Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: Ә/Б ОТЫРЫСЫНДА қаралды:

    Алакөл негізгі орта мектебі Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі Бірлестік жетекшісі: Ж Тулегенова

    директоры: Т Тулегенова орынбасары: Ш Байниязова Хаттама №1

    ___________________ _________________ _________________


    « ____ » __________ 2019 ж «____» ________ 2019 ж «____» _______ 2019 ж



















    КҮНТІЗБЕЛІК – ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР




    ПӘНІ: Көркем еңбек

    ОБЛЫС, ҚАЛА, АУДАН, АУЫЛ: БҚО, Қаратөбе ауданы, Алакөл ауылы

    МҰҒАЛІМ:. Шуйншалиева Айдана Чапаевна

    СЫНЫП: 1, 2, 3, 4






    2019 – 2020 оқу жылы





    Негізгі құжаттар:


    1,2,3,4 – сыныптарда білім беру процесі:


    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;


    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);


    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2018 жылғы 10 мамырдағы

    № 199 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);


    • «Оқулықтардың, оқу – әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде жүзеге асырылады.














    Түсінік хат

    1,2,3,4 – сыныптарға арналған күнтізбелік – тақырыптық жоспар «Көркем еңбек» пәнінен жаңартылған мазмұндағы оқу бағдарламасы оқу мақсаттары жүйесі арқылы ұзақ мерзімді жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.

    . «Көркем еңбек» пəнінің маңыздылығы. Шынайы болмысты эстетикалық қабылдауды жəне еңбекқорлыққа тəрбиелеуді, адамның қоршаған əлеммен өзара байланысы жайлы білімді қалыптастырудың бірден – бір құралы болып табылады.

    Оқу бағдарламасының мазмұны көркемдік – шығармашылық іс-әрекеттің алуан түрін қарастырады. Сабақта іске асырылатын қөркемдік іс-әрекеттің түрлерін

    «Көркем еңбек» пәнінің мұғалімі анықтайды. Сонымен бірге міндетті түрде қөркемдік іс-әрекеттің үш түрі жүзеге асырылады: конструктивті, бейнелеу, сәндік.

    «Көркем еңбек» пəні елестету мен бақылау қабілетің, кеңістікте тану жəне көзбен көріп қабылдау қабілетін қамтамасыз ететін, əр түрлі шығармашылық əрекет барысында,көркемдік-технологиялық білімдерді, қабілеттер жəне дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Түрлі материалдармен жұмыс істеу оқушылардың технологиялық ойлауын, көркем – эстетикалық талғамын, шығармашылық, есте сақтау қабілеттерін, кеңістіктік қиялын, фантазиясы мен қол моторикасын дамытуға, көзбен нақты мөлшерлеу қабілетін жетілдіруге себептеседі.

    Пәндерді, бөлімдерді, тақырыптарды кіріктіру, сондай-ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру құралы – ортақ тақырыптар – жаңартылған бағдарламалардың бірден бір ерекшелігі болып табылады. Олар барлық пәндердің мазмұнымен, ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарлау жүйесімен байланысқан. Ортақ тақырыптар әр тоқсанға екі-екіден тең бөлінген. Мұғалім әрбір ортақ тақырыпқа бөлінетін сағат санын білім алушылардың дайындық ерекшеліктеріне байланысты өзі өзгертеді.

    «Көркем еңбек» пәні оқу бағдарламасының мақсаты – жеке тұлғаның қалыптасуы және өз ойын білдіруінің негізі ретінде, рухани – адамгершілік мәдениетін дамыту, шығармашылық, кеңістік – образдық ойлаудың, көркемдік – технологиялық білімнің негізін қалыптастыру.

    «Көркем еңбек» пәнінің міндеттері:

    • әр түрлі кіріктіру іс – әрекеттері арқылы, пәндік білімдерді, дағдыларды және қабілеттерді дамыту;

    • ұлттық және әлемдік көркем мәдениеті мен, өнер шығармаларымен таныстыру арқылы құндылық бағыттарын қалыптастыру;

    • оқушылардың визуалды және эстетикалық қабылдауын, сыни ойлауын дамытуға, терминдер мен түсініктерді меңгеріп өнердің түрлері мен жанрлары жайлы білімді қолдану;

    • бақылау, эксперимент жүргізу және көрсетілім жасау арқылы зерттеу дағдыларын дамыту;

    • әр түрлі материалдар мен құралдарды қолдану арқылы шығармашылық жұмысты жасау дағдыларын меңгеру;

    • өзін – өзі бағалауды жоғарылату және жағымды көзқарасты қалыптастыру;

    • коммуникацияның бір тілі ретінде ұлттық және әлемдік мәдениет мұраларының мағынасын, сонымен қатар көркем еңбектің рөлін түсіну;

    • өз жұмысын жасау үшін, әр түрлі ақпарат түрлерін (іздеу, жинау, сұрыптау) бағдарлау қабілетін дамытуға ықпал жасайтын, әр түрлі танымдық, коммуникативтік, ұйымдастырушылық және адамгершілік сипаттағы міндеттерді өздігімен шешу тәжірибелерін қалыптастыру;

    • ұжымдық, топтық және жеке жұмыстарды орындау үдерісінде қолдың моторикасын, сенсорикалық, қиялдауы мен шығармашылығын елестетуін және қабылдауын дамыту;

    Оқу үрдісінде оқушылар:

    • ұлттық және әлемдік мәдениет шығармаларын, олардың идеялары мен құндылықтарын зерделейді және талдайды;

    • шығармашылық жұмысты жасау үшін материалдар мен құралдарды дербес және сенімді қолданады, материал қасиеті мен жұмыс нәтижесінің ерекшелігі арасындағы байланысты түсіндіреді;

    • өз идеясын түсіндіреді және тұжырымдайды, сонымен қатар бұйымды жақсарту үшін конструктивті шешім қабылдауды ұсынады;

    • жазық және көлемді шығармашылық жұмыстарды жасау үшін, әр түрлі іс – әрекет түрлерінен жинақтаған білімді және дағдыны қолданады;

    • өздігінен, әр түрлі ресурстарды пайдаланып, оның ішінде АКТ – ны қолдана отырып, танымдық, коммуникативтік ұйымдастырушылық және адамгершілік сипаттағы міндеттерге байланысты шешімдерді өздігінен қабылдау;

    • қажетті құралдар және материалдарды айқындап және тауып, өзінің әрекетін ұйымдастырады;

    • өзінің және басқалардың жұмыс нәтижелерін салыстырады және бағалайды;

    • әр түрлі материалдар мен құралдарды қолданудағы техникалық қауіпсіздік ережесін сақтаудың маңыздылығын түсінеді және сезінеді.

    «Көркем еңбек» пәні бойынша 1 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі - аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағатты құрайды.

    «Көркем еңбек» пәні бойынша 2 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі - аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты құрайды.

    «Көркем еңбек» пәні бойынша 3 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты құрайды.

    «Көркем еңбек» пәні бойынша 4 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты құрайды.








    ОҚУЛЫҚ: Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 1 – сыныбына арналған оқулық. Н.А.Раупова.

    Алматы Атамұра 2016 ж.


    Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 2 – сыныбына арналған оқулық. Н.А.Раупова.

    Алматы Атамұра 2017 ж.


    Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 3 – сыныбына арналған оқулық. Н.А.Раупова, Ә.Т.Төлебиев,

    Е.В.Дашкевич. Алматы: Атамұра 2018 ж.


    Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 4 – сыныбына арналған оқулық. Н.А. Раупова, Ә.Т.Төлебиев,

    Е.В. Дашкевич. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж.




















    «Көркем еңбек» пәнінен күнтізбелік – тақырыптық жоспар (1 сынып)

    Пәннің оқу жүктемесі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағат.


    №

    Сабақ

    Ортақ тақырып

    Сабақ тақырыбы

    Бөлімше

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Өткізу күні

    I тоқсан

    1

    1



    Өзім туралы




    Сенің айналаңдағы әсемдік

    2.1 Қоршаған ортаның бейнелері

    1.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін қарапайым тәсілдермен көрсету үшін, қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қолдану

    1


    2


    2


    Адамның бет әлпеті

    1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту

    1.1.3.1 Нақты материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну

    1


    2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары

    1.2.2.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу

    3

    3

    Нүкте, сызық және пішін. Адамның бет әлпетіндегі пішін мен түстің маңызы

    2.1 Қоршаған ортаның бейнелері

    1.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін қарапайым тәсілдермен көрсету үшін, қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қолдану

    1


    4

    4

    Портрет.

    Автопортрет салу

    1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну

    1.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерін білу (түс, фактура, пішін, және т.б)

    1


    5

    5

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шарипханова Мейрамкул Сайлаубековна
    28 Қазан 2020
    522
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Авторлық бағдарлама тақырыбы: "Құмырсқаның қанағаты" (Ертегі)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Авторлық бағдарлама тақырыбы: "Құмырсқаның қанағаты" (Ертегі)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Құмырсқаның қанағаты. (Ертегі)
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: Ә/Б ОТЫРЫСЫНДА қаралды:

    Алакөл негізгі орта мектебі Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі Бірлестік жетекшісі: Ж Тулегенова

    директоры: Т Тулегенова орынбасары: Ш Байниязова Хаттама №1

    ___________________ _________________ _________________


    « ____ » __________ 2019 ж «____» ________ 2019 ж «____» _______ 2019 ж



















    КҮНТІЗБЕЛІК – ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР




    ПӘНІ: Көркем еңбек

    ОБЛЫС, ҚАЛА, АУДАН, АУЫЛ: БҚО, Қаратөбе ауданы, Алакөл ауылы

    МҰҒАЛІМ:. Шуйншалиева Айдана Чапаевна

    СЫНЫП: 1, 2, 3, 4






    2019 – 2020 оқу жылы





    Негізгі құжаттар:


    1,2,3,4 – сыныптарда білім беру процесі:


    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;


    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);


    • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2018 жылғы 10 мамырдағы

    № 199 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);


    • «Оқулықтардың, оқу – әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде жүзеге асырылады.














    Түсінік хат

    1,2,3,4 – сыныптарға арналған күнтізбелік – тақырыптық жоспар «Көркем еңбек» пәнінен жаңартылған мазмұндағы оқу бағдарламасы оқу мақсаттары жүйесі арқылы ұзақ мерзімді жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.

    . «Көркем еңбек» пəнінің маңыздылығы. Шынайы болмысты эстетикалық қабылдауды жəне еңбекқорлыққа тəрбиелеуді, адамның қоршаған əлеммен өзара байланысы жайлы білімді қалыптастырудың бірден – бір құралы болып табылады.

    Оқу бағдарламасының мазмұны көркемдік – шығармашылық іс-әрекеттің алуан түрін қарастырады. Сабақта іске асырылатын қөркемдік іс-әрекеттің түрлерін

    «Көркем еңбек» пәнінің мұғалімі анықтайды. Сонымен бірге міндетті түрде қөркемдік іс-әрекеттің үш түрі жүзеге асырылады: конструктивті, бейнелеу, сәндік.

    «Көркем еңбек» пəні елестету мен бақылау қабілетің, кеңістікте тану жəне көзбен көріп қабылдау қабілетін қамтамасыз ететін, əр түрлі шығармашылық əрекет барысында,көркемдік-технологиялық білімдерді, қабілеттер жəне дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Түрлі материалдармен жұмыс істеу оқушылардың технологиялық ойлауын, көркем – эстетикалық талғамын, шығармашылық, есте сақтау қабілеттерін, кеңістіктік қиялын, фантазиясы мен қол моторикасын дамытуға, көзбен нақты мөлшерлеу қабілетін жетілдіруге себептеседі.

    Пәндерді, бөлімдерді, тақырыптарды кіріктіру, сондай-ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру құралы – ортақ тақырыптар – жаңартылған бағдарламалардың бірден бір ерекшелігі болып табылады. Олар барлық пәндердің мазмұнымен, ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарлау жүйесімен байланысқан. Ортақ тақырыптар әр тоқсанға екі-екіден тең бөлінген. Мұғалім әрбір ортақ тақырыпқа бөлінетін сағат санын білім алушылардың дайындық ерекшеліктеріне байланысты өзі өзгертеді.

    «Көркем еңбек» пәні оқу бағдарламасының мақсаты – жеке тұлғаның қалыптасуы және өз ойын білдіруінің негізі ретінде, рухани – адамгершілік мәдениетін дамыту, шығармашылық, кеңістік – образдық ойлаудың, көркемдік – технологиялық білімнің негізін қалыптастыру.

    «Көркем еңбек» пәнінің міндеттері:

    • әр түрлі кіріктіру іс – әрекеттері арқылы, пәндік білімдерді, дағдыларды және қабілеттерді дамыту;

    • ұлттық және әлемдік көркем мәдениеті мен, өнер шығармаларымен таныстыру арқылы құндылық бағыттарын қалыптастыру;

    • оқушылардың визуалды және эстетикалық қабылдауын, сыни ойлауын дамытуға, терминдер мен түсініктерді меңгеріп өнердің түрлері мен жанрлары жайлы білімді қолдану;

    • бақылау, эксперимент жүргізу және көрсетілім жасау арқылы зерттеу дағдыларын дамыту;

    • әр түрлі материалдар мен құралдарды қолдану арқылы шығармашылық жұмысты жасау дағдыларын меңгеру;

    • өзін – өзі бағалауды жоғарылату және жағымды көзқарасты қалыптастыру;

    • коммуникацияның бір тілі ретінде ұлттық және әлемдік мәдениет мұраларының мағынасын, сонымен қатар көркем еңбектің рөлін түсіну;

    • өз жұмысын жасау үшін, әр түрлі ақпарат түрлерін (іздеу, жинау, сұрыптау) бағдарлау қабілетін дамытуға ықпал жасайтын, әр түрлі танымдық, коммуникативтік, ұйымдастырушылық және адамгершілік сипаттағы міндеттерді өздігімен шешу тәжірибелерін қалыптастыру;

    • ұжымдық, топтық және жеке жұмыстарды орындау үдерісінде қолдың моторикасын, сенсорикалық, қиялдауы мен шығармашылығын елестетуін және қабылдауын дамыту;

    Оқу үрдісінде оқушылар:

    • ұлттық және әлемдік мәдениет шығармаларын, олардың идеялары мен құндылықтарын зерделейді және талдайды;

    • шығармашылық жұмысты жасау үшін материалдар мен құралдарды дербес және сенімді қолданады, материал қасиеті мен жұмыс нәтижесінің ерекшелігі арасындағы байланысты түсіндіреді;

    • өз идеясын түсіндіреді және тұжырымдайды, сонымен қатар бұйымды жақсарту үшін конструктивті шешім қабылдауды ұсынады;

    • жазық және көлемді шығармашылық жұмыстарды жасау үшін, әр түрлі іс – әрекет түрлерінен жинақтаған білімді және дағдыны қолданады;

    • өздігінен, әр түрлі ресурстарды пайдаланып, оның ішінде АКТ – ны қолдана отырып, танымдық, коммуникативтік ұйымдастырушылық және адамгершілік сипаттағы міндеттерге байланысты шешімдерді өздігінен қабылдау;

    • қажетті құралдар және материалдарды айқындап және тауып, өзінің әрекетін ұйымдастырады;

    • өзінің және басқалардың жұмыс нәтижелерін салыстырады және бағалайды;

    • әр түрлі материалдар мен құралдарды қолданудағы техникалық қауіпсіздік ережесін сақтаудың маңыздылығын түсінеді және сезінеді.

    «Көркем еңбек» пәні бойынша 1 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі - аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағатты құрайды.

    «Көркем еңбек» пәні бойынша 2 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі - аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты құрайды.

    «Көркем еңбек» пәні бойынша 3 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты құрайды.

    «Көркем еңбек» пәні бойынша 4 – сыныпта оқу жүктемесінің көлемі – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты құрайды.








    ОҚУЛЫҚ: Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 1 – сыныбына арналған оқулық. Н.А.Раупова.

    Алматы Атамұра 2016 ж.


    Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 2 – сыныбына арналған оқулық. Н.А.Раупова.

    Алматы Атамұра 2017 ж.


    Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 3 – сыныбына арналған оқулық. Н.А.Раупова, Ә.Т.Төлебиев,

    Е.В.Дашкевич. Алматы: Атамұра 2018 ж.


    Р 22 Көркем еңбек: Жалпы білім беретін мектептің 4 – сыныбына арналған оқулық. Н.А. Раупова, Ә.Т.Төлебиев,

    Е.В. Дашкевич. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж.




















    «Көркем еңбек» пәнінен күнтізбелік – тақырыптық жоспар (1 сынып)

    Пәннің оқу жүктемесі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағат.


    №

    Сабақ

    Ортақ тақырып

    Сабақ тақырыбы

    Бөлімше

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Өткізу күні

    I тоқсан

    1

    1



    Өзім туралы




    Сенің айналаңдағы әсемдік

    2.1 Қоршаған ортаның бейнелері

    1.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін қарапайым тәсілдермен көрсету үшін, қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қолдану

    1


    2


    2


    Адамның бет әлпеті

    1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту

    1.1.3.1 Нақты материалдар мен техникалардың негізінде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну

    1


    2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары

    1.2.2.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу

    3

    3

    Нүкте, сызық және пішін. Адамның бет әлпетіндегі пішін мен түстің маңызы

    2.1 Қоршаған ортаның бейнелері

    1.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін қарапайым тәсілдермен көрсету үшін, қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қолдану

    1


    4

    4

    Портрет.

    Автопортрет салу

    1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну

    1.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін таныс бейнелер мен пішіндерін білу (түс, фактура, пішін, және т.б)

    1


    5

    5

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Өлең, ертегі, әңгімелер 3 сынып
    28.10.2020
    522
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шарипханова Мейрамкул Сайлаубековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации