Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Психологиялық
ахуал
Оқушыларды
түгелдейді, Үй тапсырмасы
сұралады.
|
Нұсқау: Қатысушылар
шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлықтар –
қағазға жазылған адамгершілік
қасиеттер. Жаттығу шарты: Қобдишадан әрқатысушы кезекпен
бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған
адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша
өзінің сыйлығын
айтады.
|
Мұғалімнің кері
байланысы
|
Оқу
құралдары
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Ойқозғау
1-тапсырма.
|
Жаңа сабақты баяндамас бұрын Б.Соқпақбаев
«Менің атым Қожа» киносынан үзінді
көрсету.
(Қожаның сөмкеге бақа салу сәтінен
үзінді)
Сұрақтар:
- Кімнің, қандай шығармасынан
алынған?
-
Қожаның қай сәтінен көрініс?
-
Бірақ Қожаның бақаны кашан? қайтіп? қалай? не үшін? не себепті?
салғанын білмейсіздер, солай ма? Енді мысал сөйлемдерге назар
аударайық.
1.
Қожа топ-тобымен жатырған бақаларды
көрді.
2. Қожа сөмкеге
бақаны лезде салды.
3. Қожа сөмкеге
бақаны құр
босқа салды.
4.
Қожа сөмкеге бақаны қасақана салды..
5.
Қожа сөмкеге бақаны салып, кейін қайтты.
6.
Қожа сөмкеге бақаны бүгін салды.
7.
Қожа сөмкеге бақаны онша қорықпай
салды.
8.
Қожа сөмкеге бақаны аса сақтықпен
салды.
(Сөз табына талдату,
таныс емес сөз табын таба алуға жетелеу. Сын-сапаның да түрлі
белгісін білдіретінін түсіндіру. Түрленбейтінін лезде үстеуі арқылы
дәлелдету.)
|
Ынталандыру стикерлері
беріледі
Оқушылар бас бармақ арқылы
қаншалықты түсінгенін
көрсетеді.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
2-тапсырма
Грамматикалық
тақырып
Жұптық
жұмыс.
Тапсырма.
|
Үстеу Ережемен танысу. Үстеу –
іс-әрекеттің түрлі белгілерін: амалын, тәсілін, сипатын, жай-күйін,
мекенін, мезгілін, себебін, мақсатын білдіретін
сөздер.
Мезгіл
үстеу
|
Мекен
үстеу
|
Сын-қимыл
үстеуі
|
Мөлшер
үстеу
|
Күшейткіш
үстеу
|
Мақсат
үстеу
|
Себеп-салдар
үстеуі
|
Кеше,
бүгін
|
Жоғары,
төмен
|
Ақырын,
әрең
|
Біраз,
едәуір
|
Әбден,
тым
|
Әдейі,
жорта
|
Босқа,
бекерге
|
Мезгіл
үстеуі
|
Анықтамасы
|
Қимылдың, іс-әрекеттің өту
мерзімін білдіреді
|
Сұрақтары
|
Қашан? Қай уақытта?
Қашаннан?
|
Мысалы
|
Биыл, күздей, ала жаздай,
былтыр
|
Мекен
түстеуі
|
Анықтамасы
|
Қимылдың, іс-әрекеттің өту
орнын, бағытын
білдіреді.
|
Сұрақтары
|
Қайда?
Қайдан?
|
Мысалы
|
Осында, мұнда, артта, төмен,
әрі-бері, жоғары
|
Оқушылар ережемен танысқан
соң, «иә, жоқ» форматындағы сұрақтар
құрастырады.
|
Дескриптор;
- үстеудің мағыналық түрлерін
ажыратады,
.
|
Интерактивті
тақта
|
|
Жаттығу
жұмыстары
3-тапсырма
Тақтамен
жұмыс.
Сыныппен
орындайды
4-тапсырма
Топтық
жұмыс
«Сөздер банкі»
әдісі
|
Берілген сөздерге
сұрақ қойып, тиісті бағанға
жазыңдар.
Бүгін, кеше, артта, қазақша,
осында, шапшаң, бағана, ертең, сыртта, шалқасынан, бірте-бірте,
ақырын, ілгеріде
Үстеулерді құрамына
қарай топтастырып жазыңдар.
Зорға, кеше, әрең,
қасақана, амалсыздан, ілгері-кейінді, қыранша, күні бойы, бұрын,
таңертең, таң сәріде, емін-еркін, балаша, бекер, жоғары, көп,
жазыдгүні, ала жаздай.
3 топ 3 түрін
ажыратады.
Негізгі түбір
Туынды түбір Күрделі
|
Дескриптор;
- үстеудің мағыналық түрлерін
ажыратады,
|
|
Сергіту
сәті
|
«
Суреттерді аяқтайық » жаттығуы
|
Алдын-ала тақтаға мысықтың
және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады .
Оқушылардың көздері шарфпен байланады да , олар кезек-кезекпен
шығып , бірі денесін , бірі басын , бірі аяғын салады , осылайша
жалғаса береді .
|
|
|
Сабақтың
соңы
|
6-тапсырма.
«Кім жылдам?»
Жеке жұмыс
|
Берілген үстеулерді
орфографиялық нормаға сай жазып, мағыналық түрлерін
ажыратыңдар.
Алажаздай, ендігі
әрі, таң ертең, қысы жазы, бүгүн, күнібойы, жазды күні, ілгері
кейін, тұстұстан, алды арты, төмөн, емін
еркін.
|
Дескриптор;
- үстеудің мағыналық түрлерін
ажыратады,
|
|
Кері
байланыс
3
минут
|
Рефлексия. «Миыңның
суретін сал»
Үй
жұмысы:
|
Оқушылар мидың
суретін дəптерге салады да, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін
білдіретін сөздермен
толтырады.
7-тапсырма.
Жұмбақтарды шешіңдер
|
|
|