Материалдар / Атмосфералық қысымның, жауын-шашынның, қар жамылғысының өзгеруі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Атмосфералық қысымның, жауын-шашынның, қар жамылғысының өзгеруі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары географиядан 7-сыныпқа арналған. ҚМЖ "Кемпірқосақ", "Сәйкестендіру", "Миға шабуыл" әдістерімен топтық, жеке жұмыс түрлерімен жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
602
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы

Ақтөбе облысы

Ақтөбе қаласы

Үш тілде оқытатын

21 орта мектеп – гимназиясы

Жақанова Гүлмира Жарылқасынқызы



05.12.17 ж

География

8 «а» сынып

Сабақ тақырыбы:

Атмосфералық қысымның жауын-шашынның, қар жамылғысының өзгеруі.

Жалпы мақсат:

Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.

Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу

Сабақтың мақсаттары

Анықтамаларды пайдалана отырып тапсырмаларды картамен пайдалануды өз бетерінше игереді

Күтілентін нәтижесі:

Оқушылар Қазақстан аумағындағы жауын-шашынның таралу ерекшеліктерін оқып біледі.

Негізгі идеялар:

Картамен берілген тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және қатесіз орындау

Сабақта қолданылатын материалдар:

Үлестірмелі материалдар

Карта

Маркер, плакаттар

Оқыту әдістері:

БҮҮ

Кім жылдам

Кемпірқосақ,

Миға шабуыл

Компьютерде тәжірибе

Сәйкестендіру


  • Топтық жұмыс

  • Жұптық жұмыс

  • Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері:

«Жауын шашын» тарауына берілген материалдар:

Тапсырмалар:

І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

«Мозайка» тренингі арқылы топқа бөлінеді

Оқушылардың мұндағы мақсаты суретердің қиындысын дұрыс тауып, өз жұптарын тауып 3 топтар құралды





I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл»



Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру

,Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді, крассворд, карточкалар

Мұғалім берген тапсырманы орындау Плакатта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар тақтада беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, карточкамен жауа беру



II.Ой қозғау «Кім шапшаң»

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға арнайы тапсырмалар таратылады, өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру а арқылы топтар арасында жарыс ұймдастарылады

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.

Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады



Қазақстан ауа температурасының өзгеруі. нені оқытады және ауа райы туралы не білетіндерін тексеру (сұрақ-жауап)





III.Мағынаны ашу: «Атмосфералық қысымның жауын-шашынның, қар жамылғысының өзгеруі» (10 мин Кемпірқосақ әдісі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жаңа сабақты түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдаландым .Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түсе отырып, өз ойларын білдіргені мені және оқушыларды таңқалдырды.

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеріп, үйренгендерін бір-біріне үйретіп шығу, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салды.


IV.Топпен жұмыс «Сәйкестендіру» тақырыпқа қатысты жакаутарын сәукестенлдіру

(10 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді

Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді.

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.


V.Сергіту сәті: «Қара жорға» (1 мин)



Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау

Берілген тапсырманы орындау



VI.Шығармашылық тапсырма

«Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» (карта мен кітаппен жұмыс, талдау, бағалау) (7 мин)



Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топпен комьютерде климаттын белдеулерін анықтап көрсетеді

Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын компьютер арқылы жеткізу



II.Қорытындылау:

(сұрақ-жауап) (4 мин)

Жаңа сабақ бойынша сұрақтар:

1.Ауа райы деген не?

3. Бұл сабақты мен қалай түсіндім?

  1. Тапсырмаларды орындауда қиындықтар болды ма?

  2. Өздігінен білім алудың әдістері қандай?

  3. Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?

  4. Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

VIII.Рефлексия:

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

IX.Бағалау:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

X.Үй тапсырмасы:

Оқулық бойынша тапсырма































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!