Сабақта меңгерілетін оқу
мақсаттары
|
5.1.1.1-Қоршаған ортаның
ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және
анықтау (композиция, түс, пішін, фактура,
тепе-теңдік)
5.2.1.1-Өз идеялары мен
сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен
өнердің көркем тәсілдерін қолдану
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Каллоборативты ортаны
ұйымдастыру
Оқушылар алдында сабақтың
мақсаты мен міндетін қою. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады.
Қазақстандық картиналардың
көшірмелері (Әбілхан Қастеев «Турксиб») және әлемдік суретшілердің
(Исаак Ильич Левитан «Осений день Сокольника») сызықтық перспектива
негізінде салынғанжұмыстарын көрсету.
Оқушыларға төмендегідей
сұрақтарға жауап беруін сұрау мәселен, сіздер қалай ойлайсыздар?
Сызықты перспектива дегеніміз не? Картинадан не көріп тұрсыз?
Көрерменнен әртүрлі қашықтықта тұрған бірдей нысандар бір бірінен
қалай ерекшеленеді?
Көру бұрышы нысанды бейнелеуге
каншалықты әсер етеді?
Бір нүктеден шығатын сызықты
перспектива туралы оқушыларға тиянақты
түсіндіру.
Тақта да сызықты
перспективаның бір нүктеден келесі қиылысу нүктесіне дейін
көрсету.
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне
сәттілік тілейді.
Ойлану арқылы
оқушылар қайталау сұрақтарына жауап
береді
|
Қалыптастырушы
бағалау: Бірін –бірі
бағалау.
|
Оқулықтағы түсініктемелер мен
берілген сәндік өнер заттары суреттері
|
Ортасы
|
Табиғаттың алуан түрлі болуы бейнелеу өнерінде пейзаждық
жанрдың көптеген түрінің қалыптасуына ықпал
етті.
Пейзаж
түрлері:
Ауыл
Саябақ
Теңіз
Сәулет пейзажы, бірақ бүгін біздің
қарастыратымыз:
Индустриялық және қала
пейзажы.
Қала пейзажында адамзат қолымен салынған биік
ғимараттар, көшелер, даңғылдар, алаңдар, жағалаулар және басқа да
көрікті жерлер бейнеленеді.
Мәскеу суретші Алексей
Шалаев
Индустриялық
пейзажда суретші зауыттар
мен фабрикаларды, бөгеттер мен электр бекеттерін, вокзалдар мен
көпірлердің айшықты құрылымдарын, теміржол тораптарын салған
жасампаз адамның рөлі мен маңызын көрсетуге
тырысады.
Суретші Ерышев Индустриялық
пейзаж
Тапсырма:
Оқушыларға топтасып өзіндік ізденіс жұмыстарын
жүргізуді, суретке түсіруді тапсыру. Мысалы, қаланың әртүрлі
бұрыштарын (көшелерді, бұрышта орналасқан ғимарттарды, жолды,
мектеп маңындағы саябақтарды). Өздері үйден түсіріп, жинақтаған
фотосуреттерді қарастырып, оқушылар сызықты перспектива
заңдылықтарын талдайды. (2-3 минут).
Топтар сыныпта көрсетіп, түсіндіру үшін бірнеше
фотосурет таңдап, орындалған жұмыс сипаты мен маңызын
әңгімелейді.
Шығармашылық жұмыс:
Меңгерген білімдері мен өздері түсірген
фотосуреттері негізінде оқушылар сызықты перспективаны (желілік
көрініс) салады, жол, ағаштар, әртүрлі заттар, үйнемесе адамдарды
қарапайым қарындашпен(нобай жасау) салады.
|
Оқушыларәр түрліжанрда сурет
салады.
Орындау реттілігін
сақтайды.
|
|
Мұғалім көрнекілік материалдары
Сызықты перспектива
фотосуреттері
http://kolobuga.ru/2013/05/14/vozdushnaya-perspektiva-i-magiya-cveta/
Суретшілер Ф.Алексеев, Ю.Пименов, К.
Моне
http://hudojka.livejournal.com/73092.html?thread=628100
График- суретшілер:
Айтбаев Салихитдин,Нурлыбаев Женис, Жаксыгалина
Марзия (экслибрис), Анар Абжанова
|