Мерзімі:
|
Мұғалім: Сәдуова Ақерке
Қайратқызы
|
Мектеп:
|
Ә.Бөкейханов атындағы
мектеп - лицейі
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Атмосфера және оның
құрамы
|
Сынып: 7
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Оқу
мақсаты:
|
7.3.2.1 - Атмосфера құрамын
сипаттайды
7.3.2.2 - Атмосфераның
құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп
түсіндіреді
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Атмосфера құрамын сипаттау
.
Атмосфераның құрылысы мен
қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп
түсіндіру
|
Пәнаралық
байланыс
|
Физика, математика,
информатика
|
Сабақ
формасы
|
жеке, жұппен және топтық
жұмыстар
|
Тілдік
мақсаттар
|
«Атмосфера » ұғымын ауызша
және жазбаша түрде түсіндіріп, атмосфера құрамын
сипаттайды.
Атмосфераның құрылысы мен
қабаттарының ерекшеліктері бейнеленген суреттер мен графиктерді
сипаттап түсіндіреді.
|
Қалыптастыратын
құндылықтар
|
Оқушыларды топтық жұмыс арқылы
бір-бірін құрметтеуге, сыныптастарының жауаптарын тыңдауға, талдау,
қорытынды жасау.
|
Бағалау
критерийлері
|
- «Атмосфера» ұғымын
түсіндіреді
- «Атмосфера » ұғымын
түсіндіре алады және құрамы мен құрылысына сипаттама
береді.
- Атмосфераның құрылысы мен
қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелей алады, оны
түсіндіреді
|
Лексика және
терминология
|
Атмосфера, азот, инертті
газдар, көмірқышқыл газ, тропосфера, стратосфера, мезосфера,
атмосфераның жоғарғы қабаттары, озон
қабаты
|
Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер
|
Атмосфера құрамы ........
атмосфера қабаттары ….
Атмосфераның төменгі қабаты
..... Озон қабаты .......
|
Алдыңғы
білім
|
5-6 сыныптағы
білімдері
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Суреттер, график,
диаграмма
Атлас , 6-7 сынып/2015-2016
ж/,
Оқулық, 7
сынып
|
Жоспар
|
Сабақ
кезеңдері
|
Жоспарланатын
шаралар
|
Ресурсы
|
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру. Оқушыларды топтарға
біріктіру: тропосфера, стратосфера, мезосфера, термосфера,
экзосфера
( мүмкін сутегі, оттегі,
азот, көмірқышқыл газы, озон және т.б.
Топ мүшелері көшбасшы,
таймкиппер, спикер, суретші-редактор болып бір-бірін
сайлауы)
Ой
қозғау:
Бүгін топтардың атаулары
өзгеше. Қандай пікір бар?
-бүгін сабақ не туралы
болады?
- қандай тақырыпты
өтеміз?
|
презентация
PowerPoint
|
|
ІІ. Сабақ тақырыбы мен бағалау
критерийлерін талдау. Сабақтың негізгі терминдерімен
таныстыру.
|
Тақтаға жазу немесе
карточкаларда жазылу
|
|
ІІІ. Топтық
жұмыс. Диаграмма бойынша атмосфера
құрамы туралы мини хабарлама жазу
Мысалы: атмосфера құрамы
күрделі, ол түрлі газдар қосындысынан тұрады(құрамын
атайды).
Жұптық
жұмыс. «Сөйлемді
аяқтаңыз»
Аталған газдар қандай қызмет
атқарады? Мысалы көмірқышқыл газы не үшін
керек?
-
Оттегі :
-
Тірі ағзалардың тыныс алуы
үшін
-
Жану
үшін
-
Тотығу
үшін
-
Азот:
-
Ақуыздың құрамына
кіреді
-
Өсімдіктердің қоректенуі
үшін
-
Көмірқышқыл
газы:
-
Өсімдіктердің
өсіп-дамуы үшін
-
Озон:
-
Ультракүлгін
сәулелерді сіңіреді
Жеке
жұмыс. Оқушылар дұрыс жауаптар
негізінде(қолдау көрсету үшін мүмкін
деңгейі төмен оқушыға /топқа жауаптары немесе жартылай жауаптары
бар парақшалар беру керек) жұмыс дәптерлеріне жазып,
шеңберлі диаграмма арқылы атмосфера құрамын
сызады.
Топтық жұмыс
.
Жұмысты орындау
критерийлерін анықтап алу. 1. Атмосфераның құрылысы мен
қабаттарын оқулық мәтіні бойынша оқи отырып зерттеу, нәтижесін
сызбанұсқа түрінде ұсыну немесе
2.а/.Слайд суреті бойынша
атмосфера қабаттары туралы сұрақтар құрастыру,
мысалы: 1.
Атмосфераның қандай
қабаттары бар?
2. Тропосфераның
стратосферадан ерекшелігі бар ма?
3. Адам үшін атмосфераның
ең маңызды қабаты қандай?
в/. Сұрақтарға жауапты А4 парағына жазыңыздар.
с/. Оқулықтан мәтінді оқып жауаптарыңызды
толықтырыңыздар.
Қорытындылау: бүгін қандай
ақпараттармен танысты, қандай маңызды ой-тұжырымдама
жасады.
Бағалау: Сабақтың бағалау
критерийі негізінде топ көшбасшылары толтырған бағалау парақшалары
бойынша мұғалім қорытынды жасайды.
|
презентация
PowerPoint
Кері
байланыс
Қалыптастырушы
бағалау
Кері
байланыс
|
|
Бағалау
критерийлері:
-
Атмосфералық қысымды
біледі.
- Атмосфералық қысымның
төмендеуінен судағы ауаның құрамының өзгеретінін
біледі.
1-сұрақ. Қолайсыз ауа райы жағдайында
(жаңбыр немесе қар жауардың алдында) атмосфералық қысымның өзгеруі
туралы не білесіз?
А. Төмендейді. В.
Жоғарылайды.
Дескриптор:
Жауабы: А.
2-сұрақ. Атмосфералық ауа қысымының
төмендеуі барысында судағы ауа мен оттектің құрамы қалай
өзгереді?
А. Төмендейді. В.
Жоғарылайды.
Дескриптор:
- Атмосфералық ауа қысымының
төмендеуі барысында судағы ауа мен оттегктің құрамының өзгеретінін
біледі.
Жауабы.
А
|
Pisa тапсырмалары
|
|
ІV.
Рефлексия
«Бағдаршам».
Үй тапсырмасы: “Атмосфераның
адам денсаулығына әсері” тақырыбына эссе жазу (60 сөзге
дейін)
|
презентация
PowerPoint
|
Қосымша
ақпарат
|
Дифференциация – Сіз
көбірек қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз дарынды оқушыларға
қандай тапсырмалар беруді
жоспарлайсыз?
Төмен
қабілетті
Орташа қабілетті
оқушылар
Жоғары қабілетті
оқушылар.
|
Бағалау – оқушылардың оқуын
тексеруді қалай ұйымдастырасыз?
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қолдау көрсету:
Сіз
оқушыға
қолдау
көрсету
үшін
дұрыс
жауап
немесе
негізгі
ойды
білдіретін тірек
сөздер
бере
аласыздар
Тақтаға
да
тірек
сөздер
мен
сабақта
өтілетін
сандарды
жазып
қойсаңыз, көмек
қажет
оқушыға
жеңіл
болады.
|
Қалыптастырушы бағалауды
кезеңдерде өткізуге
мүмкіндіктер бар:
Ауызша жауаптары толық
болса.
|
АКТ
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаттары/оқу
мақсаттары қолжетімді болды ма?
Оқушылар нені
білді?
Қандай оқу жағдайы
қалыптасты?
Оқу дифференциациясы тиімді
дайындалған ба?
Уақытты ұтымды пайдана алдым
ба? Мен жоспарыма неліктен және қандай өзгерістер
енгіздім?
|
Төменде берілген бос орынды
өз сабағыңызға рефлексия
жүргізу үшін пайдаланыңыз.
Сабағыңызға қатысты сол жақ
бағанда келтірілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
Қорытынды
бағалау
Сабақтың қандай екі сәті сәтті
өтті (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?
1.
2.
Сабақтың тиімділігін қандай
екі жағдай жақсартар еді (оқуды да, оқытуды да
қарастырғанда)?
1.
2.
|
Сабақты жүргізгенімде сынып
туралы және сол сыныптың оқушылары туралы қандай ақпарат алдым, бұл
ақпараттың келесі сабақты жоспарлауымда қандай көмегі
тиеді?
|