Материалдар / Ата -аналармен жүргізілген жұмыс түрлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ата -аналармен жүргізілген жұмыс түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологтар үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Маусым 2019
487
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ата-аналармен жүргізілген пікір талас
Мақсаты: Ата-аналардың бала тәрбиесіне көзқарасын өзгерту, балабақшаға позитивтік қатынасының қалыптастыру.Педагогикалық және психологиялық салауаттылықты жетілдіру; қалыптасу мен дамыту мәселері бойынша тәжірибе алмасу, бір-бірімен сұхбаттасу.Көрнекіліктер: нақыл сөздер, суреттер, теледидар, қалам, қағаз, тақырыбы.Әдіс-тәсілдер: әңгіме, сұрақ-жауап, түсіндіру, көрсету, ойын, ассоциация, Венн диаграммасы, сауалнама.І. Кіріспе. Тақырыпқа байланысты қысқаша әңгіме, баяндама.Құрметті ата-аналар! Бүгін біздің «Достық» тобында «Отбасы, бала, балабақша …» деген дөңгелек үстел өткізіліп жатыр. Біз бала, оның тәрбиесі, отбасы және балабақшаның бала тәрбиесіндегі орны туралы пікірлерімізді, өз ойымызды, көзқарасымызды ортаға салып сұхбатасамыз, бір-бірімізбен тәжірибе алмасамыз.Балабақшағакелер алдында бала отбасында тәрбиеленеді. Отбасы дегенне? Отбасы адам баласының алтын діңгегі. Өйткені адам ең алғаш шыр етіп дүниеге келген сәтінен бастап, осында ержетіп, отбасының тәрбиесін алады.Отбасы – шағын мемлекетәр мемлекеттің өзіне тән өндіріс, өнім, сыртқы және ішкісаясаты, кіріс – шығыс бюджеті, тәртібі, заңы болады .«Елболам десең – бесігінді түзе» деген нақыл сөзді біздің ата-бабамыз мұра болып қалдырған. Бұл нақыл сөзді қалай түсінуге болады?Қазақ отбасында өз баласың мейірімділікке, имандылыққа бауылып өсірген. Үнемі жанұясында осылайтәрбие көрген бала ақырында, өздігінен тіл алғыш, адал, тиянақты, ұқыпты болып шыға келеді.Тәрбие басы әдептілікдеп білген ата-ана  әуелі баласына өздерін сыйлап – құрметтеуді, өзгелерге, әсіресе үлкендерге, сипайлықтанытуды, ешкімді мұқатпауды үйреткен. Сонымен қатар, балаларының ер-азамат болып, халқына еңбек етулерін бастыміндет етіп қойған.Отбасы – жақын туыстық қатынас. Қазақтыңотбасы негізінен үш ұрпақтан тұрады. Ол – ата, әке, бала.Ата— әжелер ауыл – аймақ, ағайын арасының берекесі, ақылшысы болып келеді. Олардың әрқашанда мәртебесі биікболып, сый – құрметке бөленген. Олар жыр, дастан, ертегіайтып немере – шөбелеріне рухани байытып тәрбиелеп отырған.Әке – әулет басшысы, отбасы мүшелерінің тірегі,асырап сақтаушы, қамқоршысы.Әке үйі барлық балалары үшін үлкен үй, қара шаңырақ деген киелі ұғымдармен сыйлы да құрметі.Әйел, ана – отбасының ұйытқысы, берекесі, мейір – шапағат көзі. Аналардың басты міндеті – отбасы беріктігінсақтау, бала тәрбиелеу, ерлерін барынша сыйлау, руханиқолдау көрсету болып табылады.«Әкеге қарап ұл өсер, шешегеқарап қыз өсер» дегендей ата-ана отбасында балаларынақандай тәрбие берсе, ертең сондай бала өседі, ата-анасынасондай абырой алып береді. Сол себептен қазақ халқы бала тәрбиесіне ерекше назар аударған.Бала – әке-шешесініңперзенті, ұрпағы. Бала – ата-ананың көз нұры, көңілқуанышы.Баланың ата-ана алдындағы ұлы парызы –мейіріммен, жақсылықпен қартайған кезенде бағу, еңбектерін қайтару.Дүниедегі мақсатының да, міндетінің де ең үлкені – олертеңгі күнге өнегелі, парасатты ұрпақ қалдыру.Қазіргі замандаата-әжелер немерелеріне ертегі, жыр айтып бермейді, ал әке-аналар бірыңғай тұрмыс жағдайға, ақша табуға көп назараударады. Бала тәрбиесін балабақша, мектепке жүктеген.Мектепке дейін тәрбиесін міндеті баланы жан-жақты тәрбиелеу,дамыту болса да «Алты аға бірігіп – әке болмас, Жеті жеңгебірігіп – ана болмас» — дегендей ата-ананың орыны бөлек. Олорынды ешкім баса алмайды. Балабақша баланың отбасындаалған тәрбиесін толықтырады, бағыт беріп тұрады. Балабақшаотбасымен бірлесіп болашақ ұрпақ тәрбиелейді.ҚРКонституциясының 27 бабында былай деп жазылған: «Балаларына қамқорлық жасау және тәрбиелеу – ата-ананың табиғи құқығы, әрі парызы».ІІ. Пікірталас. Осы тақырыпқа, баяндамаға байланысты ата-аналардың пікірін, ойларынтыңдау.ІІІ. Сұрақ-жауап. Мына сұрақтарға қалай жауапбересіздер?«Отбасы – алтын бесік» деген сөзді қалай түсінесіз?ХХІ ғасырдың ата-аналары қандай?Баланыздың тәрбиесіне ата-ененіз араласқанын қалайсыз ба?Балабақшаға балаңызды не себептен алып келдіңіз?«Тәрбие» деген, сіздің ойыңызша не?Балабақшадан не күтесіз?Сіз өзіңізді жақсыбілесіз бе?Сіз өзіңізді кім деп санайсыз (Наполеон, Президент, қожайын, құл, квартирант т.б.)?Балаңызға көп назар аударасызба?Балабақшаның қандай қажеттілігі бар? т.б. сұрақтар

IV. Ассоциация. Бала (балабақша, әке, ана) дегенде сіздергеқандай ой, елес бірден келеді? (бос орынды толтырыңыз, ойыңызды жазыңыз)V. Венн диаграммасы. Отбасы мен балабақшаның жалпы ұқсастығын айту.VI. Ойын – тренинг.«Балық, құс, аң»VII. «Бала, бала, болашақ …». Теледидарданбалалардың сұрақтарға жауап бергенін көру, тыңдау.Ата-аналардың пікірлерін тыңдау, сұрақтар арқылы бағыт беру.Қазіргі балалар қандай?Не себептен қыз бала пысықтау,батыл, ашық болып келеді? Ал ұл бала керісінше?Балаларнеге әкесі туралы аз айтады? т.б. сұрақтарVIII. Жағдаят.Пікірлерін айту.— Үйде сіздің екі балаңыз ұрсып қалды. Сіздің шешуіңіз қандай?— Баланыз үйге мысық алып келді. Сізмысықты жақсы көрмейсіз. Сіз не дейсіз?— Үйге қонақ шақырдыңыз. Қонақ келетін уақыт жақындады, сіз үлгермейжатырсыз. Ал үлкен балаңыз кіші балаңызбен біргекомпьютерде ойын ойнап отыр. Сіз көмек сұрадыңыз. Балаңыз тыңдамады. Сіз не істейсіз?— Балаңызды балабақшадан алыпкелдіңіз. Баланың қолында бөтен біреудің затын көрдіңіз. Неістейсіз?— Жұмыстан келіп үйдің тіршілігіне кірістіңіз. Жолдасыңыз теледидар көріп жатыр. Балаңыз қайта-қайтакеліп сіздің мазаңызды алды. Шешуіңіз қандай?ІХ.

 Сауалнама.«Менің қызығатыным» ата-аналарға арналған сұрақтар.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!