Ата-аналар жиналысыБаяндамаТақырыбы: «Ата –ана және мектеп»Салеметсіздерме құрметті ата-аналар,мұғалімдер ,бүгіңгі жиналысқа кош келдініздер!Келгендерінізге коп рахмет !Келген Жаңа жыл құтты болсын.Денсаулықтарыныз мықты болсын,отбасыларынызға амандық тілеймын.Бүгін мен әлеуметтік педагог ретінде сіздерге «Ата –ана және мектеп» тақырыбында баяндама дайындадым және қысқаша мектепте атқарылып жұрген жұмысымның есебін слайд көрсетіп ұсынғым келеді. Қай жерде, қай кезде де болмасан, бала тәрбиесін ерекше дамытушы да, ілгері апарушы да-балалар, яғни бүгінгі біздің ұрпақ-ертеңгі елдің болашағы. Мен өз баяндамамның алғы сөзін шығыс ғұламасы Әл-Фарабидің сөзінен бастағым келеді: «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың хас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» делінген екен. Осыған байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата-ананың орны бөлек. Барлығымыздің мақсатымыз бір: Мектеп, ата-ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеп өсіру. Ата-аналардың өз балаларының жан дүниесін жақсы түсінуі, оларға отбасында дұрыс та тиімді тәрбие беру. Бала тәрбиесіне қатысты білімі және біліктерін ұдайы көтеріп отыруы қажеттілігін өздері де түсінуі тиіс. Сол үшін де мектептің, сынып жетекшісі, ата – аналар педагогикалық жұмыс жүргізуі, оның бағытын дұрыс ұйымдастырып отыруы міндеттеледі. Соңғы жылдары педагогикалық әдебиеттерде «Ата-аналарды тәрбиелеу» деген ұғым пайда болды. Ондағы көзделген мақсат ата–аналарға бала тәрбиесіне қатысты педагогикалық кеңес беру, оқуды ұйымдастыру, соған сәйкес олардың педагогикалық білімдерін жетілдіруге кенес пен бағыт беріледі. Ғалымдардың айтуынша, әр елде сонымен қатар отандық педагогикада жүргізілген зерттеу жұмыстары нәтижесінде сай ата – аналар балаларын тәрбиелеу барысында айтулы қиыншылықтарға кездеседі. Сондықтанда олар мұғалімдердің ақыл – кеңестерін, практикалық көмектерін аса қажет етеді. Олардың ұйымдастыруындағы ақыл – кеңес тек жағдайы сәтсіз отбасылалардың ата–аналарына ғана қажет емес,бірдей барлығық отбасыларға қерек. Себебі: қоғамның қарқынды дамуы осы бағытта жаңа талаптар қоюда. Сондықтан, ата–аналарға бала тәрбиесінде, біріншіден, педагогикалық білімдерді жинақтауға, екіншіден, олардың өздерінің тәрбиелі және дамуын міндеттейді. Егерде мектеп пен ата–аналардың тәрбиешілік өзара әрекетін бірлікте ұйымдастырса, бұл шешімін табатын міндеттер. Ол мектеп тәжірибесінде мұғалімдердің ата–аналармен кездесуін, ата–аналар жиналысын ұйымдастыру, ата–аналар комитетін құру, ата–аналар белсенділерімен жұмыс істеу, ата–аналар үшін әңгімелер мен дәрістер ұйымдастыру, конференция өткізу секілді жұмыстар барысында атқарылады.Менің ойымша біздің мектепте ата-анардың мұғалімдермен қарым –қанынастары жақсы орналасқан.Мектеп ,ата-аналар камитетінің мұшелерімен бірлесіп жыл бойы көп жұмыстарды атқарады.Ата-аналар сынып жетекшілермен де тығыз байланыста, тоқсан сайын жиилыстарда кездеседі және мектептен тыс шараларға белсенді қатысып турады. Енді арғартай да байланыс үзілмеуі керек екенін айтқым келеді «Бірігіп көтерген жүк женіл» деп бекер айтылмаған сондытан біз мектепте ,сіздер ата-аналар бірігіп балаларды тәрбиелеуге тырысайық. Назарларынызға рахмет!
«Мортық орта мектебі»КММ
Ата-аналар жиналысыБаяндамаТақырыбы: «Ата –ана және мектеп»
Орындаған: Шарипова С.У.