Материалдар / Атмосфераның құрылысы мен құрамы" сабақ жоспары

Атмосфераның құрылысы мен құрамы" сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2018
661
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
2 бөлім Атмосфера Атмосфераның құрамы;Атмосфераның құрылысы мен қабаттары
  • Мектеп:


  • Мұғалімнің аты-жөні:
  • Сыныбы: 7-сынып
  • 13.12.2016
  • Қатысқан оқушылар саны:
  • Қатыспағандар:
  • Оқыту мақсаты;Осы сабақтың сол мақсатқа қол жеткізуде тигізетін үлесіАтмосфера құрамын сипаттау .

    Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп түсіндіру
    Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар атмосфералық ауаның заттық құрамын біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі атмосфераның құрамы мен қабаттарын сызба түрінде көрсете алады.

    Жекелеген оқушылар атмосфераның құрамының маңызын біледі

    ОБ сілтемеДағдылар Жетістік критерийлері
    Литосфера

    Білу және түсіну Қолдану Атмосфера және оның құрамын біледі.

    Атмосфераның құрамы мен қабаттарын сызба түрінде көрсете алады.
    Тілдік мақсаттарОқушылар: диаграмманы, суреттеді қолдана отырып, атмосферадағы газдардың үлесін анықтайды және сипаттайды. Мәтінді оқи отырып атмосфераның құрылысы мен қабаттарын зерделеп, (зерттеу) график түрінде ұсыну.Пән бойынша сөздер мен терминдер: Атмосфера, тропосфера, тропопауза, стратосфера, стратопауза, мезосфера, ионосфера, экзосфераАуызша және жазбаша сөзге арналған қажетті сөйлемдер:Атмосфераның газдық құрамын сипаттаңыз. Атмосфералық ауа ............, .............., ................ тұрады.Атмосфераның қабаттары ......................, ........................,...................

    Алдыңғы білімОқушылар «Ғылымға кіріспе» пәнінен алған білімді қолданады
    Жоспар
    Сабақтың кезеңдеріСабақта орындалатын іс-әрекеттерресурстар


    0-5
    Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі: ЖҰМБАҚОл бар жерде бар ма, жоқ па, білмейсің, Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің. Жауабы: ауаМультимедиялық презентация Атмосфера:

    5-8Оқушылар сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік критерийлерімен, жоспарымен танысады

    8-15Жердің сыртқы қабаттары Атмосфера туралы не білесіңдер?

    15-20Атмосфералық ауаның газдық құрамымен танысады:Сандық мәліметтерді қолданып диаграмма жаса 78 % – азот (N) 21 %– оттегі (O) 0,03% – көмірқышқыл газы (CO2) 0,97 %– түрлі газдар (аргон, ксенон, криптон, неон, сутегі, т.б.) және су буы мен шаң тозаңМультимедиялық презентацияОқу фильмі -Атмосфералық газдар: https://www.twig-bilim.kz/film/factpack-atmospheric-gases-5699/

    20-35Атмосферадағы газдардың үлесін диаграмма түрінде көрсетеді, сипаттап бередіМультимедиялық презентация, тапсырма парақтары Циркуль, сызғыш, транспортир, қарындаш.
    35-40





    Атмосферадағы газдық құрамын сипаттап береді

    40-50





    Атмосфераның құрылысы мен қабаттарын мәтінді оқи отырып зерделейді

    Мультимедиялық презентация Глоссарий Тропосфера:Стратосфера:
    50-65Дәптерге атмосфераның қабаттарын сызбанұсқа түрінде түсір

    65-72Сәйкестендір

    Мультимедиялық презентация, тапсырма парақтары
    72-77Оқушылар стикерлерге сабақта не ұнағанын, ұнамағанын, не білгенін, нені білгілері келетінін белгілейдСтикерлер
    77-80 БағалауҮйге тапсырмаСабақты қорытындылауЖетістік критерийі бойынша өзін-өзі бағалау Тақырып бойынша терминдерді еске сақтау, қосымша ақпараттар қарау (мүмкіндікке қарай)

    Қосымша ақпарат
    Бөліп оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз? Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтар
    Қабілеті төмен оқушыларға мұғалім тарапынан көмек керек болуы мүмкін. Үй жұмысы: Халық саны, тығыздығының өзгеруі туралы ақпарат көздері арқылы танысу, сайттар беруКритерий: Халық тығыз аз және жоғары аудандардың артықшылықтыры мен кемшіліктерінжазса;Халық тығыздығы өзгерісіне график салу, болжам айту, салдарын жазу.АКТ – оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жүктелген карталармен жұмыс істей алады. Құндылықтар – өз еліміздің мысалдарымен байланыстыра алуына көмектесу.
    Ой толғауСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1:2:Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)1: 2:Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?
    Тексерген:







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ