|
«Бұрынғы өткен
заманда, Дін мұсылман аманда, Жиделі Байсын
жерінде, Қоңырат деген елінде Байбөрі деген бар екен, Байбөрі малға
бай екен, Төрт түлігі сай екен,
Бір перзентке зар екен. Көңілі
мұңды, қайғылы, Көкірегі шерлі
екен,
Бір перзенттің жоғынан, Дəйім
қайғы жер екен.
Сөйтіп
жүргенде дүниеге Алпамыс келеді».
(О) Оқушыларға
берілетін тапсырма:
-
Жырды мəнерлеп оқы.
-
Қазақтың жыр-дастандары
көбіне 7-8 буынмен жазылады. Жыр сөздерінің буындарын
анықта.
3-тапсырма.
Зерттеу.
(М, О) Зерттеу жұмысында «жырау», «жыршы»
ұғымдары айқындалып, Бұқар жырау туралы оқушылар ақпарат
алады.
«Жырау» ұғымын пысықтауда оқулықта жасалған
сызбаны пайдаланады.
4-тапсырма. Терме
орындау.
(М, О) Сабақта Бұқар
жырау толғауларынан «Биік тауға жарасар» термесінен үзінді
үйретіледі, үзінділер терме түрінде тыңдалып орындалады.
Биік тауға жарасар, Ығынан тиген панасы, Терең
сайға жарасар, Тобылғылы саласы, Ер жігітке жарасар,
Қолына алған найзасы, Би жігітке жарасар, Халқына
тиген пайдасы.
Терме ұғымы оқушыларға 3-сыныптан таныс.
Берілетін тапсырма:
Термеге берілген ноталар
халық арасында кең тараған əуенге негізделген.
|
Оқулық,
нота хрестоматиясы, үн-бейне
хрестоматия
|
Саралау –
Оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
міндет
қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Қабілеті жоғары оқушыларға композицияны орындау
барысында музыканың көркемдеуіш құралдарын анықтауға тапсырма
беруге болады.
|
Бақылау;
Бағалау өлшемдері мен дескрипторлар
бойынша;
Əн орындау кезінде оқушылар бір-бірін өзара
бағалайды.
|
Денсаулық сақтау технологиялары
Сергіту сəттері мен белсенді іс-əрекет
түрлері
|