Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    НҰР-СҰЛТАН ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

    “БІЛІМ БЕРУДІ ЖАҢҒЫРТУ ОРТАЛЫҒЫ” МКҚК

    НҰР-СҰЛТАН ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ

    “32 МЕКТЕП –ГИМНАЗИЯ” КММ













    Тақырыбы

    “Эссе жазудың әдістемесі”






























    Нұр-Сұлтан, 2022 жыл




    Білім беру ұйымы әдістемелік бірлестігінің отырысында қаралды, қалалық Сараптау кеңесіне ұсынылды (2022 жылғы 18 қаңтар №3 хаттама)



    Рецензенттер: Алимбаев Аслан Есемканович - философия докторы (PhD), қазақ және орыс филологиясы кафедрасының доценті, Еуразия гуманитарлық институты

    Қошқарова Гүлшадия Джакудаевна - педагог-зерттеуші, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, І.Жансүгіров атындағы №58 мектеп-гимназиясы



    Құрастырушылар: Карина Орал Аубакировна, Мұхаметжанова Гүлназ Қайрбекқызы “Эссе жазудың әдістемесі” тақырыбындағы әдістемелік құралы 8-9 сынып оқушыларына арналған, Нұр-Сұлтан қаласы, 2022 жыл, 77 бет




















    Әдістемелік құралы жаңартылған білім мазмұны негізінде 8-9 сынып оқушылары эссе жазуға дағдылану арқылы жазу сауаттылықтарын, шығармашылық қабілеттерін, өзіндік көзқарасын, сыни ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Эссе жазудың терминдері, құрылымы, стратегиясы, түрлері, жанры және эссе жазудың ерекшелігі мен эссеге тақырып таңдау жолдары жан-жақты жүйеленіп талданған. Бағдарлама мектеп мұғалімдерінің қажеттілігіне сай жасалған.


    Мазмұны


    1. Түсінік хат...........................................................................................................3-4

    2. Күнтізбелік-тақырыптық жоспар .....................................................................5-7

    3. Сабақ жоспарының үлгілері..............................................................................8-44

    4. 1.ЭССЕ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК

    1.1.Эссе құрылымы........................................................................................45-48

    1. 1.2.Эссенің ерекшеліктері, түрлері................................................................48-56

    2. 1.3.Эссе белгілері.............................................................................................56-58

    3. 2. ЭCCE ЖAЗУ CТPAТEГИЯCЫ

    2.1.Эcce жaзyдың мaқcaты, шapттapы мeн aлғышapты.........................58-61

    1. 2.2.Эссе жазудағы қателер..............................................................................62-63

    2. 2.3.Эcce жaзyдaғы тиiмдi тiлдiк opaлымдap..................................................63-64

    3. 3.ЭCCEГE ТAҚЫPЫП ТAҢДAУ ЖOЛДAPЫ

    3.1. Эcceгe тaқыpып тaңдay.......................................................................64-66

    1. 3.2.Эcceнiң жocпapын құpy, үлгi..................................................................66-74

    2. 3.3. Эcceнi бaғaлay тәpтiбi............................................................................74-75

    3. Қорытынды.......................................................................................................76

    4. Әдебиеттер........................................................................................................77





    Түсінік хат


    Қазіргі жаңартылған білім беру мазмұны жүйесінде оқушылардың шығармашылық жұмыстарына ерекше назар аударылуда. Себебі, білім алушылардың оқу және жазу сауаттылықтарын қалыптастыру - бүгінгі күннің талабы. Біздер, ұстаздар, алдымыздағы оқушыларды шығармашылық жұмыстарға, эссе жазуға баули отырып, өзіндік пікір мен өзіндік позициясы қалыптасқан ұрпақ оқытуға қол жеткіземіз. Эссе дегеніміз не? Эссе жанры өте ерте қалыптасқанымен бізге кеш жетіп отыр. Эссе деген - адамның жеке көзқарасын білдіретін прозалық мәтін, шығармашылық жұмыс. Оның бірнеше түрлері бар. Эссе жазу арқылы оқушылар әдеби шығарманы талдап қана қоймай, ондағы басты құндылықтарды қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, өзіндік көзқарасымен ашады, дәлелдейді, тезис арқылы пайымдайды. Эссе жазуға дағдыланған оқушы өмірде дұрыс коммуникативтік байланысқа түсе алады және сыни пікір қалыптастырады.

    Аталған бағдарламада оқушылардың осы дағдыларын дамыту күтілетін нәтиженің ең бастысы деуге болады. Бағдарламаның жаңашылдық сипаты теориялық білім мен практикалыққ білімді ұштастыра отырып, эссенің барлық түрлерін еркін жаза алуға бағытталған тиімді жолдарын ұсынған мазмұндық сипатында деп білеміз. Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері осы нәтижеге бағытталған. Бағдарлама мектеп мұғалімдерінің қажеттілігіне сай жасалынған.


    Бағдарламаның мақсаты: эссе жазуға дағдылану арқылы білім алушылар жазу сауаттылықтарын, шығармашылық қабілеттерін, өзіндік көзқарасын, сыни ойлауын қалыптастырады.

    Міндеттері:

    -жазу сауаттылықтарын қалыптастыру

    -шығармашылық әлеуетін арттыру

    -өзіндік сыни көзқарасын қалыптастыру

    -жеке позициясын, сыни ойлауы қалыптастыру

    -салыстыра сипаттай алу танымын арттыру

    -сөздік қорын, сөйлеу тілін көркемдік деңгейге жеткізу

    Күтілетін нәтиже:

    -шығарма идеясын, тақырыбын өзіндік көзқараспен талдай алады;

    -логикалық жүйелі жазу арқылы өз логикасының жүйелілігін арттырады;

    -өз ойын, поэзиясын еркін айтуға, жазуға дағдыланады;

    -өмірлік жағдаяттарға сыни көзқараспен қарап, ақ пен қараны ажырата алуға үйренеді;

    -оқу және жазу сауаттылығы артады.

    Жалпы орта білім беретін мектеп оқушыларына арналған «Эссе жазудың әдістемесі» атты арнайы курс бағдарламасы оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды әзірлеу және әдістемелік қамтамасыз ету барысында барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды басшылыққа ала отырып, «Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары мен элективті курстарды сараптамадан өткізу және оларды жаңартылған білім беру мазмұны аясында әдістемелік қамтамасыз ету» туралы ереже ҚР-ң 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-III «Білім туралы» Заңына (06.05.2020 жылы енгізілген толықтырулар мен өзгертулер негізінде ) сәйкес әзірленді. Бағдарлама мазмұнын аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берілген.

    Нормативті бөлім

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    • «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;
















    «Эссе жазудың әдістемесі» бағдарламасының

    күнтізбелік-тақырыптық жоспары

    Аптасына 1 сағат, оқу жылында – 34 сағат

    (8-9 сынып)

    №

    Сабақ тақырыбы

    Оқу мақсаты

    Сағат саны

    Барлығы

    Теория

    Практика

    1

    Кіріспе. «Ойлы сөз айта білеміз бе?» еркін пікір алаңы

    мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

    1

    1


    2

    Салыстыру: ауызекі сөйлеу, жазбаша пікір жазу және ауызша пікір айту (ерекшелік неде?)

    мақала, аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

    1



    1

    3

    Ақпаратты талдап, ойды жинақтау.


    оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу;

    1



    1

    4

    Эссе жазуға дайындық


    БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау

    1


    1

    5

    Ой қорытып жазу, жаттығуларымен жұмыс

    мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау

    1


    1

    6

    Эссе мен шығарманың айырмашылығы

    тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау

    1


    1

    7

    Эссе жазу талаптары

    мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

    1


    1

    8

    Ой түйіндері. Ой үзіктері – абзацтар.

    мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

    1


    1

    9

    Эссеге даярлық. Таңдалған тақырып. Кіріспе жазу. Тезис.

    тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру

    1


    1

    10-11

    Тезиске қатысты негізгі бөлімдегі ойлар және аргументтер, дәлелдер

    жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазу

    2

    1

    1

    12-13

    Негізгі бөлім және оған қойылатын талаптар

    мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау

    2

    1



    1

    14

    Пікірді дәйектеу (фактілер, ғылыми тұжырым, нақыл сөзбен түйіндеу, өзіндік пікір т.т.)

    Жаттығу жұмыстары


    эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

    1




    1

    15

    Логикалық аргумент, психологиялық аргумент.

    эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті)

    1


    1

    16

    Өз пікірі, қорытынды жасау сызба, ережелерін жасап, қорғау.

    оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу

    1


    1

    17

    Ой еркіндігі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Карина Орал Аубакировна
    27 Қаңтар 2022
    4841
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    авторлық бағдарлама

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    авторлық бағдарлама

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әдістемелік құралы жаңартылған білім мазмұны негізінде 8-9 сынып оқушылары эссе жазуға дағдылану арқылы жазу сауаттылықтарын, шығармашылық қабілеттерін, өзіндік көзқарасын, сыни ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Эссе жазудың терминдері, құрылымы, стратегиясы, түрлері, жанры және эссе жазудың ерекшелігі мен эссеге тақырып таңдау жолдары жан-жақты жүйеленіп талданған. Бағдарлама мектеп мұғалімдерінің қажеттілігіне сай жасалған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    НҰР-СҰЛТАН ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

    “БІЛІМ БЕРУДІ ЖАҢҒЫРТУ ОРТАЛЫҒЫ” МКҚК

    НҰР-СҰЛТАН ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ

    “32 МЕКТЕП –ГИМНАЗИЯ” КММ













    Тақырыбы

    “Эссе жазудың әдістемесі”






























    Нұр-Сұлтан, 2022 жыл




    Білім беру ұйымы әдістемелік бірлестігінің отырысында қаралды, қалалық Сараптау кеңесіне ұсынылды (2022 жылғы 18 қаңтар №3 хаттама)



    Рецензенттер: Алимбаев Аслан Есемканович - философия докторы (PhD), қазақ және орыс филологиясы кафедрасының доценті, Еуразия гуманитарлық институты

    Қошқарова Гүлшадия Джакудаевна - педагог-зерттеуші, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, І.Жансүгіров атындағы №58 мектеп-гимназиясы



    Құрастырушылар: Карина Орал Аубакировна, Мұхаметжанова Гүлназ Қайрбекқызы “Эссе жазудың әдістемесі” тақырыбындағы әдістемелік құралы 8-9 сынып оқушыларына арналған, Нұр-Сұлтан қаласы, 2022 жыл, 77 бет




















    Әдістемелік құралы жаңартылған білім мазмұны негізінде 8-9 сынып оқушылары эссе жазуға дағдылану арқылы жазу сауаттылықтарын, шығармашылық қабілеттерін, өзіндік көзқарасын, сыни ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Эссе жазудың терминдері, құрылымы, стратегиясы, түрлері, жанры және эссе жазудың ерекшелігі мен эссеге тақырып таңдау жолдары жан-жақты жүйеленіп талданған. Бағдарлама мектеп мұғалімдерінің қажеттілігіне сай жасалған.


    Мазмұны


    1. Түсінік хат...........................................................................................................3-4

    2. Күнтізбелік-тақырыптық жоспар .....................................................................5-7

    3. Сабақ жоспарының үлгілері..............................................................................8-44

    4. 1.ЭССЕ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК

    1.1.Эссе құрылымы........................................................................................45-48

    1. 1.2.Эссенің ерекшеліктері, түрлері................................................................48-56

    2. 1.3.Эссе белгілері.............................................................................................56-58

    3. 2. ЭCCE ЖAЗУ CТPAТEГИЯCЫ

    2.1.Эcce жaзyдың мaқcaты, шapттapы мeн aлғышapты.........................58-61

    1. 2.2.Эссе жазудағы қателер..............................................................................62-63

    2. 2.3.Эcce жaзyдaғы тиiмдi тiлдiк opaлымдap..................................................63-64

    3. 3.ЭCCEГE ТAҚЫPЫП ТAҢДAУ ЖOЛДAPЫ

    3.1. Эcceгe тaқыpып тaңдay.......................................................................64-66

    1. 3.2.Эcceнiң жocпapын құpy, үлгi..................................................................66-74

    2. 3.3. Эcceнi бaғaлay тәpтiбi............................................................................74-75

    3. Қорытынды.......................................................................................................76

    4. Әдебиеттер........................................................................................................77





    Түсінік хат


    Қазіргі жаңартылған білім беру мазмұны жүйесінде оқушылардың шығармашылық жұмыстарына ерекше назар аударылуда. Себебі, білім алушылардың оқу және жазу сауаттылықтарын қалыптастыру - бүгінгі күннің талабы. Біздер, ұстаздар, алдымыздағы оқушыларды шығармашылық жұмыстарға, эссе жазуға баули отырып, өзіндік пікір мен өзіндік позициясы қалыптасқан ұрпақ оқытуға қол жеткіземіз. Эссе дегеніміз не? Эссе жанры өте ерте қалыптасқанымен бізге кеш жетіп отыр. Эссе деген - адамның жеке көзқарасын білдіретін прозалық мәтін, шығармашылық жұмыс. Оның бірнеше түрлері бар. Эссе жазу арқылы оқушылар әдеби шығарманы талдап қана қоймай, ондағы басты құндылықтарды қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, өзіндік көзқарасымен ашады, дәлелдейді, тезис арқылы пайымдайды. Эссе жазуға дағдыланған оқушы өмірде дұрыс коммуникативтік байланысқа түсе алады және сыни пікір қалыптастырады.

    Аталған бағдарламада оқушылардың осы дағдыларын дамыту күтілетін нәтиженің ең бастысы деуге болады. Бағдарламаның жаңашылдық сипаты теориялық білім мен практикалыққ білімді ұштастыра отырып, эссенің барлық түрлерін еркін жаза алуға бағытталған тиімді жолдарын ұсынған мазмұндық сипатында деп білеміз. Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері осы нәтижеге бағытталған. Бағдарлама мектеп мұғалімдерінің қажеттілігіне сай жасалынған.


    Бағдарламаның мақсаты: эссе жазуға дағдылану арқылы білім алушылар жазу сауаттылықтарын, шығармашылық қабілеттерін, өзіндік көзқарасын, сыни ойлауын қалыптастырады.

    Міндеттері:

    -жазу сауаттылықтарын қалыптастыру

    -шығармашылық әлеуетін арттыру

    -өзіндік сыни көзқарасын қалыптастыру

    -жеке позициясын, сыни ойлауы қалыптастыру

    -салыстыра сипаттай алу танымын арттыру

    -сөздік қорын, сөйлеу тілін көркемдік деңгейге жеткізу

    Күтілетін нәтиже:

    -шығарма идеясын, тақырыбын өзіндік көзқараспен талдай алады;

    -логикалық жүйелі жазу арқылы өз логикасының жүйелілігін арттырады;

    -өз ойын, поэзиясын еркін айтуға, жазуға дағдыланады;

    -өмірлік жағдаяттарға сыни көзқараспен қарап, ақ пен қараны ажырата алуға үйренеді;

    -оқу және жазу сауаттылығы артады.

    Жалпы орта білім беретін мектеп оқушыларына арналған «Эссе жазудың әдістемесі» атты арнайы курс бағдарламасы оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды әзірлеу және әдістемелік қамтамасыз ету барысында барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды басшылыққа ала отырып, «Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары мен элективті курстарды сараптамадан өткізу және оларды жаңартылған білім беру мазмұны аясында әдістемелік қамтамасыз ету» туралы ереже ҚР-ң 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-III «Білім туралы» Заңына (06.05.2020 жылы енгізілген толықтырулар мен өзгертулер негізінде ) сәйкес әзірленді. Бағдарлама мазмұнын аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берілген.

    Нормативті бөлім

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

    • «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;
















    «Эссе жазудың әдістемесі» бағдарламасының

    күнтізбелік-тақырыптық жоспары

    Аптасына 1 сағат, оқу жылында – 34 сағат

    (8-9 сынып)

    №

    Сабақ тақырыбы

    Оқу мақсаты

    Сағат саны

    Барлығы

    Теория

    Практика

    1

    Кіріспе. «Ойлы сөз айта білеміз бе?» еркін пікір алаңы

    мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

    1

    1


    2

    Салыстыру: ауызекі сөйлеу, жазбаша пікір жазу және ауызша пікір айту (ерекшелік неде?)

    мақала, аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

    1



    1

    3

    Ақпаратты талдап, ойды жинақтау.


    оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу;

    1



    1

    4

    Эссе жазуға дайындық


    БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау

    1


    1

    5

    Ой қорытып жазу, жаттығуларымен жұмыс

    мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау

    1


    1

    6

    Эссе мен шығарманың айырмашылығы

    тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау

    1


    1

    7

    Эссе жазу талаптары

    мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

    1


    1

    8

    Ой түйіндері. Ой үзіктері – абзацтар.

    мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

    1


    1

    9

    Эссеге даярлық. Таңдалған тақырып. Кіріспе жазу. Тезис.

    тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру

    1


    1

    10-11

    Тезиске қатысты негізгі бөлімдегі ойлар және аргументтер, дәлелдер

    жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазу

    2

    1

    1

    12-13

    Негізгі бөлім және оған қойылатын талаптар

    мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау

    2

    1



    1

    14

    Пікірді дәйектеу (фактілер, ғылыми тұжырым, нақыл сөзбен түйіндеу, өзіндік пікір т.т.)

    Жаттығу жұмыстары


    эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

    1




    1

    15

    Логикалық аргумент, психологиялық аргумент.

    эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті)

    1


    1

    16

    Өз пікірі, қорытынды жасау сызба, ережелерін жасап, қорғау.

    оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу

    1


    1

    17

    Ой еркіндігі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Авторлық бағдарлама 9 сынып
    27.01.2022
    4841
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Карина Орал Аубакировна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации