І.Ұйымдастыру
кезеңі
Тұсаукесер: Сабақта
ынтымақтастық атмосферасын құру. Армысың шапағатты
күніміз,
Армысың мейірімді
жеріміз,
Армысың
табиғат-анамыз,
Келді сізге
өзіңіздің балаңыз
Қош келдіңіздер,
аяулы аналар, асыл әжелер, қызғалдақ қыздар. Көңілдеріңізге көктем
шуағындай, сезім мен нұр құйып 8-наурыз халықаралық әйелдер
мерекесі де келіп жетті. Осынау көктем мерекесінің қай кезде де
орны бөлек. Өйткені аналарға ыстық сезім, алғыс пен құрмет ешқашан
сөнбек емес. Себебі, ана өмірдің гүлі, көңілдің жыры әр отбасының
алтын діңгегі. Ендеше аналар мерекесіне арналған ертеңгілігімізді
бастауға рұқсат етіңіздер.
Балалар, « Отаным»
туралы не білеміз, күн шуағына топтастырайық.
Топтық
жұмыс
-
І.
Таныстыру
-
ІІ. “Білімдіге
дүние жарық” викториналық сұрақтар.
-
ІІІ. “Тіл
өнері”
-
IV. “Сөз
тапқанға.......”
-
V.“Гүлденген Қазақстан
қандай мемлекет”тапсырма.
-
VI. “Егер мен президент
болсам,.....” тақырыбына эссе жазу.
VII.Қорытындылау.
ІІ. “Білімдіге
дүние жарық” Мұнда топтың
шапшандылығын, біліктілігін аңғарамыз
1. ҚР
тәуелсіздікті қашан алды?.
-1991ж. 16-желтоқсан
2. Қазақтың тұңғыш
ғарышкері кім? –Тоқтар
Әубәкіров
3. Шоқанның
әжесі? - Айғаным
4. «Көксерек»
әңгімесінің басты кейіпкері?-Құрмаш
ІІ топ
1. Қандай ұлттық
тағамдарды білесің? -- қазы-қарта, жал-жая,бесбармақ, қымыз, шұбат
2. Еліміздің
астанасы қай қала? -Астана
3. Қазақ
хрестоматиясын жазған кім? –Ы.Алтынсарин,
4. Күй атасы кім?-
Құрманғазы.
ІІІ топ
1. Қазақ тілі
алғаш мемлекеттік мәртебесін қай жылы алды?- 1989 жылы
2. Қазақ даласының
жарық жұлдызы?- Шоқан
3.Ұлттық киімдер
қалай аталады? -( тақия, бешпет, қамзол, сәукеле, тон, кимешек
т.б)
4.Қазақ халқының
салт- дәстүрлерін ата?- ( шілдехана, бесік той, тұсау кесу, құда
түсу, келін түсіру, қыз ұзату. т.б.
4-топ
. Қазақ алфавитін
жасаған кім? А. Байтұрсынов
2.Тұңғыш мектеп
ашқан кемеңгер? -Ы. Алтынсарин
3. Ақылды сөзінің
түбірі -ақыл
4. Беташар қашан
айтылады? -Келін түскенде.
ІІІ. “Тіл
өнері» мақал мәтелдің жалғасын табу
-
Атаға қарап ұл
өсер, анаға қарап қыз өсер.
2.Ананың көңілі
балада, баланың уөңілі далада.
3. Атаның баласы
болма , Халықтың баласы боласың.
4. Ұяда не көрсең ұшқанда
соны ілерсің.
5.Балалы үй базар,
баласыз үй қу мазар.
6. Ата көрген оқ
жонар, ана көрген тон пішер
7. Ананың сүті бал
, баланың тілі бал .
8Анаңа ауыр сөз
айтпа, артыңа ауыр жүк артпа
IV. “Сөз
тапқанға.......” Мұнда топтың шапшандылығын, біліктілігін
аңғарамыз.
1.Балдан тәтті не?
--бала
2.Қара шаңырақ
иесі кім?-кенже баласы
3.Балаға кім
сыншы?-ата
4. Әкеден балаға
берілетін зат?- мұра
ІІ топ
1.Үйдегі алтын
адам кім?-ана
2.Бес дұшпанды
атаңдар? (өсек,өтірік,мақтаншақ,еріншек
3.ҚР баланың
құқықтары туралы заң қашан қабылданды?- (2002 ж.
8-тамыз)
4. Жасөспірім бала
неше жастан бастап қылмыстық жауапкершілікке
тартылады?- 14
жас
ІІІ топ
-
Тәрбие мен
білімнің ордасы –мектеп 2. 18 жасқа толмаған адам –бала 3.Екі
адамның бір-біріне деген адалдығы- достық
4. Қазақстанда
қандай білім алу міндетті түрде- орта
4-топ
1.Бес асылды
атаңыз -талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым
2.Үш арсызды
ата-ұйқы, тамақ , күлкі
3.Үш
қуаныш- алғыс алу, өзіңді көптің
іздеуі, ісіңнің өшпеуі
4. Мемлекеттік
рәміздерді ата – елтаңба, ту,гимн
Y. Гүлденген
Қазақстан қандай мемлекет?-
«Егер мен
президент болсам» эссе жазу 5-7 минут
Жеке
жұмыс
«Константинопль» әдісі
Қазақстан сөзінен
ең қысқа бірақ мағына білдіретін сөздер жазу
. «Мақал - мәтел -
сөздің мәйегі».Мақал құрастыру
1. Туған жердей жер болмас,(туған елдей ел болмас).
2. Туған жер - (алтын бесік).
3. Батыр ел үшін туады,(ел үшін өледі.).
4. Отан үшін отқа түс,(күймейсің).
5. Отан оттан да (ыстық).
6. Отансыз адам -(ормансыз бұлбұл).
7. Бейбіт елде,(береке бар).
Бармақ
сигналдары арқылы бағалау
Кері байланыс.
Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге түсіру және
жапсыру.
Мен бүгін ... жаттап алдым. Мен ... жақсы
түсіндім.
|