Бөлім:
|
9.3А 17 (VII), 16
(VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың
қосылыстары
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Алимкулова Жазира
Кыдырбаевна
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Азот.№11 зертханалық
тәжірибе «Азот молекуласының
моделі»
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
9.2.1.15-азоттың қасиеттерін
және табиғаттағы азот айналымын
түсіндіру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Азоттың қасиеттерін
анықтайды.
Табиғаттағы азот
айналымдарын сипаттайды.
Азот молекуласының моделін
жасайды
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың
бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Топ ережесін еске түсіру.
Топтастыру.
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
Рандонның көмегімен оқушыларды 2 топқа
біріктіру.
|
Мадақтау.
|
https://www.flippity.net/RandomNamePicker.htm
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» .
Жұмбақ
Бұл элементті алғаш рет ағылшын химигі Д.Резерфорд
сипатады. 1772 жылы, осы элементтің ресми ашылған жылы болып
есептеледі. Бос күйінде бұл элемент екі атомнан тұратын жай зат
түзеді. Ауаның құрамында оның 78,1% кездеседі. Байланысқан күйінде
бұл элемент бейорганикалық тұздар, (селитралар) және нәруыздар
шірігенде пайда болатын өнім аммиак түрінде
кездеседі.
Бұл қай элемент?
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Оқушылардың жұмбақ элементті табу арқылы жаңа тақырыпқа
көшу.
Кім
жылдам?
1.V- топтың негізгі топшасына қандай элементтер
кіреді?
2.Азот топшасы элементтерінің сыртқы электрондық қабаты
неше?
Оқушыларға топ бойынша
берілген сұрақтадың жауабын тыңдау.
|
«Диалог және қолдау
көрсету» «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
Топтық жұмыс.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. 5-11 слайд арқылы азоттың
қасиеттері туралы таныстырылады.
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
« Футбол»
ойыны.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Азоттың қасиеттерін
анықтайды.
|
5- 11 слайд
Тақырып бойынша
видеоролик
көру. https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=44998
|
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1.Тапсырма
Азоттың табиғатта айналымын сипаттап
береді
«Азоттың табиғаттағы
айналымы» бейнебаяны.
Оқушыларға тірі жүйелер үшін
азоттың маңыздылығы жөнінде және оның өсімдіктердің өсуі үшін
тіршілік факторы болып табылуын еске түсіріңіз. Азоттың табиғатта
айналымын талқылаңыз.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
|
Комп экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы
орындатады
|
2.Тапсырма
Миллион кімге
бұйырады?
Азот бойынша дұрыс
тұжырымдарды таңдаңыз.
3 тапсырма
№11 зертханалық
жұмыс. Азот молекуласының моделін
құрастыру.
Арасындағы үштік
байланысты көрсету.
Азот молекуласының
құрылысын және азоттың табиғатта айналымын біле отырып, оқушылар
азоттың енжарлығын түсіндіруі
қажет.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
1.Қасиеттерін түсіндіреді.
2. Сканерлеп ойындағы
сұрақтарға жауап беріп сондағы балл
алады.
|
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлеріhttps://learningapps.org/watch?v=ptevmngza23
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Ашық хат » әдісі
хат жолдау арқылы
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс:
Кім жылдам? Леорнинг
арқылы тест тапсырады.
.https://learningapps.org/watch?v=py6q47jut23
« Ашық хат» қазпошта арқылы оқушылар өз ойларын
жазады.
|
Мұғалім оқушыларды «
хат»әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|