Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ауа, Ауаның құрамы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: 7.2А: Жану реакциялары |
Мектеп: Еңбек негізгі орта мектебі |
|
|||||||||||||||||
КҮНІ: 14.12.17ж |
Мұғалім: Ногайлова Г.Б. |
|
|||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатыспағандар Қатысқандар |
|
|
||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Ауа. Ауа құрамы. |
|
|||||||||||||||||
Осы сабақ мүмкін ететін оқыту мақсаты |
7.3.1.1 ауаның құрамын білу; 7.3.1.2 атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсіндіру |
|
|||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар ауаның көлемдік және массалық құрамын біледі, ауаның ластануының себептерін айтады. Ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді; Оқушылардың көпшілігі ауаның ластануының салдарын анықтайды. Кейбір оқушылар ауаның ластануының себептері мен салдарының арасындағы себеп-салдар байланысын қалыптастыра алады. |
|
|||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар: - aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады; - ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді; - жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді; - ауаның ластануының себеп – салдарын анықтайды. |
|
|||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен май шамның ауада жану сынақ нәтижелерін ауызша сипаттайды Пәнге қатысты лексика мен терминология: Ауа, ауа құрамы, азот, оттек, көмірқышқыл газы, инертті газдар, көмірсутек, су буы,жану Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
|
|
|||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География. 7.3.2.1. Атмосфераның құрамын сипаттау |
|
|||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушыларда экологиялық мәдениетті қалыптастыру, экологиялық проблемаларды шешуде химияның маңызын жеткізу. Қазақстанның жаhандық және аймақтық проблемаларды шешуге жаhандық қатысуы. |
|
|||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Жер атмосферасы (Жаратылыстану 5-сынып) |
|
|||||||||||||||||
Жоспар |
|
||||||||||||||||||
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Басталуы |
Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Бейнеолик көрсету Шаттық шеңбері Үй тапсырмасы Атом және молекулалар. Изотоптар. 1. Атом дегеніміз не? 2. Алғашқы атомның планетарлық моделін кім және қай жылы ашты? 3. Молекула дегеніміз не?
5. Изотоп дегеніміз не ? 6. Хлордың изотоптарын ата. Бағалау: Үш шапалақ әдісімен бағалау. |
Бейнеролик Презентация слайд |
|||||||||||||||||
Ортасы |
Зерек болсаң,шешіп көр (жұмбақ жасыру арқылы тақырыпты ашу) Көзгеілінбейді, Жаңа сабақтың тақырыбы: Ауа. Ауаның құрамы. Мәтінмен жұмыс. 1 тапсырма. Ауаның құрамы. (кесте толтыру)
Дескриптор: -ауаның қоспа екенін ажырата алады; -ауаның құрамын анықтай алады; Бағалау: фигуралар арқылы бағаланады. 2 тапсырма Зертханалық тәжірибе №6 «Балауызшамның жануы» (бейнеролик көрсету) Ауаны құрамын зерттеу зертханалық жұмысы орындалады. Жұмыс мақсаты, жұмыс барысымен танысады. Жұмыс барысы бойынша жұпта зертханалық жұмыс орындалады. Оларға стаканмен май шамды жапқан кезде, май шам жалыны баяу өшетінін түсінулеріне мұмкіндік беріледі. Судың көтерілу деңгейіне назар аудару керектігі айтылады. Оқушылар судың деңгейі 1/5 бөлікке көтерілгендігін түсіндіреді. Оқушылар мұқият бақылап, жаңа сөздерді қолдана отырып өз қорытындыларын жазады. Бағалау: Бас бармақ әдісі бойынша бағаланады. Сергіту сәті (дем алу). 3 тапсырма - Ауаның ластануы (бейне ролик көрсету) Топқа бөлу (Адал дос. Арам дос. Амал дос.) Балық сүйегі Ауаның ластануы Себептері
Проблема Салдары Қорытынды Дескриптор -ауаның ластануының себептерін анықтай алады; -ауаның ластануының салдарын анықтай алады; -қойылған проблема бойынша қорытынды жасай алады. Бағалау: Бес саусақ әдісі бойынша бағаланады. |
слайд Жұлдызша фигуралар Бейнеролик майшам, шыны, стақандар, шыны бет, петри табақшасы, сіріңке
Бейнеролик Парақшалар |
|||||||||||||||||
Соңы |
Рефлексия Тілектер тізбегі Үйге тапсырма: «Озон қабатын мен қалай қорғар едім?» эссе жазу |
Түрлі- түсті қағаз желім |
|||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
||||||||||||||||||
Дифференциация – кең қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Барынша қабілетті оқушылар үшін қандай жұмыс түрлерін жоспарлап отырсыз? |
Бағалау- Оқушылар білімін қалай тексеруді жоспарлай-сың? |
Айқаспа оқу сілтемелері Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АТ-сілтемелер Шамаларға сілтемелер |
|
||||||||||||||||
Барлық оқушылар ауаның көлемдік және массалық құрамын біледі, ауаның ластануының себептерін айтады. Ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді; Оқушылардың көпшілігі ауаның ластануының салдарын анықтайды. Кейбір оқушылар ауаның ластануының себептері мен салдарының арасындағы себеп-салдар байланысын қалыптастыра алады. |
Ынталандыру сөздері арқылы, зертханалық жұмысты бас бармақ әдісі арқылы бағаланады, үш шапалақ, фигуралар, бес саусақ әдістері арқылы бағаланады |
Сіріңкемен жұмыс жасағанда сақ болыңыз! |
|
||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаты/зерттеу мақсаты дұрыс қойылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқу атмосферасы қандай болды? Менің жоспарлаған дифференциациям жақсы жұмыс істеді ме? Берілген уақытты тиімді, дұрыс пайдалана алдым ба? Менің жоспарым бойынша қандай өзгерістер болды және неге? |
Сабақ бойынша ой жүгірту үшін бос бағананы пайдалану керек. Сол жақтағы бағанадан сабақ туралы анағұрлым маңызды сұрақтарға жауап беру керек. |
|
|||||||||||||||||
Сабақ мақсаты дұрыс таңдалынды. Бүгін оқушылар ауа құрамы газдардың қоспасы екенін, жану процесіне ауадағы оттегі қатысатының білді. Сабаққа барлық оқушылар белсенді қатысты. Біздің жоспарлаған дифференциациямыз жақсы жұмыс істеді. Сабақ жоспар бойынша жүргізілді. |
|
||||||||||||||||||
Қысқаша бағалау Қандай екі зат барынша жақсы болды (сабақ беру мен игеруді қарастыру)? 1: Қандай екі зат сабақты жақсартты (сабақ беру мен игеруді қарастыру)? 1: Менің келесі сабағым өтетін сынып пен жеке тұлғаларға қатысты осы сабақта мен не игердім |
|