І. Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа қатысуын
қадағалау және
тексеру.
ІІ.
Білімді
«Миға шабуыл» (үй
тапсырысын сұрау, жаттығудың орындалуын тексеру) деңгейлік
тапсырмаларды орындау. (А) «Кім
жылдам?» 1. Периодтық заңды кім
ашты? 2. Ол заң қай жылы
тұжырымдалды? 3. Период дегеніміз
не? 4. Период нешеге
бөлінеді? 5. Қанша топ
бар? 6. Қандай топшалар
бар? 7. Реттік номер нені
білдіреді? 8.
Ядроның заряды қандай?
9.
Пратон қандай бөлшек?
10.
электронның заряды?
11. Атом
неден тұрады? 12. Элемент немен
таңбаланады?
Жаңа терминдермен 3
тілде таныстыру: (термин дәптеріне
жазғызу)
Үштілдік
компонент:
қазақша
|
орысша
|
Ағылшынша
|
Атом
|
Атом
|
Atom
|
Молекула
|
Молекула
|
Molecule
|
Изотоп
|
Изотоп
|
Isotope
|
Период
|
Период
|
Period
|
Топ
|
группа
|
group
|
Химиялық элемент
|
Химический элемент
|
Chemical element
|
Ион
|
Ион
|
Ion
|
Д. И. Менделеевтің периодтық
жүйесі
|
Периодическая система Д. И.
Менделеева
|
Periodic system of D. I.
Mendeleev
|
Нейтрон
|
Нейтрон
|
Neutron
|
Протон
|
Протон
|
Proton
|
электрон
|
электрон
|
Electron
|
Кванттық сан
|
Квантовое число
|
the quantum
number
|
орбиталь
|
Орбиталь
|
orbital
|
Паули принципі
|
Принцип Пауля
|
the Pauli exclusion
principle
|
ІІ
І.
Түсіндіру:
Жоспар:
1.
Периодтық
заң, периодтық
жүйенің
құрылымы
2.
Атом
құрылысы
3.
Периодтық
заңның
маңызы
4.
Химиялық
элементтердің
сипаттамасы.
ІV. Бекіту
Тапсырма: №2,6,8
химиялық элементтеріне периодтық жүйедегі орны бойынша сипаттама беру.
Тапсырма: №2,6,8
атом құрылысын жазу.
Тапсырма: №2,6,8
рет нөмірлі элементтердің электрондық формуласын жазу.
Жоспар бойынша № 11,8,26
элементке жоспар бойынша сипаттама беру
V.
Қорытындылау. Семантикалық картаны толтыру
VІ. Бағалау
|