Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке», «Шұжық» өлеңі |
|||
|
Күні: …… |
Мұғалімнің аты-жөні: Канапина Самал Сериковна |
||
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысқандар: 12 |
Қатыспағандар: 0 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Ауыл мен қаланың тыныс-тіршілігі |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.3.1. – тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен сөз тіркестердің мағынасын түсіну; 6.5.1.3. – реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:
Басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||
|
Бағалау критерийі |
|
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: оқу, сипаттау, талдау, мазмұндау, ашу, ажырату, сұрақ қою, түсіну Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: қойнау, талқан, демалыс, ауыл, төл, сүйкімді, өмір, ғимарат
|
||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қала мен ауыл айырмашылығын біліп, жақсы тұстарын сипаттай алу. Қала мен ауыл адамдардың іс-әрекетінен үлгі алу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, өлкетану |
||
|
Алдыңғы білім |
|
||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1 мин |
Сергіту сәті «Мынау - менің жүрегім?» мотивациялық стартер Жұмыс түрі: топтық. Топқа бөлу: суреттер арқылы 1 топ: қала 2 топ: ауыл 3 топ: ел
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 9 мин |
Сөздік жұмысы: 1-тапсырма: Мәтінді оқып сөз тіркестердің мағынасын ашады (топтық жұмыс) Төмен деңгейлі оқушы – сөз тіркестерін табады, аударады М: жазғы демалыс, қалада өскен, ауыл өмірі, ақ лақ. Орта деңгейлі оқушы - осы сөз тіркестерін пайдаланып, «Қос жазба» күнделігін толтырады. М:
Жоғары деңгейлі оқушы - жағдаятқа түсу арқылы суреттегі көріністі топқа ауызша айтады.
2-тапсырма: мәтінді оқып, реттік және жинақтық сан есімдердің түрлерін табады (жұптық жұмыс) Төмен деңгейлі оқушы - сан есімдерді табады, аударады Орта деңгейлі оқушы - ыншы, інші, ншы, нші , ау, еу жұрнақтарын жалғап РАФТ стратегиясы бойынша бір-біріне хат жазады. Жоғары деңгейлі оқушы - тақырып бойынша постер жасап, өз білімдерін жетілдіреді, реттейді және жасаған слайдты сыныпқа ұсынады.
ҚБ: топтар бірін-бірі «Бутерброд» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
Кері байланыс:
|
Сызба Кесте Суреттер |
|||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия:
|
Сурет |
|||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||||||||
|
1.Топтар бірін-бірі «Бутерброд» әдісі арқылы бағалайды. 2. Және өзім жұлдыздар арқылы бағалаймын.
|
1.Көз көру қабілетіне жиі әсер ететін АКТ құралдарын көп қолданбау
|
|||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ауыл мен қаланың тыныс-тіршілігі
Ауыл мен қаланың тыныс-тіршілігі
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке», «Шұжық» өлеңі |
|||
|
Күні: …… |
Мұғалімнің аты-жөні: Канапина Самал Сериковна |
||
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысқандар: 12 |
Қатыспағандар: 0 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Ауыл мен қаланың тыныс-тіршілігі |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.3.1. – тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен сөз тіркестердің мағынасын түсіну; 6.5.1.3. – реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:
Басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||
|
Бағалау критерийі |
|
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: оқу, сипаттау, талдау, мазмұндау, ашу, ажырату, сұрақ қою, түсіну Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: қойнау, талқан, демалыс, ауыл, төл, сүйкімді, өмір, ғимарат
|
||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қала мен ауыл айырмашылығын біліп, жақсы тұстарын сипаттай алу. Қала мен ауыл адамдардың іс-әрекетінен үлгі алу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, өлкетану |
||
|
Алдыңғы білім |
|
||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1 мин |
Сергіту сәті «Мынау - менің жүрегім?» мотивациялық стартер Жұмыс түрі: топтық. Топқа бөлу: суреттер арқылы 1 топ: қала 2 топ: ауыл 3 топ: ел
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 9 мин |
Сөздік жұмысы: 1-тапсырма: Мәтінді оқып сөз тіркестердің мағынасын ашады (топтық жұмыс) Төмен деңгейлі оқушы – сөз тіркестерін табады, аударады М: жазғы демалыс, қалада өскен, ауыл өмірі, ақ лақ. Орта деңгейлі оқушы - осы сөз тіркестерін пайдаланып, «Қос жазба» күнделігін толтырады. М:
Жоғары деңгейлі оқушы - жағдаятқа түсу арқылы суреттегі көріністі топқа ауызша айтады.
2-тапсырма: мәтінді оқып, реттік және жинақтық сан есімдердің түрлерін табады (жұптық жұмыс) Төмен деңгейлі оқушы - сан есімдерді табады, аударады Орта деңгейлі оқушы - ыншы, інші, ншы, нші , ау, еу жұрнақтарын жалғап РАФТ стратегиясы бойынша бір-біріне хат жазады. Жоғары деңгейлі оқушы - тақырып бойынша постер жасап, өз білімдерін жетілдіреді, реттейді және жасаған слайдты сыныпқа ұсынады.
ҚБ: топтар бірін-бірі «Бутерброд» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
Кері байланыс:
|
Сызба Кесте Суреттер |
|||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия:
|
Сурет |
|||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||||||||
|
1.Топтар бірін-бірі «Бутерброд» әдісі арқылы бағалайды. 2. Және өзім жұлдыздар арқылы бағалаймын.
|
1.Көз көру қабілетіне жиі әсер ететін АКТ құралдарын көп қолданбау
|
|||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















