Ата-аналар жиналысы: «Біз балаларға ұқсаймыз, балалар бізге ұқсайды»Мақсаты: Ата-аналармен бірлесіп отбасылық тәрбиенің негізгі ережелерін талқылау, бала тәрбиесінде ата-аналардың рөлін көрсету балалармен ортақ тіл табусуға үйрету.Көрнекілік: «менің отбасым» (буклет),бәйтерек суреті ,нақыл сөздер слайд, карточкаларЖиналыс жоспары: 1.Ұйымдастыру2.Кіріспе бөлім3.Ата-аналарға тест «Сіз қандай анасыз?» (әр жауап үшін 1балл)4.Әңгімелесу –Миға шабуыл.5.слайд: «Таңғажайып ертегі»6. Балалық шағымызға ораламыз7.Жағдаятар8.Бақытты отбасының бәйтерегі.9.Қорытынды .Ата-аналарға кеңестер оқылады (тапсырылады)Жиналыс барысы:1.Ұйымдастыру.2. Кіріспе сөз Тәрбиеші: Құрметті ата-аналар мен сіздерді көргеніме қуаныштымын.Ұлы Абай: «Бір ғана қуанышым бар ол-менің балаларым»-деген екен.Әрбір ата-ана баласының денсаулығы мықты, ең жақсы болуын, талапты болып өсуін арман етеді.Менің ойымша,құрметті ата-аналар, сонымен қатар оның жақсы адам болып өсуін арман ету керек, ол адамдарға және қоғамға пайда келтіріп, «Адам» деген жоғары атаққа ие болып, барлық өмір тіршілігінің сынақтарынан сүрінбей өтіп, жетістіктерге жетеді.»Біз балаларға ұқсаймыз, балалар бізге ұқсайды»дейтін белгілі тәсіл бар. Ал баланың сізге ұқсауы үшін, сіздің қасиеттеріңізді алу үшін өзіңіз не істедіңіз? Қане,осы орайда тәжірбие алмасайық.Өз отбастарыңызға қалыптасқан, баланың оңды қасиеттерін жетілдіруге бағытталған қандай дәстүрлі бар? Сол туралы әңгімелесейік.3 Негізгі бөлім: Ата-аналарға «Сіз қандай ата-анасыз» тест.Олар балалармен қарым-қатынас барысында неғұрлым жиі сөздерге белгілеу қажет.-Мен саған қанша пер айтамын? Мен кеңес бере ғойшы, айналайын-Мен сенсіз не істер едід?-Бұл не тағы?-Біз бәрін бірге ойласатын достарымыз ғой?-Кімге тартқан бәлесің өзің?Мен сендей кезімде сен менің тірегімсің, қолқанатымсың сенің жанындағы қандай достар осы?Сен не ойлап отырсың? Ұлым (қызым) сен қалай ойлайсың жұрттың баласы бала сияқты, ал сен болсаң, Ақылдымсың ғой сен менің Жауаптары: 7-8 балл Сіз өз балаңызбен жүйелі түрде қарым-қатынас жасап отырмасаңызда, ол сізді құртеттейді.Сіздің көзқарасыңыз оның тұлға болып қалыптасуына көмектеседі.
4.Әңгіме: Ми шабуылының тәсілі Тәрбиеші: Құдайдан адамдар бала бер деп жалбарыныпа сұрайды.Адамға неге бала керек?(ата-аналар өз пікірлерін айтады)
Тәрбиеші: Әрине бақыты отбасы бұл әрбір адам өміріңдегі ең маңыздысы.Бұл туыс және туған адамдар оларды біз құрметтейміз, оларға сенеміз,қуаныш пен бақыт тілейміз.Әрбір бала дүниеге өз миссиясымен келеді.Ал біз не істейміз?Біз балаларға ңұсқаулар бере бастаймыз.ал кейбіреулері өмір жолымен жетелейді.5. Қазір «Таңғажайып ертегі» слайдың ықыласымен көріңіздер .Осы мәні неде? Ол бізді не нәрсеге үйретеді? Слайд: Тәрбиеші Бір бала, жарық дүниеге келер алдында құдайдан сұрайды.Сіздер оның бірінші тәрбиешілері боласыңдар.Әрбір ата-ана өз баласынан бақыт көреді. Өкінішке орай кейбір ата-ана «бақыт» деген ұлы сөздің оларға келгенін байқамайды Қандай болмасын бар болмысыңызбен өз балаңызды сүйіңіздер, өйткені олар сізді сүйеді, өйткені сіздер оларды әкесі және анасы боласыз6.»балалық шағымызға ораламыз» тәрбиеші: «менің балалық шағымның ең бақыты күндері»(ата-аналар естеліктерін айтады) өз баламызды тәрбиелеуге ата-анамыздың тәрбиесіән қалай қолданамыз.7.Жағдаят шешу. Марат жазаланды олбірдей 2 алған болатын .әкесі ұлымен қатаң сөйлесіп ,ұйден шығуға рұқсат етпей қойды.Бірақ достары келіп Маратқа киноға шақырады.анасы баласын әкесіне оны достарымен бірге жіберуді сұрай бастайды.ата-ана арасында конфликт туындады.8. бақытты отбасының бәйтерегі Ата-аналарға өз отбасыларының ерекше қасиеттерін жазып,ағашқа бекітеді.9Қорытынды:ата-аналарға кеңестер таратылады. Тәрбиеші әрине өмірдің барлық жағдаяттарын қамти алатын жұрттың бәріне ортақ біріңғай ереже жоқ .жиналыстың соңында сіздерге алғыс айта отырып жауап байланыс парағын толтыруды сұраймын.Жауап байланыс парағы:1.Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе?2.Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды ,нені қосу керек еді?3. Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?.