Тапсырма №1 Топтық
жұмыс. INSERT
әдісі.
3 топқа бір-бірден конверт
таратамын, оқушылар конверттегі мәтінмен танысады берілген мәлімет
бойынша сұрақ дайындайды.
1-топ. Безеу туралы ақпаратты
айтады
2-топ Қышыма(қотыр) туралы
ақпаратты айтады
3- топ Теміреткі туралы
ақпаратты айтады
Кері
байланыс «Екі жұлдыз, бір
тілек» Әр топ бір –бірін
бағалайды.
Дескриптор Білім
алушы
- қышыма безеу теміреткі
ауруларының түрлерімен танысады;
- Тері ауруларының белгілерін
ажыратады ;
- сұрақтар
дайындайды.
Тапсырма
№2 Постермен
жұмыс.Тері ауруларының алдың алу
және жеке бас гигиенасы туралы постер
дайындайды.
Бағалау: Смайлик арқылы
бағалау
ДескрипторБілім
алушы
-Бактериялар, саңыруқұлақтар
және де басқа микроорганизмдер туғызатын тері ауларының алдын алу
көздерін анықтайды ;
- Тері ауруларының пайда болу себептерін және
олардың жұғу жолдарын анықтайды;
-Адам терісіне керекті «А»витаминін түсіндіреді
;
- Тері және қосымша
түзінділерін (шаш, тырнақ) таза ұстауды
түсіндіреді;
-тері тазалығына аяқ киім және
басқа да киімдердің таза ұстауды айтады
Жеке бас гигиенасы ережесін сақтауды
айтады.
Тапсырма №
3.Әткеншек
әдісі. «Жадынама»
жасау.
Оқушылар топпен бірге тері
ауруларынан алдын алу ережесін құрастырындар. Топтарға ережені
үлестіріндер. Ұжымда жариялау.
Бағалау: «Ақылды үкі» жетон арқылы
бағалау
Дескриптор Білім
алушы
- Терінің ауруларынан
сақтанудың ережесін құрастырады ;
- Жадынаманы ұжымда
жариялайды.
Тапсырма №4
– «Суреттерді
құрастыр»
Оқушылар мәтінді пайдалана отырып глоссарийді
жинақтайды және дәптерге
жазады.
Дерматолог
-
Безеу
-
Теміреткі
-
Қышыма
–
Кері
байланыс: «Гүл ұсыну» әдісі арқылы дұрыс
жауап берген оқушыға гүл беру.
Дескриптор Білім
алушы
- Берілген терминдерге анықтама бере
алады.
-
Ауру түрлерін ажырата алады.
|