Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Әзір бол"әдістемесі
Материал туралы қысқаша түсінік
Кәсіби қабілетін анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
682
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Николай Пряжников«Әзір бол» әдістемесі.Бұл әдістеме мақсаты- жоғарғы класс оқушыларының әртүрлі кәсіби еңбек дағдысына әзірлік деңгейін сезінуді дамыту.Бұл әдістемені класпен (топтық), жекелей де кәсіби бағдар ретінде өткізуге болады. Топтық түрде класпен өткізгенде , оқушының мамандық таңдауда бағдарын анықтауға болады, ал жеке оқушыға өткізсеңіз мамандыққа қабілетін, белгілі бір іс-әрекетті атқару мотивін және таңдаудың шынайлығын анықтауға толық мүмкіншілік туады.Бұл «Әзір бол» әдістемесін психодиагностикалық әдіс ретінде қолдануға болмайды. Оның басты мақсаты- адамның өзін және мүмкіншілігін тануға, өзін-өзі анықтау артықшылығын арттыру болып табылады.Өту барысы:Психолог тақтаға жауап бланкісін салып көрсетеді, оқушылар таза қағазға көшіреді. Содан кейін психолог нұсқауды оқиды. «Оқушылар қазір сіздерге еңбек іс-әрекетінің түрлері тізімі беріледі. Оқушылар әрбір іс-әрекетті оқи отырып, дәл осы жағдайда сол әрекетті қаншалықты орындай алатынын бағалайды. Ол үшін, өзін-өзі бағалау шкаласы «0-10»ұпайды пайдаланады. Әрекетті оқи отырып, оқушыға оны орындау қиындық тудыратын болса, оған төмен ұпай қояды. Егер де оқушы әрекетті тез орындай алатын болса, жанына жоғары ұпай қойылады. Бұл жерде оқушының істесем деген тілегі емес, орын алу мүмкіндігі мен қабілеті ескеріледі, Бүкіл ұпайлар оң жағына «Өзін-өзі бағалау»бағанына , әрекет тұсына қойылады. Психолог «Еңбек іс-әрекет түрлері»тізімін оқиды, оқушылар бланкіге өздерін бағалайды. Бұл әдістеменің тестілерден айырмашылығы, психолог әрбір пайымдауға түсініктеме бере алады.Тағы да ескеретін жағдай, қайсыбір іс-әрекетті оқыған кезде, Мысалы «Лас» жұмыстарды орындау (иіс, шаң, дымқыл, шу сияқты фактілері бар.) №17 іс-әрекетті оқығанда оқушылар бұл жерде осындай жағдайларда жұмыс істей алу қабілеті бағаланатынын ескерту қажет. Тіпті «лас» жұмыс ,не тартымсыз іс-әрекеттер кейбіреулерге ұнамсыз болса да, оны оңай, тез орындай алса, жоғарғы ұпай қою керек. Керісінше, қайсыбір әрекет жағымды болса да, қазір, осы кезде орындай алмайтын болса, төмен бағалау тиіс.Әрі қарай психолог әрбір іс-әрекет нормаларын қыздарға және ұлдарға оқиды.(қосымшада «нормалар»кестесі) Оқушылар осы кезде жауап бланкісінің «нормаға сәйкестігі» бағанасына өз ұпайларын қояды; егер олар нормаға кірсе, «0» қояды; нормадан жоғары болса «+1»; нормадан төмен болса «-1».Мысалы: 1-ші сұрақ бойынша, бір ұл бала 6 ұпаймен бағаласа, ұл балдар нормасы бойынша 1 сұрақ «4-8» ұпай аралығы болса, онда ұл бала өзін «0» ұпай қояды.Содан кейін әр оқушы өзініғң неше (-1) ұпай және неше (+1) жинағанын санап шығады. Қорытынды -5 тен +6 аралығында болса, қалыпты болып саналады.Егер шыққан қорытынды нормаға (-5; +6) сай болса, жасөспірім өзін-өзі бағалауы адекватты болғаны, егер нәтиже нормадан жоғары болса- жоғары бағаланған, егер нәтиже нормадан төмен болса төмен бағаланған болып табылады.Әрі қарай психолог әр оқушы қалаған мамандықтарына қаншалықты әзірлігін, қабілеттерін анықтау мақсатында класс оқушыларынан мамандықтарды атауды сұрайды. Қорытындысында тақтаға 8-12 мамандық түрі жазылады.Содан кейін «Мамандықтар тізімі» бланкісі ұсынылып, таңдаған мамандықтарының алдына бланкіден мамандық номерін тауып жазады. Егер оқушы таңдаған мамандығы «мамандықтар тізімінде» жоқ болса, сол мамандыққа жақын мамандық номері жазылады.«Мамандықтар тізімінде» кейбір іс-әрекеттер түрлері енгізілсе, әдетте олар мамандық болып саналмасада, мысалы: бомж, қаңғыбас, қайыршы, ұры, жезөкше, рэкетир, анашаларды сатушы.Оның себебі жастар арасында ақша табудың осындай жолдары көп әңгімеленеді. Психологтер өзіндік бақылау ретінде әңгіме қозғап, жасөспірімдердің болашақтары туралы ойларын біліп, ақыл-кеңес беруге мүмкіндік туады.
Үлгі ретінде:Әр оқушы 4 мамандық түрін таңдап, «жауап бланкісіне» жазады. Содан соң психолог «Мамандықтар жинағы» бланкісін ұсынады. Әр оқушы өз таңдаған мамандығы төменінде берілген ұпай санын (Мысалы программист: 1-2; 3-4; 18-2; 32-1;) сол жағы іс-әрекет рет саны, оң жағы ұпай саны. Толтырылған бланкі үлгісін және «программист»мамандығын есептеу үлгісін қараңыз. Онда 47 % нәтиже көрсетіп тұр. Егер 60-70% -тен төмен болса онда, өзін-өзі төмен бағалағаны, сондықтан шыққан нәтижені 1.3-ке көбейтіледі.
Жауап бланкісі.Оқушының аты-жөні_________________________ класс_______ дата_______
«Нормаға сәйкестік» кестесі
Толтырылған бланк үлгісі.
Барлық ұпай саны (-10) нормадан төмен (-5; +6 аралығы), жасөспірім өзін төмен бағалап отыр, сондықтан мамандыққа икемділік %-н 1.3-ке көбейтеміз. Егер жоғары болса (+8), онда 0.7-ге көбейтіледі.
«Программист» мамандығына әзірлік деңгейін есептеу үлгісі:
Үлгі ретінде:Әр оқушы 4 мамандық түрін таңдап, «жауап бланкісіне» жазады. Содан соң психолог «Мамандықтар жинағы» бланкісін ұсынады. Әр оқушы өз таңдаған мамандығы төменінде берілген ұпай санын (Мысалы программист: 1-2; 3-4; 18-2; 32-1;) сол жағы іс-әрекет рет саны, оң жағы ұпай саны. Толтырылған бланкі үлгісін және «программист»мамандығын есептеу үлгісін қараңыз. Онда 47 % нәтиже көрсетіп тұр. Егер 60-70% -тен төмен болса онда, өзін-өзі төмен бағалағаны, сондықтан шыққан нәтижені 1.3-ке көбейтіледі.
Жауап бланкісі.Оқушының аты-жөні_________________________ класс_______ дата_______
Әрекет номері | Өзін-өзі бағалау | Нормаға сәйкестігі | Төрт мамандық | |
1. | 1. | 2. | ||
2. | ||||
3. | ||||
4. | ||||
5. | ||||
6. | ||||
7. | ||||
8. | ||||
9. | ||||
10. | ||||
11. | ||||
12. | ||||
13. | ||||
14. | ||||
15. | ||||
16. | ||||
17. | 3. | 4. | ||
18. | ||||
20. | ||||
21. | ||||
22. | ||||
23. | ||||
24. | ||||
25. | ||||
26. | ||||
27. | ||||
28. | ||||
29. | ||||
30. | ||||
31. | ||||
32. | ||||
33. | ||||
34. | ||||
Барлығы: | ||||
«Нормаға сәйкестік» кестесі
Еңбек іс-әрекетінің номері (тізімге сай) | Қыздардың ұпай диапазоны | Ұлдардың ұпай диапазоны |
1. | 4, 8 | 4,8 |
2. | 3, 7 | 3,7 |
3. | 2 ,6 | 4,7 |
4. | 2, 7 | 5,8 |
5. | 6,9 | 5,9 |
6. | 5,8 | 2,6 |
7. | 6,9 | 4,7 |
8. | 3,8 | 2,8 |
9. | 5,8 | 6,9 |
10 | 3,7 | 4,8 |
11. | 5,8 | 6,9 |
12. | 3,6 | 3,7 |
13. | 5,9 | 4,8 |
14. | 5,8 | 5,7 |
15. | 4,8 | 3,6 |
16. | 6,9 | 4,8 |
17. | 1,6 | 1,5 |
18. | 1,6 | 2,6 |
19. | 2,5 | 2,6 |
20. | 3,7 | 4,8 |
21. | 4,7 | 3,6 |
22. | 6,9 | 2,6 |
23. | 6,9 | 5,7 |
24. | 3,6 | 2,6 |
25. | 3,7 | 3,6 |
26. | 2,5 | 3,7 |
27. | 4,7 | 4,8 |
28. | 6,9 | 4,8 |
29. | 6,9 | 6,8 |
30. | 5,8 | 6,8 |
31. | 6,9 | 4,8 |
32. | 5,8 | 4,8 |
33. | 6,9 | 4,7 |
34. | 4,8 | 5,8 |
Толтырылған бланк үлгісі.
Іс-әрекет № | Өзін-өзі бағалау | Нормаға сәйкестігі | Төрт мамандық | |
1 | 7 | 0 | 1. Программист 1→ 2х7=143→ 4х5=2018→2х3=628→1х2=232→1х5=5Барлығы=47%47х173=61.1% | 2. Руководитель |
2 | 5 | 0 | ||
3 | 5 | 0 | ||
4 | 8 | 1 | ||
5 | 6 | 0 | ||
6 | 2 | -1 | ||
7 | 5 | 0 | ||
8 | 7 | 0 | ||
9 | 2 | -1 | ||
10 | 5 | 0 | ||
11 | 3 | -1 | ||
12 | 2 | 0 | ||
13 | 1 | -1 | ||
14 | 4 | -1 | ||
15 | 6 | 0 | ||
16 | 8 | 0 | 3. Ювелир | 4. Таксист |
17 | 2 | 0 | ||
18 | 3 | 0 | ||
19 | 3 | 0 | ||
20 | 2 | 0 | ||
21 | 1 | -1 | ||
22 | 3 | -1 | ||
23 | 6 | 0 | ||
24 | 2 | 0 | ||
25 | 1 | -1 | ||
26 | 1 | 0 | ||
27 | 3 | -1 | ||
28 | 2 | -1 | ||
29 | 8 | 0 | ||
30 | 4 | 0 | ||
31 | 7 | 0 | ||
32 | 5 | 0 | ||
33 | 2 | -1 | ||
34 | 4 | 0 | ||
Барлығы: | -10 |
Барлық ұпай саны (-10) нормадан төмен (-5; +6 аралығы), жасөспірім өзін төмен бағалап отыр, сондықтан мамандыққа икемділік %-н 1.3-ке көбейтеміз. Егер жоғары болса (+8), онда 0.7-ге көбейтіледі.
«Программист» мамандығына әзірлік деңгейін есептеу үлгісі:
Әрекет№ | Мамандық іс-әрекетінің атауы | Мамандық үшін әрекет маңыздылығы ұпайы | Іс-әрекетке дайындығын өзін бағалауы | Әрекетке әзірлік мүмкіндігі |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |