Материалдар / Атомдар мен молекулалар

Атомдар мен молекулалар

Материал туралы қысқаша түсінік
химия пәні мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
716
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Атомдар мен молекулаларМұғалімнің аты-жөні:Күні:
СЫНЫП: 6

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары7.1.2.1 -атомдар мен молекулалардың айырмашылығын білу
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік



Атомдар мен молекулалар
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқуҚыздыру үдерісі№5 зертханалық тәжірибе «Судың қайнау үдерісін зерттеу»
Сабақтың жоспары






Сабақ барысыЖоспорланған іс әрекет

Ресурс
Басталуы 5 мин



















2 мин
Амандасу үш тілде Тілек шоғыОқушылар шеңбер құрып бір- біріне гүл шоқтарын сыйлап тілек айту. Психологиялық ахуал Суреттерді тандау арқылы үш топқа бөлуІ топ «Дене»ІІ топ «Атом»ІІІ топ «Молекула»Ой қозғау Оқушыларға ұзындығы 28 см қағаз жолақтарын беріледі. Олар осы қағазды тең екі бөлікке бөледі, содан кейін алынған бөліктердің әрқайсысын тең екіге бөледі. Солай әрі қарай қағазды бөлуге мүмкін болмағанға дейін жалғастырады.

Сұрақ:- Осы процесті елу рет қайтала не болады? Оқушылар атом өте кішкентай бөлшек деген тұжырым жасау керек.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау





























28см қағаз жолақтарықайшы

Видео № 1









10 мин



















































































3 мин





















2 мин













10 мин











































































5 мин
Оқулықпен жұмыс Жәрмеңке әдісі Әр топқа тапсырмалар беріледі. ЖжБағалау критерийі
  • Атом малекулалық ілімнің дамуына үлес қосқан ғалымдар.анықтайды
  • Атомдар мен молекулалардың айырмашылығын көрсетеді және түсіндіреді
  • Жай және күрделі заттардын айырмашылықтарын анықтайды мысал келтіреді
  • І топ Атом малекулалық ілімнің дамуына үлес қосқан ғалымдар.

    ІІ топ Атомдар мен молекулалардың айырмашылығы неде

    ІІІ топ Жай заттардың күрделі заттардан қандай айырмашылықтары бар Ертедегі грек ғалымдары барлық заттар бөлінбейтін өте кішкентай бөлшектерден тұрады деп жорамалдаған екен. Демокрит ондай бөлшектерді атомдар деп атады. ХІХ – ХХ ғасырларда зат құрылысы туралы Демокрит болжамының дұрыстығы практикада дәлелденді. Алайда ХХ ғасырдың басында атомның да күрделі бөлшек екені, оның бір ғажабы: әлемдегі сан жетпейтін неше түрлі заттардың барлығы да 92 ғана химиялық элементтің атомдарынан тұрады. Әлемдегі бүкіл заттар осындай санаулы ғана элементтің атомдарының бір - бірімен байланысы арқасында түзілген, өзінен де кіші бірнеше бөлшектерге бөлінетіні белгілі болды. Элементтердің аттары жоғары сыныпта Д. И. Менделеев жасаған кестеде беріледі. Олардың ең жеңілі – сутегі, ал ең ауыры – уран атомы. Әлемдегі заттардың 99 пайызы екі - ақ элементтен: сутегі мен гелийден тұрады. Ғалымдардың пайымдауынша, ғарыш денелеріндегі 10 000 сутегі атомына гелийдің 500 атомы, сондай - ақ басқа элементтердің бір ғана атомы келеді.Әр заттың молекуласы – сол заттың қасиеттерін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі. Атомдар мен молекулалардың кристалындағы орналасу ретін, олардың жалпы сұлбасын қазіргі электрондық микроскоптар мен иондық проекторларда көруге болады. Ұсақ бөлшектерді электрондық микроскоптар жүздеген мың есе үлкейте алады, ал иондық проекторлардың үлкейтуі миллиондаған есеге жетеді.

    Дескриптор:

  • М.В. Ломоносов пен Дж. Дальтонның т.б ғалымдардың қосқан үлесін айтады
  • Атом мен молекула ұғымына анықтама береді және зерханалық тәжірибені түсіндіреді
  • Жай және күрделі заттарға анықтама береді модельдерін кұрастырады
  • Топтар бір- бірін «Бағдаршам»әдісімен бағалайды Оқушыларға кері байланыс беремін: Жарайсыңдар! Бейне фильм қарау (оқушылардың оқулық бойынша алған білімдерін бейне фильм арқылы қортындылау

    Сергіту сәті Атамдар мен молекулалар

    Саралау тапсырмалары ЖжӘдісІ топ 1тапсырмасыАтомдар мен молекулаларды анықтаңдар

    ІІ топ 1тапсырмаПериодтық кестемен жұмысХимиялық элементтер бұл атомдардың белгілі бір түрі.
  • Периодтық кестені қолданып, элементтерді ата












  • Сұрақ:- Бірнеше атомдарды біріктірсе не болады?



    ІІІ топ №1 тапсырмада суретті бояндар және не бейнеленгенін түсіндіроттегі және сутегі атомдары мен су молекуласын бояйды, атомдар молекула түзетіндігін түсіндіреді.















    Жұптар бір бірін «Басбармақ»әдісі арқылы бағалайды Мадақтау. Жарайсыңдар! КереметҚалыптастырушы бағалау Жеке жұмысБағалау критерийі:
  • Атамдар мен молекулалардың айырмашылығын түсіндіреді
  • 1 Тапсырма Төменде берілген сөйлемді аяқтаңызАтом дегенімізМолекула дегенімізТапсырма Атом мен молекуланың айырмашылығын кестеге толтырТапсырма 2. Атомның ашылу тарихының кестесін толтыр



    Дескриптор
  • Атом және молекула ұғымына анықтама жазады
  • Кестеге атом және молекуланың қасиеттерін көрсетеді
  • Ғалымдарды жазады
  • Ғалымдардың еңбегімен жылын анықтай алады.
  • Әр оқушы жеке орындайды және жұпта бір- бірін тексереді«Смайлик» әдісімен бағалауӨте жақсы! Жарайсыңдар! Мадақтау.







    Жұптық жұмыс

















    Маркер, плакаттикер













































































    Видио

































    Жұптық жұмыс







































    Соңы
  • мин
  • Рефлексия:



































































































    БББ кестесіАты жөні ----------------------------------------------

    БілгенімБілдімБілгім келеді
















    БББ кестесіАты жөні ----------------------------------------------

    БілгенімБілдімБілгім келеді














    БББ кестесіАты жөні ----------------------------------------------

    БілгенімБілдімБілгім келеді














    БББ кестесіАты жөні ----------------------------------------------

    БілгенімБілдімБілгім келеді














    БББ кестесіАты жөні ----------------------------------------------

    БілгенімБілдімБілгім келеді












    БББ кестесіАты жөні ---------------------------------------------
    БілгенімБілдімБілгім келеді


































































    ІІ топ 1тапсырмаПериодтық кестемен жұмысХимиялық элементтер бұл атомдардың белгілі бір 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ