Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Авторлық бағдарлама тақырыбы: "Құмырсқаның қанағаты" (Ертегі)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: Ә/Б ОТЫРЫСЫНДА қаралды:
Алакөл негізгі орта мектебі Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі Бірлестік жетекшісі: Ж Тулегенова
директоры: Т Тулегенова орынбасары: Ш Байниязова Хаттама №1
___________________ _________________ _________________
« ____ » __________ 2019 ж «____» ________ 2019 ж «____» _______ 2019 ж
КҮНТІЗБЕЛІК – ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
ПӘНІ: Көркем еңбек
ОБЛЫС, ҚАЛА, АУДАН, АУЫЛ: БҚО, Қаратөбе ауданы, Алакөл ауылы
МҰҒАЛІМ:. Шуйншалиева Айдана Чапаевна
СЫНЫП: 1, 2, 3, 4
2019 – 2020 оқу жылы
Негізгі құжаттар:
1,2,3,4 – сыныптарда білім беру процесі:
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2018 жылғы 10 мамырдағы
№ 199 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
-
«Оқулықтардың, оқу – әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде жүзеге асырылады.
Түсінік хат
1,2,3,4 – сыныптарға арналған күнтізбелік – тақырыптық жоспар «Көркем еңбек» пәнінен жаңартылған мазмұндағы оқу бағдарламасы оқу мақсаттары жүйесі арқылы ұзақ мерзімді жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.
. «Көркем еңбек» пəнінің маңыздылығы. Шынайы болмысты эстетикалық қабылдауды жəне еңбекқорлыққа тəрбиелеуді, адамның қоршаған əлеммен өзара байланысы жайлы білімді қалыптастырудың бірден – бір құралы болып табылады.
Оқу бағдарламасының мазмұны көркемдік – шығармашылық іс-әрекеттің алуан түрін қарастырады. Сабақта іске асырылатын қөркемдік іс-әрекеттің түрлерін
«Көркем еңбек» пәнінің мұғалімі анықтайды. Сонымен бірге міндетті түрде қөркемдік іс-әрекеттің үш түрі жүзеге асырылады: конструктивті, бейнелеу, сәндік.
«Көркем еңбек» пəні елестету мен бақылау қабілетің, кеңістікте тану жəне көзбен көріп қабылдау қабілетін қамтамасыз ететін, əр түрлі шығармашылық əрекет барысында,көркемдік-технологиялық білімдерді, қабілеттер жəне дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Түрлі материалдармен жұмыс істеу оқушылардың технологиялық ойлауын, көркем – эстетикалық талғамын, шығармашылық, есте сақтау қабілеттерін, кеңістіктік қиялын, фантазиясы мен қол моторикасын дамытуға, көзбен нақты мөлшерлеу қабілетін жетілдіруге себептеседі.
Пәндерді, бөлімдерді, тақырыптарды кіріктіру, сондай-ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру құралы – ортақ тақырыптар – жаңартылған бағдарламалардың бірден бір ерекшелігі болып табылады. Олар барлық пәндердің мазмұнымен, ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарлау жүйесімен байланысқан. Ортақ тақырыптар әр тоқсанға екі-екіден тең бөлінген. Мұғалім әрбір ортақ тақырыпқа бөлінетін сағат санын білім алушылардың дайындық ерекшеліктеріне байланысты өзі өзгертеді.
«Көркем еңбек» пәні оқу бағдарламасының мақсаты – жеке тұлғаның қалыптасуы және өз ойын білдіруінің негізі ретінде, рухани – адамгершілік мәдениетін дамыту, шығармашылық, кеңістік – образдық ойлаудың, көркемдік – технологиялық білімнің негізін қалыптастыру.
«Көркем еңбек» пәнінің міндеттері:
-
әр түрлі кіріктіру іс – әрекеттері арқылы, пәндік білімдерді, дағдыларды және қабілеттерді дамыту;
-
ұлттық және әлемдік көркем мәдениеті мен, өнер шығармаларымен таныстыру арқылы құндылық бағыттарын қалыптастыру;
-
оқушылардың визуалды және эстетикалық қабылдауын, сыни ойлауын дамытуға, терминдер мен түсініктерді меңгеріп өнердің түрлері мен жанрлары жайлы білімді қолдану;
-
бақылау, эксперимент жүргізу және көрсетілім жасау арқылы зерттеу дағдыларын дамыту;
-
әр түрлі материалдар мен құралдарды қолдану арқылы шығармашылық жұмысты жасау дағдыларын меңгеру;
-
өзін – өзі бағалауды жоғарылату және жағымды көзқарасты қалыптастыру;
-
коммуникацияның бір тілі ретінде ұлттық және әлемдік мәдениет мұраларының мағынасын, сонымен қатар көркем еңбектің рөлін түсіну;
-
өз жұмысын жасау үшін, әр түрлі ақпарат түрлерін (іздеу, жинау, сұрыптау) бағдарлау қабілетін дамытуға ықпал жасайтын, әр түрлі танымдық, коммуникативтік, ұйымдастырушылық және адамгершілік сипаттағы міндеттерді өздігімен шешу тәжірибелерін қалыптастыру;
-
ұжымдық, топтық және жеке жұмыстарды орындау үдерісінде қолдың моторикасын, сенсорикалық, қиялдауы мен шығармашылығын елестетуін және қабылдауын дамыту;
Оқу үрдісінде оқушылар:
-
ұлттық және әлемдік мәдениет шығармаларын, олардың идеялары мен құндылықтарын зерделейді және талдайды;
-
шығармашылық жұмысты жасау үшін материалдар мен құралдарды дербес және сенімді қолданады, материал қасиеті мен жұмыс нәтижесінің ерекшелігі арасындағы байланысты түсіндіреді;
-
өз идеясын түсіндіреді және тұжырымдайды, сонымен қатар бұйымды жақсарту үшін конструктивті шешім қабылдауды ұсынады;
-
жазық және көлемді шығармашылық жұмыстарды жасау үшін, әр түрлі іс – әрекет түрлерінен жинақтаған білімді және дағдыны қолданады;
-
өздігінен, әр түрлі ресурстарды пайдаланып, оның ішінде АКТ – ны қолдана отырып, танымдық, коммуникативтік ұйымдастырушылық және адамгершілік сипаттағы міндеттерге байланысты шешімдерді өздігінен қабылдау;
-
қажетті құралдар және материалдарды айқындап және тауып, өзінің әрекетін ұйымдастырады;
-
өзінің және басқалардың жұмыс нәтижелерін салыстырады және бағалайды;
-
әр түрлі материалдар мен құралдарды қолданудағы техникалық қауіпсіздік ережесін сақтаудың маңыздылығын түсінеді және сезінеді.
«Көркем еңбек» пәні бойынша 1 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі - аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағатты құрайды.
«Көркем еңбек» пәні бойынша 2 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі - аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты құрайды.
«Көркем еңбек» пәні бойынша 3 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты құрайды.
«Көркем еңбек» пәні бойынша 4 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты құрайды.
ОҚУЛЫҚ: Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 1 – сыныбына арналған оқулық. Н.А.Раупова.
Алматы Атамұра 2016 ж.
Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 2 – сыныбына арналған оқулық. Н.А.Раупова.
Алматы Атамұра 2017 ж.
Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 3 – сыныбына арналған оқулық. Н.А.Раупова, Ә.Т.Төлебиев,
Е.В.Дашкевич. Алматы: Атамұра 2018 ж.
Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 4 – сыныбына арналған оқулық. Н.А. Раупова, Ә.Т.Төлебиев,
Е.В. Дашкевич. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж.
«Көркем еңбек» пәнінен күнтізбелік – тақырыптық жоспар (1 сынып)
Пәннің оқу жүктемесі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағат.
№ |
Сабақ |
Ортақ тақырып |
Сабақ тақырыбы |
Бөлімше |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Өткізу күні |
I тоқсан |
|||||||
1 |
1 |
Өзім туралы
|
Сенің айналаңдағы әсемдік |
2.1 Қоршаған ортаның бейнелері |
1.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін қарапайым тәсілдермен көрсету үшін, қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қолдану |
1 |
|
2 |
2 |
Адамның бет әлпеті |
1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту |
1.1.3.1 Нақты материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну |
1 |
|
|
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары |
1.2.2.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу |
||||||
3 |
3 |
Нүкте, сызық және пішін. Адамның бет әлпетіндегі пішін мен түстің маңызы |
2.1 Қоршаған ортаның бейнелері |
1.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін қарапайым тәсілдермен көрсету үшін, қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қолдану |
1 |
|
|
4 |
4 |
Портрет. Автопортрет салу |
1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну |
1.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерін білу (түс, фактура, пішін, және т.б) |
1 |
|
|
5 |
5 |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |