Материалдар / Ашықұйымдастырылған оқу қызметі Ортаңғы топ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашықұйымдастырылған оқу қызметі Ортаңғы топ

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Наурыз 2021
410
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Білім беру саласы: «Таным»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикаық ұғымарды қалыптастыру

Тақырыбы: «Менің күн тәртібім» (Уақытты бағдарлау)

Мақсаты: 2 санымен таныстыру. Таңертең, күндіз, кеш, түн тәулік бөліктерін ажырату және атай білу дағдыларын қалыптастыру.

Көрнекілігі: Үлестірмелі материалдар, компьютер

Билингвалдық компонент: таңертең-утро, күндіз-днем, кеш-вечер,түн-ночь


Қызмет

кезеңдері

Тәрбиешінің қызметі

Балалардың қызметі



Ұйымдастырушы – қозғаушы күш


















Ұйымдастыру – ізденуші







































































































Түзетуші - ізденуші

Балалармен сәлемдесу:

Күнім күліп арайлы,
Тереземнен қарайды.
Достарыммен шеңберге
Тұрғанымды қалайды.
Қайырлы күн достарым!
Сәлеметсіңдер ме, апайлар!

- Балалар, қараңдаршы, менің қолымдағы не?

- Неше шар?Санайық... Түстері қандай?

- Дұрыс, шарлардың ішінде сендерге берілген тапсырмалар бар екен, енді осы шарларды жарып, ішіндегі сұрақтарға жауап берейік.(шарларды жарады, ішіндегі қағазға жазылған тапсырмаларды оқиды))

1 Қазір жылдың қай мезгілі?Күз мезгілінің айларын атаңдар ...

2 Күз мезгілінің қандай ерекшеліктері бар?

Ғажайып сәт: Маша келеді

-Сәлеметсіңдер ме, достар? Мен сендерден көмек сұрап келдім.Мына суреттерді маған аю беріп кетті, мұнда не бейнеленгенін түк түсінбедім. Ол маған осы суретте не көргеніңді түсіндіресің деп тапсырма берді.Көмектесіңдерші.

-Балалар, Машаға көмектесеміз бе?Қанекей, Маша, балалар саған көмектеседі, сен төрге шық, олармен бірге санауды үйренгің келсе, оқу қызметіне қатыс.

-Олай болса, мен сендерге мына суреттерді таратып берейін, сендер онда не бейнеленгенін Машаға түсіндіріп беріңдер.

1 Қоянда неше құлақ бар?

2 Айбекте неше доп бар?

3 Айгүлдің қолындағы қуыршақ нешеу?

4 Кірпінің үстіндегі алманың саны нешеу?

5 Мараттың қолындағы машинасын санайық, Талғатқа нешеуін берді? Өзінде нешеу қалды?

- Жарайсыңдар!Маша санауды үйрендің бе?Қане, бәріміз бірге санайық. 1 – 2 (санның цифрлық таңбасын көрсету(

-Жарайсыңдар, балалар!Енді мына жұмбақты тыңдап, шешуін ойланыңдар:

Түнде де, күндіз де,
Тынымсыз соғады.
Бұл не екен балалар?
- Дұрыс таптыңдар, ал, сағат бізге не үшін керек?

-Ия, сағатқа қарап біз уақытты бағдарлап, білеміз.

Енді компьютер экранына назар аударайық. (слайд көрсету)

1 Күн ұясынан шығып,таң атып келе жатқан уақытты «таңертең» деп атаймыз.Таңертең балабақшаға келеміз.Балабақшада не істейміз?

2 Күн жылжып толығымен ортаға шығады.

- Қараңдаршы, күн бір орында тұрмайды екен, жайлап жылжып келе жатқан сияқты. Күн толық аспанға көтеріліп бізге бар сәулесін шашып тұр.

-Міне, бұл кезді біз «түс» немесе «күндіз» дейміз.

- Ал түсте бадабақшада не істейміз?

- Балалар қараңдаршы күн жылжып төмен түсіп келеді,яғни ұясына батуға жақындап қалыпты.

Біз бұл мезгілді кешкі мезгіл деп атаймыз.

- Балалар біз кешке не істейміз?

-Ал, енді міне күн ұясына батты. Бұл мезгілді «Түн»дейміз.

-Түнде аспанда не болады? Бұл уақытта бәріміз тәтті ұйқыда боламыз. - Міне, балалар бұл көргендерің тәулік бөліктері деп аталады. Осы сөздердің орыс тіліндегі айтылуын қайталаңдар:

Таңертең-утро, күндіз-днем, кеш-вечер,түн-ночь

-Балалар, шаршағанымызды басу үшін орнымыздан тұрып, сергіту сәтін жасап алайық:

Таңертең ерте тұрамын,

Беті – қолды жуамын.

Асықпай тіс тазалап,

Таза бала боламын.

Тамақ ішіп аламын,

Таза киім киемін,

Бақшаға мен барамын.

Достарымды көргенде,

Қуанып бір қаламын.

-Сергіп алсақ, сендерге қызықты ойын дайындап келдім, ойнаймыз ба? Олай болса, ойынның аты «Бұл қай мезгіл?» деп аталады.

Ойынның шарты: Балалар оқылған өлеңнің қай тәулік мезгілге қатысты екенін ажыратып, айтады.

1 Нұрға толып бар аймақ,
Күн шығады арайлап.
Ұйқымыздан тұрамыз,
Беті-қолды жуамыз.
Анамызға ереміз,
Бақшамызға келеміз.
Айтыңдаршы балалар!
Бұл қай мезгіл?.....

2 Тамақтанып аламыз,
Біз тәртіпті баламыз.
Және ұйықтаймыз,
Тұрамыз,
Серуенге шығамыз,
Қыдырамыз далада,
Бұл қай кез деп ойлайсың?....

3 Көлеңкелер ұзарып,
Күн батады қызарып.
Анамызды күтеміз.
«Апай! Сау бол!»- дейміз де,
Үйімізге қайтамыз.
Бұл қай кез деп ойлайсың?.....

4 Үйлерде шам жанады,
Маңай тастай қараңғы.
Дем алады бар әлем,
Деп,әлдилер ақ әжең.
Айта алады мұны кім,
Бұл қай мезгіл, айтшы сен?...

5 Төрт мезгілді қайтадан
Жүйелеп кім айта алар?

-Достар, менің қайтатын уақытым болып қалыпты, сендерден көп нәрсені үйрендім. Мен аюға суреттегі заттарды санап беремін. Сау болыңдар!

-Біз неше санымен таныстық?

-Қонаққа кім келді?

-Бір күнде неше уақыт бөлігі бар екен?

Жақсы жауап берген балаларды мақтау.



Өлең жолдарын қайталайды




-Шар

2 шар, қызыл және көк шар









-Сәлеметсің бе,Маша?





-Ия





2 құлақ бар

1 қызыл, 1 сары, барлығы

2 доп бар

1 үлкен, 1 кішкентай, барлығы 2 қуыршақ бар

-2 алма

2 машинасы бар еді, өзінде 1 машина қалды.


1-2




- Сағат
-Уақытты білу үшін














Қойылған сұраққа жауап береді








Мұқият тыңдайды




Сөздерді қайталайды





Қимылдар жасап орындайды











Ойынды қызығып ойнайды



























-Сау болыңыз, Маша!

-2 санымен

-Маша келді

-4 уақыт бөлігі бар


Күтілетін нәтиже:

Қайталай алады: Тәулік бөліктерін  дұрыс атайды .

Түсінеді:;Заттарды санап, салыстырады

Қолданады: .Өздерінің күн тәртібін ретімен айтады.
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!