Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ауа және ауаның құрамы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Мұғалімнің аты-жөні: |
Турганбаева М.Б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән/Сынып: |
Химия, 7 сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
IV тарау.Ауа. Жану реакциясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ауа. Ауаның құрамы №6 зертханалық тәжірибе "Балауыз шамның жануы" |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
7.3.1.1 ауа құрамын білу; 7.3.1.2 заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу; 7.3.1.3 атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Ауа құрамынбілу, заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу, атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 минут 00:00 – 03:00 |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме !... Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Ауа. Ауаның құрамы №6 зертханалық тәжірибе "Балауыз шамның жануы" Бүгінгі сабақта білетініңіз:
|
Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру |
|
|
Презентация Слайд 1, 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 минут 03:00 – 23:00 |
Жаңа сабақ |
1774 ж француз ғалымы А.Лавуазье ауаның құрамы азот пен оттектен тұратын газдар қоспасы екенін дәлелдеді.
ХІХ ғ соңында зерттеулер ауа құрамына оттек пен азоттан басқа бес түрлі инертті газ: гелий, неон, аргон, криптон, ксенон кіретінін көрсетті. Бұл газдардың инертті деп аталуы химиялық белсенділігінің төмендігіне байланысты. Осы заттардан басқа ауа құрамында мөлшері тұрақты емес көмір қышқыл газы мен су буы бар
Табиғаттағы әртүрлі құбылыстардың нәтижесінде жер сілкінгенде, жанатртау атқылағанда, отын жанғанда өндіріс орындарынан ауаға азот оксидтері NO, NO2 , күкірті оксидтері SO2, SO, H2S газдары бөлінеді Атмосфера-қоршаған ортаның тіршілік үшін аса маңызды бөлігі. Атмосфераны қорғау шараларына адамның тіршілік ортасында зиянды заттардың мөлшері артық болмауы қажет. Әр түрлі газдарды тазартуда құрғақ шаңтұтқыштар – циклон аппараттары қолданылады. Газдарды шаң мен тұманнан тазартуда ең көп қолданылатыны-электрсүзгілер. Ауаға зиянды және иісті заттар бөлетін кәсіпорындардың кейбір бөлімдері санитарлық қорғаныс зоналарымен бөлініп, тұрғын үйлерден аулақ орналастырылады. Өндіріс орындарынан бөліген зиянды газдаодың концентрациясын төмендету үшін ағаштар, шөптесін өсімдіктер көптеп отырғызылады. №6 зертханалық жұмыс: Керекті құрал-жабдықтар мен реактивтер: Тұрғы,стақан,әк суы (әк суы), балауыз шам. Жұмыстың орындалуы: Тұрғыға аузы төмен қаратып орнатылған стақанның астына жанған балуызды орналастырамыз. Стақанның қабырғалары буланады. Жанып тұрған балауызды алдын ала әк суымен шайылған стақанның астына орналастырамыз. Стақанның қабырғалары лайланған су тамшылары пайда болады. Бекіту тапсырмалары
ДҰРЫС ЖАУАБЫ:
Атмосфераны қорғауға байланысты жүргізілетін іс-шараларды ата |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
Дескриптор: Зертханалық тәжірибе жасап,құбылыстарды айқындап, өзгерісті байқайды Зертханалық тәжірибе кезінде жану өнімдерін атайды Балауыз жанғанда көмір қышқыл газы түзілгенін түсінеді Жасалған жұмыстың нәтижесін қортындылай біледі Дескриптор:
Дескриптор: Атмосфераны қорғау іс-шараларын атайды;
|
Презентация Слайд 3-11 Слайд 12-14 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 минут 23:00-25:00 |
Бекіту |
Сабағымызды қорытындылайық Бүгінгі сабақта
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
|
|
Материалды жүктеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |