Материалдар / "Б-п дыбысы және әрпі" Логопедиялық сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Б-п дыбысы және әрпі" Логопедиялық сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Логопедиялық сабақ жоспарым ФФН бұзылыстары бар балаларға арналған. Өз әріптестеріме көмегі тисе қуанышты болар едім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2018
3680
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күнделікті жоспар

Жұмыс түрі: жеке жұмыс

Сабақ тақырыбы: Б-п дыбысы және әрпі.

Мақсаты: Б дыбысы және әрпін туралы түсінігін толықтыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.

Әдіс – тәсілдері: сұрақ жауап, ойын, артикуляциялық және тыныс алу жаттығулары.

Көрнекі құралдар: Суреттер, үлестірме карточа, бейнеролик

Логопед мұғалім: Атекенова Л.Ы.

Іс-әрекет сатылары

Этапы деятельности

Логопедтің басқару әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Действия детей

І. Ұйымдастыру Мотивациялық қозғаушы кезеңі:





Шаттық шеңбері

Армысың, Әлем!

Армысың, Жарық күн! (Қолдарын жайып, көкке көтереді.)

 Армысың, абзал дос! (Қолдарын алға созады.)

 Армысың, менің досым!

Оқушымен сәлемдесу, сабаққа отырғызу

Оқушының дұрыс жауабына житон беріп отыру



Оқушы өлеңді бірге айтады


Түзете дамытушылық кезең

ІІ. Кіріспе бөлім:


Тыныс алу жаттығуы «Допты қақпаға кіргізу» бір қалыпты ауызбен тыныс алу

Артикуляциялық жаттығу:

Көңілді тіл туралы ертегі


Үйге берген жаңылтпаш сұрау

Б әріпіне бейнеролик көру \Б-п дыбыстарына байланысты\

Фонематикалық естуін қалыптастыру бойынша жұмыс.

«Дыбысты ұста» ойынын бірге ойнауды ұсынады.

Б-п дыбыстарын естігенде, қолыңды шапалақта

а, ж,б, ә,п, ғ,б,д, п, г,б з, ч,п, м, б, ө,п, е б, ғ, т,п, ш,б,л,п.

буында табу

га,өз, па, жа, ба үл, би, ал, бе, ле, пу, да , бу, ал, ер,бо, ек, еп, до, пы, қу, су, пе.

Суретпен жұмыс Б-п дыбыстары бар суреттерді анықтайды және жазады


Буын жалғастырып, жаңа сөз тудыру.

ба -…, бо-.., пе -…, па -…,

бала, балапан, бақа, балта, батыр, ботқа, Болат,

перде, пері, парта, апа.


Сергіту сәті

Бойды сергек тік ұста,
Емін - еркін тыныста.
Оң қолыңды соз алға,
Қол ұшына қара да,
Үшбұрыш сыз ауада,
Сол қол босқа тұрмасын,
Шеңбер жасап тынбасын.

Сөздегі жоғалған дыбысты тап \Б-п дыбысы\


..алта, жол..арыс, дом..ыра, ар..а, ..атыр, ек..же.

..ерде, ..ері, ..арта, а..а, ақ..ан.

Суретті сөйлемдерді оқы

инелі жануар. Дастан ойнағанды жақсы көреді. күні жаңбыр жауады.

Оқушы тыныс,

тіл жаттығуын жасайды



Жаңылтпашты айтады


Оқушы Б-п дыбысын ажыратады, оларды естігенде қолын шапалақтайды






Суретпен жұмыс жасай алады







Буынды толықтырады





Оқушы сергіту жаттығуын жасайды





Оқушы тапсырманы орындап, тақтаға жаза алады

Оқушы сөйлемдерді оқиды



Қорытынды кезең


Бағалау


Үйге


Б-п әріптерін мазайкамен салу


Оқушыларды сабақ бойы жинаған житондарын санау

Жаңылтапш

Бұл бір піл,

Бұл бір ірі піл.

Ұсақ қол маторика дамыту



Үй тапсырмасын жазып алады

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Б-п дыбысы және әрпін толық білу

Болу керек Б-п дыбыстарын сөздерде дұрыс айту, жаза алу керек

Үйрену: Сұрақтарға жауап бере білу



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!