Материалдар / Атмосфера ,Гидросфера,ластануы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Атмосфера ,Гидросфера,ластануы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2021
674
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Атмосфера, гидросфера және литосферның ластануы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.4.1.2 Атмосфера, гидросфера және литосфераның ластану масштабын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Қоршаған ортаның ластану көздерін білу

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

«Антропогендік әсерден қоршаған ортаға келетін залалдың ауқымын түсіндіру

Тілдік мақсаттар

Overview with Vocabulary & terminology:

nanoscale

physiological, enzyme, inhibit, synthetic, synthesis, liposomes, hydrogels, fullerine(s), graphene, nanotube(s), nanoparticles, "buckyballs", CFC, groundwater

Обзор со словарем и терминологией:

Наноразмерных

Физиологический, ферментный, ингибирующий, синтетический, синтез, липосомы, гидрогели, фуллерин (ы), графен, нанотрубки, наночастицы, "бакиболлы", ХФУ, подземные воды

Құндылықтарды дарыту

Топтық жұмыс дағдыларын қалыптастыру

Өз ойын еркін жеткізу үшін тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Биология және экология

АКТ қолдану дағдылары

Презентация

Бастапқы білім

Баламалы энергия көздері

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың

басталуы


Ұйымдастырушылық кезең

Оқушылар назарына сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын ұсыну

Бұл суреттерді не біріктіреді?

Адам әсері нәтижесінде қоршаған ортаның ластану дәрежесін түсіндіру.

Мұғалім келесі сұрақтарға тоқталады:

- ауаның ластануы

- гидросфераның ластануы

- литосфераның ластануы


Сабақтың ортасы

Атмосфера –жердің ауа қабығы. Атмосфера – ауа, химиялық қоспалар мен су буынан тұратын күрделі жүйе. Ол биосферадағы физико-химиялық және биологиялық процестердің жүріуінің шарты және метеорологиялық режимнің маңызды факторы.

Атмосферның маңызы:

  1. Жер планетасын қатты күйіп кетуден және қатты салқындаудан сақтайды.

  2. Планетаға ғарыш объектілерінің құлауынан сақтайды.

  3. Планетадағы тотығу процесстерінің жүруіне қатысады.

  4. Озон қабаты ғарыштық сәулеленуден қорғайды.

  5. Атмосфера дыбыс толқындарын өткізеді

Shape1

Гидросфера – Жердің сулы қабаты, өзі құрамына мұхиттар, теңіздер, көлдер, өзендер, жерасты сулары және мұздықтардан тұрады. Гидросфераның на 94%-ы мұхиттар мен теңіздердің тұзды суынан тұрады.

Ал тұщы су 6% , оның 5,8 % - жерасты сулары.

0,2 % - өзен, көл, топырақ және ауадағы су болып табылады.

Жердің 70,8 % гидросфера.

Литосфера — жер қабығы (грек. lithos- тас, sphaira — шар) — жердің сыртқы қатты қабаты жоғарғы гидросфера және атмосферамен шектеседі. Жер қабығының жоғарғы бөлімі — шөгінді қабық; ол шегінді тау жыныстарынан тұрады, кейде бұған эффузивтер жамылғысын да енгізеді.

Ауалы эрозия – желдің әсерінен топырақтың құнарлы қабатының ұшуы.

Сулы эрозия – ағын сулармен шайылу.

Өндірістік эрозия – карьерлардың құрылысы кезінде бұзылуы.

Жайылымды эрозия – жануарларды үздіксіз жаю кезінде


Сабақтың соңы

Бекіту сұрақтары:

Сабақ рефлексиясы:

Сабақта мен келесіні түсіндім ….

Маған …. туралы айтқан қызықты болды

Мен … өзгерте аламын


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақтың кез-келген этапында, әсіресе топтық жұмыс орнатылған кезде дифференциация байқалды.

Топ жұмысын мұғалім ауызша бағалайды

Денені шынықтыру әрекеттері

Интербелсенді тақтаны уақытылы қолдану

Көз жаттығулары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.








Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал етеа лады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік /қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!