Материалдар / Авторлық бағдарлама : "Колледждің 1 және 2 курс білімгерлеріне арналған : English grammar" r
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Авторлық бағдарлама : "Колледждің 1 және 2 курс білімгерлеріне арналған : English grammar" r

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі пәнінен тереңдетілген 1 және 2 курс бағдарламасы, тақырыптық - күнтізбелік жоспары. Бұл факультатив сабағының бағдарламасы 1 және 2 курс білімгерлеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2021
553
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БІЛІМ ӘЛЕМІ
Тараз қаласы
Жамбыл политехникалық жоғарғы колледжі
Ағылшын тілі пәні оқытушысы
Касымова Алтынай Сериковна

Колледжідің 1 және 2 курс
білімгеріне арналған:
English grammar

1

БІЛІМ ӘЛЕМІ

ӘОЖ 377
КБЖ 74.262.25
Ж 16

Алматы 2020 ж

Тараз қаласы
Жамбыл политехникалық жоғарғы колледжі
Ағылшын тілі пәні оқытушысы
Касымова Алтынай Сериковна
– Алматы: «Білім әлемі» редакциясы, 2020. – 32 б.

Пікір беруші:
Қазақ Ұлттық қыздар педагогикалық университетінің оқытушысы,
п.ғ.к., қауымдастырылған профессор м.а.
Карсыбаева Раиса Канабековна
ISBN 978 - 601 - 341 - 501 - 11
Ұсынылып отырған оқулық Білім беруде ақпараттық –
коммуникациялық технологияларды қолдану.
Сабақта АКТ-ны қолдану баланың ой-өрісін танымын, сабаққа
деген қызығушылығын арттырады.
Қоғамда ақпараттық технологиялар күннен күнге дамып өрістеп
келеді. АКТ қолдану арқылы біз сабағымыздың дәстүрлі сабақтардан
көптеген айырмашылығы бар екенін және техниканы меңгертеміз,
әлемді танытамыз, пән аралық байланыс жасаймыз, жеңілдетеміз.
© Касымова Алтынай Сериковна
© ИП «Білім әлемі»

2

БІЛІМ ӘЛЕМІ

Ағылшын тілі пәнінен тереңдетілген 1 және 2 курс
бағдарламасы,
тақырыптық - күнтізбелік жоспары
Бұл факультатив сабағының бағдарламасы 1 және 2 курс
студенттеріне арналған

Кіріспе сөз
« Қазақстан бүкіл әлемдегі халқы үш тілді пайдаланатын,
мәдениетті ел ретінде танылуға тиіс.
Бұлар: қазақ тілі-мемлекеттік тіл, орыс тілі-ұлтаралық
қатынас тілі, ағылшын тілі-жаhандық экономикаға ойдағыдай
кірігу тілі»
Н.Ә.Назарбаев

3

БІЛІМ ӘЛЕМІ
Түсінік хат.
Ағылшын тілі – XXI ғасырдың тілі. Бұл тіл қазақты дүниеге танытатын, әлемдік деңгейге шығаратын тіл. Еліміздің шет елдермен қарымқатынасымыз күшейіп отырған қазіргі заманда студенттердің шет тіліне
қызығуын, білімге құштарлығын ояту, танымдық белсенділігін арттыру басты
міндет. Демек, студенттеріміздің ағылшын тілін білуі – уақыт талабы. Шетел тілі қазіргі кезде заман талабына сай көптеген колледждерде тереңдетіп
оқытылуда, жүргізілуде. Бұл студент бойында ерте кезеңнен бастап ұлтаралық,
мәдениетаралық бірлестікке дайындықтың қалыптасуына тікелей ықпал етеді.
Әлемдік өркениетке ілесе біздің мемлекетіміздің халықаралық деңгейде әр салада түбегейлі өзгерістер енгізуі, достық, ынтымақтастық қатынастар орнатуы
шет тілінің маңыздылығын арттырып отыр. Шетел тілін үйрене отырып студент өз білімін шыңдайды, басқа ел туралы кең көлемде мағлұматтар алады,
салт –дәстүрін, мәдениетін таниды Шетел тілін бастауыш мектептен бастап
оқытудың артықшылығы әрбір балаға психологиялық ойлауына, шет тілі сөзіне
көңіл аударуына, түсінуіне оң әсер ететіндігі, содан соң негізгі мектепте білімін
берік нығайтуын, білім сапасын арттыруға мүмкіндік беретіндігінде.
Бағдарламаның басты мақсаты – тереңдетілген колледж студенттерін
ағылшын тілінде сөйлей білуге үйрету, сөздік қорын дамыту, ағылшын тіліне тән
дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру, өзіне берілген сұрақты тыңдап, түсініп,
қысқа жауап беруге белгілі бір дәрежеде жүйелі сөйлей білуге, диалог түрінде
әңгімелесе білуге үйрету. Мектеп деңгейінде меңгерілген грамматикалық
құрылымдарды қайталау және жаңа грамматикалық құрылымдарды меңгеру
жалғастырылады. Сауатты жазып сауатты сөйлеу үшін студентке тек қана сөздік
қорды молайту жеткіліксіз, сонымен қатар студент грамматикалық сауатты болуы шарт. Ағылшын тілінде грамматиканы жақсы үйрену тілді жақсы үйренудің
негізгі шарты. Грамматика – тілдің құрылымдық ерекшелігі. Грамматика жоқ
жерде тіл туралы айтуға болмайды. Сондықтан грамматиканы жақсы меңгерту тілдің құрылымдық ерекшеліктерін танымдық жақтан дәл анық түсіндіру. Осы
орайда ағылшын тілін тереңдетілген бағытта оқитын коллдж студенттерінің
базалық білім деңгейін тереңдетіп оқыту мақсатында негізгі стандартқа сәйкес
келетін авторлық бағдарлама құрылды. Бұл бағдарламалық курстың студентке пайдасы зор. Бағдарламада берілген грамматикалық тақырыптарды меңгере
отырып студент оны іс жүзінде көрсетіп, жеке тапсырмалар арқылы бекітеді.

4

БІЛІМ ӘЛЕМІ

Мақсат міндеттер:
Тереңдетілген колледж студенттерін ағылшын тілінде сөйлей білуге үйрету,
ағылшын тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру, өзіне берілген
сұрақты тыңдап, түсініп, қысқа жауап беруге белгілі бір дәрежеде жүйелі
сөйлей білуге, диалог түрінде әңгімелесе білуге үйрету.
Сөздік қорын дамыту
Грамматикалық тақырыптарды меңгерту: етістікке қарап сөйлемдегі шақты,
жұрнақ, жалғауды ажырата білу.
Есімдіктерді дұрыс қолдана білуін үйрету.
Ел тану қабілетін жетілдіре отырып, сол елдің салт- дәстүрі мен
әдет –ғұрыптарын терең меңгерту.

Күтілетін нәтижелер:
Белгілі бір шақтарға байланысты сөйлемдерді қатесіз сауатты жазу.
Фразалық етістіктерді, демеуліктерді, есептік, реттік сан есімдерді, сын
есімнің шырайларын дұрыс қолдана білу.
Сөйлемде түбірді, үстеуді ажырата білу
Төл сөз бен автор сөзінде шақтарды дұрыс байланыстыра білу
Ағылшын мақал - мәтелдерінің қазақша баламасын меңгеру
Оқытылып отырған ел бойынша ұлттық нақыштары мен сол елдің рәміздерін
салт-дәстүрін, мерекелерін, басқару органдарын білу.

5

БІЛІМ ӘЛЕМІ
1 және 2 курста, бастауыш мектеп деңгейінде меңгерілген грамматикалық
құрылымдарды қайталау және жаңа грамматикалық құрылымдарды меңгеру
жалғастырылады. Бұл жаңа грамматикалық құрылымдар мыналардан
тұрады: Present Continuous Passive, Past Continuous Passive Tense, Past Future
Perfect Continuous Active, Could+ Perfect Infinitive, Should+ Perfect Infinitive,
Need+ Perfect
Infinitive; Second Conditional; Participle One, төл сөз бен төлеу сөз; есім
сөздер that, which. where, when; If only, I wish. Ағылшын тілін тереңдетілген
бағытта оқыту бағдарламасымен оқытылатын сыныпта факультатив
сабақтар аптасына 3 сағат, жылына 102 сағатқа бөлінген. Аталған колледж
студенттеріне ағылшын тілінің негізгі екі сағатта өтілген грамматикасының
бөлімдерін тереңдетіп оқытылады.
1. Созылыңқы осы шақ, жасалу жолы « ing» жалғауының
қолданылуы. Болымды, болымсыз, сұраулы сөйлемде қолданылуы.
2. Зат есім. Саналатын, саналмайтын зат есімдер. Жекеше, көпше түрі.
Жіктелуі.Созылыңқы өткен шақты меңгерту сөйлем құрылымы,
жасалу жолы.
3. Келер шақтың қолдану ерекшеліктері «to be going to do
something» құрылымы мен оның ерекшеліктері.
4. Зат есімнің тәуелдік жалғаулары.
5.Өткенді қайталау. Студент білімін тексер . Тест жұмысын алу.
6. Артикльдер. Белгілі және белгісіздік артикльдері. Ел, жер,
су аттарына байланысты қолдану ерекшеліктері.
7. Төл сөз және. Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру жолдары.
8-9. Артикльдердің қолданылмайтын кездері. “tell”, “say”
етістіктері.
10. Артикльдерді қайталауға тесттер.
11. Шартты райдың қолданылуы туралы, түрлері.
12. Есімдіктер. Жекеше және көпше түрі. Жіктелуі.
13. Шартты райлар туралы мағлұмат меңгерту, жасалуы.
14 . Жіктеу және тәуелдік есімдіктері. Шақтардың қиылысуы.
15.Should +Perfect Infinitive туралы меңгерту, жасалу жолдары.
16. Сілтеу және белгісіздік есімдіктері.
17 Грамматиканы қайталау.
18. Болымсыздық есімдігі. Модальді етістік should
19. Етістіктер. Бұрыс етістіктер. Сын есім.
Сын есімнің шырайлары. Жай, салыстырмалы, күшейтпелі
шырайлар. Дұрыс және бұрыс сын есімдердің жасалу жолдары.
20-21.Модальді етістіктер. Ырықсыз етіс.
22-23. Сөзжасам. Суффикстер. Жасалу жолдары.
24-25. Шақтардың қиылысуы. Сын есімнің шырайлары.
Жай, салыстырмалы,
6

БІЛІМ ӘЛЕМІ
26. Шартты райдың орындалмайтын кездері туралы меңгерту.
27. So/ too/ either/ neither көмекші сөздері туралы меңгерту.
Ырықты, Ызықсыз етіс. Айырмашылықтары, жасалу жолдары.
Ырықсыз етісте қолданылмайтын етістіктер.
28. Төлеу сөз туралы мағлұмат беру, қолданылуы.
29. Нақ осы шақтың қоданылуы.
30. Етістік жасаушы жұрнақтар туралы меңгерту, жасалуы.
31. Грамматикаға тесттер. Артикльдерді қайталау.
32. Грамматикадан оқып үйренгендерін қайталау.
33. Жалпы осы шақтың (күнделікті, әрқашан, әдетте, жиі, сирек т.б.) болымды, болымсыз, сұраулы сөйлемдерде қолданылуы
34. Аяқталған осы шақ туралы мағлұмат беру. Болымды, болымсыз, сұраулы
сөйлемдердің жасалу жолы. Never, just, ever үстеулерінің сөйлемде қолдану
ерекшеліктері.
35. Ырықсыз етістің созылмалы түрлері.
36. Аяқталған өткен шақты меңгерту, жаттығу жұмыстары.
37. Модальді етістік should, shouldn’t.
38. Ырықты , Ырықсыз етіс. Айырмашылықтары, жасалу
Жолдары. Ырықсыз етісте қолданылмайтын етістіктер.
39. Сан есім. Есептік және реттік сан есімдер. Реттік сан есім жасайтын
жұрнақтар. Ережеге бағынбайтын реттік сан есімдер.
Сағат айтуды меңгерту.
40. Шартты райды қайталау. Сын есім. Сын есімнің шырайлары.
Жай, салыстырмалы, күшейтпелі шырайлар.
Дұрыс және бұрыс сын есімдердің жасалу жолдары.
41. Демеуліктер туралы мағлұмат. Сөйлем және сөз тіркестерімен қолдану
ерекшеліктері.
42. Шартты райлар туралы мағлұматтар беру, түрлері, жасалу жолдары.
43. Үстеулер туралы мағлұмат беру. Түрлері, қолданылуы.
44-45. Шақтарды қайталау. Келер шақ түрлері. Жай келер шақ,
жасалу жолдары, қолданылуы.
46. Модальді етістік Could + Perfect Infinitive, жасалуы, қолданылуы.
47. Can, May, Must, have to модальды етістіктерінің қолдану ерекшеліктері.
48. Mодальді етістік:Should + Perfect Infinitive, жасалуы, қолданылуы
49. Should, ought to, had better модальді етістіктері, қолданылуы.
50. Қайталауға арналған тесттер арқылы білім тексеру.
51. Синтаксис. Лексикаа туралы мағлұмат беру, қолданылуы.
52. Used to, конструкциялар туралы мағлұмат беру, түрлері.
53. Фонетика туралы мағлұмат беру, қоданылуы, түрлері.
54. Фразалық етістіктер туралы мағлұмат беру, жасалуы
55. Need + Perfect Infinitive туралы, жасалуы, қоданылуы.
56. Төл сөздің төлеу сөзге айналуында сілтеу есімдіктерінің шағы мен
орнының өзгеру ережесі туралы мағлұматтар беру.
7

БІЛІМ ӘЛЕМІ
57. Грамматикалық шақтар туралы қайталау.
58. Аяқталған негізгі есімше туралы мағлұмат беру, жасалуы.
59. Синонимдер мен антонимдер туралы мағлұматтар беру.
60. Сөз жасам. Зат есімнің жасалуы, зат есім тудырушы префикстер.
Сын есімнің жасалуы, префикстер, жұрнақтар. Етістіктің жасалуы.
61. Келер шақты қайталауға тесттер орындау.
62. Модальді етістіктерді қайталауға тесттер орындау.
63. Шартты райды қайталауға тапсырмалар орындату.
64. Жалпы келер шақ туралы қайталауға тапсырмалар орындату.
65. Жалпы осы және келер шақтарды қайталауға тапсырмалар орындату.
66. Ел тану бағытында мағлұматтар беру, мәтіндермен жұмыс жасау.
67. Американдық және Британдық ағылшын тілінің айырмашылығы жөнінде
мағлұмат беру, мысалдар келтіру.
68. Ел тану бағытындағы мағлұматтарды қайталауға тесттер орындату.

Күнтізбелік-тақырыптық жоспары

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18

8

The theme
The Present Continuous
tense
The Noun. The Past
Continuous tense
The Future Continuous
tense
Practice
The Case
The Case
Revision
of
learnt
material. Tests.
The Article
The Article
Reported speech
The Zero article
Verbs “tell”, “say”.
Tests on articles. Participle
I.
Real condition.
Real condition.
The Pronoun
Unreal condition.
Unreal condition.

Hours
1

Date

Home task
Ex 2p41

1

Ex 4p10-11

1

Ex3p54-55

1
1
1
1

Doing exercises
To learn the rules
Practice
tests for revision.

1
1
1
1
1
1

To do exercises
To do exercises
To learn rules
Ex.9
To do tasks
To do exercises

1
1
1
1
1

To read and retell
Ex 1 p 19
To learn rules

БІЛІМ ӘЛЕМІ
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49

Personal and progressive
pronouns. Sequence of
tenses
Personal and progressive
pronouns. Sequence of
tenses
Practice
Should +Perfect Infinitive.
Demonstrative
and
indefinite pronouns.
The Subjunctive Mood
Revision of grammar
No and negative pronouns.
The modal verb “should”
Verbs. Irregular verbs
Modal verbs.
Passive voice
Passive voice
Future in the Past.
Word formation. Suffixes
of verb – en, ify, suffixes of
nouns
Conditionals
with
“would”
Sequences of tenses.
Degrees of adjectives.
Unreal conditional
Unreal conditional
So/ too/ either/ neither
Indirect speech
Indirect speech
Perfect continuous tense
Suffixes of verbs
Tests on grammar.
Revision of Articles
Revision
of
learnt
grammar materials
The Present Simple tenses
The
Present
Perfect
Continuous tense
Continuous forms of the
Passive voice

1

Ex2 p 19

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

To learn rules,ex7
Review, ex3 p20
revise grammar
Ex4 to retell.
Revision
Ex 4p41
Ex 3-4p60-61
Ex4-5 p64-65
Test-17 at p171-173

1

Ex3p83

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

Tests for tenses

1
1

Ex1p41
Ex2p41

1

Ex 2p64-65

Ex 2p83
Tests
Tests
Ex2p70-71
Ex3-4p41
Rules on p210
Tests
Review grammar

9

БІЛІМ ӘЛЕМІ
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80

10

Continuous forms of the
Passive voice
The
Past
Perfect
Continuous tense
Should, shouldn’t
Voices
Numerals
Revision
of
Real
Conditional.
Adjectives
Prepositions
Conditionals
Adverbs.
Revision of tenses
Future forms: Future
Simple tense
Modal verb: Could +
Perfect Infinitive
Modal verb: Could +
Perfect Infinitive
Can, may, must, have to,
be to.
Can, may, must, have to,
be to.
Modal verb: Should +
Perfect Infinitive
Practice
Modal verbs: Should,
ought to, had better
Practice
Tests for revision
The Syntax. Lexicology
Used to. Constructions.
Used to. Constructions.
Practice
The Phonetic..
Practice
Phrasal verbs
Practice
Need + Perfect Infinitive
Practice

1
1

Ex2,3p48-49

1
1
1
1

Tests
Tests
Tests
Tests

1
1
1
1
1
1

Tests and ex1p94
Tests
Tests, ex5p27-28
Tests for tenses
Ex1p53-54 tests

1
1

Tests

1
1

Tests at p61-62

1

Rules

1
1

Tests

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

Revision of modal
Ex3p89, proverbs
Ex2p86

Rules
Ex2p104, tests
Tasks

БІЛІМ ӘЛЕМІ
81

82

83

Changing
Imperative
sentences and Interrogative
sentence from Direct and
Indirect speech
Changing
Imperative
sentences and Interrogative
sentence from Direct and
Indirect speech
Changing
Imperative
sentences and Interrogative
sentence from Direct and
Indirect speech

1

1

1

84

Grammar tenses

1

85

Participle II

1

86

Synonyms. Antonyms.

1

87
88
89
90
91
92

Practice
Word building.
Word building.
Practice
Future in the Past
Tests for revision of modal
verbs
Real Conditional
Real Conditional
Practice
Future Simple tense
Present Simple, Future
Simple tenses
Present Simple, Future
Simple tenses
Country study
The difference between
British
and
American
English
The difference between
British
and
American
English
Tests for revision of
country study

1
1
1
1
1
1

93
94
95
96
97
98
99
100
101
102

Ex2p70-71

1
1
1
1
1

Tests on tenses
Tests on revision
Tests

P97-98
Tests
Revision tests
Tasks
Tasks

1
1
1

Tests tenses

1

Tests

1

Tests

11

БІЛІМ ӘЛЕМІ
1 ЖӘНЕ 2 КУРС СТУДЕНТТЕРІ
САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ

MUSCLES CLIL
L E S S O N : Muscles CLIL
Module 4
Date:

School:

Teacher name:
Number present:
absent:
Learning
- understand specific information and detail in texts on a growing range of familiar general
objectives(s) and curricular topics, including some extended texts;
- use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups;
- interact with peers to negotiate, agree and organize priorities and plans for completing
classroom tasks;
- link comments with some flexibility to what others say at sentence and discourse level in
pair, group and whole class exchanges;
-understandwithlittle orno support mostspecific informationin extended talk on a wide range
of general and curricular topics;
- use a growing variety of future forms including present continuous and present simple with
future meaning on a range of familiar general and curricular topics;
- respect differing points of view;
- develop and sustain a consistent argument when speaking or writing

L e s s o n
objectives

All learners will be able to:
identify some relevant information in the text and use some target language to give advice
about staying healthy and active
Most learners will be able to:
identify most relevant information in the text and use a range of target language to give advice
about staying healthy and active
Some learners will be able to:
identify most relevant information in the text, use it effectively in sentence transfer task and
use a range of target language to give advice about staying healthy and active

Plan
Planned
timings

Planned activities

Beginning
To introduce the topic; to read for specific
the lesson
information
Read the active vocabulary
Check the meaning of the words
Divide these words into 2 columns; tier 2 and tier 3
For tier 3 students need select words from the text
Presenting the vocabulary
Tier 1 Words Tier 2 Words often Tier 3
of everyday have
multiple domain-specific
speech
meanings
words, terms

12

Excel
Resource
Student book

Teacher
Notes
Students do this
task on posters and
stick them on the
board

БІЛІМ ӘЛЕМІ
tiny

Middle
the lesson

of

Attach to
Contract
Digest
Involuntary
Muscle
Nerve
Smooth
Voluntary
Movement
Strength
Skeleton
Direction
Require
Heart
pupil

Cardiac
Digestive system
Elastic tissue
Hormone
Internal organ
Skeletal
Thigh
Pump blood
Stomach

Text p.50 Students read the text
Student`s book
while reading it they need to insert the right words
Interactive
Reading the text sentence by sentence they w h i t e b o a r d
compare and check them
software
After all the teacher gives the right variant and Ss
could check
Students watch video about “Muscles”
Give Ss time to read the text and find out about
Students
which type of muscles we use for the actions listed. Ss
visual aids
get such kind of visual aids.

The end of
Each group has its own muscles need to complete
the lesson
the Frayer Model
Example:

use

The
Frayer
Model
Template

Definition
Facts
Muscle is a bundle of Everything we do
elastic
tissue
which depends
on
our
shorter or thicker …..
muscles
Muscles allows us to sit, Non- solid
to move, write, breathe Some of them nonand even digest our food. visible
Example
Non At the end of the lesson students give feedback
“Suitcase. Mincer. Litter bin”

13

БІЛІМ ӘЛЕМІ
Suitcase – I understand and I can teach someone.
Keep it.
Mincer – I`ll work up and think over.
Litter bin – It`s not useful for me. Throw away.
Additional information
Differentiation – how do you plan to give
more support? How do you plan to challenge
the more able learners?
monitor, guide and support less able learners
to produce correct sentences in pair/group
advice sentence
task set an extension challenge in final
writing task for more able learners e.g. organize
advice under two separate headings.
Reflection
Were the lesson objectives/learning
objectives realistic?
Did I stick to timings?
What changes did I make from my plan and
why?

Assessment – how are you
Cross-curricular links
planning to check learners’ learning? Health and safety check
ICT links Values links
monitor sentence production in
values link: healthy
information transfer and sentence minds and bodies
writing task – feedback on errors to
whole class
take in learners’ final task writing
to assess
Answer the most relevant questions from the box on the left
about your lesson.

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ENTERTAINMENT AND MEDIA. TELEVISION. ТЕЛЕДИДАР.
Сабақтың тақырыбы: Entertainment and media. Television. Теледидар.
Күні:
Оқытушының аты-жөні:

С а б а қ т ы ң
мақсаты:

Ж е т і с т і к
критерийлері:

14

Қатысқан студенттер саны:
Қатыспаған студенттер саны:
• тақырыпқа сай берілген аудио материалды тыңдап түсіну дағдысын
қалыптастыру
• топтарда шығармашылық және бірлескен мәселелерді шешу үшін сөйлеу
және тыңдау дағдыларын пайдалану
• оқылым мен талдау арқылы мәдениаралық түсінікті дамыту
• тақырып аясында берілген тапсырмаларды орындау арқылы жазу дағдыларын
қалыптастыру
Студенттердің барлығы орындай алады:
Теледидар тақырыбында кемінде 8 затты айта алады
Теледидар тақырыбында әңгімелесу үшін лексиканы қолдана алады
Фразалық сөздерді қолдана алады
Студенттердің көпшілігі орындай алады:
Тақырыпқа байланысты сөйлемдерді дұрыс оқи алады, қолдана алады.

БІЛІМ ӘЛЕМІ
Б а ғ а л а у
критерийі

Құндылықтар
Әдіс-тәсілдер

Студенттердің кейбірі орындай алады:
Қарапайым сұрақтар мен сөйлемдерді құрастыра алады және сұрақтарға жауап
бере алады.
Сабақта мұғалім қолданатын тілдің көп бөлігін түсінеді
Берілген сұрақтарды түсінеді;
Сұрақтарға дұрыс жауап береді;
Сөйлемдерді орынды құрастыра алады;
Дұрыс әрекет.
(ізгілікке, бірлікке, ұйымшылдыққа баулу)
Миға шабуыл, топпен жұмыс, суреттер сөйлейді, дәптермен жұмыс, фиш боун
әдісі , проект қорғау.

Сабақ жоспары
I.Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу
2.Үй жұмысы (өткен тақырыпты қайталау)
3 Миға шабуыл жасау(сұрақ жауап арқылы)
4. Топтасу (төсбелгі бойынша топқа бөлу)
II.Фонетикалық жаттығу
1.Суреттер сөйлейді (Жаңа тақырыпты табу)
2. Жаңа сөздермен жұмыс.(Жаңа сөздерді үш тілде аударып,1топ сөздерді мағынасына қарай үш топқа
бөлу,2 топ сөйлемді сәйкестендіру,3 топ жаңа сөздерді сөйлемге қатысты орнына қою.)
III. Негізгі бөлімі
Диалогты оқыту. (диалог тыңдау,оқып аудару, әр топ диолог құрап жұмыс жасау және сұрақтарға жауап
беру.)
«Fish bone» әдісімен жұмыс(Фразалық сөздерді пайдаланып, әр топ өз ойларымен бөлісу)
Проект жасау және қорғау.(Менің сүйікті ТВ бағдарламам тақырыбында жоба жасап қорғау)
IV. Үй тапсырмасын беру
4 жаттығу 24бет ( WB)
Сұрақтарға жауап жазу, сөздерді жаттау
V. Кері байланыс (Табыс сатысы) әдісі 1-ші баспалдағы Сен не үйрендің?/2-ші баспалдағы Бұғандейін
сен не білдің?/3-ші баспалдағы Сен не үйренуді қалайсың?
VI.Бағалау
VII. Қоштасу
Plan
Planned timings
Plannedactivities (replace the notes below with your
Resources
planned activities)
Start
(5min)

І. Organization moment.
1.Greeting.
Good morning children!
How are you?
Who is on duty today?
Who is absent today?
What date is it today?
What day of the week today?
What is the weather like today?
Thank you, take your sits.

15

БІЛІМ ӘЛЕМІ
2.Warm up:
I want to ask you about the types of entertainment in your
city?
How do you spend your free time?

Badges

(5min)
Write your ideas on the board. (E.g. visiting museums,
going to the shop, going to the concert, going to the theater,
meeting with your friends, going to the park and going to the
cinema etc.).
3.Children I want to divide you into 3 groups with the
badges . Come up to the table and choose one of the badges.
Thank you, take your sits.
4.Now children look at the pictures and how do you think.
What is the theme of the lesson? Yes, you are right we
will speak about watching TV. The theme of the lesson is
Television.
II.Phonetic drill:
1)Practise reading and saying the new words. Then
translate the words.
• advert -жарнама/хабарлама-реклама/объявление
• audience- теледидар көрермендері-телезрители
• broadcast-телехабар/трансляция-телевещание/
трансляция
• camera-камера-камера
• channel-арна-канал
• character- қаһарман/кейіпкер -герой/персонаж
• episode –эпизод-эпизод
• participant-қатысушы-участник
• presenter-тележүргізуші-телеведущий
• programme-бағдарлама-программа
• remote control-пульт-пульт
• screen-экран-экран
• series-топтама-сериал
• show-шоу-щоу
• viewer-көрермен –зритель
Now children work with the new words
1.The 1st group put the words in the correct list:

(10 min)

16

Equipment
1 camera
2 remote control

People
1 character
2 perticipant

On TV
1 programme
2 show

3
4
5
6

3 riewer
4 presenter
5
6

3 channel
4 broadcast
5 advert
6 series

2. The 2nd group Match sentences halves 1-9 with a-i.
1) Are there any good programmes d) on TV this evening?
2) They use special cameras a) really big screen.
3) Homer Simpson is my b) viewers last year.
4) This new TV series c) was in black and white
5) The first TV broadcast e) to make 3D films.
6) Can I change channels f) has 12 episodes.
7) Their new television has got a g) favourite character in
The Simpsons

Work with the pictures

Work with new words

БІЛІМ ӘЛЕМІ

Middle

8) The show had three million h) episode of the series
9) I didn’t watch the last i) with this remote control
3. The 3rd group Complete the definitions about TV.
A broadcast is when they transmit a TV show.
1. They record TV shows with a ____________.
2. An__________ watches a show.
3. You can turn the TV on and off with a ___________.
4. An________ is one of several parts of a story.
5. A ________ is a person in a story.
6. A________ is a TV show.
7. When you watch TV, you see the picture on the
TV______.
8. A_______ is a show with a lot of episodes.
III. Work with the dialogue.
“TV Quiz”. Now you have listened some information
about TV. And the next task is every group to find correct answers

IV. Compare opinions. All the groups complete this table and use the key phrases.
Fish bone:

Listening the dialogue

The best channel
The best show
The best presenter
The best advert
The worst presenter
The funniest character
The most boring programme
The channel with the most adverts

17

БІЛІМ ӘЛЕМІ
(10min)

V. Project “My favorite TV programme” 
«Now children write about one of the TV programmes.
Answer the questions : What do you think about it? What
programmes are they? If you are ready please come up and
protect your poster.

End
(7min)

(3min)

Evaluation paper

Giving homework. Үй тапсырмасын беру.
Ex 4 p 24 WB.Answer the questions.Complete the sentences.
Feedback.
Students write on the stickers:
I learnt….
I have learnt….
I want to learn….
Saying good-bye!
You are very active today. Thank you for your jobs. The
lesson is over. You are free. Good bye!

PRESENT AND PAST SIMPLE USES OF PASSIVE STRUCTURE
Unit 6. The Natural World
Date:

Theme of the lesson:
Learning objectives(s)
that
this
lesson
is
contributing to

18

School:
Teacher name:
Number present:
Absent:
Present and past simple uses of passive structure
• use talk or writing as a means of reflecting on and exploring a range of
perspectives on the world
• ask more complex questions to get information about a growing range of
general topics and some curricular topics

БІЛІМ ӘЛЕМІ
Lesson objectives

Assessment criteria

Value links
Cross curricular links
Previous learning
PLAN
Planned timings
Beginning
3 min

7 min

Middle
25 min

Learners will be able to:
provide feedback to their classmate
ask follow up questions after a poster presentation
take notes while listening the presentation
Learners have met 8.3.2.1 objective if they can ask follow up questions about the
place.
Learners have met 8.3.1.1 objective if they can present their posters to the
classmates.
Responsibility, respect
Literature, Grammar
Simple uses of passive structure

Planned activities
Resources
(P, W) Warm up
Power
Point
Is taken care – put away – kept – polluted
presentation
Are build – recycled – redused
https://whc.un esco.
Was watered – planted – grown – gathered
org/en/st atesparties/kz
Were left – founded – written – made – done
Will be pulled out – painted – cut down – hurt – burnt
Must be protected – cleaned – rested – used
Checking up hometask
Exercise 1.p 48.
Complete the reported statements
Exercise 2.p 48
Circle the correct words in the text.
Make a dialogue and demonstrate it.
Reading
Handout 1
- Let’s look at the board a read the rule.
In Active Voice the subject acts while in Passive the subject
is being acted upon.
-Let’s look at these two examples:
Kristen wrote the report (the subject, Kristen, acts)
The report was written by Kristen (the subject, the report,
was acted upon).
-When you use the ACTIVE VOICE, you achieve greater
precision when you answer who or what performs each action.
-The problem with PASSIVE VOICE is that it begs this
question:
Who or what performed the action?
Some passive sentences quickly answer the who or what
question with a prepositional phrase:
The report was written by Kristen.
-The passive construction has the same meaning of the tense
as the active construction, and the same adverbs of time are used
with the tenses in the active and in the passive.
-The passive construction has the same meaning of the tense
Handout 2
as the active construction, and the same adverbs of time are used
with the tenses in the active and in the passive.
Passive
Voice
Indefinite
Continuous
Perfect

Present
am/are/is
given
am/are/is
being given
has/have
been given

Past
was/were
given
was/were
being given
had been
given

Future
shall/will
given
-

be

shall/will have
been given

19

БІЛІМ ӘЛЕМІ
P e r f e c t Continuous
- Well, I see you revise the grammar rules and now let’s practice them together.
Task 1
Rewrite the given sentences in Passive voice. Sometimes
there are two possible answers (two objects in the active
sentence).
Example:
Answer:
Tim gave Lisa some flowers.
Some flowers were given to
Lisa by Tim. or

Lisa was given some flowers
by Tim.
1) They don’t speak English in this shop.
______________________________________________.
2) Kevin asked Dennis a question.
______________________________________________.
3) Somebody built the house last year.
______________________________________________.
4) She gives him a box.
______________________________________________.
5) Max will look after him.
______________________________________________.
6) The waiter brought Fred a big steak.
______________________________________________.
7) Somebody broke into our bungalow last Friday.
______________________________________________.
8) The teacher told us a joke.
______________________________________________.
9) They will meet Doris at the station.
______________________________________________.
10) Michael has not sent me a text message.
______________________________________________.
Task 2
The verbs in the following sentences are in the active voice.
On your own paper, rewrite the sentences, changing the verbs to
passive voice.
Example: My neighbor alerted the police. The police were
alerted by my neighbors.
The janitor fixed the classroom door.
Mr. Smith took a photograph of me.
All the students passed the algebra test.
Our basketball team lost twenty percent of its games.
The contractor renovated our kitchen.
Jane Beard composed the school song.
She broke two keys on her typewriter.
My father took pictures at the picnic.
The zookeeper loves the animals.
The judge took Tom’s license.
Task 3
Filling the gaps with prepositions with,by.
The hall was decorated … pink balloons.
The roof of the church will be repaired … local people.
This material has been already published … Cambridge
University Press.
The house was built … money that he had borrowed from
the bank.
When the accident happened, the car was brought … police.

20

Handout 3

БІЛІМ ӘЛЕМІ
Task 4
Circle the correct answer.
He gave / was given a present to her.
She gave / was given this present for her wedding anniversary.
My bike runs / is run very fast.
He knocked down / was knocked down by a bike yesterday.
Her house ruined / was ruined in the fire.
I don’t know anything about building. I will have built my
house / will have my house built.
Although she is a professional cook, she has all her cakes
made / makes all the cakes.
She is a hair-dresser, so she has had her new hair-style done
/ has done her new hair-style.
I didn’t go to the post office. I had all the letters sent by my
secretary / had sent all the letters.
Our son had his bike repaired / repaired his bike. We are so
proud of him.
End
Reflection
5 min
Collect feedback from learners about the idea of having a
project. Teacher can ask the following questions:
What did you find the most difficult?
What did you like the most?
What would you recommend to change next time?
Additional information
Differentiation – how do you
Assessment – how are you
Health and Safety links
plan to give more support? How do planning to check learners’ learning?
you plan to challenge the more able
learners?
More support:
Evaluation
of
learners’
Make sure cords are not tripping
Receive feedback from peers
comprehension of the problem
hazard.
Mixed ability groupings
Observations
of
learners’
Switch off the active board if you
More-able learners:
participation
in
class/pair do not use it.
Encourage learners to give support discussions
If learners are tired, do physical
to peers
Learners peer-assess each other exercise with them.
Encourage learners to use their and fill in the rubric table.
Open the window to refresh the
background knowledge
Teacher formatively assesses air in the classroom during the break.
Differentiation by task, outcome, learners’ reading comprehension.
support and materials
Reflection
Were the lesson objectives/learning objectives realistic? What did the learners learn today? What was the learning
atmosphere like? Did my planned differentiation work well? Did I stick to timings? What changes did I make from
my plan and why?
Summary evaluation
What two things went really well (consider both teaching and learning)?
Due to differentiated tasks learners give support to each other and are able to use their background knowledge
What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?
What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson?

21

БІЛІМ ӘЛЕМІ

ENDANGERED ANIMALS
Unit of a long term plan:
Date:

Natural world
Teacher name:
Number present:
absent:
Lesson title
Endangered animals
Learning objectives(s)
• deduce meaning from context with little or no support in extended talk on a
that
this
lesson
is
growing range of general and curricular topics
contributing to (link to the
• interact with peers to negotiate, agree and organise priorities and plans for
Subject programme)
completing classroom tasks
• give an opinion at discourse level on a wide range of general and curricular top
Level of thinking skills
Knowledge Application
Lesson objectives
All learners will be able to :
Understand the gist of the text
Answer to simple questions while making up the dialogue
Most learners will be able to :
Define some information from the text
Interact with pairs making up dialogue
Some learners will be able to :
Answer all questions correctly
Make different decisions and give own opinion
Assessment criteria
• Identify the main ideas in extended talks with or without support
•Provide a point of view in conversations and discussions
• Support a talk with peers while agree, disagree and discuss the order of actions
and plans to fulfill the tasks
Values links
Mangilik Yel”(2)National unity, peace and harmony in our society
Cross-curricular links
Biology
Previous learning
Learners can speak about animals
Plan
Planned Timing
Start
4-5 min

22

Planned activities (replace the notes below with your
Resources
planned activities)
Greeting. Org moment Teacher greets the learners.
https://www. youtube.
Learners greet the teacher and take their places. Puzzle”. com.
Teacher divides the learners into 2 groups using the activity
of puzzle. Learners take a piece of paper and should collect
the pictures of a Horse and Panda.
Brainstorming. An activity” Jumbled picture”
W. Task 1. Listen to the voices of animals and put the
pictures in correct order.

БІЛІМ ӘЛЕМІ

Middle
3 min

7 min

5 min

Teacher asks questions about animals:
-What is it…. ?
-Where does it live ….?
-What colour …?
(W). Task2.Pre-listening.
Look at the pictures and share your opinions

Listening.
Task 3.Listen to the text.

(I).Task4 Post-listening.” Lie detector.”
Answer the questions
1.What makes the red panda look like a fox?
A. its legs and ears B. its ears and tail C.its tail and legs
2.What does the reader learn about the red panda
from the text?
A.There are more than 10.000red pandas in the world
B.Their habitat is in danger.
C.Their tails are used to make coats.
3.What is the red panda’s main source of food ?
A.insects B.grass and grubs C.bamboo
4.What is the writer’s main purpose in writing the
text?
A.to sell something B.to raise awareness
C.to compare different animals
5.Where the red panda was founded?
A. western Himalayas B. northern Himalayas
C. southern Himalayas

Excel p64

Excel p64

23

БІЛІМ ӘЛЕМІ

10 min

5min

Descriptor: A learner
listens to the text
gets new information about the red panda
answers the questions
defines the lie answer.
AFL: Laminated paper
Differentiation by teacher’s support: Teacher gives for
less able learners the transcript of the text and they can look
through the text while-listening.
(P)Pre-speaking task
What animals are in danger nowadays?
(P).Task 5 Speaking.
What are you going to do to help endangered animals?
Decide with your pairs . Make up the dialogue.
join environmental
plant trees for nesting animals
write letters about threatened species to newspaper /
government
learn about adopting endangered animals
Descriptor: A learner
Makes up a dialogue
Speaks about endangered animals using appropriate
vocabulary.
Shares ideas with pair.
Differentiation by outcome: Less able learners make
one or two decisions to save endangered animals and more
able students should find different ways to save endangered
animals.
AFL: Oral Feedback
An activity “1 minute speech”. Two learners from each
group should speak at the blackboard for a minute and sum up
their decisions about saving endangered animals.
Differentiation by ability: for one minute speech more
able students will be chosen as a speaker.
AFL: Groups give feedback to other group’s speaker by
‘‘Thumbs up’’

End
5 min

Worksheet

Reflection
At this English lesson ……
I’ve learnt…..
I’ve know…...
Now I can….
Perfectly…

24

Excel p65

БІЛІМ ӘЛЕМІ
Well
Not very well, but I’ll practice more
I liked….
I enjoyed…
I didn’t like…
I think it’s better to….
I think it’s boring|difficult….
At home I should….
Additional information
Differentiation – how do you
Assessment – how are you
Health and safety check
plan to give more support? How do planning to check learners’ learning?
you plan to challenge the more able
learners?
Differentiation by teacher’s
AFL: Laminated paper
Using physical exercises and active
support : Teacher gives for less
AFL: Oral Feedback
activities.
able learners the transcript of the
AFL: Thumb assessment
Rules from the Safety Rules book
text and they can look through the
which can be applied in this lesson.
text while-listening.
Differentiation by outcome:
Less able learners make one or
two decisions to save endangered
animals and more able students
should find different ways to save
endangered animals.
Differentiation by ability:
for one minute speech more able
students will be chosen as a speaker.
Reflection
Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant
Were the lesson objectives/ questions from the box on the left about your lesson.
learning objectives realistic?
Did all the learners achieve
the lesson objectives/ learning
objectives? If not, why?
Did my planned differentiation
work well?
Did I stick to timings?
What changes did I make from
my plan and why?
Summary evaluation
What two things went really well (consider both teaching and learning)?
1:
2:
What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?
1:
2:
What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson?

25

БІЛІМ ӘЛЕМІ

ШЕТЕЛ ТІЛІ МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
Қазақстан Республикасының «білім туралы» Заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттың және
жалпы адамзаттың құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға
және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологияларын
енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп білім беру
жүйесін одан әрі дамыту міндеттерін көздейді.
Елбасымыз Назарбаев Нұрсұлтан Әбішұлы Қазақстан халқына 2010 жылғы 29 қаңтардағы «Жаңа
онжылдық – жаңа экономикалық өрлеу – Қазақстанның жаңа мүмкіндіктері» атты Жолдауында «2015 жылға
қарай Ұлттық инновациялық жүйе толыққанды жұмыс істеп, 2020 жылға қарай елде енгізілетін талдаулар,
патенттер мен дайын технологиялар түрінде өз нәтижелерін беруге тиіс» деп атап көрсетті.
Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде болашақ мұғалімдердің инновациялық
іс - әрекеттің ғылыми – педагогикалық негіздерін меңгеруі – маңызды мәселелердің бірі. Өйткені, жаңа
педагогикалық технологияны меңгеруге мұғалімдерді даярлау – оларды кәсіби білімін көтеруге дайындау
аспектісінің бірі және педагогтің жеке тұлғасын қалыптастыру үрдісіндегі іс - әрекеттің нәтижесі болып табылады.
Ғылым мен техниканың жедел дамыған, мәліметтер ағымы күшейген ХХІ ғасырда жан – жақты дамыған
шығармашыл жеке тұлғаны қалыптастыру жоғары мектептің басты міндеті болып саналады.
Еліміздің болашағы көркейіп, өркениетті елдер қатарына қосылуы бүгінгі ұрпақ бейнесінен көрінеді. Қазіргі
білім саласындағы басты міндет - әлеуметтік педагогикалық ұйымдастыру тұрғысынан білім мазмұнына
жаңалық енгізудің тиімді жаңа әдістерін іздестіру мен оларды жүзеге асыра алатын мұғалімдерді даярлау. Ол
қай уақытта да ең өзекті мәселелер қатарына жатқызылып келеді. Олай болатыны, қоғамның әлеуметтік –
экономикалық міндеттеріне сай өскелең ұрпақты өмірге бейімдеудің жаңа талаптары туындап отыр.
Қазіргі кезеңде білім берудің ұлттың моделіне өту оқыту мен тәрбиелеудің соңғы әдіс – тәсілдерін,
инновациялық педагогикалық технологияларды игерген, психологиялық – педагогикалық диагностиканы
қабылдай алатын, педагогикалық жұмыста қалыптасқан бұрынғы ескі сүрлеуден тез арада арылуға қабілетті
және нақты тәжірибелік іс - әрекет үстінде өзіндік даңғыл жол салуға икемді, шығармашыл педагог – зерттеуші,
ойшыл мұғалім болуын қажет етеді.
Мемлекеттік білім стандарты деңгейіне оқыту үрдісін ұйымдастыру жаңа педагогикалық технологияны
ендіруді міндеттейді. Сондықтан оқу – тәрбие үрдісіне жаңа инновациялық әдіс- тәсілдерді енгізу оқушылардың
білімге деген қызығушылығын, талпынысын арттырып, өз бетімен ізденуге, шығармашылық еңбек етуге жол
салу.
Оқу тәрибесі үрдісінде педагогикалық жаңалықтарды енгізу төрт кезеңнен тұрады:
І. Жаңа идеяны іздеу. Инновацияларды ұйымдастыру, жаңалықтарды іздестіру
ІІ. Жаңалықтарды ұйымдастыру
ІІІ. Жаңалықтарды енгізу
Оқу – тәрбие үрдісінде жаңа инновациялық әдіс – тәсілдерді пайдалану.
ІҮ. Жаңалықтарды бекіту.
Қазіргі таңда барлық орта мектептер жаңа инновациялық оқыту технологиясы бойынша жұмыс істейді.
Ауыл мектебі – еліміздің білім жүйесінің түп қазығы. Ауыл
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!