Ұзақ
мерзімді жоспар бөлімі:
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:
11
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Атмосфера,
гидросфера және литосферның ластануы
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)
|
11.4.1.2 Атмосфера, гидросфера және литосфераның ластану
масштабын түсіндіру
|
Сабақ мақсаттары
|
• Қоршаған
ортаның ластану көздерін білу
|
Бағалау
критерийлері
|
Оқушылар:
«Антропогендік әсерден қоршаған ортаға келетін залалдың
ауқымын түсіндіру
|
Тілдік мақсаттар
|
Overview with Vocabulary &
terminology:
nanoscale
physiological, enzyme, inhibit, synthetic,
synthesis, liposomes, hydrogels, fullerine(s), graphene,
nanotube(s), nanoparticles, "buckyballs", CFC,
groundwater
Обзор со словарем и терминологией:
Наноразмерных
Физиологический, ферментный, ингибирующий,
синтетический, синтез, липосомы, гидрогели, фуллерин (ы), графен,
нанотрубки, наночастицы, "бакиболлы", ХФУ, подземные
воды
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Топтық жұмыс дағдыларын қалыптастыру
Өз ойын еркін
жеткізу үшін тәрбиелеу
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Биология және
экология
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Презентация
|
Бастапқы
білім
|
Баламалы энергия
көздері
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтың
басталуы
|
Ұйымдастырушылық кезең
Оқушылар назарына сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттарын ұсыну
Бұл суреттерді не
біріктіреді?
Адам әсері нәтижесінде
қоршаған ортаның ластану дәрежесін түсіндіру.
Мұғалім келесі сұрақтарға
тоқталады:
- ауаның
ластануы
- гидросфераның
ластануы
-
литосфераның ластануы
|
|
Сабақтың ортасы
|
Атмосфера
–жердің ауа қабығы. Атмосфера – ауа,
химиялық қоспалар мен су буынан тұратын күрделі жүйе. Ол
биосферадағы физико-химиялық және биологиялық процестердің
жүріуінің шарты және метеорологиялық режимнің маңызды
факторы.
Атмосферның
маңызы:
-
Жер планетасын қатты
күйіп кетуден және қатты салқындаудан сақтайды.
-
Планетаға ғарыш
объектілерінің құлауынан сақтайды.
-
Планетадағы тотығу
процесстерінің жүруіне қатысады.
-
Озон қабаты ғарыштық
сәулеленуден қорғайды.
-
Атмосфера дыбыс
толқындарын өткізеді
Гидросфера –
Жердің сулы қабаты, өзі құрамына мұхиттар,
теңіздер, көлдер, өзендер, жерасты сулары және мұздықтардан тұрады.
Гидросфераның на 94%-ы мұхиттар мен теңіздердің тұзды суынан
тұрады.
Ал тұщы су 6% , оның 5,8 %
- жерасты сулары.
0,2 % - өзен, көл, топырақ
және ауадағы су болып табылады.
Жердің 70,8 %
гидросфера.
Литосфера —
жер қабығы (грек. lithos- тас, sphaira — шар) —
жердің сыртқы қатты қабаты жоғарғы гидросфера және атмосферамен
шектеседі. Жер қабығының жоғарғы бөлімі — шөгінді қабық; ол шегінді
тау жыныстарынан тұрады, кейде бұған эффузивтер жамылғысын да
енгізеді.
Ауалы эрозия
– желдің әсерінен топырақтың құнарлы
қабатының ұшуы.
Сулы эрозия –
ағын сулармен шайылу.
Өндірістік эрозия
– карьерлардың құрылысы кезінде
бұзылуы.
Жайылымды эрозия –
жануарларды үздіксіз жаю кезінде
|
|
Сабақтың соңы
|
Бекіту
сұрақтары:
Сабақ
рефлексиясы:
Сабақта мен келесіні
түсіндім ….
Маған …. туралы айтқан
қызықты болды
Мен …
өзгерте аламын
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды
жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Сабақтың кез-келген этапында, әсіресе топтық жұмыс
орнатылған кезде дифференциация байқалды.
|
Топ жұмысын мұғалім ауызша бағалайды
|
Денені шынықтыру
әрекеттері
Интербелсенді тақтаны
уақытылы қолдану
Көз жаттығулары
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ
туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз
туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал етеа лады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік
/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге
көңілбөлуқажет?
|