Материалдар / Ауыл шаруашылық және өнеркәсіп өндірісін орналастыру факторлары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ауыл шаруашылық және өнеркәсіп өндірісін орналастыру факторлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал география пәнінің мұғалімдеріне керек. қолымнан келгенше 8 - сыныптың 1 күнге арналған ҚМЖ сын салып отырмын. түзетуге керек жерлері болса өз шеберліктеріңізбен көрерсіздер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
2284
23 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Атмосфера және климат

Мектеп: «Қазатком орталау мектебі» КММ

Күні:

География пәні мұғалімі: Алтева Г.О.

Сынып: 8



Сабақ тақырыбы

Ауыл шаруашылық және өнеркәсіп өндірісін орналастыру факторлары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп өндірісін орналастыру факторларын түсініп, қолдана алады.

Сабақ мақсаттары

  • Шаруашылық тақырыбына қатысты терминдерді білу;

  • Ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін орналастыру факторларын талдау

  • Ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп салаларын жоспар бойынша сипаттау

  • Әлемнің жетекші өнеркәсіп орындарын анықтап, салыстыру.

Бағалау критерийлері


-Шаруашылық тақырыбына қатысты терминдерді біледі;

-Ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін орналастыру факторларын талдай алады;

-Ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп салаларын жоспар бойынша сипаттап, зерттеу жүргізе алады;

-Әлемнің жетекші өнеркәсіп орындарын анықтап, салыстыра алады

Тілдік мақсаттар


Жазу барысында келесі академиялық сөздерді қолданады: шаруашылық, өнеркәсіп, интенсивті өнеркәсіп, экстенсивті өнеркәсіп, өндіруші өнеркәсіп, өңдеуші өнеркәсіп

Құндылықтарды дарыту




Құндылықтар:

- қоршаған ортаны қорғау

-ынтымақтастық,бірігіп жұмыс жасау.

Пәнаралық байланыстар

Экономика, транспорт географиясы, ЖКЖЖ

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақтаны, ноутбукті пайдалан отырып керекті мәліметтерді талдай отырып, картадағы сандық деректерді жасайды.

Бастапқы білім

Шаруашылық түрлерін жіктеу

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы






























Сабақ ортасы


































І.Ұйымдастыру кезеңі:

Суреттер арқылытопқа бөліп, жаңа сабақтың тақырыбын айқындау.

Жаңа сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерін талдау.

ЖЖ: Терминдермен жұмыс

  • ауыл шаруашылығы -

  • өнеркәсіп -

  • фабрика -

  • зауыт -

  • ферма -

  • өндіруші өнеркәсіп -

  • өңдеуші өнеркәсіп -


ТЖ: №1 тапсырма. Суреттердегі кәсіпорындарды кестеге орналастыру.

Ферма

Зауыт

фабрика




Дескриптор: Өндіріс орындарын кестеге дұрыс орналастыра алады.

Бағалау: «Сэнгвич» әдісі арқылы бағаланады.


ЖЖ:Ауылшаруашылығы және өнеркәсіп өндірісін орналастыру факторлар тізімін талдау. Мысалдар келтіру.

  • шикізаттық

  • энергетикалық отын

  • электр қуаты

  • су ресурстары

  • еңбек ресурсы

  • көліктік

  • тұтынушылық

  • экологиялық


ТЖ:№ 2 тапсырма. Жоспар бойынша өнеркәсіп орындарының орналасу факторларын анықтап жазыңдар. (жергілікті жер компанентінде)

Жоспар

-Өз аймақтарында орналасқан орындары (зауыттар, фабрикалар, фермалар).

-Өндіріс орындарының ішінен біреуін таңдап төмендегі критерийлер бойынша жұмыс жасаңыздар:

Критерийлер:

-Кәсіпорын атауы;

-Шығарылатын өнім түрі;

-Кәсіпорынның орналасу факторына негізделуі;

-Орналасу факторы бойынша мәселелердің туындауы.

-Туындаған мәселелерді шешуге бағытталған ұсыныстар.

Бағалау: бірін-бірі бағалау, мұғалімнің бағалауы.

ЖЖ:№3 тапсырма. Кескін картаға әлемдегі ірі зауыттар мен фермаларды иемденіп отырған елдерді түсіріңдер.

  • «Nasa» зауыты (ғарыш зымыраны);

  • «Meyer» зауыты (кеме жасау);

  • «Airbus» зауыты (ұшақ);

  • «Tesla» зауыты (автомобиль);

  • «Volkswagens» зауыты (автомобиль);

  • «Hyundai» зауыты (автомобиль);

  • Қой өсіруден көшбасшы ел;

  • Шошқа өсіруден көшбасшы ел;

  • Құс өсіруден көшбасшы ел.

Дескриптор: Әлемнің жетекші өнеркәсіп орындары мен ауыл шаруашылығы фермалары орналасқан елдерді кескін картаға түсіреді.

Бағалау: Өзін-өзі бағалау


Қорытынды

-Неліктен өнеркәсіп орындарын кез-келген жерге орналастыра бермейді, оның себебі неде?

-Өнеркәсіп орындарын орналастыруда қандай факторларды білесіңдер?

-Қазақстанның қандай жетекші өнеркәсіп орталықтарын білесіңдер?

-Әлемнің қандай жетекші өнеркәсіп орындарын білесіңдер?


Кері байланыс:Мұғалімнің кері байланысы.



Презентация







Презентация



Сурет және кестемен жұмыс





Презентация















Топтық жұмыс

Ноутбукпен жұмыс



















Кескін картамен жұмыс















Презентация

Сабақ соңы

Кері байланыс. Білемін, білдім, білгім келеді әдісі арқылы сабаққа рефлексия жазып, тақтаға жабыстырады

Үйге тапсырма:

-Әлемнің кез-келген зауыт-фабрикаларының біреуіне орналасу факторлары бойынша зерттеу жұмысын жасап келіңдер.

-Зерттеу жұмыстыы әр түрлі форматта жасауға болады (презентация, жоспар бойынша т.б.)


Стикерлер









Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

ЖЖ:№3 тапсырма. Кескін картаға әлемдегі ірі зауыттар мен фермаларды иемденіп отырған елдерді түсіріңдер.



«Сэнгвич» әдісі

Өзін – өзі ьағалау Мұғалімнің бағалауы

Сергіту сәті. Сабақ ортасында 1 минут

Сабақбойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған. ОМ барлығы қол жеткізді. Ол менің саралау тапсырмамда анық байқалады. Дұрыс жүргізілді. Сабақтың уақыттық кезеңдері дұрыс сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болмады.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:Саралау тапсырмасының анық, қолжетімді болуы.

2:Тапсырмалардың анықтығы

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Қызықты тапсырмалар, интербелсенді әдіс - тәсілдер

2:Сабақ барысындағы ойын элементтерінің қолданылуы.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Сабақ барысында жалпы сынып туралы ешқандай қиындық туындамады. Жетістіктер ойлау деңгейлерінің дағдылары тапсырма барысында сақталынды. Жас ерекшеліктері ескерілді.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!