|
Білім беру ұйымы |
«Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп – бақшасы» КММ |
||||||
|
Бөлімі |
Сұйықтар және қатты денелер |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Оразбекова Зауре Бактыбековна |
||||||
|
Күні: |
08.12.2023ж |
||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылардың саны: 6 |
Қатыспағандар саны: - |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ауаның ылғалдылығы. Шық нүктесі. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.2.4.1 – ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау; |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Ауаның абсолют және салыстырмалы ылғалдылығын ажыратып көрсетеді Басым бөлігі: Психрометр көмегімен ауаның салыстырмалы ылғалдылығы және шық нүктесін анықтайды Кейбір оқушылар: ҚР қалаларындағы салыстырмалы ылғалдылықты виртуальды зерттейді |
||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
С |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Шаттық шеңбері» - оқушылар шеңбер жасап тұрып, оң жақтағы көршісіне тілек айтады. Бағдаршамның түстері арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасын тексеру: «Серпілген сұрақтар» «Миға шабуыл» - берілген суреттер арқылы, оқушылармен сабақтың тақырыбын анықтау |
Өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді |
ҚБ: Бірін-бірі бағалайды, дұрыс жауаппен түзету жасайды. Смайлик тер арқылы бағалау
|
Үлестірме кағаздар
|
|||
|
С |
ЖИГСО әдісімен оқулықтағы тақырыпты оқу «Түртіп алу» әдісі бойынша талқылайды, түйінін жазады «Адасқан терминдер » әдісі. Оқушылар бос орынға тиісті терминдерді орналастырады. Қажетті терминдер: (абсолютті ылғалдылық, температурада, салыстырмалы ылғалдылық, массасының, пайыздық мөлшері) ..... - ауадағы су буының мөлшерінің берілген температурада болатын мөлшеріне пайызбен көрсетілген қатынасы. Ауада болатын су буының (ылғалдылықтың) нақты мөлшері, әдетте, ........ деп аталады. Қарапайым тілмен айтқанда, абсолютті ылғалдылық дегеніміз - су буының ............. құрғақ ауа массасына қатынасы. Салыстырмалы ылғалдылық, керісінше, ауада болатын су буының мөлшері, сол ....... ұстай алатын мөлшерге қатысты болады. Венн диаграммасы. Ауаның абсолют және салыстырмалығының:
Оқулықтағы есептерді шығару |
Оқулықпен жұмыс |
Үш шапалақ өте жақсы Екі шапалақ жақсы Бір шапалақ орташа Басбармақ
|
О |
|||
|
С |
Кері байланыс: «Айналмалы бекеттер» әдісі 1. Қаныққан және қанықпаған буларға анықтама беріңдер. 2. Қаныққан будың қандай қасиеттерін білесіңдер? 3. Қаныққан бу идеал газ заңдарына бағына ма? Түсіндіріңдер. 4. Қанықпаған буды сипаттаңдар. Рефлексия: «Табыс сатысы» әдісі
|
Бірнеше оқушы өз ойымен бөлісіп, оқу мақсатына қалай қол жеткізгені туралы пікір бөліседі |
ҚБ: Фишкалар тарату арқылы әр оқушыны бағалау. |
Ф Кері байланыс тақтайшасы |
|||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||
|
Саралау – сабақ мақсатынан бастап қолданылды. Оқушыларға тапсырмалардың барлығын А,В,С деңгейі арқылы берілді. |
Әр тапсырманы орындаған сайын қалыптастырушы бағалау әдістері қолданылды. |
Психологиялық ахуал туғызуда, сергіту сәтін орындағанда, қауіпсіздік ережелері сақталды |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ауаның ылғалдылығы. Шық нүктесі. (10-сынып, ашық сабақ)
Ауаның ылғалдылығы. Шық нүктесі. (10-сынып, ашық сабақ)
|
Білім беру ұйымы |
«Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп – бақшасы» КММ |
||||||
|
Бөлімі |
Сұйықтар және қатты денелер |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Оразбекова Зауре Бактыбековна |
||||||
|
Күні: |
08.12.2023ж |
||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылардың саны: 6 |
Қатыспағандар саны: - |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ауаның ылғалдылығы. Шық нүктесі. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.2.4.1 – ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау; |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Ауаның абсолют және салыстырмалы ылғалдылығын ажыратып көрсетеді Басым бөлігі: Психрометр көмегімен ауаның салыстырмалы ылғалдылығы және шық нүктесін анықтайды Кейбір оқушылар: ҚР қалаларындағы салыстырмалы ылғалдылықты виртуальды зерттейді |
||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
С |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Шаттық шеңбері» - оқушылар шеңбер жасап тұрып, оң жақтағы көршісіне тілек айтады. Бағдаршамның түстері арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасын тексеру: «Серпілген сұрақтар» «Миға шабуыл» - берілген суреттер арқылы, оқушылармен сабақтың тақырыбын анықтау |
Өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді |
ҚБ: Бірін-бірі бағалайды, дұрыс жауаппен түзету жасайды. Смайлик тер арқылы бағалау
|
Үлестірме кағаздар
|
|||
|
С |
ЖИГСО әдісімен оқулықтағы тақырыпты оқу «Түртіп алу» әдісі бойынша талқылайды, түйінін жазады «Адасқан терминдер » әдісі. Оқушылар бос орынға тиісті терминдерді орналастырады. Қажетті терминдер: (абсолютті ылғалдылық, температурада, салыстырмалы ылғалдылық, массасының, пайыздық мөлшері) ..... - ауадағы су буының мөлшерінің берілген температурада болатын мөлшеріне пайызбен көрсетілген қатынасы. Ауада болатын су буының (ылғалдылықтың) нақты мөлшері, әдетте, ........ деп аталады. Қарапайым тілмен айтқанда, абсолютті ылғалдылық дегеніміз - су буының ............. құрғақ ауа массасына қатынасы. Салыстырмалы ылғалдылық, керісінше, ауада болатын су буының мөлшері, сол ....... ұстай алатын мөлшерге қатысты болады. Венн диаграммасы. Ауаның абсолют және салыстырмалығының:
Оқулықтағы есептерді шығару |
Оқулықпен жұмыс |
Үш шапалақ өте жақсы Екі шапалақ жақсы Бір шапалақ орташа Басбармақ
|
О |
|||
|
С |
Кері байланыс: «Айналмалы бекеттер» әдісі 1. Қаныққан және қанықпаған буларға анықтама беріңдер. 2. Қаныққан будың қандай қасиеттерін білесіңдер? 3. Қаныққан бу идеал газ заңдарына бағына ма? Түсіндіріңдер. 4. Қанықпаған буды сипаттаңдар. Рефлексия: «Табыс сатысы» әдісі
|
Бірнеше оқушы өз ойымен бөлісіп, оқу мақсатына қалай қол жеткізгені туралы пікір бөліседі |
ҚБ: Фишкалар тарату арқылы әр оқушыны бағалау. |
Ф Кері байланыс тақтайшасы |
|||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||
|
Саралау – сабақ мақсатынан бастап қолданылды. Оқушыларға тапсырмалардың барлығын А,В,С деңгейі арқылы берілді. |
Әр тапсырманы орындаған сайын қалыптастырушы бағалау әдістері қолданылды. |
Психологиялық ахуал туғызуда, сергіту сәтін орындағанда, қауіпсіздік ережелері сақталды |
|||||
шағым қалдыра аласыз
абақтың
басы
абақтың
соңы













