Ұйымдас-тыру
Өткен білімді еске
түсіру
7
минут
Жаңа тақырыпқа
қадам
|
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Оқушылармен
сәлемдесу
-
Психологиялық
ахуал қалыптастыру
-
«Миға
шабуыл» әдісі
-
оқушыларға суреттер топтамасын беріліп, топтық талқылау
ұсынылады.
Сұрақтар:
-
Бұл суреттерден не көрдіңіздер?
-
Суреттерді өзара байланыстыруға бола ма?
-
Суреттер қандай ойға жетелейді? Не
түйдіңіздер?
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен таныстыру
-
Бағалау парағын оқушыларға
беру
|
Оқушылар
бір-біріне тілек айту арқылы
жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Оқушыларды қолдау үшін қол шапалақ
соғылады
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп , талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Тақырыптық суреттер
Интерактивті тақта
https://www.google.com/imgres?
Fatlah-shay-asyny-a-i-aty&docid
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
8
минут
10
минут
5
минут
10
минут
|
Мәтінмен жұмыс
Кітапта берілген мәтінге сұрақ
құрастырып телефонмен хат жолдайды.
«Орнын тап» - картамен
жұмыс
-
Картада Түркеш қағанаты, Шығыс Түрік қағанаты,
Тан империясы (Қытай) және Орта Азия аймақтарын
орна-ластырып, жазу
-
Атлах шайқасы болған жерді белгілеу
-
Араб және Қытай әскерлерінің жүру бағыттарын
көрсету
«Қара. Оқы. Жап. Жаз»
Берілген мәтінді оқып, Атлах шайқасының тарихи
маңызын ПОПС формуласы арқылы талдаңыз (3 нақты сұраққа жауап
береді).
«Қызықты сандар»
Есептеңіз: 240+580+32+50-151=
(Атлах шайқасының болған жылын есте сақтау
мақсатында, есеп шығару, жауап беру):
«Интервью» - зерттеу
әдісі
тілші шығып, «Атлах шайқасын
«халықтар шайқасы» деп атауға бола ма? - деген
сұраққа 2 дәлел жауап
алады.
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды және телефонмен
хат жолдайды
Оқушыларға шайқастың жер үшін,
билік үшін, бір-біріне тәуелді болмау үшін болатындығы туралы
түсінік қалыптасады
Оқушылар сандарда қандай
оқиғалар болғанын анықтайды.
Жылдарды және оқиғаларды
дәптерге жазып алады.
Оқушылар тілшінің сұрағына
жауап береді.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп , талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру
Мәтінмен жұмыс
Телефонмен хат
жолдау
«Орнын тап» - картамен
жұмыс
3 балл қойылады
«Қара. Оқы. Жап. Жаз» ПОПС формуласына
Әр дұрыс жауап
1 баллмен
бағаланады, жалпы
3 баллмен бағаланады.
Әр дұрыс
жауап
1 баллмен
бағаланады
Оқушыларды қолдау үшін қол шапалақ
соғылады
Әр дұрыс
жауап
1 баллмен
бағаланады
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Көрнекілік телефондары
https://www.google.com/imgres
Карта
Тірек-сызбалар
Кесте
Кітап
Оқулық
Жұмыс дәптері
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Кері
байланыс
«Аяқталмаған сөйлемдер»
әдісі.
Мен бүгін
білдім...
Мен бүгін
сезіндім...
Мен келесі сабақта білгім
келеді ...
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|