Материалдар / Ауа райы және метеорологиялық элементтер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ауа райы және метеорологиялық элементтер

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Ауа райындағы құбылыстарды сипаттайды. 2.Ауа райындағы құбылыстар мен кейбір элементтер туралы біледі. 3.Ауа райы мен метеорологиялық элементтерді диаграмма түрінде түсіндіреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
687
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3.2.Атмосфера Мектеп: № 42 ОМ

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Қ.Қ.Қырғызбаева

Сынып: 7 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар:1

Сабақтың тақырыбы:

Ауа райы және метеорологиялық элементтер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сәйкес)

7.3.2.4 метеорологиялық элементтер мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтайды (температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық)

Сабақтың мақсаты:

1.Ауа райындағы құбылыстарды сипаттайды.

2.Ауа райындағы құбылыстар мен кейбір элементтер туралы біледі.

3.Ауа райы мен метеорологиялық элементтерді диаграмма түрінде түсіндіреді.

Бағалау критерийі:

Білу-түсіну: Ауа райы құбылыстарын біледі.

Қолдану: Ауа райындағы температура, қысым, жел, жауын-шашын, ылғалдылық ерекшеліктерін ажырата алады.

Жинақтау: Метеорологиялық элементтер мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу жолдарына баға береді.

Тілдік мақсаттар:

Оқылым: «Ауа райы қалай және не себепті өзгереді?» (мәтінді оқыту).

Тыңдалым: «Ауа райындағы құбылыс» (бейне таспа тындату).

Айтылым: Ауа райының өзгеруіндегі элементтер мен құбылыстарды сипаттап айтады. (постер қорғау).

Жазылым: Мәтіндегі термин сөздерді дәптерге жазады.

Негізгі сөздер мен терминдер:

метеорология, термометр, амплитуда, барометр, флюгер.

Құндылықтарға баулу:

Шығармашылыққа, сын тұрғысынан ойлауға, қарым-қатынас жасауға.

Пәнаралық байланыс:

Физика, математика.

Алдыңғы білім:

Атмосфера және оның құрамдас бөліктері туралы түсініктері қалыптасқан.

Сабақтың барысы:

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері:

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:



Ресурстар:

Сабақтың басы

Ұйымдастыру:

Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу, топқа бөлу, топ ережесі, бағалау парағы.

Топқа бөлу: «Мозайка» әдісі арқылы, әр топ сурет қиындыларын құрастырады.

1 топ Метеорология 2 топ Температура 3 топ Флюгер



Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Гүлмен тілек» тренингі арқылы оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жақсы тілектерін айтады.




Үй тапсырмасы:

«Кім жылдам?» әдісі арқылы үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қойылады:

1.Атмосфераның газ құрамы неден тұрады?

2.Атмосфера құрамына қарай неше қабаттарға бөлінеді?

3.Атмосфераның жер бетіндегі тіршілікке әсері қандай?

4. «Ауа райының асүйі» деген қандай қабат?

5.Озон қабаты қандай қызмет атқарады?

6. Атмосфераны қандай аспаптардың көмегімен зерттейді?

7. Атмосфераның төменгі шекарасы не?

8. Атмосфераның орташа қалыңдығы қанша?


«Жұлдызша» арқылы бағалаймын.






Суретті құрастыр

1 топ

2 топ

3 топ.






Тренинг




Кім жылдам?



Сабақтың ортасы

«Қәне бөлісейік» әдісі арқылы «Ауа райындағы құбылыс» туралы бейне таспаны көреді, оны қағаз бетіне түсіреді, топ арасында талқылайды.

Тапсырма:

Ауа райы элементтерінің өзара байланысын анықтаңыздар.

Дескриптор:

Ауа райы элементтері негізінде графикалық бейне құрастырады.


Термин сөздер:

метеорология, термометр, амплитуда, барометр, флюгер.



«Білгеніңді сарала» әдісі арқылы «Ауа райының өзгеруіндегі элементтер мен құбылыстарды» сипаттап айтады, ауаның атмосфералық қысымының өзгерісін қағаз бетіне түсіреді, постер қорғайды.

Тапсырма:

Ауа райының өзгеру себептерін түсіндіріңіздер.

Дескриптор:

Атмосфералық қысымның өзгеруіндегі түрткіжайлар туралы түсінік береді.


Сергіту сәті.


Картамен жұмыс

Климаттық карта графиктерін түсіреді.



Тапсырма:

«Не білдік?» әдісі бойынша «Ауа райы элементтерінің өзара байланысы мен ауа райы болжамының маңызы» туралы

сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

Ауа райындағы құбылыстарды жіктейді, талдайды, сипаттайды.



Бейне таспа




Дәптермен жұмысРисунок 4





Қара жорға


Картамен жұмыс






Сабақтың соңы


Үйге тапсырма: 19 пар оқу

Жергілікті жердің ауа райын бақылау.

Бағалау,

Бағдаршам,

Кері байланыс







Саралау – Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

1.Тапсырма тәсілі

«Білгеніңді сарала» әдісі

2.Жіктеу тәсілі

«Мозайка» әдісі.

3.Дереккөздер тәсілі

«Қәне бөлісейік» әдісі

4. Қарқын тәсілі

«Кім жылдам?» әдісі

5. Қорытынды тәсілі

«Не білдік?» әдісі.

Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша сұрақтар қойылады, тапсырма беріледі, жеке ақпарат көздері арқылы қосымша мәліметтермен жинап келу ұсынылады.

Сабақта қалыптастырушы бағалау жүргізілді.

Оқушылар «Жұлдызша», «Бағдаршам» әдістері арқылы бағаланды және кері байланыс жасалынды.

АКТ-ны қолдану барысында техника қауіпсіздік ережесі туралы кеңестер беріледі.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қол жетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауыткулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсатына жету шынайы және қолжетімді болды. Барлық оқушылар оқу мақсатында өз деңгейлері бойынша білім алды. Сабақ жоспарымда ауытқулар болған жоқ. Сабағымда уақытты тиімді пайдаландым.Сабақ жоспарланған кезеңдеріне сай болды.

Жалпы бағалау:

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсем (оқыту мен оқуға қатысты)?

1. «Білгеніңді сарала» әдісі арқылы оқушылар деректерді талдап, жұп ішінде пікір алмасып, жіктеді.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты )?

1. Педагогикалық әдіс-тәсілдерді шеберлікпен қолдануға тырысамын.

2. Электрондық оқулықтарды, көптеген деңгейлік тапсырмаларды беру арқылы оқу процесін жақсартамын.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері мен қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? Саралау тәсілдерінің әдістерін күнделікті сабағымда пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырамын.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!