Материалдар / АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА Тұрмыстық қалдықтардың екінші өмірі (5-8 сыныптарға арналған таңдаулы курс)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА Тұрмыстық қалдықтардың екінші өмірі (5-8 сыныптарға арналған таңдаулы курс)

Материал туралы қысқаша түсінік
Заманауи білім алушыларға жаңа өмірлік жағдайлар өз талаптарын ұсынады: ойшыл, бастамашыл, дербес болу, өзінің жаңа бірегей шешімдерін жасау; нәтижелерге бағдарланған болу. Бұл талаптарды жүзеге асыру шығармашылық қабілетті көздейді. Тақырыптың өзектілігін сипаттай отырып, шығармашылық баланың қоғамдағы жеке тұлғасын әлеуметтендірудің өзіндік кепілі болып табылатын балалардың қабілеттері ерекше маңызға ие болып отырғанын көруге болады. Шығармашылық қабілеті бар бала - белсенді, ынталы. Ол өзгеше, әдемі нәрсені басқалар көрмейтін жерде көре алады; ол өзінің тәуелсіз шешімдерін қабылдай алады, оның сұлулыққа деген көзқарасы бар және ол жаңа, ерекше нәрсе жасай алады. Мұнда байқаушылық, салыстыру және талдау, біріктіру және моделдеу, байланыстар мен заңдылықтарды табу және т.б. сияқты ақылдың ерекше қасиеттері талап етіледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2021
987
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы облысы

Балқаш аудандық білім бөлімінің «Н.Бозжанов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» мемлекеттік коммуналдық мекемесі















АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА

Тұрмыстық қалдықтардың екінші өмірі

(5-8 сыныптарға арналған таңдаулы курс)











Дайындаған: Карашукеева Ляззат Туякбаевна

Технология пәні мұғалімі

















Түсінік хат

Өзектілігі:

Заманауи білім алушыларға жаңа өмірлік жағдайлар өз талаптарын ұсынады:

ойшыл, бастамашыл, дербес болу, өзінің жаңа бірегей шешімдерін жасау;

нәтижелерге бағдарланған болу.

Бұл талаптарды жүзеге асыру шығармашылық қабілетті көздейді.

Тақырыптың өзектілігін сипаттай отырып, шығармашылық баланың қоғамдағы жеке тұлғасын әлеуметтендірудің өзіндік кепілі болып табылатын балалардың қабілеттері ерекше маңызға ие болып отырғанын көруге болады. Шығармашылық қабілеті бар бала - белсенді, ынталы. Ол өзгеше, әдемі нәрсені басқалар көрмейтін жерде көре алады; ол өзінің тәуелсіз шешімдерін қабылдай алады, оның сұлулыққа деген көзқарасы бар және ол жаңа, ерекше нәрсе жасай алады. Мұнда байқаушылық, салыстыру және талдау, біріктіру және моделдеу, байланыстар мен заңдылықтарды табу және т.б. сияқты ақылдың ерекше қасиеттері талап етіледі.

Шығармашылық бастама балада қиял тудырады. Шығармашылық өз табиғатында оған дейін ешкім жасамаған нәрсе жасау ниетіне, немесе ескіні жаңаша, өзінше, жақсырақ жасауға негізделген. Басқаша айтқанда, адамның шығармашылық бастамасы-бұл әрдайым алға, жақсылыққа, прогреске, кемелділікке, әрине, осы ұғымның ең жоғары және кең мағынасында әдемі болуға ұмтылу. Міне, осындай шығармашылық бастама баланы тәрбиелейді және осы функцияда ол ешнәрсе ауыстырылуы мүмкін емес. Адамның шығармашылық қиялын тудыруы өзінің таңқаларлық қабілеті бойынша ол, әрине, адам тәрбиесінің күрделі жүйесін құрайтын барлық алуан түрлі элементтер арасында бірінші орынды алады. Ал шығармашылық қиялсыз адам қызметінің бірде-бір саласында орнынан жылжи алмайды.

Әр түрлі тастанды материалдармен жұмыс баланың жан-жақты дамуы үшін үлкен маңызға ие, физикалық дамуына ықпал етеді: балаларда ұзақ физикалық күш-жігерге қабілеттілікті тәрбиелейді, баланың жүйке-бұлшық ет аппаратын жаттықтырады және шынықтырады. Бағдарламада қолданылатын еңбек түрлері адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеуге ықпал етеді: еңбексүйгіштік, ерік-жігер, тәртіптілік, еңбек ету ниеті. Балалар политехникалық ұғымдардың жүйесін меңгереді, материалдардың қасиеттерін біледі, технологиялық операцияларды меңгереді, теориялық білімді практикада қолдануды үйренеді. Өз бұйымдарын әшекейлеген оқушылар белгілі бір эстетикалық талғамға ие болады. Қалдық материалдар қиялдарды жүзеге асыруға үлкен мүмкіндік береді. Ең қызығы, бұл жағдайда қолөнер үшін мұндай материал қол астында. Бір нәрселерді жасау үшін дүкенге, орманға немесе саябаққа барудың және табиғи материалды жинаудың қажеті жоқ. Барлық қажетті затарды тұрмыстық қатты қалдықтардан немесе гараждың түбінен табуға болады.



Мақсаты:

оқушының ұлттық мәдениетке қатыстылығын сезінуіне мүмкіндік беретін эмоционалдық – бейнелі және көркемдік-шығармашылық ойлауын дамыту,

- үйірмеде шығармашылық жұмыстарды орындау кезінде шығармашылық ынтымақтастық, өзара әрекеттестік атмосферасын құруға үйрету;

Міндеттері:

- баланың шығармашылық қабілеттерін дамыту, коммуникативтік және жалпы мәдени құзыреттілікті қалыптастыру;

- оқушылардың жеке және ұжымдық іс-әрекет дағдыларын меңгеру;

- тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын меңгеру;

- шығармашылық мамандыққа қызығушылықты қалыптастыру;

- табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу, қоршаған болмыстың тәртібі мен тазалығын сақтау.

Білік және дағды:

  • Қалдық материалды қолдану.

  • Материалды оның пішінін, көлемін, түсін ескере отырып таңдау.

  • Қағазды, картонды, клеенкаларды және басқа да материалдарды өңдеуге арналған қол құралдарының атауы, мақсаты, пайдалану ережесі.

  • Бұйымды әдемі, мәнерлеп эстетикалық сауатты безендіре білу.

  • Қарым-қатынас ережелері.

  • Еңбек қауіпсіздігі ережелері.

  • Жеке гигиена ережелері.

  • Қоршаған ортаның тәртібі мен тазалығын сақтау.













Мазмұны

Жалпы мәдени және жалпы еңбек құзыреттілігі (білім, білік, дағды)

Қолдан жасалған бұйымдар істеудің қарапайым жалпы ережелері. Жұмыс орнында материалдар мен құралдарды тиімді орналастыру, жұмыс уақытын бөлу. Ақпаратты іріктеу және талдау. Өзіне-өзі қызмет көрсету, үй еңбегі бойынша қол жетімді жұмыс түрлерін орындау, балаларға, ересектер мен құрдастарына қол жетімді көмек түрлерін көрсету.


Материалдарды қолмен өңдеу технологиясы.

Қалдық материалы, оның шығуы және қолданылуы туралы жалпы түсінік: пластикалық бөтелкелер, шыны банкалар, газеттер, жұмыртқа қабығы, бисер, шаш ленталары, картон қораптар, фантиктер, қақпақтар, фломастерлер, тығындар, түймелер, құрақтар, фольга, шұлықтар, жаңғақ қабығы, сым. Материалдарды жұмысқа дайындау. Материалдарды өңдеуге арналған құралдар, оларды тиімді және қауіпсіз пайдалану тәсілдерін орындау. Материалдарды қолмен өңдеудің негізгі технологиялық операцияларын атау және орындау: бөлшектерді белгілеу (көзбен, шаблон, трафарет, лекал, көшіру, сызғыш, бұрыш, циркуль көмегімен); бөлшектерді бөлу (үзу, қайшымен, кеңсе пышағымен кесу); бөлшектерді қалыптау (желім, жіпті, сым, бұрандалы және т.б. қосу түрлері; Бұйымды өңдеу. Практикалық есептерді шешу үшін өлшеулер мен құрылымдарды қолдану. Шартты графикалық бейнелердің түрлері: сурет, қарапайым сызба, өрістету.


Құрастыру және модельдеу

Бұйым, бұйымның бөлшегі (жалпы түсінік). Бұйым конструкциясы туралы түсінік. Бөлшектерді қосу түрлері мен тәсілдері. Бұйымға қойылатын негізгі талаптар. Үлгі және сурет бойынша түрлі материалдардан жасалған бұйымдарды құрастыру және моделдеу.



Күтілетін нәтижелері:

  • бірлескен қызметтің табысты болуын қамтамасыз ететін жеке тұлғалық позицияларды, тұлғааралық қарым-қатынас нормалары мен ережелерінің жүйесін дамыту;

  • ойлау, талқылау, адамның еңбек қызметінің нәтижелерін талқылау нәтижесінде туындайтын ойлары мен сезімдерін өз бетінше анықтау және білдіру;

  • мұғалімнің көмегімен және өз бетінше сабақтың мақсатын анықтау;

  • мұғаліммен бірге оқу мәселесін анықтау және тұжырымдау (ұсынылған тапсырмаларды, бұйым үлгілерін талдау барысында);

  • сабақта практикалық іс-әрекетті жоспарлау;

  • тапсырманы орындау үшін ең қолайлы материалдар мен құралдарды мұғалімнің көмегімен іріктеу;

  • техника, технологиялар және еңбектің технологиялық жағы туралы бастапқы мәліметтерді алу;

  • еңбек мәдениетінің негіздері туралы білім алу;

  • пәндік іс-әрекетінің қарапайым іскерліктерін меңгеру;

  • мамандықтар әлемінде бағдарлау;

  • шығармашылық және жобалық қызмет тәжірибесін білу.


Ақпараттық анықтама:


Бағдарламаның жузеге асыру мерзімі (жыл)

2019-2022

Оқыту мерзімі

2019-2020

Жас ерекшіліктері

10-15

Оқушы саны

10

Апта жүктемесі

1

Жылдық сағат саны

34


Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау


Сабақ тақырыбы

Сағат саны

Күні

Ескерту: басқа пәндермен байланыс

1

Қолөнер бұйымдар жасаудың қарапайым жалпы ережелері. Нұсқаулық. Қалдық материалдары, олардың пайда болу туралы жалпы түсінік. Қалдық материалдар жинау. Бұйымдар үлгілерін қарау.

1


Қоршаған орта: лақтырылатын материалға "екінші өмір" бере отырып, біз планетамыздағы қоқыс санын азайтамыз.

2-3

Пластикалық бөтелкелер туралы жалпы түсінік. Пластикалық шөлмектерден көбелектер жасау.

2


Қоршаған орта: пластикалық бөтелке жатқан жерде шөп өсепейді. Табиғаттағы көбелектерге көзқарас

4-5

Қағаз түрлерімен танысу. Материалдарды жұмысқа дайындау.

Үлгі бойынша құрастыру. Газет түтіктерінен себет өру.


2


Математика: үлгіні өлшеу және сызу.

6-7

Шыны құтылармен жұмыс: бөтелкедегі бақша. Гүлдерге арналған құмыралар декоры.

2


Қоршаған орта: тропикалық климатты ұнататын өсімдіктермен танысу. Өсімдіктің бөліктері, оларды өсіру жағдайлары.

8-9

Жұмыртқа қабығы: қабықтан қызғалдақ. Жұмыртқа қабығынан жасалған панно.

2


Қоршаған орта: жұмыртқа қабығында балалар мен үй құстары үшін қажетті кальций бар.

10-11

Моншақтар туралы жалпы түсінік. Балмұздақ шелегін моншақтармен әшкелеу

2


Математика: моншақты есептеу, оларға әртүрлі әрекеттер.

12

Кәмпит қағаздарымен жұмыс. Фантиктардан аппликация: шырша шарлары, аққала.

1


Математика: геометриялық фигуралар, олардың периметрі.

13-14

Жасыл дәптердің сыртынан жасалған шырша. Шыршаны безендіру.

2


Математика: шеңбер, радиус, диаметр.

15-16

Картон түрлерімен танысу. Қораптан органайзер.

Кәмпит қораптарынан жасалған ине салғыш.

2


Математика: Үлгі және сызба бойынша жұмыс.

17-18

Анаға сыйлық 8 түрінде. Балаларға арналған бобиннен жасалған органайзер.

2


Математика: шеңбер, дөңгелек, радиус. Гүлдерге арналған жолақтардың ұзындығын өлшеу және жинау (квиллинг).

19-20

Түймелермен жұмыс. Түймелі ағаш. Түймеден жасалған балапан.

2


Математика: түймелер есептеу, оларды жинау, көбейту.

21-22

Ленталармен жұмыс. Қыздарға лентадан заколка жасау. Гүлден жасалған панно.

2


Математика: лента өлшеу, кесінді

23-24

Мата қиындыларымен жұмыс. Топтық жұмыс: "жылан" құрағы.

Қолмен тігу.

2


Қоршаған орта: жылан туралы не білесіз? Біздің өлкеміздегі жыланның түрлері, сақтық шаралары.

25

Пластикалық бөтелкелер қақпақтары + ескі фломастерлер =суреттер

1


Біздің қонақтар: дайындық тобының балалары.

26

Тығындардан жасалған жануарлар. Аппликация.

1


Біздің қонақтар: дайындық тобының балалары.

27-28

Кішкентайларға сыйлық: шұлықтан жасалған қоян, шұлықтан жасалған асқабақ

2


Қоршаған орта: қоян (жалпы мәліметтер), асқабақтың пайдалы қасиеттері.

29

Жаңғақ қабығынан жасалған ойыншықтар: тікұшақ, кеме, үкі, балық, тасбақа.

1


Қоршаған орта: жаңғақтын пайдалы қасиеттері, жаңғақтың түрлері, өсу аймағы.

30-31


Фольга туралы жалпы мәліметтер. Фольгадан жасалған гүлдер.


2


Қоршаған орта: гүлдер. Гүлдер туралы мәлімет

32

Сыммен жұмыс.


1


Математика: сымнан жасалған түрлі геометриялық фигуралар, периметр, аудан

33

Мектеп бағын әшекелеу: пластикалық бөтелкелерден жасалған қоңырау. Пластикалық бөтелкелерден жасалған бұйымдармен ауланы, бақты ә

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!