Білім беру
ұйымы
|
«Тұрағұл Қоңыр
атындағы орта мектеп – бақшасы»
КММ
|
Бөлімі
|
Сұйықтар және қатты
денелер
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Оразбекова Зауре
Бактыбековна
|
Күні:
|
08.12.2023ж
|
Сынып:
10
|
Қатысушылардың саны:
6
|
Қатыспағандар саны:
-
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ауаның ылғалдылығы. Шық
нүктесі.
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
10.2.4.1 –
ауаның салыстырмалы ылғалдылығын
анықтау;
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: Ауаның абсолют және
салыстырмалы ылғалдылығын ажыратып
көрсетеді
Басым
бөлігі: Психрометр көмегімен ауаның
салыстырмалы ылғалдылығы және шық
нүктесін анықтайды
Кейбір
оқушылар: ҚР қалаларындағы салыстырмалы
ылғалдылықты виртуальды
зерттейді
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Білім алушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
С абақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Шаттық
шеңбері» - оқушылар шеңбер жасап тұрып,
оң жақтағы көршісіне тілек
айтады.
Бағдаршамның түстері арқылы
топқа бөлу.
Үй тапсырмасын
тексеру:
«Серпілген
сұрақтар»
«Миға
шабуыл» -
берілген суреттер
арқылы, оқушылармен сабақтың тақырыбын
анықтау
|
Өтілген тақырып
бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
ҚБ: Бірін-бірі бағалайды, дұрыс
жауаппен түзету жасайды. Смайлик тер арқылы
бағалау
|
Үлестірме
кағаздар
|
С абақтың
ортасы
|
ЖИГСО
әдісімен оқулықтағы тақырыпты
оқу
«Түртіп
алу» әдісі бойынша талқылайды,
түйінін жазады
«Адасқан терминдер »
әдісі.
Оқушылар бос орынға тиісті
терминдерді орналастырады.
Қажетті
терминдер:
(абсолютті ылғалдылық, температурада,
салыстырмалы ылғалдылық, массасының, пайыздық
мөлшері)
..... - ауадағы су буының мөлшерінің берілген
температурада болатын мөлшеріне пайызбен көрсетілген қатынасы.
Ауада болатын су буының (ылғалдылықтың) нақты мөлшері, әдетте,
........ деп аталады. Қарапайым тілмен айтқанда, абсолютті
ылғалдылық дегеніміз - су буының ............. құрғақ ауа массасына
қатынасы. Салыстырмалы ылғалдылық, керісінше, ауада болатын су
буының мөлшері, сол ....... ұстай алатын мөлшерге қатысты
болады.
Венн
диаграммасы.
Ауаның абсолют және
салыстырмалығының:
Оқулықтағы есептерді
шығару
|
Оқулықпен
жұмыс
|
Үш шапалақ өте
жақсы
Екі
шапалақ
жақсы
Бір
шапалақ
орташа
Басбармақ
|
О қулықпен
жұмыс
|
С абақтың
соңы
|
Кері
байланыс:
«Айналмалы бекеттер»
әдісі
1. Қаныққан және қанықпаған
буларға анықтама беріңдер.
2. Қаныққан будың қандай
қасиеттерін білесіңдер?
3. Қаныққан бу идеал газ
заңдарына бағына ма?
Түсіндіріңдер.
4. Қанықпаған буды
сипаттаңдар.
Рефлексия: «Табыс сатысы»
әдісі
|
Бірнеше оқушы өз
ойымен бөлісіп, оқу мақсатына қалай қол жеткізгені туралы пікір
бөліседі
|
ҚБ: Фишкалар тарату арқылы әр
оқушыны бағалау.
|
Ф
ишкалар
Кері байланыс
тақтайшасы
|
Саралау – Сіз
қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық жəне қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Саралау – сабақ
мақсатынан бастап қолданылды. Оқушыларға тапсырмалардың барлығын
А,В,С деңгейі арқылы
берілді.
|
Әр тапсырманы
орындаған сайын қалыптастырушы бағалау әдістері
қолданылды.
|
Психологиялық ахуал туғызуда,
сергіту сәтін орындағанда, қауіпсіздік ережелері
сақталды
|