Ұйымдастырушы – қозғаушы күш
Ұйымдастыру – ізденуші
Түзетуші - ізденуші
|
Балалармен сәлемдесу:
Күнім күліп арайлы,
Тереземнен қарайды.
Достарыммен шеңберге
Тұрғанымды қалайды.
Қайырлы күн достарым!
Сәлеметсіңдер ме, апайлар!
-
Балалар, қараңдаршы, менің қолымдағы не?
- Неше
шар?Санайық... Түстері қандай?
- Дұрыс,
шарлардың ішінде сендерге берілген тапсырмалар бар екен, енді осы
шарларды жарып, ішіндегі сұрақтарға жауап берейік.(шарларды жарады,
ішіндегі қағазға жазылған тапсырмаларды оқиды))
1 Қазір
жылдың қай мезгілі?Күз мезгілінің айларын атаңдар ...
2 Күз
мезгілінің қандай ерекшеліктері бар?
Ғажайып
сәт: Маша келеді
-Сәлеметсіңдер ме, достар? Мен сендерден көмек сұрап келдім.Мына
суреттерді маған аю беріп кетті, мұнда не бейнеленгенін түк
түсінбедім. Ол маған осы суретте не көргеніңді түсіндіресің деп
тапсырма берді.Көмектесіңдерші.
-Балалар, Машаға көмектесеміз бе?Қанекей, Маша, балалар саған
көмектеседі, сен төрге шық, олармен бірге санауды үйренгің келсе,
оқу қызметіне қатыс.
-Олай
болса, мен сендерге мына суреттерді таратып берейін, сендер онда не
бейнеленгенін Машаға түсіндіріп беріңдер.
1 Қоянда
неше құлақ бар?
2
Айбекте неше доп бар?
3
Айгүлдің қолындағы қуыршақ нешеу?
4
Кірпінің үстіндегі алманың саны нешеу?
5
Мараттың қолындағы машинасын санайық, Талғатқа нешеуін берді?
Өзінде нешеу қалды?
-
Жарайсыңдар!Маша санауды үйрендің бе?Қане, бәріміз бірге санайық. 1
– 2 (санның цифрлық таңбасын көрсету(
-Жарайсыңдар, балалар!Енді мына жұмбақты тыңдап, шешуін
ойланыңдар:
Түнде де, күндіз де, Тынымсыз
соғады. Бұл не екен
балалар? - Дұрыс таптыңдар,
ал, сағат бізге не үшін керек?
-Ия,
сағатқа қарап біз уақытты бағдарлап, білеміз.
Енді
компьютер экранына назар аударайық. (слайд көрсету)
1 Күн
ұясынан шығып,таң атып келе жатқан уақытты «таңертең» деп
атаймыз.Таңертең балабақшаға келеміз.Балабақшада не істейміз?
2 Күн
жылжып толығымен ортаға шығады.
-
Қараңдаршы, күн бір орында тұрмайды екен, жайлап жылжып келе жатқан
сияқты. Күн толық аспанға көтеріліп бізге бар сәулесін шашып
тұр.
-Міне, бұл кезді біз «түс»
немесе «күндіз» дейміз.
- Ал түсте бадабақшада не
істейміз?
-
Балалар қараңдаршы күн жылжып төмен түсіп келеді,яғни ұясына батуға
жақындап қалыпты.
Біз бұл мезгілді кешкі
мезгіл деп атаймыз.
-
Балалар біз кешке не істейміз?
-Ал, енді міне күн ұясына
батты. Бұл мезгілді «Түн»дейміз.
-Түнде аспанда не болады?
Бұл уақытта бәріміз тәтті ұйқыда боламыз. - Міне, балалар бұл
көргендерің тәулік бөліктері деп аталады. Осы сөздердің орыс
тіліндегі айтылуын қайталаңдар:
Таңертең-утро,
күндіз-днем, кеш-вечер,түн-ночь
-Балалар, шаршағанымызды басу үшін орнымыздан тұрып, сергіту сәтін
жасап алайық:
Таңертең
ерте тұрамын,
Беті –
қолды жуамын.
Асықпай
тіс тазалап,
Таза
бала боламын.
Тамақ
ішіп аламын,
Таза
киім киемін,
Бақшаға
мен барамын.
Достарымды көргенде,
Қуанып
бір қаламын.
-Сергіп
алсақ, сендерге қызықты ойын дайындап келдім, ойнаймыз ба? Олай
болса, ойынның аты «Бұл қай мезгіл?» деп аталады.
Ойынның шарты: Балалар оқылған өлеңнің қай тәулік мезгілге қатысты екенін
ажыратып, айтады.
1 Нұрға толып бар аймақ,
Күн шығады арайлап.
Ұйқымыздан тұрамыз,
Беті-қолды жуамыз.
Анамызға ереміз,
Бақшамызға келеміз.
Айтыңдаршы балалар!
Бұл қай мезгіл?.....
2
Тамақтанып аламыз,
Біз тәртіпті баламыз.
Және ұйықтаймыз,
Тұрамыз,
Серуенге шығамыз,
Қыдырамыз далада,
Бұл қай кез деп ойлайсың?....
3
Көлеңкелер ұзарып,
Күн батады қызарып.
Анамызды күтеміз.
«Апай! Сау бол!»- дейміз де,
Үйімізге қайтамыз.
Бұл қай кез деп ойлайсың?.....
4
Үйлерде шам жанады,
Маңай тастай қараңғы.
Дем алады бар әлем,
Деп,әлдилер ақ әжең.
Айта алады мұны кім,
Бұл қай мезгіл, айтшы сен?...
5 Төрт
мезгілді қайтадан
Жүйелеп кім айта алар?
-Достар,
менің қайтатын уақытым болып қалыпты, сендерден көп нәрсені
үйрендім. Мен аюға суреттегі заттарды санап беремін. Сау
болыңдар!
-Біз
неше санымен таныстық?
-Қонаққа
кім келді?
-Бір
күнде неше уақыт бөлігі бар екен?
Жақсы жауап берген балаларды
мақтау.
|
Өлең
жолдарын қайталайды
-Шар
2 шар,
қызыл және көк шар
-Сәлеметсің бе,Маша?
-Ия
2 құлақ
бар
1 қызыл,
1 сары, барлығы
2 доп
бар
1 үлкен,
1 кішкентай, барлығы 2 қуыршақ бар
-2
алма
2
машинасы бар еді, өзінде 1 машина қалды.
1-2
- Сағат -Уақытты білу үшін
Қойылған сұраққа жауап береді
Мұқият
тыңдайды
Сөздерді қайталайды
Қимылдар жасап орындайды
Ойынды қызығып ойнайды
-Сау
болыңыз, Маша!
-2
санымен
-Маша
келді
-4 уақыт бөлігі бар
|