Материалдар / ауа райы және метерологиялық әлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ауа райы және метерологиялық әлем

Материал туралы қысқаша түсінік
ауа райы туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2021
604
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қ ысқа мерзімді жоспарлау


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3

Мектеп: Родина жалпы білім беретін мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Дәуренбек Б.С

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ауа райы және метеорологиялық элементтер



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

7.3.2.4 метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтайды (температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық);



Сабақтың мақсаты

1. Оқушылардың барлығы метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттайды.

2. Көптеген оқушылар метеорология элементтерінің пайда болу жолдарын, зерттеу маңыздылығын талдайды.

3. Бірнеше оқушы өз зерттеулері арқылы сызбалар құрастырып, талдау жасайды, бағалайды.

Бағалау критерийі

1.метеорологиялық элементтері мен құбылыстар туралы сипаттайды.

2.метеорология элементтерінің пайда болу жолдары мен зерттеу маңыздылығын мысалмен талдайды.

3.жел өрнегін және жауын-шашын диаграммасын құрастырып талдау жасайды.

Тілдік мақсаттар


Мәтінді оқи отырып метеорологиялық элементтерді (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын- шашын, ылғалдылық) сипаттайды және маңыздылығын талдайдауда , қолдану аясында географиялық сөйлеу мәдениетін байқатады.

Ауа-райы, атмосфералық қысым, бұлттылық,

температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық, құрал жабдықтар: термометр, гигрометр, барометр, анемометр, флюгерді үш тілде атайды.

Құндылықтарға баулу




Метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтауда ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы үшін әр тұлғаның жеке үлесі болатындығы туралы айтылады.

Пәнаралық байланыс

Жауын-шашыннан болатын судың 3 күйде болуы, буланушылық физика пәнімен байланысты

Алдыңғы білім


Оқушылар бұл тақырыпқа дейін 6 сыныпта атмосфералық жауын-шашын, бұлттар, ауа қысымы,жел тақырыптарынан алған білімдерін пайдаланады


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


3 мин

Психологиялық ахуал «Броундық қозғалыс» әдісі қалыптастырылады.

Топқа бөлу «Мозайка» әдісі арқылы жасалады.

1 топ «Жел» 3 топ «Жауын-шашын»

2 топ «Температура» 4 топ «Қысым»


Өткен тақырыпты бекіту: «Өрмекші» әдісі арқылы «Ауа райы» тақырыбына оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.


Сабақтың ортасы

5 мин

Тақырыпты ашу үшін (МК) ғаламтордан «Ауа райы және метеорологиялық элементтері» бейнебаяны көрсетіледі (2 мин).

https://youtu.be/DXa3cPz1Vdw

Көріп болғаннан кейін топ «Стол түйінін» шығарады.



1-тапсырма (Т): Оқушылар видеодан және оқулықтың 96-бетіндегі «Ауа райы және ауа райы типтері» тақырыпшасын оқып, танысады (3 мин).

1.Топт «ауа райына» талдау.

2. Топ ауа райы типтері,

3. Топ ауа райы элементтеріне сипаттама, 4 ауа райын зерттеу жолдары постер құрады топта талқылайды (5 мин), жасаған постерлерін топтан бір оқушы шығып, қорғайды (2 мин).



Бағалау критерийі

Дескриптор

  1. метеорологиялық элементтері мен құбылыстарын сипаттайды.

  1. Ауа райына анықтама беріп, ауа райы типтерін атайды.

  2. Постер арқылы метеорологиялық элементтерді көрссетеді.

  3. Ауа райы құбылыстарына сипаттама береді.





2-тапсырма (Д): Оқулықтың 94 бетіндегі «Метеорологиялық элементтер» тақырыпшасын оқып, берілген суреттер бойынша метеорологиялық элементтерді топтастырады.

1 5 3











2 4















Құбылыстар


Өлшеу аспаптары


Зерттеу


Мұғалім: Оқушылар кестеге тиісті суреттің цифрын түсіріңдер.

Дескриптор:

1. Метеорологиялық элементтерді, құбылыстарды, өлшеу құралдары және зерттеу жолдарын біледі.

  1. Құбылыстарды, өлшеу аспаптарын және зерттеу жолдарын кесге түсіреді.

  2. Метеорологиялық элементтердің маңыздылығын талдайды.



3-тапсырма (Ж):

Оқушыларға «Жел өренгі және жауын-шашын диаграммасы» бойынша тапсырмалар беріледі. Оқушылар «Қазақстанның жауын-шашын картасын» пайдалана отырып, өрнек сызып, диаграмма құрады.



айы

Қ

А

Н

С

М

М

Ш

Т

Қ

Қ

Қ

Ж

Ж/ш мөлшері мм

150

160

90

110

190

220

180

200

150

120

180

150























Дескриптор:

  1. Желдің бағыттарын анықтайды.

  2. Жел өрнегін және жауын-шашын диаграммасын сызады.



















Оқулық, үлестірмелі материалдар

















































Оқулық

суреттер

Сабақтың соңы


Сабақты бекіту: «Тунель» әдісі арқылы оқушылар кезек кезек алған білімдері бойынша ойларын айтады.

Кері байланыс: «Бағалау шәкілі» әдісі арқылы жүргізіледі.

  • өз біліміңізді 1-ден 10-ға дейінгі шәкіл бойынша бағалаңыз.

  • Өз қорытындыларыңызбен бөлісіңіз.



















Рефлексия



Үй тапсырмасы: Бір айлық ауа-райын бақылау күнделігін жүргізуді бастап, 1 апта күнделігін толтырып әкелу.





Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.



Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!