Атлах шайқасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Атлах шайқасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Атлах шайқасы туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.1A VI – IX ғғ. Қазақстан

Мектеп: №28 ОМ

Мерзімі: 24.09.18 ж.

Мұғалімнің аты- жөні : Балмуратова А.Б.

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар саны:

Жоқ оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы: Атлах шайқасы (1 сағ)

Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.2.3-Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау

6.2.2.3-көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау

Сабақ мақсаттары

Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау

Бағалау критерийі

Атлах шайқасының тарихи маңызын талдайды

Көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттайды.

Тілдік мақсаттар


Атлах шайқасы туралы мәтінмен жұмыс (оқылым, жазылым)

Пәнге тән лексика мен терминология:

Шайқас, тарихи маңызы, шабуыл, әскер, көтеріліс

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

... деректің негізінде келесі қорытындыларды шығаруға болады...

Бұл оқиға / маңызды болды / айтарлықтай, өйткені

Шайқастың тарихи маңызы...

Менің ойымша, ...

Құндылықтарды дарыту

топтық жұмыста бір- бірінің ойын құрметтеу, ортақ шешімге келу, ашықтыққа, кез-келген идеяны қабылдауға дайын болу.

Пәнаралық байланыс

География

Бастапқы білім


Түркі мемлекеттеріндегі ел билеген қағандарды және мемлекеттердің ішкі- сыртқы саясаттары туралы айтады.

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер

Дерек көздері

Сабақтың басы














Сабақтың ортасы














Ұйымдастыру кезеңі.

1) Ой-шақыру. Мұғалім ой шақыру үшін оқушыларға суреттер топтамасын беріп, топтық талқылауға ұсынады. Талқылаудан кейін бүгінгі жаңа сабақпен сабақтастырады.

2) Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттарымен оқушыларға таныстырылады.

3) Мәтінмен жұмыс. Оқушылар мәтінді оқып, 5 нақты сұраққа жауап береді.

4) Қолдану: Берілген сөздердің мағынасын сәйкестендір.

  1. Тапсырма

Қызықты сандар. Оқушылар Атлах шайқасының болған жылын есте сақтау мақсатында, есеп шығарып, шыққан жауапты төмендегі сұраққа жауап береді.

  • Бұл жылы не болды?

  • Шайқас кімдердің арасында болды?

  • Нәтижесі қандай болды?

  1. Тапсырма

Атлах шайқасының тарихи маңызы болды ма?

Талас шайқасы, Атлах шайқасы, 751 жылы Атлах қаласы маңында қытай және араб әскерлерінің арасында болды.  Шайқас  қарсаңында  749 жылы араб халифатындағы ұзаққа созылған тақ таласы аяқталып, Аббас әулеті билікке келді. Олар осыған дейін  халифат  бақылауынан тыс қалған бұрынғы Орта Азиядағы иеліктеріне ықпалын күшейте түсті. Осы тұста Тан патшалығы әскері  Шығыс Түрік қағандығының  әлсірегенін пайдаланып, Талас  өңіріне таяп келіп, араб халифаты иелігіне қауіп төндірді. Тан патшалығынан теперіш көріп келе жатқан түргештер  мен  қарлұқтар  араб халифаты әскерінің көмегіне суйену үшін арабтар жағында болды. Бұл жағдай арабтар мен қытай әскерлерінің қақтығысқа түсуін жеделдете түсті. Екі жақ әскерлерінің шайқасы 751 жылы 29 шілдеде басталып, 5 күнге созылды.  Қытай  қолбасшысы Гау Шиянденнің (Гао Сянь-чжи) қарамағында 70 мың әскер болған. Шайқас барысында қарлұқтар жаппай арабтарға болысып, екі жақтан  Тан  армиясын қыспаққа алды. Араб қолбасшысы Зияд ибн Салих қарамағындағы әскер шайқас барысында қытай әскерінің 50 мыңын өлтіріп, 20 мыңын тұтқынға алды. Шайқаста жеңіліс тапқан Тан патшалығы бұдан кейінгі кезеңде өз құдіретінен айрылды. Бұл өз кезегінде түркілердің  Ислам  өркениетімен жақындасуын жылдамдатты.

1. Дискриптор: Сұрақтарға жауап бер

1.1. Атлах шайқасы қай жылы болды?....................................................................................... 1.2. Атлах шайқасы қай халықтардың арасында болды?....................................................................................

1.3. Атлах шайқасы қай жерде өтті?...........................................................................................

1.4. Осы шайқаста түркештер мен қарлұқтар кімдерді қолдады?......................................................................

1.5. Шайқастың нәтижесі қандай болды?.............................................................................................................

3. Дискриптор: Берілген сөздердің мағынасын сәйкестендір

4) Атлах шайқасына баға беру. Оқушы Атлах шайқасынан кейін қандай өзгерістер болды. Соны төмендегі кестеге жазады.



Мұғалім презентациясы












Таратпа

материалдар


















Үлкен қағаз парағы


Атлах шайқасы туралы дерек

( қосымша № 1)








Мұғалім презентациясы




Таратпа

материалдар


Сабақтың соңы






Кері байланыс:

  • Қиын болды…

  • Бүгін мен білдім…

  • Қызықты болды…

Бағалау. Мұғалім оқушыларға оқу мақсатына жеткенін немесе жетпегенін айтады.

Үй тапсырмасы. Қосымша ақпарат оқып келу.

Стикерлер

Қосымша ақпарат

Саралап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау. Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-ны қолдану

Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)

Талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалаймын.

Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді.

Рефлексия

Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Саралап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?















Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
946
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі