Материалдар / Ата-аналармен коучинг сабақ "Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ата-аналармен коучинг сабақ "Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі кездегі баланың дамуына жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің үлесі зор.Мектеп пен ата-ана арасында ешқандай түсініспеушілік болдырмау және оқу мен оқытудағы бағалаудың қалай жүзеге асырылып жатқанын көрсету мақсатында осындай ерекше жиналыстардың алатын орны ерекше деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2007
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ата- аналарға арналған коучингТақырыбы: «Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау»

Коучингтің мақсаты: Қазіргі кездегі баланың дамуына жеке тұлға болып қалыптасуына ата- ана тәрбиесінің үлесі зор екендігін түсіндіре отырып, мектеп пен ата-ана арасында жағымды қарым - қатынас орнату арқылы мектептегі оқыту мен оқу процесіндегі бағалаудың қалай жүзеге асып жатқанын түсіндіру .Ата-аналарды өздерінің балаларының бағалау кезінде жан-дүниесін түсінуге білуге және балаларымыз қиындыққа ұшырағанда қол ұшын соза білуге ықпал ету.Қатысушылар: Сыныптың ата-аналары

Ұйымдастыру кезеңі:1-жаттығу «Өрмекшінің торы» атты тренингін өткізу.Сіздермен жақынырақ танысу мақсатында «Өрмекшінің торы» атты тренингін өткіземін. Мен жіптің басын ұстап қалып, өзімнің аты – жөнімді және нені сүйетінімді ,неден қорқатынымды айтамын да, келесі адамға жіпті лақтырамын. Осылайша кезектесіп жіпті бір – біріңізге бересіздер. Бір-бірімізге жіпті беру арқылы өрмекшінің торы шығады. Енді сіз алдыңыздағы адамның аты мен оның нені сүйетінін , неден қорқатынын айта отырып, кері қайтарып бересіздер.2-жаттығу «Қар қиыршықтары»НұсқауАқ қағазды алып ортасынан бүктеймізде, оң бұрышын жыртып аламызағы да бүктеймізде оң жақ бұрышын жыртып аламыз.Осылайша мүмкіндігінше жалғастырамыз. Енді барлығымыз өзіміздің қар қиыршықтарымызды ашып қараймыз.Талдау:
  • Кімде бірдей қар қиындысы шықты?
  • Жоқ, Себебі неде деп ойлайсыңдар?
  • Неге бәрімізде бірдей ақ қағаз және бірдей әрекет жасасақта қар қиыршықтары басқаша шықты деп ойлайсыңдар?
Мұғалім сөзі: Себебі, бәріміз бірдей әрекет жасағанмен біздер әр түрлі адамдармыз, әр түрлі қимылдаймыз. Ал балаларымызға келсек, әр қайсысы бөлек тұлға, әрқайсысының ойлауы, дүниетануы көзқарасы бәрі де әр түрлі. Бүгіні жиналуымыздың бірден бір себебі балаларымыздың жеткен жетістіктерін критериалды бағалауды қалай жүзеге асырып жатырмыз? Міне бүгін осы негізгі тақырыпты қозғайтын боламыз.

3-жаттығу «Мен үшін бағалау...»Әр бір коучингке келген ата-ана қазіргі бағалауды қалай түсініп жүргенін білу мақсатында бұл жаттығу жүргізіледі.Ата-аналарға қағазға «Мен үшін бағалау ,,,» деген әр топқа беріледі.Соған ата-аналар топта ақылдасып, жауап берулері қажет.





4.Мұғалімнің сөзі: Оқушылардың мектепте білім алуы олардың сабақ оқуына,жан-жақты білім алуына бағытталған.Баланың қаншалықты дамып жатқаны және қандай қиыншылықтарға тап болып жүргені туралы ақпарат алуы өте маңызды болып табылады.Дәл осындай ақпаратты мектеп тарапынан жүргізілетін бағалау қамтамасыз етуі қажет.Осыған орай оқушының дамуына, оқуға деген қызығушылығы мен ынтасын жоғарылатуға бағытталған критериалды бағалау жүйесі қазіргі таңда 1 сыныптан бастап мектептерге енгізіліп отырғанын сіздер білесіздер.Яғни бұл дегеніміз оқушыларымыз нақты критерийлер арқылы бағаланып жатыр деген сөзді білдіреді. Нақты бағалау критерийлерінің оқушы, ат-ана және мұғалім келесілерді түсінуге мүмкіндік алады:-Оқушы білім алудың қай сатысында-Сабақ оқуда олар неге талпынады-Оқушының осыған қол жеткізуіне көмектесу үшін не істеу керекЖәне ең маңыздысы ата-аналарымыз баланың оқуына қатысуы мен оны үнемі қолдап отыруы оқуда жетістіктерге жетлейтінін есімізде жақсылап сақтауымыз керек.

5.Критериалды бағалау бойынша бейнежазбаны көрсетуСұрақ қою: Сіздер критериалды бағалауды қалай түсіндіңіздер?

6.Ширату жаттығуыКөбелектің суретін салайық.

7-жаттығу «Менің отбасым» жобалау әдістемесі«Аспалы көрме» әдісін пайдаланып, оқушылардың суретерінен көрме жасау.Нұсқау: Қатысушыларға алдын ала салынған балаларының «Менің отбасым» тақырыбына суреттерін парта үстіне қойылады. Салынған суреттердің ішінен ата – аналар өз балаларының салған суреттерін табуы қажет.Талқылау сұрақтары:Өз балаңыздың суретін табу қиын болды ма?Өз балаңыздың суретін қандай элементтер бойынша таптыңыз?

8-жаттығу «Дыбыссыз іс-әрекет» атты сергіту жаттығуы1.Жұмыстан кейін,баланы балабақшадан алып кел2. Базардан азық-түлік алғанда, маған носки алып келе салшы (носки ала салшы)3.Тойға барамыз, киініп-боянып, дайындалып отыр (тойға барамыз, дайындал)4. Суға шомылатын киіміңді дайында, аквапарке шомылуға барамыз барамыз(шомылуға барамыз)5.Сәл мені күте тұр, қаз мен мектепке барып баланы алып келейін(мектептен баланы алып келу)

9-релаксация «Ашық хат» (алдын ала оқушылар ата- анасына хат жазады)Нұсқау: Балаларыңыз сіздерге деген жүрек түбіндегі лебіздері мен құрметтерін, айта алмай жүрген ойларын ашық хат бетіне түсірген болатын. Сондықтан ашық хатты оқып шығып, балаларыңызға сіздерде ашық хат жазыңыздар. Ашық хатты балаңызға айтпай жүрген еркелетін сөздермен бастап, болашаққа өмір жолына тіліктеріңізді жазыңыздар.2 «Қ» хаттар бұрышына өздері жазған балаларына жазған хаттарын іліді.10.Қорытындылау «Әуе шары» рефлексия Ата-аналар сіздерге бүгінгі психологиялық тренингке қатысқандарыңызға рахмет айта отырып, отбасылық амандық, балаларыңыз әрдайым сіздерді қуанта берсін деймін. Барлығымыз бірлесе отырып, алдарыңызда тұрған үлкен Әуе шарына мектеп мұғалімдеріне, ата-аналарына, балаларыңызға деген тілектеріңізді жазып қалдырайық!Осындай жақсы күндеріміз көп болсын, тілектеріміз қабыл болсын!











































Ата-аналарға арналған психологиялық кеңес(ақ қағаз шығарып таратып беру керек)• Балалардың ҰБТ-дан алатын ұпай саны туралы уайымдамаңыз және балаларды ҰБТ-дан кейін сынамаңыз. Балаға тестілеуден алатын балл саны оның мүмкіншілігін тексеретін толық көрсеткіш емес екендігіне сендіріңіз.• ҰБТ қарсаңында баланы көп мазаламаңыз – бұл тестілеу қорытындысына теріс әсер етуі мүмкін. Ата-аналарының қобалжуы балаларға беріледі. Ал егер ата-анасы жауапты кезеңдерде өз эмоцияларына ие бола алмаса, жас бала тіпті де қажып, сынуы мүмкін. Балаларды сергітіп, олар орындаған әр жақсы істері үшін мақтау айтыңыз.• Балалардың өз-өзіне деген сенімділігін арттырыңыз, себебі балалар сәтсіздіктен қорқа түскені сайын, қателіктер жіберу ықтималдығы да арта түседі.• Балаңыздың көңіл-күйі мен денсаулығын жиі тексеріп, қадағалап отырыңыз, баланың жан дүниесін Сізден артық ешкім түсінбейді.• Баланың дайындық режимін қадағалап отырыңыз, бала дайындық арасында дем алып отыруы тиіс.• Баланың тамақтануына үлкен көңіл бөліңіз: баланың оймен қарқынды жұмыс істеу кезінде оған сіңімді әрі әр түрлі дәрумендері көп тағамдар жеуі керек. Балық, ірімшік, дәндер, құрма т.б. тағамдар мидың жұмыс істеуіне жақсы көмектеседі.• ҰБТ-ы ертең тапсырады деген күні бала жақсылап дем алып, ұйқысын қандыруы керек.• Тест кезінде мыналарға көңіл бөлуіне кеңес беріңіз:- Қандай тапсырмалар түрі бар екенін көру үшін тестіге көзін бір жүргізіп өтсін, ол жұмысқа толық ден қоюына көмектеседі; - Сұрақты соңына дейін оқып шығып, мағынасын түсіну керек (көбінесе балалар сұрақты соңына дейін оқымай жатып, алғашқы сөздерінен-ақ жауап беруге асығады); - Егер берілген уақыт ішінде дұрыс жауап таба алмаса, өз интуициясына сүйенуді үйретіңіз.Есіңізде болсын, ең бастысы – баланы қобалжу мен қорқудан арылтып, оның дайындалуына қолайлы жағдай жасау.



























«Ата-анамен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту» тренинг.Бұл тренинг ата-аналарымен өткізіледі.Мақсаты: ата-ананың бала тәрбиелеудегі оң психологиялық көзқарасын, балаға деген жауапкершілік сезімін қалыптастыру.Тренинг сабақтың міндеті: ата-ананың балаға деген сүйіспеншілігін байқау;өзінің және өзгенің даралығын бағалау, өзін құрметтеуөңіл-күйді көтеру, сезім мен эмоцияны реттеу.Тренинг сабақты өткізуге түрлі-тусті қағаз, желім, плакат керек.Тренинг барысы:
  • Сәлемдесу рәсімі
  • Сұрақ-жауап «Мадақтау-жазалау»
  • «Жанұя бақыты» жаттығу.
  • «Сөйлемді аяқта» әдістемесі.
  • Жаттығу: «Тілек шамы».
  • «Сиқырлы жүрек» ой-түйін
Бала – ата- ана өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін деп әлпештеп өсірген перзенті  ауырып не басқа бір қатер төнгенде мойындарына бұршағын салып, «Өзімді алып, баламды аман қалдыр!» деп құдайға жалбарынған.Ата-аналардың жастығы мен бала тәрбиесіндегі тәжірибенің жоқтығы, болмаса тәрбие жұмыстарында тек қана өз ойлары мен көзқарастарына ғана жүгінуі немесе қажетті педагогикалық  білімдерінің жетіспеушілігі салдарынан тәрбие процестері көптеген қателіктерге ұшырап отырады.Сондықтан да мектеп өміріндегі ата-аналардың педагогикалық білімін жетілдіру, мәдениетін арттыру, бала тәрбиесіне белсене араластыру, соның нәтижесінде ата-ананы баланың алғашқы ұстазына айналдыру мақсатында ұйымдастырылатын семинар тренингтердің маңызы орасан зор.Жаттығу – «Танысу», «Есімдер аллитерациясы»Нұсқау: Алдымен өз есімдеріңіздің алдына адамның бойында бар жақсы қасиеттің біреуін айтып, өзіңіз туралы қысқаша мәлімет беруіңіз керек.Мысалы: Мен нұрлы – Нұргүлмін;Мен көрікті — Әсеммін;Мен дарынды – Дидармын.Сұрақ-жауап: «Мадақтау мен жазалау»Мақсаты: Ата-ананың балаға деген көңіл бөлуін байқау.Барысы: Қағазды екіге бөліп, бір жағына баланы мақтау кезінде қолданылатын сөздерді,ал екінші жағына, сөгіс жариялау кезінде қолданылатын сөздерді жазыңыз.Қай бөлікте сөздердің көп болғандығы жайында сараптама жасалып, ата-аналарға қорытынды жасау ұсынылады. Жаттығу: «Жанұя бақыты» жаттығу.Мақсаты: Ата-ананың бала тәрбиесіндегі қарым-қатынасы туралы түсініктер беру арқылы ата-аналардың білімін көтеруге көмектесу. «Жанұя бақыты» атты тренингімізді бастайық. Тренингтің шарты: «Бақытты жанұя» моделін құру. Яғни, ата-ана өзінің отбасын салу және отьасы бақытын сурет арқылы көрсетіп, суреттің жан жағына отбасы сөздері арқылы жеткізу керек.“Сөйлемді аяқта” әдістемесі.
  • Мен өз отбасымды жақсы көрем, себебі….
  • Отбасы бұл….
  • Отбасым бақытты болу үшін….
  • Отбасымда зорлық-зомбылыққа жол жоқ, себебі….
  • Мен қалар едім отбасымның….
Жаттығу: «Тілек шамы».Мақсаты: тренинг туралы пікірлеріңізді ортаға салу.Құрметті ата-аналар! Біз сіздермен жанұядағы ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынсатың түрлі жақтарын тануға, жан-жақты талқылауға тырыстық. Отбасы, ұшақ ұя-жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне терең үңілер болсақ, оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болуы үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір-бірімізге тілек айта отырып жүргізейік. Бір-бірімізге мына шамды бере отырып бүгінгі кездесуден алған әсерлеріңізбен бөлісіп, тренинг барысында айта алмай қалған ойларыңыз болса барлығыңыз да осы жерде айтуларыңызды сұраймын. Ой-түйін: «Сиқырлы жүрек»НұсқауБала тәрбиелеудегі жүрек жылуын алдарыңыздағы жүрек қағаздарға жазылу ұсынылады. Жақсы сөздер арқылы мейрімді жүрекке айналу қажет





























































































Баланың бас ұстазы ата-анаЖарияланды 13-10-2014, 00:49 Категориясы: Бастауыш сынып Тақырыбы: Баланың бас ұстазы ата - ана.Түрі: тренингМақсаты: Алдымызда отырған оқушының ата - анасымен жақын танысу.Ата - ананың отбасындағы рөлін анықтау, өз балаларының болашағы туралы пікірлерін тыңдау. Ата - ананың мектеппен байланысын нығайту. Мұғаліммен дұрыс тіл табыса білу ерекшеліктерін білу, ойларын ашық айтуға баулу.Көрнекілігі: суреттер, тірек схемалар, слайдтар, кестелер, т. б.І. Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылар мен ата - аналардың назарын тренингке аудару.ІІ. Негізгі кезең.Мұғалім түсіндірмесі:Ата - анамен жаңаша жұмыс түрлері.Жас ұрпақты жан - жақты жетілген, ақыл - парасатты, ой - өрісі биік азамат етіп тәрбиелеу - қоғамымыздың ең өзекті мәселесі. Бала тәрбиесінің алғашқы алтын қазығы - жанұясы. Жанұялық тәрбие ата - ана мен бала арасындағы қарым - қатынастық жүйе. Олай болса, ата - ана осы жүйені ғылым мен өнер ретінде жан - жақты меңгеру қажет.Бала – кең әлемдегі ең пәк, ең таза асыл жан. Оның ойының тазалығы, арының тазалығы оны қоршаған ортаға байланысты болмақ. Бала осы ортаны қалай қабылдап, танып білсе, оның алдынан кең әлемнің есігі де солай ашылмақ.Әрине, кез - келген ата - ана өзі туралы да, баласы туралы да жоғары пікірде болады. Сондықтан бұл жұмыстар бастапқы кезде түсінік - танымын кеңейту ретінде жүргізілгенімен кейіннен тереңдей бастайды.Сонымен қатар, жаңа үлгіде өткізілген ата - аналар жиналысының да маңызы айтарлықтай. «Баланың бас ұстазы ата - ана» атты ата - аналар жиналыстарын өткізу жоспары төмендегідей үлгіде ұйымдастырылды.Жүрісі:Тренинг ережесі:1. Тыңдай білу.2. Сөзді бөлмеу.3. Белсенділік.4. Шығармашылық.5. Төзімділік.6. Сыйластық.7. Түсіністік қарым - қатынас.І. Топқа бөліну. (2 топқа).ІІ. «Ассоциация» жазу.Әр топтың бір мүшесі қорғайды.ІІІ. Педагогикалық ойын.Мақтау(2 минут уақытта кестені толтыру, іштей шешімге келу. Кестенің қай жағындағы сөздер көп? Ойлану).ІҮ. Педагогикалық ойын.Сіздің балаңыз сізді қатты қуантты (бір ісімен) сіз не айтасыз? Қалай қолдайсыз?(Балаға мадақтау сөздерін айтып, мәреге бірінші жету).(Тамаша! Тіпті ертегідей ғой! Сенсіз мен не істер едім? Өте жақсы! Мақтанышым менің! Мен де осындай нәтиже күтіп едім! Қандай қуанышты!)Ү. Педагогикалық ситуациялардан шығу.р топ мүшелері өз шешімін қорғайды).ҮІ. Сөйлемді аяқтау.І топ.1. Егер баланы үнемі сынап отырса...(оқуға құлқы болмайды).2. Балаға үнемі күлсе...(бұйығы болып өседі).3. Баланы қолдап отырса...(өз қаді
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!