Қазақстан
Республикасы
Ақтөбе
облысы
Ақтөбе
қаласы
Үш тілде
оқытатын
№21 орта мектеп –
гимназиясы
Жақанова Гүлмира
Жарылқасынқызы
05.12.17
ж
|
География
|
8 «а»
сынып
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Атмосфералық
қысымның жауын-шашынның, қар жамылғысының
өзгеруі.
|
Жалпы
мақсат:
|
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын
табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу
дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Жаңа тақырып туралы түсініктер
қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Анықтамаларды пайдалана отырып
тапсырмаларды картамен пайдалануды өз бетерінше
игереді
|
Күтілентін
нәтижесі:
|
Оқушылар Қазақстан аумағындағы
жауын-шашынның таралу ерекшеліктерін оқып
біледі.
|
Негізгі
идеялар:
|
Картамен берілген
тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және қатесіз
орындау
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
Үлестірмелі
материалдар
Карта
Маркер,
плакаттар
|
Оқыту
әдістері:
|
БҮҮ
Кім
жылдам
Кемпірқосақ,
Миға
шабуыл
Компьютерде
тәжірибе
Сәйкестендіру
|
-
Жұптық
жұмыс
-
Шығармашылық
жұмыс
|
Дерек
көздері:
|
«Жауын шашын» тарауына
берілген материалдар:
|
Тапсырмалар:
|
І. Үй тапсырмасын
сұрау.
ІІ. Ой
қозғау.
ІІІ. Мағынаны
тану.
ІV. Топтық
жұмыс.
V. Шығармашылық
тапсырма
|
Сабақ бойынша мұғалім мен
оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық
ахуал туғызу (2
мин)
Сыныпты топқа
бөлу (кескіндер
арқылы)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
«Мозайка» тренингі арқылы
топқа бөлінеді
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
суретердің қиындысын дұрыс тауып, өз жұптарын тауып
3 топтар
құралды
|
I.Үй тапсырмасын
сұрау (4 мин) «Миға
шабуыл»
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа
түсіру
,Өткен тақырып аррналған а үй
тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып
тақтаға ілінеді, крассворд, карточкалар
|
Мұғалім берген тапсырманы
орындау Плакатта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар
тақтада беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан
ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, карточкамен жауа
беру
|
II.Ой қозғау «Кім
шапшаң»
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой
қозғау мақсатында оқушыларға арнайы тапсырмалар таратылады, өткен
тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру а
арқылы топтар арасында жарыс
ұймдастарылады
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін
тексеру.
Топпен жұмыс жасау, жарыс
арқылы сабаққа деген ынталары артады
|
Қазақстан ауа
температурасының өзгеруі. нені оқытады және ауа райы
туралы не білетіндерін тексеру
(сұрақ-жауап)
III.Мағынаны
ашу: «Атмосфералық қысымның
жауын-шашынның, қар жамылғысының өзгеруі»
(10 мин
Кемпірқосақ
әдісі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жаңа сабақты түсінуде
«Кемпірқосақ» әдісін пайдаландым .Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни
ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз
отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түсе
отырып, өз ойларын білдіргені мені және оқушыларды
таңқалдырды.
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
арқылы бар білімдерін топпен
талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы
қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді,
топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеріп, үйренгендерін
бір-біріне үйретіп шығу, келесі топта әр оқушы өз тобында
талқылағандарын ортаға салды.
|
IV.Топпен жұмыс
«Сәйкестендіру» тақырыпқа қатысты жакаутарын
сәукестенлдіру
(10
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша
және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін
пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа
тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды
сәйкестендіреді
|
Берілген жаңа тақырыпты топтан
талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға
жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын
көрсетеді.
Берілген сұрақтар арқылы
топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке
түседі.
|
V.Сергіту
сәті: «Қара жорға» (1
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру
қадағалау
|
Берілген тапсырманы
орындау
|
VI.Шығармашылық
тапсырма
«Жаңа тақырыпты біз былай
түсінеміз» (карта мен кітаппен жұмыс,
талдау, бағалау) (7
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа
байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топпен комьютерде
климаттын белдеулерін анықтап көрсетеді
|
Оқушылардың мақсаты берілген
сұраққа өз ойларын компьютер арқылы
жеткізу
|
-
II.Қорытындылау:
|
(сұрақ-жауап) (4
мин)
Жаңа сабақ бойынша
сұрақтар:
1.Ауа райы деген
не?
3. Бұл сабақты мен қалай
түсіндім?
-
Тапсырмаларды орындауда
қиындықтар болды ма?
-
Өздігінен білім алудың
әдістері қандай?
-
Білімді өмірлік тәжірибеде
қолдану деген не?
-
Алған білімнің не үшін қажет
деп ойлайсыңдар?
|
VIII.Рефлексия:
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген
ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2
мин)
|
IX.Бағалау:
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
|
X.Үй
тапсырмасы:
|
Оқулық бойынша
тапсырма
|