Атмосфераның құрылысы мен құрамы" сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Атмосфераның құрылысы мен құрамы" сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

2 бөлім Атмосфера

Атмосфераның құрамы;

Атмосфераның құрылысы мен қабаттары

  1. Мектеп:

  1. Мұғалімнің аты-жөні:

  1. Сыныбы: 7-сынып

  2. 13.12.2016

  1. Қатысқан оқушылар саны:

  1. Қатыспағандар:

Оқыту мақсаты;

Осы сабақтың сол мақсатқа қол жеткізуде тигізетін үлесі

Атмосфера құрамын сипаттау .


Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар атмосфералық ауаның заттық құрамын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі атмосфераның құрамы мен қабаттарын сызба түрінде көрсете алады.


Жекелеген оқушылар атмосфераның құрамының маңызын біледі


ОБ сілтеме

Дағдылар

Жетістік критерийлері

Литосфера


Білу және түсіну

Қолдану

Атмосфера және оның құрамын біледі.


Атмосфераның құрамы мен қабаттарын сызба түрінде көрсете алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: диаграмманы, суреттеді қолдана отырып, атмосферадағы газдардың үлесін анықтайды және сипаттайды.

Мәтінді оқи отырып атмосфераның құрылысы мен қабаттарын зерделеп, (зерттеу) график түрінде ұсыну.

Пән бойынша сөздер мен терминдер:

Атмосфера, тропосфера, тропопауза, стратосфера, стратопауза, мезосфера, ионосфера, экзосфера
Ауызша және жазбаша сөзге арналған қажетті сөйлемдер:

Атмосфераның газдық құрамын сипаттаңыз.

Атмосфералық ауа ............, .............., ................ тұрады.

Атмосфераның қабаттары ......................, ........................,...................


Алдыңғы білім

Оқушылар «Ғылымға кіріспе» пәнінен алған білімді қолданады

Жоспар

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

ресурстар


0-5

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі:

ЖҰМБАҚ

Ол бар жерде бар ма, жоқ па, білмейсің,

Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің.

Жауабы: ауа

Мультимедиялық презентация



Атмосфера:

https://www.twig-bilim.kz/film/glossary/atmosphere-5170/


5-8

Оқушылар сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік критерийлерімен, жоспарымен танысады

8-15

Жердің сыртқы қабаттары

Атмосфера туралы не білесіңдер?

15-20

Атмосфералық ауаның газдық құрамымен танысады:

Shape1

Сандық мәліметтерді қолданып диаграмма жаса

78 % – азот (N)

21 %– оттегі (O)

0,03% – көмірқышқыл газы (CO2)

0,97 %– түрлі газдар (аргон, ксенон, криптон, неон, сутегі, т.б.) және су буы мен шаң тозаң

Мультимедиялық презентация

Оқу фильмі -

Атмосфералық газдар: https://www.twig-bilim.kz/film/factpack-atmospheric-gases-5699/


20-35

Атмосферадағы газдардың үлесін диаграмма түрінде көрсетеді, сипаттап береді

Мультимедиялық презентация, тапсырма парақтары

Циркуль, сызғыш, транспортир, қарындаш.

35-40




Атмосферадағы газдық құрамын сипаттап береді

40-50




Атмосфераның құрылысы мен қабаттарын мәтінді оқи отырып зерделейді


Мультимедиялық презентация

Глоссарий

Тропосфера:

https://www.twig-bilim.kz/film/glossary/troposphere-5217/

Стратосфера:

https://www.twig-bilim.kz/film/glossary/stratosphere-5211/

50-65

Дәптерге атмосфераның қабаттарын сызбанұсқа түрінде түсір

65-72

Сәйкестендір

1. Тропосфера


а. ауа-райы қабаты

2. Көмірқышқыл газы


b. 21 %

3. Оттегі газы


c. 0,03 %

4. Стратосфера


d. түрлі газдардан тұратын атмосфералық газ

5. Ауа


f. ультракүлгін сәулелерді өткізбейді

6. Озон қабаты


g. озон қабаты орналасқан атмосфера қабаты



Мультимедиялық презентация, тапсырма парақтары

72-77

Оқушылар стикерлерге сабақта не ұнағанын, ұнамағанын, не білгенін, нені білгілері келетінін белгілейд

Стикерлер

77-80

Бағалау

Үйге тапсырма

Сабақты қорытындылау

Жетістік критерийі бойынша өзін-өзі бағалау

Тақырып бойынша терминдерді еске сақтау, қосымша ақпараттар қарау (мүмкіндікке қарай)


Қосымша ақпарат

Бөліп оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ
Құндылықтар

Қабілеті төмен оқушыларға мұғалім тарапынан көмек керек болуы мүмкін.

Үй жұмысы: Халық саны, тығыздығының өзгеруі туралы ақпарат көздері арқылы танысу, сайттар беру

Критерий: Халық тығыз аз және жоғары аудандардың артықшылықтыры мен кемшіліктерін

жазса;

Халық тығыздығы өзгерісіне график салу, болжам айту, салдарын жазу.

АКТ – оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жүктелген карталармен жұмыс істей алады.

Құндылықтар – өз еліміздің мысалдарымен байланыстыра алуына көмектесу.

Ой толғау

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?

Тексерген:






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.01.2018
803
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі