Материалдар / Ауа, Ауаның құрамы.

Ауа, Ауаның құрамы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ, ауаның құрамы жайында.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2023
243
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


САБАҚ: 7.2А: Жану реакциялары

Мектеп: Еңбек негізгі орта мектебі


КҮНІ: 14.12.17ж

Мұғалім: Ногайлова Г.Б.


СЫНЫП: 7

Қатыспағандар


Қатысқандар




Сабақ тақырыбы

Ауа. Ауа құрамы.


Осы сабақ мүмкін ететін оқыту мақсаты

7.3.1.1 ауаның құрамын білу;

7.3.1.2 атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсіндіру


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар ауаның көлемдік және массалық құрамын біледі, ауаның ластануының себептерін айтады. Ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді;


Оқушылардың көпшілігі ауаның ластануының салдарын анықтайды.


Кейбір оқушылар ауаның ластануының себептері мен салдарының арасындағы себеп-салдар байланысын қалыптастыра алады.


Бағалау критерийлері

Оқушылар:

- aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады;

- ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді;

- жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді;

- ауаның ластануының себеп – салдарын анықтайды.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен май шамның ауада жану сынақ нәтижелерін ауызша сипаттайды


Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Ауа, ауа құрамы, азот, оттек, көмірқышқыл газы, инертті газдар, көмірсутек, су буы,жану


Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

  • Ауа құрамы .... газдардан тұрады.

  • ..... жанған кезде ..... өнімдер түзіледі.


Пәнаралық байланыс

География.

7.3.2.1. Атмосфераның құрамын сипаттау


Құндылықтарды дарыту


Оқушыларда экологиялық мәдениетті қалыптастыру, экологиялық проблемаларды шешуде химияның маңызын жеткізу.

Қазақстанның жаhандық және аймақтық проблемаларды шешуге жаhандық қатысуы.


Бастапқы білім


Жер атмосферасы (Жаратылыстану 5-сынып)



Жоспар


Жоспарланған мерзімдер

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басталуы

Оқушылармен амандасу.

Психологиялық ахуал туғызу.

Бейнеолик көрсету

Шаттық шеңбері

Үй тапсырмасы

Атом және молекулалар. Изотоптар.

1. Атом дегеніміз не?

2. Алғашқы атомның планетарлық моделін кім және қай жылы ашты?

3. Молекула дегеніміз не?

  1. Нейтрон санын қалай табамыз?

5. Изотоп дегеніміз не ?

6. Хлордың изотоптарын ата.


Бағалау: Үш шапалақ әдісімен бағалау.



Бейнеролик

Презентация


слайд




Ортасы


Зерек болсаң,шешіп көр (жұмбақ жасыру арқылы тақырыпты ашу)

Көзгеілінбейді,
Жұтсаң білінбейді.

Жаңа сабақтың тақырыбы:

Ауа. Ауаның құрамы.

Мәтінмен жұмыс. 1 тапсырма. Ауаның құрамы.

(кесте толтыру)

Құрамы

Газдардың көлемдік үлесі, %

Азот


Оттек


Инертті газдар (аргон, ксенон, криптон, неон, гелий)


Көмірқышқыл газы




Дескриптор:

-ауаның қоспа екенін ажырата алады;

-ауаның құрамын анықтай алады;

Бағалау: фигуралар арқылы бағаланады.

2 тапсырма Зертханалық тәжірибе №6

«Балауызшамның жануы» (бейнеролик көрсету)

Ауаны құрамын зерттеу зертханалық жұмысы орындалады.

Жұмыс мақсаты, жұмыс барысымен танысады. Жұмыс барысы бойынша жұпта зертханалық жұмыс орындалады.

Оларға стаканмен май шамды жапқан кезде, май шам жалыны баяу өшетінін түсінулеріне мұмкіндік беріледі. Судың көтерілу деңгейіне назар аудару керектігі айтылады. Оқушылар судың деңгейі 1/5 бөлікке көтерілгендігін түсіндіреді.

Оқушылар мұқият бақылап, жаңа сөздерді қолдана отырып өз қорытындыларын жазады.

Бағалау: Бас бармақ әдісі бойынша бағаланады.

Сергіту сәті (дем алу).

3 тапсырма - Ауаның ластануы (бейне ролик көрсету) Топқа бөлу (Адал дос. Арам дос. Амал дос.)

Балық сүйегі

Ауаның ластануы

DrawObject2 DrawObject5 DrawObject4 DrawObject3 DrawObject1 Себептері

DrawObject10 DrawObject9 DrawObject8 DrawObject7 DrawObject6



Проблема Салдары Қорытынды

Дескриптор

-ауаның ластануының себептерін анықтай алады;

-ауаның ластануының салдарын анықтай алады;

-қойылған проблема бойынша қорытынды жасай алады.

Бағалау: Бес саусақ әдісі бойынша бағаланады.




слайд




























Жұлдызша фигуралар




Бейнеролик




майшам, шыны, стақандар, шыны бет, петри табақшасы, сіріңке













Бейнеролик

Парақшалар


Соңы






Рефлексия

Тілектер тізбегі


Үйге тапсырма:

«Озон қабатын мен қалай қорғар едім?» эссе жазу

Түрлі- түсті қағаз

желім

Қосымша ақпарат



Дифференциация – кең қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Барынша қабілетті оқушылар үшін қандай жұмыс түрлерін жоспарлап отырсыз?

Бағалау- Оқушылар білімін қалай тексеруді жоспарлай-сың?

Айқаспа оқу сілтемелері

Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру

АТ-сілтемелер

Шамаларға сілтемелер



Барлық оқушылар ауаның көлемдік және массалық құрамын біледі, ауаның ластануының себептерін айтады. Ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді;

Оқушылардың көпшілігі ауаның ластануының салдарын анықтайды.

Кейбір оқушылар ауаның ластануының себептері мен салдарының арасындағы себеп-салдар байланысын қалыптастыра алады.

Ынталандыру сөздері арқылы, зертханалық жұмысты бас бармақ әдісі арқылы бағаланады, үш шапалақ, фигуралар, бес саусақ әдістері арқылы бағаланады

Сіріңкемен жұмыс жасағанда сақ болыңыз!




Рефлексия

Сабақ мақсаты/зерттеу мақсаты дұрыс қойылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқу атмосферасы қандай болды? Менің жоспарлаған дифференциациям жақсы жұмыс істеді ме? Берілген уақытты тиімді, дұрыс пайдалана алдым ба? Менің жоспарым бойынша қандай өзгерістер болды және неге?

Сабақ бойынша ой жүгірту үшін бос бағананы пайдалану керек. Сол жақтағы бағанадан сабақ туралы анағұрлым маңызды сұрақтарға жауап беру керек.



Сабақ мақсаты дұрыс таңдалынды.

Бүгін оқушылар ауа құрамы газдардың қоспасы екенін, жану процесіне ауадағы оттегі қатысатының білді.

Сабаққа барлық оқушылар белсенді қатысты.

Біздің жоспарлаған дифференциациямыз жақсы жұмыс істеді.

Сабақ жоспар бойынша жүргізілді.



Қысқаша бағалау

Қандай екі зат барынша жақсы болды (сабақ беру мен игеруді қарастыру)?

1:


Қандай екі зат сабақты жақсартты (сабақ беру мен игеруді қарастыру)?

1:

Менің келесі сабағым өтетін сынып пен жеке тұлғаларға қатысты осы сабақта мен не игердім




























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ