Тәрбие сағатының
тақырыбы:
Ата салтым-асыл
қазынам
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Абилдаева Эльмира
Осимбековна
|
СЫНЫП: 5
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
Оқушыларға қазақ халқының
салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрпының тәрбиелік мәнін ұғындыру, халық
өнегесінен тәлім алып, адами құндылықтарды бойларына
қалыптастыру.Туған халқына деген құрмет, сүйіспеншілік, мақтаныш
сезімін ұялату.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Салт-дәстүр,
әдет-ғұрып, ырым-тыйым,
наным-сенім
|
Ресурстар
|
Суреттер, слайдтар,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, кері
байланыс,
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
«Көңіл-күй» тренингі, түсіндіру, ойын,
көрнекілік.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ әдебиеті,
музыка
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Топтарға бөлу. Тірек сөздер
бойынша топқа бөліну.
1-топ:
Салт-дәстүр
2-топ:
Әдет-ғұрып
3-топ: Ұлттық
ойындар
4-топ:
Ырым-тыйымдар
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: «Көңіл-күй»
тренингі
(Жұлдызша, күн,
алақан,жүрек т.б. ) әр түрлі суреттерді таңдайды. Суретті не үшін
таңдағанын білу. Топтар таңдаған суреттер бойынша тілектер
айтады.
|
1-топ:
Салт-дәстүр
2-топ:
Әдет-ғұрып
3-топ: Ұлттық
ойындар
4-топ:
Ырым-тыйымдар
Суреттер
|
Кіріспе
Жаңа
білім:
|
Бейнебаян. «Қазақ халқының
салт-дәстүрлері»
1.Салт-дәстүрлер дегеніміз
не:
Салт-дәстүр - әр ұлттың,
халықтың діні мен сеніміне, тұрмыс-тіршілігіне, ұлттық құрылым
ерекшелігіне сәйкес ғасырлар бойы жинақталып, өмірдің өзі туғызған
ғұрыптардың жиынтығы.
2.Бейнебаяннан қандай
салт-дәстүрлерімізді
байқадыңыздар?
Мысалы, той, көрімдік,
сүйінші, наурыз көже, қыз ұзату, шашу, ерулік
т.б.
Салт-дәстүрдің ел арасындағы
тәлімдік, тәрбиелік, халықтық мәні зор. Салт-дәстүр байлығы —
мәдениеттің байлығы. Қазақ халқы салт-дәстүрге бай. Әдет, ғұрып,
ишара, ырым, тыйым, дағды бәрі осы салт-дәстүр
көрінісі.
|
Халқымыздың
салт-дәстүрлері туралы туралы бейнебаянды көріп, сұрақтарға жауап
береді.
|
Негізгі
бөлім:
|
Қолдану
Топтық
тапсырма:
Дәстүрлерді қаншалықты
білеміз?
1-топ: «Салт-дәстүр»
тобына: «Бесікке салу»
салты
2-топ: «Әдет-ғұрып» тобына:
« Бата беру» дәстүрі
.
3-топ: « Ұлттық ойындар»
тобына:
«Ұлттық
ойындар»
4-топ:
«Ырым-тыйымдар» тобына: «Наурыз
тойы»
|
Оқушылар топтық
жұмыста бірлесе отырып, берілген тақырыптардағы дәстүр туралы не
білетіндерін ортаға салады, көрініс арқылы
көрсетеді.
|
Сергіту
сәті
|
« Бесік
жыры» әні
|
|
Қорытынды
бөлім:
|
« Кім
білгір» ойыны
1. Мақал-мәтелдер 10 20
30
2. Салт-дәстүрлер 10 20
30
3. Ырым-тыйымдар 10 20
30
1.
Мақал-мәтелдер:
10. Жақсы сөз
сүйіндіреді
... ...
...
20. Жаңбырменен жер
көгерер
... ...
...
30.
Бидайдың кеудесін көтергені
дақылы жоқтығы
... ... ... ...
...
2.
Салт-дәстүрлер:
10.
Жаңа туған балаға,жас келінге
тағы басқаларға алғаш көрген сәтте сұралатын
сый
20.
Сәбиге тез жүріп кетсін деген
тілекпен жасалатын ғұрып
30. «Сауын алу» салты
туралы не білеміз
3. Ырым-тыйымдар:
10. Бас киімді
баспа
20. Нанды бір қолмен үзбе
30.
Құстың
ұясын бұзба
|
Топтар ұяшықтағы
сұрақтарды таңдайды, жауап
береді.
|
Бағалау
Кері
байланыс
|
Жұлдызша арқылы
топтарды бағалау
« Бес саусақ»
әдісі
|
Топтарды
бағалау
«Бес
саусақ» әдісі арқылы оқушылар сабақтан
алған әсерін, түйген ойларын суреттегі алақанға жазып, тақтаға
іліп, күн бейнесін жасайды.
|