Ұйымдастыру
кезеңі
|
Амандасу.
Салем Көздерім,ояндыңдар
ма?
Салем Құлақтарым ояндыңдар
ма?
Салем Қолдарым ояндыңдар
ма?
Салем Аяқтарым ояндыңдар
ма?
Психожаттығу:
«Күн мен
бұлт»
Күн....
,Бұлт....
Қолымызды
сілкиміз
Күн,бұлт,
күн,бұлт,күн,бұлт.
Тығылмақ ойын
басталды,
Біздің күніміз
тығылды
Ал, бұлт болса
жылады,
Шықшы, шықшы енді
күн,
Алақай күн
табылды!
Кемпірқосақ
қуанды!
|
Балалар
амандасады.
Көздерін,құлақтарын,
қолдарын,
аяқтарын
оятатын
жаттығуларды
орындайды.
Балалар қызыға
қолдарымен
қимылмен
орындайды.
|
Практикалық
кезең
П:
К:
П:
П:
К:
П:
К:
Рефлексивті
кезең:
|
Таңқаларлық
сәт:
«Көңілсіз көбелек»
келеді.
-Сәлеметсің бе, Көбелек? Сен
неге көңілсізсің?
-Мен ойыншығымды құрастыра
алмадым.
-Ендеше біз саған
көмектесейік.
Ойын: «Ғажайып
дорба»
Мақсаты: Балаларды ұйымшыл болуға,
іскерлікке үйрету.
Шарты: Балалар ғажайып дорбадан
дөңгелектерді алып бір-біріне құрастырады.
-Қандай ойыншық
құрастырдық?
-Балалар ғажайып дорбаның
ішінде тағы ойыншықтар бар екен!
-Бұл не?
көрсетіп;
Осы доптармен жаттығу
жасайық.
Жаттығу: «Добым, добым
домалақ»
Добым,добым,домалақ,
Тоқтамайсың
домалап.
Үстел үстін
бүлдірдің,
Тарелкені
сындырдың
-Менің достарым да
жоқ!
-Балалар біз көбелектің
достарының бейнесін жасап берейік.
Балалар өз түстерімен 3-
үстелге орналасады.
1-топ- Кьюзенер таяқшаларымен көбелек
құрастыру.
2-топ-көбелектің ортасын пішіндерді
орналастыру.
3-топ-түрлі-түсті құммен себу
арқылы көбелектің сұлбасын шығару.
Қызықты
сәт:
-Балалар сендерге көбелек
болған ұнайма?
-ендеше біз енді көзімізді
жұмайық та көбелекке айналамыз.
Тақпақ:
Көбелек болып
ұшайық,
Көбелектей
қалықтап.
Бір отырып, бір
тұрып,
Гүлге келіп
қонайық.
Ойын: «Өз түсіңді
тап»
Мақсаты: Балаларды ұйымшыл болуға
үйрету.
Шарты: Балаларға тақпақпен ойынды
ойнату.
Тыныс алу
жаттығуы:
-Гүлді
иіскеу
-Рахмет сендерге балалар,
сендер менің көңілімді көтеріп достар тауып бердіңдер.Енді мен
қайтайын сау болыңдар.
-Балалар бізге не
келді?
-Көбелек қалай
келді?
-Біз көбелекке не жасап
бердік?
|
Қызыға
қарайды
-Жұлдызқұрт
-Доп
Балалар тақпақпен доппен
орындайды.
-ия
Топқа бөлініп, жұмыстарын
орындайды.
-ия
Балалар көбелекке
айналады
Балалар тақпақты
қайталап,ойынға қызыға қатысты.
Ойынды қызыға
ойнайды
Балалар гүлдерді
иіскейді.
Сұрақтарға жауап
береді.
|