстыру.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.



    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Дәптерімізді ашып бүгінгі күнді жазып,оқулықтарындағы тірек сөздермен танысып, жазып алады.

    Пайдалы қазбалар,кен орны,геолог




    Мұғалімнің түсіндірмесі.

    Слайд

    Бейнеролик көрсетіп

    Сұрақтар қою.

























    Ақбақай алтын шығарады.

    Балқаш қаласында мыс шығарады.












    1-топ.Пайдалы қазба.ауызша

    Дескриптор:

    1.Пайдалы қазбалардың анықтамасын айтады.

    2.Пайдалы қазбаларды өңдіру мен өңдеу тәсілдерін айтады.

    3.Физикалық құрылымын айтады.

    2-топ.Кен орындары.кескін картаға түсіру.

    Дескриптор:

    1.Кен орны анықтамасын береді.

    2Қазақстандағы пайдалы қазбалардың таралған аймақтарын анықтайды.

    3.Қазақстанның пайдалы қазбалары ке орындарын кескін картаға түсіреді

    3-топ. Қолданылуы.

    Дескриптор:

    1.Қолдану саласы бойынша тоқталады.—2 бал

    2.149 бет,20-кесте


    Дескриптор: Жалпы - 1бал.






    Дескриптор: Топтар бір-бірін бағалайды.

    «Медаль» әдісі арқылы.



    6-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    «Ғажайып тақта» әдісі арқылы ой қорытындылау

    1. Д.И.Менделеев дегеніміз кім?

    2. Қ.И.Сәтбаев туралы не білеміз?

    3. «Мен ірі кәсіпорынның бастығы болсам...» деген сұраққа ой қорытындылайды




    Бүгінгі сабағымызды тұңғыш президент Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен қорытындыламақпын.

    «Егер сен өз еліңнің перзенті болсаң,егер де сенің жүрегің оның қуанышымен және қайғысымен өмір сүрсе,егер де саған азаматтың ар-намысы қымбат болса,елің мықты,мәртебелі және әдемі болсын десең,елің үшін аянбай еңбек ет.Есіңде болсын,жердің де,елдің де қожайыны тек сенсің»


    Дескриптор: Жалпы - 1 балл


























    6-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.



    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Бір ауыз сөз» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Жеке жұмыс:

    Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

    Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

    «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөзі» әдісі

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиын

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 6 сынып
    21.02.2022
    1467
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Айжан Тумабаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации