Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
30
мин
|
-
Оқулық мәтінімен жұмыс
(Джигсо әдісі,) терминдерді дәптерге жазу.Бір біріне
түсіндіру.
-
Визуальді көру арқылы
есте ұзақ сақтау мақсатында бейнеролик
көрсету
3.Атмосфераның құрылысы және озон қабаты
туралы
4. Тапсырма(Ж)
Атмосферадағы газдар үлесін диаграмма түрінде көрсетіп
сипаттау
Таза ауаның компоненттері
Компоненттер
|
Мөлшері %
|
азот
|
78.08
|
оттегі
|
20.94
|
Инертті газдар
|
0.93
|
Көміртегі
диоксиді
|
0.03
|
Озон
|
0.00005 аз
|
Қалыптастырушы бағалау қол шапалақтау
арқылы
Тапсырма Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін
талдай отырып, кесте толтыру
Атмосфера
|
геог
|
биология
|
химия
|
Физика
|
тропосфера
|
|
|
|
|
стратосфера
|
|
|
|
|
Мезосфера
|
|
|
|
|
Термосфера
|
|
|
|
|
Экзосфера
|
|
|
|
|
3 топВЕНН диаграммасы
бойынша ауаның маңызы мен ауаның ласануы
салыстыру
Қалыптастырушы бағалау смайликтер
арқылы
Атмосфераны қазіргі заманда
зерттеу
Тапсырма: (д)
Неліктен атмосфераны зерттеудің ең үздік
түрі – жерүсті метеорологиялық стансылар желісі
екенін түсіндіріңдер.
Климатты жаһандық бақылау жүйесінің Жер
ғаламшары, адамның шаруашылық қызметі үшін
қандай артықшылықтар беретінін
анықтаңдар.
Атмосфераны зерттеудің қолданбалы сипаты
қанд
1-
топ «Озон» тобы.
«Жартыңды тап»әдісі бойынша .Берілген мозайканы
біріктіру арқылы оқушылар үйге берілген жанартаудың құрылысы
бойынша тапсырмаға жауап береді.
2-топ .Оттегі тобы
«Венн диаграммасы» әдісі бойынша оқушылар
жанартауларды салыстырады.Гейзер мен жанартауды салыстырып
айырмашылытарын жазуды тапсырамын.
3-
топ «Инертті газдар»
1.Географиялық диктант .
Көмірқышқыл тобы
1.Гірек тілінен аударғанда
«Литос»- ,,,,,,
«Сфера»-,,,,,,,, деген мағынаны
білдіреді.
2.
ЛИТОСФЕРАНЫҢ қабаттары,,,,,,,,,,,,,,,,
3.
Мантия ол ,,,,,,,,,.
4.
Жер сілкінісін – ,,,,,,,,,, ғылымы зерттейді.
5.
Суларда әртүрлі тұздардың ерітіндісі кездесетіндіктен
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, деп те атайды.
Өткен материалды еске түсіріп, жаңғыртуды іске
асырады.Оқушылар өзінің деңгейіне байланысты сұрақтарға жауап
береді.Топтар бір бірін бағалайды . «Зымыран » әдісі оқушылар өз ойларын дауыстап
айтып беру үшін пайдаланылады.
Оқушыларға ортақ сұрақ
қоямын.
1)Оттегі мен азоттың тіршілік
үшін қандай маңызы бар?
2) Көмірқышқыл газы қалай
пайда болады?
3) Атмосфераны қалай
зерттейді?
одан кейін оқушылардан өз
ойларын көршілерімен бөлісуді тапсырамын.
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты
талдайды
Жұп
бойынша
Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол
көтеру арқылы білдіреді
Дескрипторлар:
- ауа құрамын
жазады,
Дескрипторлар:
-
Суреттен атмосфера қабатын анықтайды
-
Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін ажыратады
-
Адам атмосфераның кай қабатында өмір сүріп жатқанын
анықтайды
-
Озон қабатының маңызын талдайды
-
Жаратылыстану пәндерінен алған білімдерін
пайдаланады
Дескрипторлар:
-
Атмосфераны ластау көздерін анықтайды
-
Тіршілік үшін маңызын ажыратады
-
Озон қабатына қауіп төндіретін факторларды
анықтайды
-
Табиғатттың көркемділігі суреттеу
-
Озон қабатын сақтаудың жолдарын ұсынады
-
Атмосфераны қорғау жолдарын ұсынады
|
Смаликтер арқылы
ҚБ
өзін өзі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ Бағдаршам
|
Ашық сұрап-жауаптар
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК
|