Материалдар / Атлах шайқасы

Атлах шайқасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Атлах шайқасы туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
879
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1A VI – IX ғғ. Қазақстан Мектеп: №28 ОМ
Мерзімі: 24.09.18 ж.Мұғалімнің аты- жөні : Балмуратова А.Б.
Сынып: 6Қатысқан оқушылар саны: Жоқ оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы: Атлах шайқасы (1 сағ)Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары6.3.2.3-Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау6.2.2.3-көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау
Сабақ мақсаттарыАтлах шайқасының тарихи маңызын талдау
Бағалау критерийіАтлах шайқасының тарихи маңызын талдайдыКөшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттайды.
Тілдік мақсаттар

Атлах шайқасы туралы мәтінмен жұмыс (оқылым, жазылым)Пәнге тән лексика мен терминология:Шайқас, тарихи маңызы, шабуыл, әскер, көтерілісДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: ... деректің негізінде келесі қорытындыларды шығаруға болады...Бұл оқиға / маңызды болды / айтарлықтай, өйткеніШайқастың тарихи маңызы...Менің ойымша, ...
Құндылықтарды дарытутоптық жұмыста бір- бірінің ойын құрметтеу, ортақ шешімге келу, ашықтыққа, кез-келген идеяны қабылдауға дайын болу.
Пәнаралық байланысГеография
Бастапқы білім

Түркі мемлекеттеріндегі ел билеген қағандарды және мемлекеттердің ішкі- сыртқы саясаттары туралы айтады.
Сабақ кезеңдеріЖоспарланған іс-әрекеттерДерек көздері
Сабақтың басы

























Сабақтың ортасы

























Ұйымдастыру кезеңі.1) Ой-шақыру. Мұғалім ой шақыру үшін оқушыларға суреттер топтамасын беріп, топтық талқылауға ұсынады. Талқылаудан кейін бүгінгі жаңа сабақпен сабақтастырады.2) Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттарымен оқушыларға таныстырылады.3) Мәтінмен жұмыс. Оқушылар мәтінді оқып, 5 нақты сұраққа жауап береді.4) Қолдану: Берілген сөздердің мағынасын сәйкестендір.
  • Тапсырма
  • Қызықты сандар. Оқушылар Атлах шайқасының болған жылын есте сақтау мақсатында, есеп шығарып, шыққан жауапты төмендегі сұраққа жауап береді.
  • Бұл жылы не болды?
  • Шайқас кімдердің арасында болды?
  • Нәтижесі қандай болды?
  • Тапсырма
  • Атлах шайқасының тарихи маңызы болды ма?1. Дискриптор: Сұрақтарға жауап бер1.1. Атлах шайқасы қай жылы болды?....................................................................................... 1.2. Атлах шайқасы қай халықтардың арасында болды?....................................................................................1.3. Атлах шайқасы қай жерде өтті?...........................................................................................1.4. Осы шайқаста түркештер мен қарлұқтар кімдерді қолдады?......................................................................1.5. Шайқастың нәтижесі қандай болды?.............................................................................................................3. Дискриптор: Берілген сөздердің мағынасын сәйкестендір4) Атлах шайқасына баға беру. Оқушы Атлах шайқасынан кейін қандай өзгерістер болды. Соны төмендегі кестеге жазады.


    Мұғалім презентациясы











    Таратпаматериалдар





























    Үлкен қағаз парағы

    Атлах шайқасы туралы дерек( қосымша № 1)







    Мұғалім презентациясы



    Таратпаматериалдар
    Сабақтың соңы









    Кері байланыс:
  • Қиын болды…
  • Бүгін мен білдім…
  • Қызықты болды…
  • Бағалау. Мұғалім оқушыларға оқу мақсатына жеткенін немесе жетпегенін айтады.Үй тапсырмасы. Қосымша ақпарат оқып келу.
    Стикерлер
    Қосымша ақпарат
    Саралап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау. Оқушылардың білімін қалай тексересіз?Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдануҚұндылықтармен байланыс(тәрбие элементі)
    Талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалаймын.Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді. РефлексияСабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Саралап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



























    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ