Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қ ысқа мерзімді жоспарлау


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3

    Мектеп: Родина жалпы білім беретін мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Дәуренбек Б.С

    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Ауа райы және метеорологиялық элементтер



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    7.3.2.4 метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтайды (температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық);



    Сабақтың мақсаты

    1. Оқушылардың барлығы метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттайды.

    2. Көптеген оқушылар метеорология элементтерінің пайда болу жолдарын, зерттеу маңыздылығын талдайды.

    3. Бірнеше оқушы өз зерттеулері арқылы сызбалар құрастырып, талдау жасайды, бағалайды.

    Бағалау критерийі

    1.метеорологиялық элементтері мен құбылыстар туралы сипаттайды.

    2.метеорология элементтерінің пайда болу жолдары мен зерттеу маңыздылығын мысалмен талдайды.

    3.жел өрнегін және жауын-шашын диаграммасын құрастырып талдау жасайды.

    Тілдік мақсаттар


    Мәтінді оқи отырып метеорологиялық элементтерді (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын- шашын, ылғалдылық) сипаттайды және маңыздылығын талдайдауда , қолдану аясында географиялық сөйлеу мәдениетін байқатады.

    Ауа-райы, атмосфералық қысым, бұлттылық,

    температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық, құрал жабдықтар: термометр, гигрометр, барометр, анемометр, флюгерді үш тілде атайды.

    Құндылықтарға баулу




    Метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтауда ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы үшін әр тұлғаның жеке үлесі болатындығы туралы айтылады.

    Пәнаралық байланыс

    Жауын-шашыннан болатын судың 3 күйде болуы, буланушылық физика пәнімен байланысты

    Алдыңғы білім


    Оқушылар бұл тақырыпқа дейін 6 сыныпта атмосфералық жауын-шашын, бұлттар, ауа қысымы,жел тақырыптарынан алған білімдерін пайдаланады


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    3 мин

    Психологиялық ахуал «Броундық қозғалыс» әдісі қалыптастырылады.

    Топқа бөлу «Мозайка» әдісі арқылы жасалады.

    1 топ «Жел» 3 топ «Жауын-шашын»

    2 топ «Температура» 4 топ «Қысым»


    Өткен тақырыпты бекіту: «Өрмекші» әдісі арқылы «Ауа райы» тақырыбына оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.


    Сабақтың ортасы

    5 мин

    Тақырыпты ашу үшін (МК) ғаламтордан «Ауа райы және метеорологиялық элементтері» бейнебаяны көрсетіледі (2 мин).

    https://youtu.be/DXa3cPz1Vdw

    Көріп болғаннан кейін топ «Стол түйінін» шығарады.



    1-тапсырма (Т): Оқушылар видеодан және оқулықтың 96-бетіндегі «Ауа райы және ауа райы типтері» тақырыпшасын оқып, танысады (3 мин).

    1.Топт «ауа райына» талдау.

    2. Топ ауа райы типтері,

    3. Топ ауа райы элементтеріне сипаттама, 4 ауа райын зерттеу жолдары постер құрады топта талқылайды (5 мин), жасаған постерлерін топтан бір оқушы шығып, қорғайды (2 мин).



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1. метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттайды.

    1. Ауа райына анықтама беріп, ауа райы типтерін атайды.

    2. Постер арқылы метеорологиялық элементтерді көрссетеді.

    3. Ауа райы құбылыстарына сипаттама береді.





    2-тапсырма (Д): Оқулықтың 94 бетіндегі «Метеорологиялық элементтер» тақырыпшасын оқып, берілген суреттер бойынша метеорологиялық элементтерді топтастырады.

    1 5 3











    2 4















    Құбылыстар


    Өлшеу аспаптары


    Зерттеу


    Мұғалім: Оқушылар кестеге тиісті суреттің цифрын түсіріңдер.

    Дескриптор:

    1. Метеорологиялық элементтерді, құбылыстарды, өлшеу құралдары және зерттеу жолдарын біледі.

    1. Құбылыстарды, өлшеу аспаптарын және зерттеу жолдарын кесге түсіреді.

    2. Метеорологиялық элементтердің маңыздылығын талдайды.



    3-тапсырма (Ж):

    Оқушыларға «Жел өренгі және жауын-шашын диаграммасы» бойынша тапсырмалар беріледі. Оқушылар «Қазақстанның жауын-шашын картасын» пайдалана отырып, өрнек сызып, диаграмма құрады.



    айы

    Қ

    А

    Н

    С

    М

    М

    Ш

    Т

    Қ

    Қ

    Қ

    Ж

    Ж/ш мөлшері мм

    150

    160

    90

    110

    190

    220

    180

    200

    150

    120

    180

    150























    Дескриптор:

    1. Желдің бағыттарын анықтайды.

    2. Жел өрнегін және жауын-шашын диаграммасын сызады.



















    Оқулық, үлестірмелі материалдар

















































    Оқулық

    суреттер

    Сабақтың соңы


    Сабақты бекіту: «Тунель» әдісі арқылы оқушылар кезек кезек алған білімдері бойынша ойларын айтады.

    Кері байланыс: «Бағалау шәкілі» әдісі арқылы жүргізіледі.

    • өз біліміңізді 1-ден 10-ға дейінгі шәкіл бойынша бағалаңыз.

    • Өз қорытындыларыңызбен бөлісіңіз.



















    Рефлексия



    Үй тапсырмасы: Бір айлық ауа-райын бақылау күнделігін жүргізуді бастап, 1 апта күнделігін толтырып әкелу.





    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.



    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дәуренбек Бақыткүл. Сарқытбайқызы
    20 Қаңтар 2021
    694
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ауа райы және метерологиялық әлем

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ауа райы және метерологиялық әлем

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ауа райы туралы
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қ ысқа мерзімді жоспарлау


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3

    Мектеп: Родина жалпы білім беретін мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Дәуренбек Б.С

    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Ауа райы және метеорологиялық элементтер



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    7.3.2.4 метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтайды (температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық);



    Сабақтың мақсаты

    1. Оқушылардың барлығы метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттайды.

    2. Көптеген оқушылар метеорология элементтерінің пайда болу жолдарын, зерттеу маңыздылығын талдайды.

    3. Бірнеше оқушы өз зерттеулері арқылы сызбалар құрастырып, талдау жасайды, бағалайды.

    Бағалау критерийі

    1.метеорологиялық элементтері мен құбылыстар туралы сипаттайды.

    2.метеорология элементтерінің пайда болу жолдары мен зерттеу маңыздылығын мысалмен талдайды.

    3.жел өрнегін және жауын-шашын диаграммасын құрастырып талдау жасайды.

    Тілдік мақсаттар


    Мәтінді оқи отырып метеорологиялық элементтерді (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын- шашын, ылғалдылық) сипаттайды және маңыздылығын талдайдауда , қолдану аясында географиялық сөйлеу мәдениетін байқатады.

    Ауа-райы, атмосфералық қысым, бұлттылық,

    температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық, құрал жабдықтар: термометр, гигрометр, барометр, анемометр, флюгерді үш тілде атайды.

    Құндылықтарға баулу




    Метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтауда ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы үшін әр тұлғаның жеке үлесі болатындығы туралы айтылады.

    Пәнаралық байланыс

    Жауын-шашыннан болатын судың 3 күйде болуы, буланушылық физика пәнімен байланысты

    Алдыңғы білім


    Оқушылар бұл тақырыпқа дейін 6 сыныпта атмосфералық жауын-шашын, бұлттар, ауа қысымы,жел тақырыптарынан алған білімдерін пайдаланады


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    3 мин

    Психологиялық ахуал «Броундық қозғалыс» әдісі қалыптастырылады.

    Топқа бөлу «Мозайка» әдісі арқылы жасалады.

    1 топ «Жел» 3 топ «Жауын-шашын»

    2 топ «Температура» 4 топ «Қысым»


    Өткен тақырыпты бекіту: «Өрмекші» әдісі арқылы «Ауа райы» тақырыбына оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.


    Сабақтың ортасы

    5 мин

    Тақырыпты ашу үшін (МК) ғаламтордан «Ауа райы және метеорологиялық элементтері» бейнебаяны көрсетіледі (2 мин).

    https://youtu.be/DXa3cPz1Vdw

    Көріп болғаннан кейін топ «Стол түйінін» шығарады.



    1-тапсырма (Т): Оқушылар видеодан және оқулықтың 96-бетіндегі «Ауа райы және ауа райы типтері» тақырыпшасын оқып, танысады (3 мин).

    1.Топт «ауа райына» талдау.

    2. Топ ауа райы типтері,

    3. Топ ауа райы элементтеріне сипаттама, 4 ауа райын зерттеу жолдары постер құрады топта талқылайды (5 мин), жасаған постерлерін топтан бір оқушы шығып, қорғайды (2 мин).



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1. метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттайды.

    1. Ауа райына анықтама беріп, ауа райы типтерін атайды.

    2. Постер арқылы метеорологиялық элементтерді көрссетеді.

    3. Ауа райы құбылыстарына сипаттама береді.





    2-тапсырма (Д): Оқулықтың 94 бетіндегі «Метеорологиялық элементтер» тақырыпшасын оқып, берілген суреттер бойынша метеорологиялық элементтерді топтастырады.

    1 5 3











    2 4















    Құбылыстар


    Өлшеу аспаптары


    Зерттеу


    Мұғалім: Оқушылар кестеге тиісті суреттің цифрын түсіріңдер.

    Дескриптор:

    1. Метеорологиялық элементтерді, құбылыстарды, өлшеу құралдары және зерттеу жолдарын біледі.

    1. Құбылыстарды, өлшеу аспаптарын және зерттеу жолдарын кесге түсіреді.

    2. Метеорологиялық элементтердің маңыздылығын талдайды.



    3-тапсырма (Ж):

    Оқушыларға «Жел өренгі және жауын-шашын диаграммасы» бойынша тапсырмалар беріледі. Оқушылар «Қазақстанның жауын-шашын картасын» пайдалана отырып, өрнек сызып, диаграмма құрады.



    айы

    Қ

    А

    Н

    С

    М

    М

    Ш

    Т

    Қ

    Қ

    Қ

    Ж

    Ж/ш мөлшері мм

    150

    160

    90

    110

    190

    220

    180

    200

    150

    120

    180

    150























    Дескриптор:

    1. Желдің бағыттарын анықтайды.

    2. Жел өрнегін және жауын-шашын диаграммасын сызады.



















    Оқулық, үлестірмелі материалдар

















































    Оқулық

    суреттер

    Сабақтың соңы


    Сабақты бекіту: «Тунель» әдісі арқылы оқушылар кезек кезек алған білімдері бойынша ойларын айтады.

    Кері байланыс: «Бағалау шәкілі» әдісі арқылы жүргізіледі.

    • өз біліміңізді 1-ден 10-ға дейінгі шәкіл бойынша бағалаңыз.

    • Өз қорытындыларыңызбен бөлісіңіз.



















    Рефлексия



    Үй тапсырмасы: Бір айлық ауа-райын бақылау күнделігін жүргізуді бастап, 1 апта күнделігін толтырып әкелу.





    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.



    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Сабақ жоспары 7 сынып
    20.01.2021
    694
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дәуренбек Бақыткүл. Сарқытбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации